Statyba ir rekonstrukcija.
Architektas, "aukštųjų technologijų" 2006-11-14 12:50:39
20 amžiuje padovanojo pasauliui sveikasis žvaigždynas'i baudos зодчих, kuo praturtino savo kūrybingomis metodais architektūra pastaruosius 100 metų. Jei savęs paklausti, kas būtent iš зодчих paskutinio двадцатилетия yra labiausiai титулованным, pageidaujamų, madinga ir populiari architektas, tai anglas Норман Fosteris be jokios abejonės pranoko būtų kitų žinomų pretendentų į šį garbės vardą - kinijos Минга Пея, датчанина Йорна Утзона, интернациональный duetas - Ренцо N'yana ir Richard rogers centre, испанца Enrique Міралеса Мойя (laimėjo neseniai konkurencijos keitimas miesto pastatas išvaizdos Venezia"), kad skamba daug vilčių иракца Захи Хадида. Kiekvienas iš jų pastatė keletą struktūrų, prisiminti'запомнившихся savo оригинальностью konstrukcijų ir turto naudojamų techninių gudrybių. Statybinės kūrimo daugelio šiuolaikinių architektų gavo заслуженное pripažinimo, bet tik praėjus šiek tiek laiko. Pavyzdžiui, парижане ilgai negalėjo taikstytis su paskutiniuoju savo mieste "нефтеперерабатывающего gamyklos" (taip vadino Centras jiems. Ž. Помпиду). Juos jis sukėlė tikrą jausmą отвращения, kaip ir Eifelio bokštas po jos statybos 1889 metais. Ne iš karto парижане priėmė ir apie'емкую virtuvės į vidinį дворике Лувра. O dabar - tai vienas iš architektūros pastaba'lovelių istoriniame dalis Paryžiaus. O štai Сиднейский operos teatras pateko į istoriją kaip pavyzdys расточительства lėšų. Jo erekcija buvo išleista $ 95 mln. daugiau, nei planuota. Prie Фостеру atėjo pripažinimas vėlai Kelią viršun pas Нормана Фостера buvo ne taip sparčiai, kaip kitose architektai. Pripažinimas atėjo po ilgo ir varginančio darbo, virš savęs ir savo projektų. Reikėtų pabrėžti, kad jo архитектурная veikla разноплановая. Jis nebijojo broliai už перепланировку ir перестройку pastatų, pastatytų kitais architektai ir į kitą epochą, - реставрация pastato vokiečių Бундестага Muziejus ir Britų muziejaus Londone, statybos'objektų ir pramonės tikslams, projektavimo ir projektų įgyvendinimą Коммерцбанка Frankfurte ant Maino ir Šanchajaus banko Honkonge, taip pat projektus, mokslinių agentūrų ir oro uostų. Pabaigoje 20 amžiaus buvo labiau žinomas, klestinčia ir востребованного bėgant ir daugeliu klientų зодчего. "Фостера daro pinigus, ir mažos laimės. Joje dirba 500 architektai ir dar 100 nuoma kuriant naują aps'objekto. Англичанина dėkingi už виртуозную pageidaujamą трактовку, dalyvauja galimybių modernios technologijos, o taip pat už nuolatinį siekį jos гуманизировать ir paversti iš bauginantis отчужденной jėgos šaltinis žmogaus džiaugsmo ir grožio. Būtent tai sudaro branduolys ir jo kūrybos koncepcija, jos глубинная цельность. Foster stovi prieš vieno žaibo jo veikla su architektūros aukštųjų technologijų. Jei paskutinę būti vertinamas kaip неразборчивую supjaustyti persekioti už pažangiausius ir изощренной technologija, dėl jos pačios, tai tada зодчий kategoriškai prieš tai, kad именуют šiandien kaip "high-tech". Jam nauja technologija - tai funkcija, kuria pasiekiama kažkas неповторимое. Svarbiausia Фостера sukurti naują, anksčiau nenaudotas ракурс arba pasukti. Todėl atpažinti jiems architektūriniai находки labai netikėtas suprasti žmogus, savo idėjas. Neveltui pats architektas mano, kad naudojant pažangias technologijas, būdingų современному statybos, visada buvo pagrindinis rūpestis jos kompanija. Pagal natūralus Foster - экспериментатор srityje technologijų образности. Pasak jo artimųjų, draugų, architektas - puikus, originalus, nes finansinių apribojimų, taikoma klientais, o taip pat головоломные funkciniai ir экспрессивные reikalavimai tik воодушевляют į kūrybiškumą architektas, o ne priversti jį atsisakyti siūlomų projektų. Tai jo, skirtingai nuo daugelio šiuolaikinių architektų, kurie yra pripratę нав'sieti savo idėjas klientams. Sunkų kelią viršun Gimė Норман Fosteris darbo septyni'ą priemiestyje Manchester 1935 metais. Tarnavo armijoje летчиком. 1967 metais įkūrė savo įmonei. Jis pradėjo savo veiklą, построив террасообразная Hercogystės Anglijoje. Ім'i architektas buvo gerai žinomas dėl супертехнологічному зданиям - pastatų "Рілайенс Kontrolė" ir dalyvauti ньюпортовском konkurse ir sukurti naujo tipo mokyklos su prekės ženklu už Фостера viršuje sujungtas, atsižvelgiant į dvi visų sudėtingų sistemų įrangos (lytis 60-ųjų). Pats meistras pirmoji постройка svarsto, kaip lūžis savo kūrybiškumą. 80-aisiais metais prasideda pats плодотворный laikotarpį kūrybos Фостера, kuris nebūtų pertraukiamas ir iki šiol. Iš daugelio vietų, sujungtų į jo pasiūlymus. Jis нарасхват. Взлетом jo архитектурной kar'ери tapo statyba 43-aukštų Šanchajaus banko Honkonge 1985 metais. 179 metrų ilgio красавец stebina savo matmenimis, o svarbiausia sudėtingumo konstrukcijas. Yra выдающееся pasiekti šiuolaikinės techninės minties. Nuo 1997 m. pastatas tapo simboliu šiuolaikinio Honkongo kaip didelio masto finansinis centras pasaulyje ir Azijoje. Šanchajaus bankas buvo pastatyta per 4 metus. Kuriant projekto Fosteris laikėsi minties, kad principas "laipsniškai restruktūrizavimo", t.y. naujas namas возводился pagrindu функционирующего banko vadinamaisiais sluoksnių. Pagrindinės konstrukcijos - vertikalios laikančiosios bokštai, atraminės міжетапні perdangos biuro pakopų ir скрепленные tarpusavyje didžiulėmis po plieno раскосов ūkiuose. Iš principo "laipsniškai koregavimas" laikui bėgant, teko atsisakyti, tačiau dėl originalaus dizaino yra galimybė lanksčiai pertvarkyti paslaugų patalpų ir kitų smulkių ir stambių pataisyti, jei tai целостная struktūra pastato nebūtų pažeistas. Kai планировке kiekviename aukšte buvo laikomasi trijų pagrindinių principas: biurų pertvaros slepia įėjimai ir tunelius, užtikrinamas maksimalus žaisti tarnautojų, išlieka laisvės ir skaidrumo vidaus erdvės. Originalumas dizainas suteikia atriumas, прорезан į aukštį, 12 aukštų. Atriumas vaidina svarbų vaidmenį organizacijos vidaus erdvės pastatai: jis vizualiai apie'sujungia sugrupuoti aplink jį apšviesti. Honkongo dangoraižis, pastatytas viduryje 80-dešimtmečio, buvo tuo metu "vilniaus пилотажем" aukščiausios lygio. Naujų techninių, композиционные ir socialinės ir ekonominės aplinkos naujovės rasti jų taikymo, statybos pastato Коммерцбанка Frankfurte ant Maino. Jis sukūrė 259 metrų ilgio dangoraižis iš plieno ir stiklo, ir net nuotoliniai nuo išorinės sienos biurai pripildyta šviesos. Tačiau svarbiausia yra verti šio екостроенія, viešojo antroje 90-ųjų, - daug žiemos sodų, kurių nekontroliuoja флора iš skirtingų žemynų. Merginos'ять sodų, kurių aukštis iki 4 aukšto kiekvieną tarsi ползучие augalai'ются aplink plieno konstrukcijos - stuburo viso pastato. Vadovas banko pažymi, kad dėl projekto Фостера pavyko padidinti darbo našumą banko darbuotojų. Šiame pastate заложена ypatinga energetika, kas suteikia gyvybingumo visoms čia dirba nuo kontrolės iki banko sekretorių pareigas. Pažymėtina tai, kad banke į aukštį 186 metrų устроена обзорная aikštelė, iš kurios atsiveria архитектурная vista pat банкирского miesto Europoje. Skirtingai nuo kitų architektų, Норман Foster - žmonių judėjimas. Jis gali užsiimti tik vienu projektu. Kol pastatyta Коммерцбанк, jis sukūrė ir воплотил į gyvenimą Pramoniniame teatras su dideliu scenos ir salė apie 5000 patogus vietų konferencijoms, kultūros festivaliai, koncertai, taip pat parodų Глазго (Škotija) vertės 38 mln. svarų. 1991 m. projekto Фостера pastatytas oro uostas "Стендстед" Эссексе, удостоенный premija Royal instituto architektų. Panaši pats apdovanojimai apdovanotas 1992 metais ir pratęsimo it pastato Karališkosios akademijos meno, kurioje harmoningai сочетались elementai старины ir modernumo. Berlyno Reichstagas. Норман Foster - "meistras šviesos" Vienas iš paskutinių darbų - rekonstrukcija рейхстага į Vokietijos sostinė. Педантичные vokiečiai būtent англичанину patikėta "būti tvarka" pastatas. Prieš pradedant darbus reichstagas "укутали" , "puikus komplektus", sukurtos pagal mega-projektas Кристо ir Jean Клода. Šios naujovės žymiai пополнило городскую kasą Berlyno mokėti didelių finansinių išlaidų modernizavimo рейхстага (600 mln. markių, nors iš pradžių выделялось tik 50 milijonų markių). Фостеру pavyko įtikinti зажімістих vokiečiai reikia išleisti būtent tokius pinigus, kad процветающее valstybė buvo suteikti jam namus, kuriame įsikurs загальфедеральний parlamentas. Foster nusprendė padaryti salę daugiau oro, sukuriant plokščiojo stiklinio perdangos vietoj didžiulį kupolu. Perdangos - tai didžiulė atrakcija. 360 išoriniai veidrodėliai улавливают dienos šviesa ir посыпают jį į salę parlamento, поворачиваясь skirtingų kampų priklausomai nuo paros laiko ir oro. Pastatas Фостера dėl daugelio techninis sprendimas pateko į Gineso Knygą. Su ім'iam architektas lemia išvaizda, tokio dalyko kaip "protingi namai", kai pastatas virsta сложнейшую mašina, valdoma comp'ютером. Aukščio 50 metrų sukurta apžvalgos aikštelė. Deja, projekto įgyvendinimo Vakarų Berlyne buvo sudėtingas asmenu finansinio pobūdžio prie Фостеру, kurių suma sudarė maždaug $ 1, 9 mln. Foster be darbo ne sėdi Baigti modernizuoti Britų muziejaus rudenį 2000 m. dar stipresnis sustiprino šlovę Фостера kaip nuo linksmų ir изобретательного architektas "stiklinio ir anglinio darbai "pabaigoje ir 20-ojo amžiaus. Sukurta архитектурная lengva muziejaus обошлась į 100 milijonų svarų, gerokai mažiau, nei restruktūrizavimas Луврського muziejaus. Šiuo metu Fosteris užimtas statybos administracinio pastato bendras plotas 225 tūkst. kv. m ant pietinio kranto Темзы būstinę Tarybos Didžiojo Londono. Pagal sutartį, statybos грандиозного centro turėtų būti baigta iki 2001 metų. Ir nėra abejonės, jog seras Норман исполнит pažadą, duotą instrukciją sostinės Jungtinėje karalystėje. Šiame Fosteris sustoti neketina. Jo kūrybos portfelio kūrimas сверхвысокого pastato pasaulyje - Bokštai Tūkstantmečio Tokijuje (170 grindys, 840 metrų), jei, žinoma, pavyks "раскрутить" японцев 10 milijardų svarų sterlingų. ŠALTINIS: Statyba ir rekonstrukcija
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą