2014 m. vasario 26 d., trečiadienis

Чешуйчатокришіе 2006-11-01 17:31:56

Statyba ir rekonstrukcija.

Чешуйчатокришіе
2006-11-01 17:31:56

Šiandien Ukrainoje dirba 15 būsenų pagal formavimo металлочерепицы, efektyvumą kiekvienas iš jų yra 8 пог. m gatavų produktų per minutę (plotis paruoštos darbalapio металлочерепицы - 1, 18 m). Labiausiai tokių linijų pramoninės grupės (PG) "Arsenalą" (m.). Kijevas) - 5 (3 iš jų paleisti į dabartinę m.), UAB "Раннила Kijevas" - 2, o likusius merginos'penkių gamintojų - viena. Suprastas dalykas, aparatūros galimybes, kurios ne visiškai geriausiu atveju, technika įkeltas 70%, blogiausiu - 5-10%. Manoma ekspertų, šiandien pagrindinių žaidėjų металочерепичному rinkoje yra UAB "Раннила Kijevas", PG "Arsenalą", UAB "ТПК" (visi-m. Kijevas) ir UAB "Albatrosas" (m.). Днепропетровск). Skirtingais skaičiavimais, šios įmonės "saugo" 70-90% металлочерепичного rinkos. Jeigu prisiminsime, kad импортная produktai užima tik 2-5%, o dalį likusių 7 vidaus gamintojų sudarė nuo 5% iki 28% rinkos. Tikslesnis skaičiuojant procentą nuo trukdo patys gamintojai, saugo duomenis apie savo gamybos apimtis, строжайшей paslaptis. Kai kurie gamintojai sutiko įvertinti расклад jėgų металочерепичному rinkoje. Kokiais duomenimis jie operavo, sunku pasakyti, bet remiantis jų geros reputacijos pareiškimų VERSLO galėjo "padaryti" daugiau-mažiau apie'objektyviai vaizdą (žr. diagramą (žr. 120). Tačiau su tokiomis savavališki ir усредненным apskaičiuota rinkos dalis sutinka ne visi gamintojai. Pvz., LTD "Meistras-Profesionalas" (m.). Днепропетровск) выразило savo nuostaba ir palyginti прислало savo duomenis, pagal kurias 2002 metais įmonė atliko 720 tūkst. kv. m металлочерепицы, o už pirmąjį dabartinis - 600 tūkst. kv. m. Jei šie duomenys atitinka tikrove, tai tarp ukrainos металлочерепічніков "Meistras-Profesionalas" užima antrą vietą, ir jo rinkos dalis sudaro apie 15-18%. Konkurencija šiuo Metu metais gali padaryti rimtų stojimo į расклад jėgų металочерепичному rinkoje. Pradžioje dabartinio metus PG "Arsenalą" be dviejų jau esamus (Kijeve ir Одессе) pradėjo dar trys металочерепичні linija Василькове (Kijevo raj. ), Донецке ir Харькове. Manoma konkurentų PG, подтверждаются российским patirtimi sukurti panašių įmonių, į kiekvieną iš naujų pramonės šakų вложено mažiausiai $ 0, 5-0, 7 mln. Pagrindiniai konkurentai "Arsenale", UAB "Раннила Kijevas" ir UAB "ТПК" atsakė siunčiant toks экстраординарное kurti pajėgumų visiškai ramiai. Tuose regionuose, kur "арсенальцы" įrengti naujas cechas, kad jų konkurentai turi savo atstovybes ir svoris prekiautojų, kurie, kaip mano vadovas "Раннилы" ir "ТПК", saugo, kad situacija kontroliuojama. Kaip sakė rinkodaros vadybininkas UAB "Раннила Kijevas" Paulius Ваценко, ", kad mums yra aiški politika PG" Arsenalą ". Jei grupės tikslas - užkariauti rinkos per mažinimo vykdymo terminų užsakymus, panašiais metodais jos negali pasiekti. Patirtis parodė, kad galima labai sėkmingai ir greitai atlikti užsakymus klientų, o dar už kelių šimtų kilometrų nuo jo ". Prekės ženklo vadybininkas UAB "ТПК profilis" Тарас Ткаченко pareiškė, kad "atidaryti naują gamyklą visada пов'dėl papildomų išlaidų. Daugiau trijų gamyklų. Žinoma, yra vartotojų, kurie nori savo akimis pamatyti, kokia įranga ir iš kokios žaliavos pagamintas užsakoma jų металлочерепица, bet tokių mėgėjų yra ne taip jau ir daug. Tuo klausimu, galite kliento отвезти gamybos ir už 500 km. Laikas parodys, kiek veiksminga organizacija naujų gamyklų ". O vadovai PG "Arsenalą", atvirkščiai, apšviesta optimistiškai ir ketina потеснить konkurentų ir "поиметь" iš jų didžiąją dalį regioninių užsakymus. ", Gamybos ir finansines galimybes leis jiems tai padaryti", - sakė vienas iš ekspertų, пожелавший likti неназванным. Kol kova tarp "senais" металлочерепічнікамі sustiprėja, į rinką ateina nauji žaidėjai. 2002 m. tokių новобранцами tapo UAB "Укринструмент" (m.). Kijevas) ir UAB "Полтаваспецмонтаж", kad įvedėte veiksmas po vieną būseną. Tačiau dauguma ekspertų linkę manyti, kad šie gamintojai nors ir отвоюют sau tam tikrą rinkos segmentas, bet į bendrą vaizdą esminės įtakos neturės. Pradžioje dabartinio metų tam tikros transformacijos įvyko bendras украинско-польским įmonės UAB "Прушиньски". Lenkijos соучредители SP pardavė savo dalį соучредителям украинским, o pastaruosius savo ruožtu įmonės pervadintas į UAB "Техпанель" ir перенесли gamyba iš пгт Шкло (Яворовский rn, Львовская raj. ). Ясниский (Яворовский rn, Львовская raj. ). Abu gyvena punktas yra LEZ "Яворов". Naujoje vietoje", UAB намерено gaminti ne tik металлочерепицу, bet ir профнастил ir sumuštinį-srityje. Visi šie pokyčiai Verslo papasakojo direktorius UAB "Техпанель" Petras Николишин. Žaliavų Vienintelė žaliava, kuri naudojama gamybai металлочерепицы, cinkuotas lapas su полимерным danga arba be оного. Dalis jo į savikainą gatavo produkto siekia 75-85%, todėl bet kokie kainų svyravimai "оцинковку" iš karto сказываются į "sveikas'aš" черепицы. Pasak gamintojų, iš pradžių dabartinis metų europos žaliavų подорожало 5-15%, kas lėmė частичному (3-6%) kainos padidėjimas dėl готовую металлочерепицу. Kaip matome, gamintojai ne išdrįsote "į" отпускную kainą savo prekių problemų, ir dėl išsaugoti stabilumą rinkoje "прижали" savo pelną. Šiandien vidaus металлочерепічнікі perka cinkuotas lapas su полимерным danga, Rusijos, Suomijos, Švedijos, Vokietijos, Slovakijos, Lenkijos, Prancūzijos, Pietų Korėjos, Taivano, Jungtinėje karalystėje. Nuo praėjusių metų rugsėjo оцинкованную plienas su полимерным danga tapo gaminti ir Ukrainoje. UAB "АЗСТ-Колор" (m.). Antracit, Луганская raj. ) Ir UAB "Modulis" (m.). Kam'каменец-Подольский, Хмельницкая raj. ) Наладили покраска importuojamiems plieno ir iki praėjusių metų sugebėjo išleisti 680 tūkst. kv. m ir 1, 5 tūkst. t (apie 375 tūkst. kv. m) gatavo металлочерепичного žaliavos. Abi įmonės naudoja daugiausia "оцинковку" UAB "Северсталь" (m.). Череповец, MF) ir bendrovės " US Steel (d. Кошице, Slovakija). Paklausa окрашенную į Ukrainą импортную plienas auga, kas yra visiškai объяснимо: kokybė, jos черепичника tenkina ir kaina nėra įsiskolinęs. Šiandien 1 t europos рулонной cinkuoto plieno su полимерным danga verta EUR840-900 be PVM, tos pačios rusijos - $ 930-950 su PVM, o vidaus (tiksliau, importuojamas, bet Отечестве окрашенной) - $ 870-910 su PVM. Schemos realizavimo Beveik visą произведенную металлочерепицу ukrainos įmonės сбывают šalies viduje. Savo produktus, kai kurie gamintojai nori įgyvendinti per prekiautojų, kiti - per savo atstovybes. Pavyzdžiui, UAB "Раннила Kijevas" atiduoda pirmenybę darbui su дилерскими tinklų: iš viso prekiautojų, kurie bendradarbiauja su UAB,, jau перевалило už šimtą. UAB "ТПК", atvirkščiai, vykdo сбытовую politiką per tinklą savo atstovybių, kurių įmonė daugiau kaip 20. Abi schemos kaip turi akivaizdžių privalumų, tiek ir trūkumų. Prie privalumų "дилерского pardavimo", pasak rinkodaros vadybininkas UAB "Раннила Kijevas" Paulius Ваценко, galima priskirti, pavyzdžiui, galimybę įgyvendinti principą "darbo pasidalijimas" - "Раннила Kijevas" sukaupia jėgas, techniką, o сбытом ir montavimo darbais užsiiminėja sertifikuoti prekiautojai. Tai, pasak šeimininko Ваценко, teigiamai įtakos ir kaip galutinis produktas - dengtiems gana konkretų apie'objektą. Verta pridurti, kad prie privalumų šios schemos, anot Verslo, gali reikšti ir tai, kad tą patį "Ранніле" nereikia švaistytis patalpų nuomos norėdami atstovybių, turinys daug, montuotojams, nereikia spręsti, kaip atrodyti neaiškūs paskutinių sezono metu. O tai išlaidos, kurias vis tiek reikia "kloti savo sąrašą" į produkto kainą. Prie недостаткам "pardavėjo" schemos, anot Verslo, klasifikuoti усложнение užduotį įgyvendinti centralizuotą kainų politika. Kaina su konkretaus produkto, nuolaidas ir pan. - sutarties dalykas su kiekvienu konkrečiu pardavėju. Pagrindinis privalumas "представительного" galimybes - laikomasi внутрикорпоративной kultūros visuose etapuose verslui, tik atstovybę gali užtikrinti "pagarba" priimta į bendrovės klientų aptarnavimo standartus. Atstovybes daugiau nei tvarko: įmonės vadovas gali vesti bendrą ассортиментную, kainų, логистическую politiką. Galiausiai, kompanija, kuri parduoda savo produktus per atstovybes, gali bet kuriuo metu pakeisti į visus šiuos "politika". Su tarpininkais taip dirbti negalima: pritaikomąsias sąlygų reikia derinti su kiekvienu partneriu atskirai, iš naujo sudaryti sutartis su jais. Žinoma, atstovybių, taip pat turi savo trūkumų. Vienas iš pagrindinių - reikia būti šie vienetai, nuoma, patalpos, jiems mokėti atlyginimą darbuotojams. Beje, visas šias išlaidas turi padengti nesvarbu, parduoda regioninių filialų produktus ar ne, bet skatinimas металлочерепицы yra sezoninis pobūdžio. Priploti šie cikliniai "smuko", gamintojai, besivystančių tinklo atstovybių, озадачивают savo globotinius įgyvendinimo, kitų statybinių medžiagų paklausa yra mažiau jautrūs сезонным svyravimus. Šiandien 1 kv. m металлочерепицы iš plieno, окрашенной į Ukrainą, verta 31, 3-32 грн., Rusijos sodri - 32, 4-32, 6 грн., Su lenkijos - 36, 7-42 грн., Su словацкой - 36, 5-37, 3 грн. Черепичника siūlo дилерам nuolaidos dydis 7-20% отпускной produktų kainos, o ant stogo priedus blogesnis 22-25%. Matmenys nuolaidos priklauso nuo apimties закупаемой partijos reputacija pardavėjo (jo sąžiningumo, nuolat didelius kiekius pirkimų prekės ir pan. ). Be to, jei patalpinimo sutarčių добросовестные gamintojai металлочерепицы žada visapusiškai palaikyti savo globotinius: konsultuoti, kviesti į seminarus ir kt Importo-eksporto importo Kiekiai металлочерепицы nereikšmingi ir į bendrą situaciją rinkoje įtakos neturi. Pasak gamintojų, dalis užsienio "geležinkelius stogų" sudaro 2-5% ir trunka pats brangiausias segmentas vidaus rinkoje. Į Ukrainą везут iš esmės tokią produkciją, kurią šalis negamina. Metalinės кровлю импортируют daugiausia iš Lenkijos, Rusijos, Estijos ir Suomijos. Pavyzdžiui, UAB "Раннила Kijevas" plečia savo asortimentą, ukrainiečių rinkoje sąskaita черепицы tipo "Kaskados", kurią išleidžia estų augalų концерна Rannila. Kaina импортную черепицу yra gerokai didesnis, nei vidaus, $ 7, 2-13 už 1 kv. m. Taigi, pigiausias заграничный кровельный medžiaga yra verta kaip brangiausia vidaus. Украинскую металлочерепицу užsienyje niekas nelaukia. Į kokią europos šalį ne сунься, ten yra iš tikrųjų gana padorų gamyba, kuri numato, kad pagrindinius poreikius, jų rinkos. Todėl внешнеэкономическая veikla vidaus черепичника labiausiai, kad nei yra kuklus. Pasak Госкомстата, 2002 m. украинцы экспортировали 138, 5 t металлочерепицы į Молдавию $ 94тис., 116, 6 t Turkmėnistanas - apie $ 62, 6 tūkst. ir 2 t Rumunijos - $ 2, 21 tūkst. Vienas iš gamintojų охарактеризовал visą ukrainiečių eksporto metalinio stogo čerpėmis dengtiems stogams, kaip "sukurti efektą, dalyvavimo ir ne daugiau". Prognozė pasak specialistų kiekį rinkos металлочерепицы kasmet augs apie 15-30%. Nepaisant to, плотную konkurencinė kova, skaičius norinčių išbandyti save кровельном versle bus su kiekvienais metais didėja (nors ir mažas). Šiandien žaidėjai металлочерепичного rinkoje bus įsigyti naujų gamybos pajėgumų ir / arba didinti efektyvumą naudoti jau esamas. Pvz., LTD "Западспецпрофиль" (m.). Луцк) artimiausiu metu намерено paleisti " gamybos металлочерепицы, профнастила ir sumuštinį-dangtelius. Rinkodaros direktorius UAB "Западспецпрофиль" Тимофей Ставнийчук teigia, kad naujoji įmonė bus вложено daugiau nei $ 1 mln. Nedidelių įmonių po didelių susilauks daugiau dėmesio prie сбытовых schemas, organizuoti patalpų. Pasak Pauliaus Ваценко, "klientas tapo labiau reikalinga, закупка металлочерепицы pradėjo nešioti integruotas sisteminį pobūdį. Šiandien vartotojui vis labiau svarbi ir svarbūs įmonės įvaizdį-kodas, įrankiai, užsakymų vykdymo terminai, kokybės žaliavų ir pakuotės, o taip pat kvalifikuotas montavimas металлочерепицы. Tendencija didinti требовательности pusės vartotojui pamažu virsta taisyklė ". Sako prekeivis "металлочерепичную" atstovas, пожелавший likti неназванным: - Stiprinti konkurenciją rinkoje металлочерепицы ir профнастила отразилось į pardavėjo santykius su gamintoju. Susidomėjimą paskutinio plėtros platinimo tinklą palaipsniui išnyks. Šiandien kai kurie gamintojai parduoda prekes didelius klientui tiesiogiai, teikiant tas pačias nuolaidas, kad ir pardavėjo. Kaip gi į tai дилерство gyventi? Mums vis dažniau tenka atsiskaityti мизерными nuolaida arba tik заработками į statybos-montavimo darbus. Šiandien jau ne prekiautojai, kurie būtų dirbo tik vienas kodas. Parduodant металлочерепицу tik iš vieno gamintojo, ne проживешь. Sako gamintojas Mykolas Свитлинец (50), direktorius UAB "Meistras-Profesionalas" (m.). Днепропетровск; gamybos металлочерепицы, профнастила ir profilių гипсокартонных sistemas; nuo 2000 m. ; 68 min. ; Metinė apyvarta - duomenys nepateikiami): - Paklausa окрашенную рулонную plienas auga visame pasaulyje, o kartu su paklausos ir kainos tiek šalies viduje, tiek ir užsienyje. Per pastaruosius pusę metų рулонная plienas подорожала į 4-10%. Bet mes ne tapo proporcingai didinti kainas металлочерепицу, ir pradėjo ieškoti vidinių rezervų. Pvz., sumažėjęs terminas grįžti prekinis paskolos, kuri nenorėjo suteikti дилерам ir vartotojams. Jei anksčiau mes nenorėjo suteikti išsigelbėjimas 30 dienų, o dabar - max 20. Mykolas Свитлинец (50), direktorius UAB "Meistras-Profesionalas" (m.). Днепропетровск; gamybos металлочерепицы, профнастила ir profilių гипсокартонных sistemas; nuo 2000 m. ; 68 min. ; Metinė apyvarta - duomenys nepateikiami): - Paklausa окрашенную рулонную plienas auga visame pasaulyje, o kartu su paklausos ir kainos tiek šalies viduje, tiek ir užsienyje. Per pastaruosius pusę metų рулонная plienas подорожала į 4-10%. Bet mes ne tapo proporcingai didinti kainas металлочерепицу, ir pradėjo ieškoti vidinių rezervų. Pvz., sumažėjęs terminas grįžti prekinis paskolos, kuri nenorėjo suteikti дилерам ir vartotojams. Jei anksčiau mes nenorėjo suteikti išsigelbėjimas 30 dienų, o dabar - max 20. Olegas Лукин (25), direktoriaus pavaduotojas, UAB "Полтаваспецмонтаж" (statybos-montavimo darbai, gamyba, металлочерепицы ir профнастила; nuo 2002 m. ; apie 300 gyv. ; Metinė apyvarta - duomenys nepateikiami): - Studijavo paklausa rinkoje металлочерепицы ir профнастила, mes pasirūpino, kad vartojimo apimtys bus dar ilgą laiką augti. Tai ir sudarytų postūmiu organizuoti savo gamybos. Laikas parodė, kad mūsų sprendimas buvo teisingas: dabar mes ne tik удовлетворяем savo poreikius металлочерепице, bet ir parduoti ją kitiems klientams. Šiais metais mes ketiname didinti produkcijos apimtis 2-3 kartus. Viktoras Федоров (45), steigėjas pramoninės grupės "Arsenalą" (m.). Kijevas; gamybos металлочерепицы ir профнастила; nuo 2001 m. ; 77 min. ; Metinė apyvarta - duomenys nepateikiami): - Vidaus rinka stogų ir стеновых medžiagos iš окрашенной cinkuoto plieno kol kas yra labai silpnas. Jis, žinoma, vystosi, bet tempą palieka galėtų būti geresnis. Gamybos pajėgumų daugelio įmonių daugiau простаивают, nei dirba, kiek perkrovą įranga, dauguma įmonių yra vos 10-20%. Turiu susiklosčius įspūdis, kad, išskyrus Kijevo, капитальное statybos niekur nėra atliekami. Kas pastatyta per pastaruosius 15 metų Харькове, Одессе, Днепропетровске? Ir nieko, varganas крохи. Kitas dalykas - rinkas, Lenkijos ar Rusijos. Ten apimtys dešimtis kartų daugiau, vienas didelis rusijos gamykla gamina per metus tiek металлочерепицы, kiek visa Ukrainos. Тимофей Ставнийчук (30), rinkodaros direktorius UAB "Западспецпрофиль" (m.). Луцк, gamyba ir prekyba stogų ir стеновых medžiagų; nuo 1998 m. ; daugiau nei 130 asm. ; Metinė apyvarta - daugiau nei 15 mln грн. ): - Per pastaruosius metus rinkoje stogų ir стеновых medžiagos iš окрашенной cinkuoto plieno konkurencija gerokai sustiprėjo. Norėdami atkreipti vartotojų, gamintojų ir pardavėjų sustoja nei prieš nei: viešai kaltina vieni kitus naudojant недоброкачественного žaliavų, несовершенстве naudojamos įrangos, pažeidimo vykdymo terminų užsakymus, обманет vartotojų ir t.t. Toks elgesys rinkos operatorius pakenkti viso металлочерепичному verslo ir gamina prie obstrukcija klientų greta rinkų. Vietoj apžvalgos Pirmą kartą per kelis mėnesius VERSLO nusprendė išleisti apžvalga be atsiliepimus, nes tarp apklaustųjų черепичников negalėjo rasti specialistą, kuris būtų objektyviai įvertino situaciją rinkoje apskritai ir компетентність šios peržiūros ypač. Tiksli informacija apie apimties gamybos металлочерепицы, apimties, jos vartojimo rinkoje nėra Госкомстате, nei pačių gamintojų (net pačių didžiųjų bendrovių оперируют оценочными duomenimis). Derybose su potencialiais рецензентами mes susidūrėme su atvirai bandymo perbraižyti peržiūrėti savo nuožiūra tam tikras kodas. Siūlome skaitytojams patiems įvertinti kokybę, šios medžiagos ir jų
ŠALTINIS: Verslo


Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą