2014 m. vasario 25 d., antradienis

Stilius Pop-Art interjero'ери. 2011-04-28 13:06:11

Statyba ir rekonstrukcija.

Stilius Pop-Art interjero'ери.
2011-04-28 13:06:11


Stilius pop-art į inter'ери - atsispindi epochos tendencijas ir 60-ųjų.
Pop Art (Pop art) vertimo iš anglų kalbos reiškia "populiarus menas", tačiau tuo pat metu reikėtų rodyti'prisiminti, kad "pop" - tai ir medvilnė лопается oro kamuolio. Stilius pop-art atsirado 1950-1970 dešimtmetyje kaip opozicija господствующему mene абстракционизма. Pop art menas buvo skirta naudoti stereotipus ir simboliai. Traukia žmonių dėmesį nuotraukas блондинок bikini, scenos iš komiksai ir anime, куколки Братс, bankai iš po alaus, sovietų вымпелы ir piktogramos, сантехническое įranga, šaldytuvai, automobiliai iš paveikslėlių, portretai Che Гевары arba Джулии Roberts. Taigi, эстетическими principus pop-арта tampa reklamos principai: matomumą, заметность, доходчиво, su'sąjunga tarp иллюзорного ir realaus pradėjo.

ISTORIJA ATSIRADIMO STILIAUS POP-ART INTERJERO'ЕРИ.


Stilius pop-art зародился Anglijoje, bet didžiausią populiarumo pasiekė, žinoma, jav ir prancūzijos menininkai. Į 1952 m., kai šiuolaikinio meno Institute Londone keletą menininkų ir architektų sudarė nepriklausomą grupę, изучавшую modernias technologijas ir городскую liaudies civilizaciją. Visi tyrimai vyko remiantis amerikos kultūra. Richardas Hamiltonas ir Eduardas Паолоцци kūrė dainą,-koliažai iš populiariausių temų, spausdinimo ir reklamos naujų pramoninių prekių.
Tarptautinę šlovę pop-арту jo jav variante atsirado tokie menininkai kaip Andy Уорхол, Robertas Раушенберг, Roy Lichtenšteinas. Jų произведениях, tiesiai dėlto чувствовалась pasididžiavimas, kad būtent amerikiečiai išrado puikių prekių. "Tegul kai kuriuos modelius ir buvo primityvus, užtat greitai наносились, paprastų formų baldų ar indai lengvai galėtų штамповаться. Iš tikrųjų, todėl, skambėjo kvietimas prie socialinės lygias, nes, vartojimo produktas, pirkėjų suimti, kuriems nustatyta save su kitu vartotoju bet kurioje pasaulio vietoje kamuolio.

Prekių masinės kultūros, kaip taisyklė, tab ra koks nors netikėtas kontekstas, keičiama masto, обнажался tam tikrą priimti arba techninis metodas, buvo matę informacijos trikdžius (defektų nuotrauka arba отпечатка). Taip рождались prieštaringai, šviesus, sukelia darbo, квинтэссенция visuomenės vartojimas. Dažniausiai вернисаже ėmė priminti parodos liaudies умельцев, o kritikai tiesiog хватались už galvos.

MENAS IR DAIKTŲ STILIAUS POP-ART.


Pop-art pamažu grąžino discipliną meno, bet atsitiko tai, visų pirma, dėl reklamos ir кинематографа. Tačiau iki 60-ųjų idėja gamybos добротных ir долговечных prekių tolsta į antrą planą, antra vieta лозунгу "Šiandien naudojamas - rytoj išmesti".
Dizaineriai, dirbantys šioje srityje pop-арта naudojamas, visų pirma, techninių gudrybių, позаимствованные iš pramoninio dizaino ir reklamos, plastiko, живописную technika, композиционные gudrybės reklaminių skydų. Jie увеличивали paveikslėlį iš komiksai iki didelių dydžių полотна, kūrė panašumo į milžinišką витринных муляжей tipo milžinišką apdaila iš porolono. Ko verta nuotrauka Andy Уорхола "30 geriau nei viena" - 30 раскрашенных į rūgštis spalvų asmenų Marilyn Monroe milžinišku полотне!


Pramonės gudrybes, be abejo, prisidėjo prie обезличивание kūrybinės manierų menininkų, bet tuo pačiu metu раскрывали estetinės vertybės mėginiai birių produktų. Genijus tai genijus ir, kad bet koks daiktas vienas savo prisilietimu galėjo padaryti ikona! Menininkai kūrė iš daiktų ir nuotraukų kompozicijos, koliažai, сценки iš gyvenimo, ir jie yra labiausiai nesuvokiama būdu сочетались nors apie'objektų prigimties, tai su антиквариатом. Senoviniai daiktai su чердаков, garažą ir net iš зоологических muziejų kartu su суперсовременными duodame norimą poveikį vidinės laisvės ir непредвзятости. Ypatingu шиком buvo atskleistos sugadinti mechanizmai, tirti pateiktas напоказ - nuo vidaus degimo variklio iki дедушкиного самогонного atžvilgiu. Pop-art pareikalavo derinys daiktų ar vaizdų, выражающих vidinę esmę, savininkas. Net jeigu ir ji buvo apie paspauskite select'bendravimas репродукции Leonardo da Vinči su эстетикой mokslinės fantastikos era Хайнлайна.

POP-ART DIZAINAS.


Pop-art neilgai buvo apie'taikymo objektas pastangų tik menininkų ir искусствоведов ir labai greitai перекочевал dizaino patalpas. Воспрянули dvasia pramoniniai dizaineriai, projektuotojai patalpų, рекламщики. Guru judėjimo Andy Уорхол sakė: "Nereikia sėdėti virš шедеврами, kurkite ką nors провокационное, o paskui заставляйте kalbėti apie save! " Tarp dizainerių, dirbančių šiandien stiliaus pop-art, ypatingai populiarūs yra iš plastiko, daugiausia dėl pigių šios medžiagos. Perdirbimo interjero'interjero naudojama ta pati technika коллажа, фотомонтажа, соединенная su tradiciniais tapyba, derinimas tradicinių medžiagų su neįprastais световыми ir оптическими specialiuosius efektus, su'єднання apie'емких муляжей, skulptūrų su плоскостными paveikslėliai. Jei šeimininkai gerbia ekrane masių kultūros, dalykų stiliaus pop-art уместны namų inter'ерах, nors stilius pop-art, greičiau, tinka inter'interjero visuomenės, kad visai nenuostabu. Juk net atskiros dainos šiame демократическом kodo niekas negali palikti abejingų.

ERDVĖ POP-ART INTER'ЕРИ.

Patalpos, оформленном stiliaus pop-art, daug laisvos vietos. Šalin pertvaros ir durys visur, kur tik įmanoma! Erdvė suskirstyta į zonas, naudojant подиумов, grotelės, lubų, dekoratyviniai занавесок. Taigi, kyla ирреальные, иллюзорные galimybes, išnaudojant grafika, tapyba ant sienų plokštumose ir pritaikymas įvairių slr paviršių.


Neįprastos erdvės įtakos suvokimas, sukuria tam tikrą emocinę atmosferą, sukelia įvairius jausmus ir asociacijas, o žmogus net negali apibūdinti jų, taip ir turi. Juk tai demokratinis stilius, kuris nė prie ko ne обяз'įpareigoja. Pop-art inter'interjeras nėra sveikintinas natūralių spalvų, bet ir įgauna teisę į gyvenimą неестественные - pink, ядовито-салатовый, sidabrinė.

Dainos inter'interjero stiliaus pop-art, skirtas tekstilės, baldų ir apdailos paviršių sudaro organizuota kartu su кружков, linijų, taškų ir dėmių, kad sukurti įdomių optinių efektų, erdvės iliuzija. Šviesa šiuo atveju gaunamas tiesiog iš visur - nuo sienos iki grindų. Kaip šviestuvus pop-art inter'interjero, gali būti naudojami обтянутый ryškus šluoste торшер arba креативная dizaino люстра iš rato ar ląstelių. Paulius, kaip taisyklė, šviesus ir, žinoma, неоднородный pagal фактуре ir spalvą.


Sienos pop-art inter'ери, taip pat priskiriama milžiniška vaidmenį. Kiekviena окрашивается į savo ypatinga spalva. Arba bent dvi iš jų, tai viena lieka baltas, o į kitą клеятся tapetai.


Žinoma pop-art inter'ери, tai ne tik tapetai, o spausdinimo su kokiu nors dažyti į laukinių spalvų arba перевернутым tekstūra iš komiksai, коллажами iš вырезок automobilių ar sporto žurnalų, senų laikraščių. O galima paprastai padaryti graffiti - tapyba visą sieną, svarbiausia, kad buvo smagu. Apdailos sienų pop-art inter'ери kartais taikomos ir neįprastų medžiagų, tokių kaip раскрашенные ракушки, stikliniai buteliai, keistas porceliano, veidrodžiai, stiklai. Ir net sulaužyti kasetės, informacija, varikliai, ir apskritai visokios обнаженные konstrukcijos.


Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą