2013 m. gruodžio 31 d., antradienis

Кровля 2006-11-01 17:16:05

Statyba ir rekonstrukcija.

Кровля
2006-11-01 17:16:05

Į dabartinę metais daugelis prekiautojų кровельными medžiaga prognozuoja пролонгацию tendencijos некоторому sulėtinti tempą pardavimų augimas: už kampo президентская предвыборная lenktynes, taip ir rezervai экстенсивного rinkos augimo исчерпываются. Kartu su tuo yra svarbus požymis rinkos vis labiau tampa aiškus jo структуризация: kiekvienas prekės ženklas užima savo nišą priklausomai nuo kokybės ir kainos, ir klientai gauna galimybę pasirinkti pageidaujamą medžiagos pagal jų prašymus ir finansines galimybes. Rinkos plėtra sulėtės politinius žaidimus, Po to, kai pernai per опока kapitalo kampaniją takas ir выжидания investuotojų iš karto po rinkimų sezono metu aktyvių pardavimų stogo dangos medžiagos prasidėjo vėlai į porą mėnesių ir, tikimasi, perspektyvas dauguma rinkos operatorius vertina labai atsargiai. Iš esmės visą spektrą, skaičius galima sumažinti dviem позициям: rinkos plėtra vyks pagal прошлогоднему scenarijui arba su tam замедлением tempą. Taip, direktorius rinkodaros kompanija "Ависта" Sergejus Суханов mano, kad "rinkos stogo dangos medžiagos apskritai išaugs 20-25%, kaip ir praėjusiais metais". Rėmėjai lėtėja tempas, pardavimo аргументируют savo nuomonę tuo, kad po atėjimo į valdžią vyriausybės Януковича Vakaruose pastebimas поубавилось gana optimistiškai perspektyvas ekonomikos plėtros Ukrainos. Be to, atstovai kai kurių pirmaujančių įmonių baiminasi, kad pradėti pasiruošimo varžyboms kandidatų į prezidentus turėti neigiamos įtakos verslo veiklą. Tai yra, kaip pažymėjo prekės ženklo vadovas "ТПК Profilis" Тарас Ткаченко, gali kartojasi прошлогодняя situacija, kai "politinis netikrumas prieš parlamento rinkimus выборами сдерживала statybos investicijų". Į situaciją, kai "паны gi'ются, o mes мужиков чубы трещат", jau dabar pateko Славутский рубероидный augalų. Darbą šios gamyklos yra labai trumpas susidomėjo УБОП. Todėl, СлРЗ už praėjusių metų išleido ir 75% nuo tų kiekius produktų, kurie ожидались pavasarį. Pirmininkas stebėtojų tarybos ir VŠĮ "Славутский рубероидный augalų, liaudies pavaduotojas Ukrainos Vladimiras Шандра tikiu, kad "наезды" įmonė turi politinę подоплеку. Структуризация - kelias į цивилизованному rinką Be pradžia jau keletą metų paklausa didėja, stogų medžiagos sąskaita medžiagų antrosios kartos (еврорубероид, металлочерепица, euro-шифер, битумная ir cemento-smėlio черепица), pernai rinkoje aiškiai наметилось dar keletą svarbių tendencijų. Pirma, statybininkai jau gerai разобрались, kokios kokybės medžiaga iš to ar kito gamintojo, ir nustatyti optimalų įvairių apie'objektų. Klientai taip pat nusprendė dėl medžiagos ir prekės ženklai, kurie labiausiai atitinka jų reikalavimus ir finansiniais pajėgumais. Tai yra stebimas toliau сегментирование rinkos pagal funkciją kainas, nurodantis, kaip taisyklė, ir produktų kokybę. Atskiras medžiagas vis ryškesnius skiriami viršuje, apačioje, o kartais ir vidutinio kainų segmentai. Pavyzdžiui, kelias металлочерепица arba битумная черепица beveik nėra konkuruoja su mažiau išlaidų, kaip tai buvo metai du atgal - kiekvienas operatoriaus rinkos suformavo savo ratą pirkėjų. Antra, siekiant pritraukti įvairių klientų ir visada turėti galimybę suteikti jiems norimą medžiagą, vis daugiau mažmeninės prekybos bendrovių aktyviai plečia asortimentą. Jei dar prieš dvejus metus, beveik visi prekiautojai специализировались kokiame nors viename materialinės vieno gamintojo, tai dabar daug kas siūlo klientui viskas iš vienų rankų-medžiaga скатной ir plokščio stogo čerpėmis dengtiems stogams, водосточные sistemos ir подкровельные šilumos, garo ir гидроизоляционные medžiagos. Trečia, yra nemažai įmonių, nuėjo link specializuotų salonuose-parduotuvėse stogo dangos medžiagų, suteikiant jiems galimybę pasirinkti ne tik tarp skirtingų medžiagomis, bet ir tarp gamintojų tos pačios medžiagos. "Skirtingų gamintojų maždaug vienodo pagal kainą ir kokybę medžiagos yra nemažai skiriamąjį niuansų, kurie yra būtini palaikyti. Todėl mes turime suteikti jam galimybę rinktis ", - sako generalinis direktorius PE" Креастайл "Dmitrijus Булавин. Šių metų pavasarį įmonė "Ависта" planuoja atidaryti mažmeninės parduotuvė, kuri, tačiau, bus greičiau už atlygį nekilnojamojo turto vystytojai su naujomis medžiagomis, kaip padidinti pardavimus. Ketvirta, pernai daugelis prekybos kompanijų переключили savo pastangų į индивидуальную darbą su pagrindiniais pirkėjais. Kaip pažymi Sergejus Суханов, todėl pardavėjai, stogų medžiagos jau neturi bendrų lentelių nuolaidas ir apimties pirkimus. Vis dažniau nuolaidų statybininkai ir regionines дилерам teikia individualiai. Pakeisti paliesti ir skatinimo strategijos: vis dažniau teikiama pirmenybė tiesioginė мейлу, darbą per prekybos agentus, informavimas per seminarus. Tuo pačiu metu reklama stambių įmonių, ŽINIASKLAIDOS ir į parodas vis daugiau yra имиджевый pobūdžio. Stiprinimas имиджевой reklamos stambių prekiautojų ekspertai pastebi dar vieną tendenciją praėjusių metų. "Tokiu atveju didžiausia žodžius, pavyzdžiui, " Ависта "arba" Евроизол ", pradėjo skatinti ne tiek gamintojai, kiek savo prekių ženklu", -sako direktorius noro modernizuoti ukrainos atstovybės Onduline Viktoras Михайлов. Paklausa persikelia į regionus Praėjusį sezoną prisiminti'запомнился ir активизацией iš anksto į regionai didžiausių įmonių, pavyzdžiui, tokių kaip "Ависта", "Захидспецпрофиль", "Технониколь", "ТПК". Pirma, miestuose, "didelis šešias" jau beveik nėra perka рубероид į картонной pagrindu arba шифер. Todėl непаханое lauką, kaip yra vaizduojama vidaus rinką šiuolaikinių stogų medžiagos, įsižiūrėję beveik visą pasirodo už Kijevo. Būtent provincijoje su modernia кровельными medžiaga vis dar prastai susipažinę. Regionuose pabaigoje 90-ųjų lygį ir struktūrą paklausa šiuolaikinės medžiagos скатных кровель tiksliai atitiktų lygį ir ekonominio išsivystymo: pirmiausia Kijevas, paskui Pietus ir Rytus kartu su Львовом, toliau - zona aplink Kijevo ir paskutiniame vietoje Renginį. Еврорубероид už Kijevo apskritai pasiėmė tik "козырные" o'objektus, pvz., atominė elektrinė ar įmonės su užsienio инвестициями. Per pastaruosius metus šis paskirstymo paklausą išlaikė tik brangus medžiagos (visų pirma, черепица). Dabar operatoriai pažymi rinkos augimas paklausos индивидуалов ant vidutinės kainos ir kokybės medžiagas į centrinės ir vakarų sričių ir labai silpna paklausa jų Rytuose. Частники ten perka ar brangūs ar pigūs medžiagos (dažnai - шифер ir рубероид į картонной pagrindu). Net verslo klientai gana dažnai teikiama pirmenybė medžiaga yra antros kartos gauna pagal principą "kuo pigiau, tuo geriau". Patvirtinimą šiai pardavėjai, stogų medžiagos констатируют, kad Rytuose su importuojamiems еврорубероида ima tik lietuviškai, bet labai tvirtą poziciją šalies įmonių, dirbančių apatiniame kainų segmente savo rinkos. Medžiagos trečiosios kartos jau požiūris Paklausa еврорубероид, tikriausiai, didžiausią lygį per pastaruosius sezoną kentėjo dėl оттока kapitalo kampaniją takas. Pasak direktoriaus Славутского рубероидного gamyklos Rusą Потапова, aktyvūs pirkimai, kurių sąlygomis šilta ir sausa pavasario laukė jau kovo mėnesį, prasidėjo tik birželio mėnesį. Bet remontas stogo čerpėmis dengtiems stogams atidėti ilgam negalima, ir rudenį vartotojai наверстали pakeisti. Todėl paklausa рулонные gruntu užpildyti polimerinių битумные medžiagos, apskaičiuota specialistų, išaugo pernai padidėjo 30%, iki tokio lygio 16-18 mln kv. m. Pernai rinka ne tik augo, bet ir aktyviai структурировался. Aiškesnės tapo atskirti pagal ценовым segmentus: viršutinis (pagrindiniai atstovai - italijos medžiagos Index ir Polyglass; kaina už kv. M СБС-modifikuoto, полиэстеровой remiantis medžiaga, viršutinis sluoksnis su посыпкой, svoris 4-4, 5 kg / kv. M - $ 3, 2-3, 3); vidutinis - medžiagos, rusijos pramonės grupei "Технониколь" ir Славутского рубероидного gamyklos (kainos, atitinkamai, $ 2, 1 -2, 4 kv. m); apatinis - medžiagos "Акваизол" ir keletą mažesnių šalies gamintojai. Teisingumo dėlei reikia pažymėti, kad ne visi operatoriai rinkoje sutinka padėti su mumis kainų gradacija. Taip, Olegas Piemuo, direktorius, "Pasirinkti", kuri yra generalinis atstovas ХЗКМ "Акваизол", mano, kad продвигаемый jais medžiaga yra toje pačioje kainų grupėje, kad ir medžiagos "СлРЗ" ir "Технониколь". Kokybė šių medžiagų, taip pat maždaug vienodas. Kas liečia žemesnės kainų grupės, tai jame yra medžiagos "Люберит" ir "Петрофлекс" (abu Rusija), atitinkamai ir kokybė pas juos šiek tiek blogiau. Siūlomos rinkoje ir prabangių medžiagų - anglų Ruberoid (kaina $ 4, 5-7, 75 už kv. M) ir suomijos Katepal (kaina $ 4, 5-6 už kv. D) sveria apie 5 kg / kv. m. Tačiau, kaip prisipažino Andrejus Примаченко, direktorius įmonė "Diana", kuris yra prekes Katepal Ukrainoje, susidomėjimą todėl medžiagos yra labai silpnas - ne čia kol atitinkamų ilgalaikių investicinių projektų. Tokiu atveju kaina medžiagų atėjo beveik visiškai atitinka kokybe. Šioje situacijoje tiekėjai еврорубероида, siekiant rasti ką nors naujo, ką galima būtų priešintis tiesioginiai konkurentai (kartą kaina ir kokybė maždaug vienodi), kitą sezoną tikrai направят savo pastangas ir paslaugų pristatymo terminai, dydžiai sandėlio atsargų, kokybę, techninių konsultacijų. Taip pat aiškiai выделилась velniai rinkos lyderių - Славутский рубероидный įmonę, kuri pardavė pernai, įvertinta nepriklausomų ekspertų maždaug 4 mln. kv. m еврорубероида, rusijos grupė "Технониколь" ir харьковское įmonė "Акваизол", kuri įgyvendinama apie 3, 5 mln. kv. m рулонных medžiagų. Славутском gamyklos pavyko pasiekti sėkmės dėka pati modernias ir aukščiausios klasės iš visų dirbančių ukrainoje, gamybos linijų. Pasak atstovai firmos "Ависта", СлРЗ - vienintelis šalies gamintojas, kurio produktų kokybę juos удовлетворило. Labai padeda славутчанам ir galimybių gauti biudžeto užsakymus, taip pat ir paspauskite select'язки su didžiausių statybos organizacijomis. Rusijos bendrovės "Технониколь" nepavyko prisijungti prie grupės lyderių dėka оптимальному, kaip ir СлРЗ, nustatytu pagal kraštinių kaina / kokybė, o taip pat lanksčia rinkodaros politika. "Акваизол" įgijusi rinkoje, vadovaudamiesi žemos kainos strategija. Praėjusiais metais kompanija tai padarė dar vienas svarbus žingsnis šia kryptimi - sukurtas naujas наплавляемый medžiagos pagrindu stiklo pluošto "Руберит", skirtas prietaiso arba remontuojant senus кровель (svoris - 4 kg / kv. M, kaina - $ 1, 25 už kv. M ). Artimiausioje ateityje sudėtis lyderių rinkos vargu ar pasikeis, nes dauguma kitų ukrainos gamintojų, įskaitant keletą su'atsirado praėjusiais metais naujų įmonių, ориентирующихся į rinką savo regione, ne вынашивая planus daugiau pasaulio plėtrą. Be nurodytą mumis trijų lyderių kovoje už rinką еврорубероида gali aktyviai įsijungti ir харьковская įmonė "East membranos", kuri ketina pradėti jį išleisti jau artimiausiu metu. "East membranos" numato įdėti naują gamybos kvadratų buvusios gamyklos ЖБК nr. 9 Харькове. Kaip sakė direktorius, bendrovės "East membranos" Viktoras Жван, tai bus jau n'penktasis Ukrainoje panašaus įmonė, bet vis tiek rinka dar nėra išnaudotas vidaus produkcija. Į gamybą planuojama investuoti 4, 6 mln jav dolerių. Į ir paspauskite select'atsižvelgiant į tai, įmonė numato imti paskolą, vienoje iš ukrainos bankų. Гарантом jį согласилось išeis'єднання "Спецстроймонтаж". Manoma, kad 80% paskolos bus panaudota оборотные priemonės, o 15% - įsigijimo automatinės įrangos ir su programine įranga ir sistemos oro valymo. Jau sudaryta sutartis dėl jo pirkimo, viena iš italijos firmų. Gamybos еврорубероида " ketina importuoti посыпки iš Čekijos, modifikatorius - iš Rusijos ir Kazachstano, армирующую pagrindas - iš Turkijos, užpildas (битум) numatoma naudoti украинскую. Dabar "East membranos" veda derybas su концерном "Stirenas" apie galimybes gamybos ir tiekimo jai plantacijoje, o su Харьковским канатным augalų - galimybė gamybos pagrindai, ypač стеклохолста. Jau dabar įmonė turi tiekimo sutartis еврорубероида 9 mln грн., Kad suteikti квартальную įkelti pajėgumus. "East membranos" numato parduoti еврорубероида kainomis įprastą рубероида, tai yra 1, 8 kartus pigiau, nei dabar kainuoja еврорубероид į Ukrainą. Į dabartinę metais, beveik visi pardavėjai еврорубероида prognozuoja rinkos augimas lėtėja nuo 30 iki 15%. Tuo pačiu metu rinkoje tikimasi esminiai kokybiniai pokyčiai. Į Ukrainą ateis рулонные medžiagos trečiosios kartos, kurios yra išleidžiamos į Europą su 70-ųjų, tačiau į mūsų šalį didelėmis partijomis dar ne завозились. Kaip sakė direktorius rinkodaros kompanija "Ависта" Sergejus Суханов, jie iš esmės skiriasi nuo рулонных medžiagų pirmojo (битумный рубероид į картонной pagrindu) ir antrojo (gruntu užpildyti polimerinių битумный наплавляемый "еврорубероид") kartoms. Visų pirma, jie turi puikią паропропускных spartos. Antra, jie yra lengvi ir ложатся vienas sluoksnis, todėl kvadratinį metrą tokio stogo čerpėmis dengtiems stogams keturgubai lengviau kvadratinių metrų двухслойной gruntu užpildyti polimerinių битумного наплавляемого danga. Tai daro medžiagos trečiosios kartos optimalus norint быстровозводимых plaučių pastatų, kurie dabar įgyja populiarumą pramonės statybos. Trečia, šios medžiagos gali būti klojami į šaltą, kad leidžia кровельщикам išvengti tradicinio žiemos "miręs" sezono. Be to, vamzdžių tokios medžiagos nereikia naudoti atviros liepsnos'aš jį pakeičia karštas oras), kad labai svarbu, kad atominė elektrinė, нефтехранилищ ir kitų пожароопасных apie'objektų. Žinoma, visiškai pakeisti gruntu užpildyti polimerinių битумные dengtiems ši medžiaga kol kas negalėjo net Europoje: jis netinka remonto кровель padarytus medžiaga pirmos arba antros kartos. Bet išvaizda į Ukrainą užsienio investuotojams, kurie turi солидные pinigus ir pripratę jau prie medžiagos trečiosios kartos atstovai bendrovės "Ависта" расценивают kaip signalą į jų выведению į ukrainos rinką, o jau į dabartinio metais. "Mes pasirengę ženklo valdytojai medžiagų trečiosios kartos, kurie jau gali pradėti aktyviai rengti teminius seminarus, įskaitant ir regionuose", - sakė Sergejus Суханов. Apie tą patį sako ir Vladimiras Peržiura - atstovas anglų kompanija Ruberoid Ukrainoje: "Šiandien išskirtinis atstovas, prekių Ruberoid ukrainiečių rinkoje yra firma" Kapitonas Кровля ", darbuotojų, kurioje jau seniai buvo patvirtintas, kaip dirbti su mūsų medžiagomis ir technologijomis". Panašias medžiagas ketina išvesti į rinką ne tik "Ависта". Taigi, bendrovė "Технониколь" ketina pradėti tiekimo į Ukrainą unikalių rinkoje NVS рулонных medžiagų "дышащих" кровель, kurie gali būti klojami pagal влажному pagrindo ir šaltį, ir net "рассекретил" jų pavadinimai - "Унифлекс-Вент" ir "Техноэласт - Вент ". Kalbant apie pastarąjį, tai žinoma net jo kaina - $ 4, 2 kv. m. Toliau į perspektyvą leidimas medžiagų trečiosios kartos gali prasidėti ir Ukrainoje, pasak specialistų, techninių galimybių tam turi Славутский рубероидный augalų. "Технониколь" dabartiniame metais ketina pasivyti italai dar ir šiame segmente VIP medžiagų. Россияне planuoja pateikti į rinką, įskaitant ukrainiečių, АПП-modifikuotas me "Вестоспласт" гидроизоляции eismo полотен, pagal kuriuos galima būtų nustatyti karšto асфальт. Taigi jie bandys sudaryti konkurenciją представляемому "Альбионом" ir "Kapitonas Кровлей" medžiagos Gemini Ponti " iš " General Membrane, o taip pat представляемому "Ависта" medžiagos Proteaduro Triarmato nuo Rodyklė. Металлочерепица: vidaus gamintojams теснят importuotojai šiandien rinkoje металлочерепицы veikia apie 10 gamintojų ("Albatrosas", "Бионика", "Atgimimas Полесья", "Гипрон", "Захидспецпрофиль", "Master-Profilį", pramonės grupė "Arsenal", " Раннила-Kijevas ", " ТПК Profilis ", " Финпрофиль ") ir keli importuotojai, iš kurių žymus vietą rinkoje užėmė tik" Центросталь-Домсталь "(prekė lenkijos firmos GCB Centrostal Bydgoszcz). Be Lenkijos į Ukrainą, importuojamas металлочерепица iš Rusijos ("Metalo Profilis"), Švedijoje (Kami, S-Roof) ir net Naujosios Zelandijos, o bendras importo dalis rinkoje neviršija 5%. Pernai pirmą kartą per kelis pastaruosius metus ne'atsirado ne vienas naujas kodas металлочерепицы. Tuo pačiu metu įmonės, kurie dalyvavo rinkoje anksčiau, plečia gamybinius pajėgumus arba planuoja tai padaryti. Firma "Arsenal " Centras" šiuo tikslu jau artimiausiais mėnesiais neperkelia gamybos iš Kijevo į Васильков, kur jau nupirktas ir достроен dirbtuvės plotas 2500 kv.. m. "Ten dirba viena gamybos linija металлочерепицы galia 8-9 m/min. ir 4 linijos gamybos профнастила, - pasakoja įkūrėjas 000 "Arsenal Centras" Viktoras Федоров. - Металлочерепицу gamins linija " yra suomijos firma Syntech Oy - новенькая, суперсовременная, tokia linija Ukrainoje turi tik fabrikas "Раннила" Днепропетровске". Į tolesnius planus pramonės grupei "Arsenal" - atidarymas gamyklos Харькове. Statyti naują gamyklą gamybos металлочерепицы, фасадного profilio, S, Z, Omega profilius priemiestyje Kijevo vyksta ir įmonė "ТПК". Brand manager "ТПК Profilis" Тарас Ткаченко neatmetama, kad jau galų dabartinį metų firma gali nusipirkti papildomą liniją gamybos металлочерепицы. Ir tikėtina (nors bendrovė ne уточняют), kad установят jos jau po Киевом. 2003 ar 2004 metais pradėti gaminti металлочерепицы Ukrainoje planuoja ir paskutinis jos didelis import using - firma "Центросталь-Домсталь". Влиться skaičius киевских gamintojai nusprendė ne mažiau žinomas vakarų regione Ukrainos bendrovė "Западспецпрофиль". Gamybos plotas jau paruoštas eksploatuoti, ir artimiausiu metu ruošiasi montavimo, linijos gamybos металлочерепицы, dvi linijos gamybos металлопрофиля ir суперсовременная linija gamybos plokščių tipo "sumuštinį". Gamyba planuojama paleisti visu pajėgumu vidurio, 2003 m.. Šią vasarą uždirbo ir antras šalyje po filialo "Финпрофилем" АЗСТ "Колор" Антраците į Луганщине gamyklos gamybos žaliavų металлочерепицы-įmonė "Modulis" Каменце-Подольском. Gamykloje оцинковку gamybos "Северсталь" (Череповец) окрашивают ir spręsti apsauginis полимерное danga, taikant europos gamintojų medžiagos. Šių operacijų vykdymas Ukrainoje, o ne užsienyje, leidžia удешевить žaliavų металлочерепицы 15-20%, mano specialistai, firmos "Европрофиль", įtraukiami produktų gamyklos Kijeve. Plėsti gamybinius pajėgumus skatina situacija rinkoje. Pernai vartojimo металлочерепицы Ukrainoje išaugo štai 20-25% (pasak "Раннила-Kijevas") iki 40-70% (duomenys "ТПК" ir "Центросталь-Домсталь"). 2003 m. metinis augimo tempas pardavimo tikimasi lygio 20-25%. Be visa masė klientų gamintojai металлочерепицы planuoja, kaip ir praėjusiais metais, daugiausia dėmesio skirti statybininkai. Gamintojai aktyviai формировали rinkos, įskaitant - į perspektyvą, naudodami имиджевых akcijų. Pavyzdžiui, "ТПК" jau keletą metų vykdo nuolatinė konkurencija tarp architektų ir moka 30 stipendijos studentams Киевского nacionalinio universiteto statybos ir architektūros (buvęs КИСИ). Absoliučiais skaičiais rinkos apimtis sudaro, pasak pirmaujančių gamintojų, 2, 2-2, 5 mln. kv. m. Įvertinti rinkos struktūra металлочерепицы kur kas sunkiau. "Šiandien tai nėra objektyvios duomenų bazės, - sako Olga Попович, vadybininkas UAB "Раннила-Kijevas". - Reikalingas protingas dialogas tarp gamintojų металлочерепицы, kuris padėjo būtų kiekvienam nustatyti savo rinkos dalį ir, atitinkamai, pasirinkti tinkamą strategiją. Tokia praktika paplitusi, pvz., kiti maisto ir tabako bendrovių. Ir mes, savo ruožtu, pasirengusi atskleisti kortelę, su sąlyga, kad dialogas bus open". Jūsų nuomonė pritaria ir bendrovės "ТПК". "Būtų įdomu sukurti kažkokį verslo asociaciją gamintojų, pvz., stogo dangos medžiagų, atlikti bendrą rinkos tyrimus, keistis informacija, lobizmo interesų, rengiant statybos dokumentus", -mano Тарас Ткаченко. Firma "ТПК" pateikė šiuos duomenis тройке rinkos lyderių: "Раннила" -36% bendro kiekio pardavimo натуральном išraiška металлочерепицы, "ТПК" - 19%, "Arsenal" - 18% (pinigų išraiška dalis atrodo šiek tiek kitaip, nes kainos konkurentų skiriasi). Pasiskirstymas rinkoje pagal ценовым segmentus daugiau skaidriai. Varantys ratai gamintojai mano, kad pusė (ar net šiek tiek daugiau) проданной Ukrainoje металлочерепицы - iš западноевропейской cinkuoto plieno, o iš vidaus (ММК jiems. Ильича) - mažiau nei 10%. "Vis daugiau dėmesio, šiandien vartotojas atkreipia į garantijas, kurias suteikia gamintojas, - aiškina brand manager "ТПК Profilis" bendrovės "ТПК" Тарас Ткаченко. Gamintojai металлочерепицы iš западноевропейской sodri suteikia garantiją 10 metų, o jų kolegos, kuriems rusijos bendrąją arba украинскую plienas, -ne daugiau kaip 5 metus,". Dabar rinka металлочерепицы pats veikia prieš į skirtingus segmentus, priklausomai nuo naudojamo plieno. Viršutiniame (apie $8 už kv. d) dirba "Раннила-Kijevas", skirta metalo концерна Rautaruukki, "ТПК" (Ekostahl ir Myriad) ir "Центросталь-Домсталь". Be naudojimo metalo pirmaujančių gamintojų, jie stengiasi dokumentais patvirtinti kokybės sertifikatu savo produktų ISO 9000 serijos. "ТПК Profilis" jau gavo sertifikatą ISO 9001, prie kito sezono gali praeiti sertifikavimo gamybos UAB "Раннила-Kijevas", o GCB Centrostal Bydgoszcz jau seniai gavo sertifikatą ISO 9002. Apatiniame kainų segmente ($6 už kv.. m ir net toliau) dirba gamintojai, naudojantys vidaus ("Гипрон") ir новолипецкую ("Atgimimas Полесья", "Albatross" ir kai kurie kiti) оцинковку. Bendrovė "Финпрофиль" остановила savo pasirinkimą оцинковке комбинатов "Šiaurės plienas" ir "Испат-Кармет" (Караганда). "Arsenal Centras", paragavo metalo Новолипецкого комбината ir Ekostahl, nustatė, kad pagrindinis tiekėjas slovakų filialas US Steel (меткомбинат į Кошице). Taigi, bútuoju m. pradėjo formuotis vidutinio kainų segmento rinkoje металлочерепицы (apie $7 už kv. m). Pelningas sau poziciją šioje srityje užima firma "Западспецпрофиль", kuri norėtų dirbti iš karto visuose kainų segmentuose, naudojant plienas skirtingų tiekėjų. Estetinį skonį pirkėjų металлочерепицы stabilios. "Ukraina - šalis крепких tradicijas. Pernai populiariausia металлочерепицей vėl buvo tipo "Монтеррей" su danga полизстер raudonos, tamsiai žalios ir rudos spalvų", - pasakoja Olga Попович. "Особняков rezervuoja panašus į "Монтеррею" profilis "Efektas" ir tik фешенебельные administraciniai pastatai-aukštesnio "Prestige", - papildo Тарас Ткаченко iš "ТПК". Todėl vargu ar artimiausiu metu Ukrainoje prasidės laida металлочерепицы antra profilių ir su antra danga. Prognozė dabartiniai metai ne tokie optimistiški, kokie rezultatai praėjusius. Augančios pardavimų apimties geriausiu atveju išliks, bet ir, tikėtina, šiek tiek lėtės. Dėl kainų situacija pas ekspertai nėra vieningos nuomonės. Steigėjas 000 "Arsenal Centras" Viktoras Федоров, atvirkščiai, prognozuoja minimalaus kainos металлочерепицы rinkoje iki $6, 3-6, 6 kv. m. Pasak jo, pasaulyje dabar pastebėtas trūkumas sodri, ypač su лакокрасочным danga, dėl ko, pradedant nuo antrojo ketvirčio praėjusių metų, cinkuotas plienas подорожала maždaug $100 už toną. Bet, pasak šeimininko Fedorova, kainų металлочерепицу ne оттолкнет pirkėjų - prie šios medžiagos yra jau pripratę, ir architektai, ir statybininkai. Į rinką битумной черепицы išėję nauji žaidėjai bútuoju m. rinka битумной черепицы aktyviai vystėsi ir iškentėjo pastebimas pakeisti. Iš nekilnojamojo turto vystytojų vertė padidėjo susidomėjimas prie ko nors, отличному nuo металлочерепицы, kuri nustojo būti originalioje. Paklausa bitumo черепицу, apskaičiuota direktoriaus firmos "Diana" Andrew Примаченко, išaugo 50%. Taigi, vidaus stogo уложили maždaug 300-350 tūkst. kv. m битумной черепицы. Į augančią rinką praėjusiais sezoną išėję nauji žaidėjai. Po to, kai gamykla Gargzdu Mida перекупила rusijos grupė "ТехноНИКОЛЬ", liepos mėnesį ukrainoje prasidėjo pristatymo битумной черепицы iš Lietuvos. Padalinami į gamyklą rusai nusprendė повторит pačias sėkmingiausias išskirtinių sprendimų rinkos lyderis NVS - suomijos firmos KATEPAL. Jie klientams teikiame visas komplektas susijusių medžiagų (коньковые elementai, ендовный ir подкладочный kilimų) ir išleido modelį "Akordas", paveikslėlis, kurio ribose yra panaši bakas vandens slėgio su plytelių Katepal Rocky. Tokiu atveju naudokite pigių rusijos žaliavų leidžia parduoti bitumo черепицу gerokai pigiau suomijos ($6, 5-7, 2 kv. m). Šiek tiek anksčiau į ukrainos rinką atėjo dar vieną užsienio gamintojas-suomių koncernas Leminkainen su draugiškas (beveik kaip "ТехноНИКОЛЬ") битумной plytelės Pikipoika. Pirmieji partijos битумной черепицы dviejų modelių ("Сота" ir "Banga") išleido Славутский рубероидный augalų. Jos produktus netgi šiek tiek pigiau rusijos (nuo $5, 4 kv. m). Tačiau, pasak direktoriaus, įmonės Rusą Потапова, jos skatinimas ukrainiečių rinkoje dar nepavyko normaliai sutarti. Didėja konkurencija, paskatino rinkos operatorius prie lankstesnės kainų politikos. Rudenį firma "Ависта" surengė akciją mažinimo per 15-25% kainų bitumo черепицу Tegola", o "Diana" rugpjūčio-rugsėjo предлагала paslaugų remontas auto profesionalai nuolaidos produktus KATEPAL. Прошлогодние pakeitimai paskatintų daugiau aiškios структуризацию rinkos į viršų (brangesnis $7, 2-7, 5 už kv.. m) ir apatinė kainų segmentai. "Visi разобрали savo nišą: mes - savo, o "ТехноНИКОЛЬ" ir kiti - savo", - sako Andrejus Примаченко. Labiausiai išsivysčiusi šiandien niša brangiausias prekės, kurią užima KATEPAL, IKO ir Tegola (šiuo atveju KATEPAL ir IKO užima dominuojančią padėtį rinkoje). Geriausiai brangių bitumo черепицу, pasak įmonės "Diana", fotografuoja iki Kijeve ir Rytų. Skatinti plėtoti paklausą, įmonė "Diana" pernai pasiūlė 5 naujų spalvų битумной черепицы ir порадовала эстетов оттенками " Rocky "blue laguna" ir Katrilli "иней". Paskutinis, dėl baltos spalvos, gamina įspūdį заснеженной dengtiems ištisus metus. Dabartinio sezono direktorius įmonė "Diana" žada, kad ukrainiečių rinkoje pasirodys naujo tipo битумной черепицы su žymiai prieiga patobulinta veiklos ypatumai ir apskaičiuotų ilgaamžiškumo 60 metų ir гарантийным valstybėje 30 metų. Kainuos ji bus, atitinkamai, brangiau - 17-19%. Apie trečdalį rinkos praėjusiais metais laimėjo nebrangus produktai - Pikipoika, "Гонты erelis" lenkijos gamyklos Izolacia (priklausanti suomijos firmos Icopal), "ТехноНИКОЛЬ" ir славутская битумная черепица. "Praėjusiais metais mes прощупывали rinką ir продвигали naujas produktas per kontaktų, налаженным anksčiau, dirbdami rinkoje, euro-рубероида. Kitais metais tikimės pradėti masiškai skatinimo битумной черепицы ir išeiti į rimtus apimtis - ne mažiau kaip 15% rinkos", - sako vadovai firmos "ТехноНИКОЛЬ". Tuo pačiu metu Pikipoika, greičiausiai išnyks iš mūsų rinkos. Jos gamintojai nusprendė pakeisti pavadinimą кровельной plytelės paprastesnio, ir ne sugalvoti nieko geriau, nei Krembit. Atsižvelgiant į tai, yra pavojus, kad vidaus pirkėjas bus supainioti suomių bitumo черепицу su украинским еврорубероидом, производящимся pagal tas pats prekių ženklas firmos "Бласто" Кременчуге, ir susidomėjimas ja smarkiai mažės. Еврошифер: labiausiai dinamiška segmentas кровельного rinkos Paklausa banguotas битумизированные stogų lakštai, vadinamasis tarp žmonių еврошифером, praėjusiais sezoną augo greičiau, nei ant kitų stogų medžiagos. Pasak noro modernizuoti ukrainos atstovybės Onduline, apimtis įgyvendinti taip vadinamą "еврошифера" выросшим du kartus, tai yra iki 2 milijonų. kv. m. Tokį populiarumą medžiagos prekiautojai aiškina jos mažos kainos ir paprastumo montuoti tiesti ego, bet kūrėjas gali savarankiškai, įskaitant seną кровле). Greitas augimas, pardavimai vyksta, pasak ekspertų, dėl to, kad platūs sluoksniai klientams tapo turtingesnė ir suprato privalumai šiuolaikinių stogų medžiagos. Pavyzdžiui, pernai еврошифер tapo užsisakyti labiausiai įprastinė objektų. Į Харькове еврошифером заменяли асбесто-cemento stogo čerpėmis dengtiems stogams "хрущевок", Волыни stiprūs агрофирмы крыли a ūkį, o Львовщине ir Закарпатье, pasak direktoriaus atstovybės Onduline Виктора Михайлова, atsirado ištisas "ондулинизированные" teritorijos. Labai dažnai pradėjo imtis šios medžiagos ir Pietuose, visų pirma, Крыму. Maždaug 70% noro modernizuoti ukrainos rinkoje "еврошифера" kontroliuoja Onduline, 10% - Ondura, 20% - Guttanit, o pardavimo Bituwell ir Aqualine labai nemažai. Pasak prekybininkų, toks pasiskirstymas rinkoje susidarė dėl to, kad Onduline tapo pirmuoju gaminti šią medžiagą ir šiandien turi stiprią tinklo gamybos ir prekybos, iki šiol kontroliuojant didžiąją dalį pasaulinės rinkos. Ondura traukia pirkėjų platesnės spalvų гаммой ir didžiausias valstybėje garantija цветостойкость, kurie yra sukaupta per antriniu покрытию. Guttanit laimėjo nemažą dalį rinkos dėl viešumo šalies kodas - Vokietijoje, o Onduline ateina į Ukrainą iš Lenkijos, taip pat dėl gero pardavėjo. Dabartinio sezono pabaigos tikimasi, kad rinka iš esmės atvyks klientų ir atsiras naujovės: laišką su iš principo nauja aplinka, напоминающим черепицу. Metu šią черепицы dar ne atėjo Į Vakarus, nors įvykis, per pastaruosius dešimtmečius naujų stogų medžiagos, populiariausia išlieka sena gera черепица. Beje, senosios ją galima pavadinti ne visada - net ir šiame sektoriuje, amžius kurioje skaičiuojama тысячелетиями, dabar atsiranda naujų sprendimų. Įstatymų leidėjai "черепичной" mada - vokiečiai - sukūrė черепицу, kurioje padengti 1 kv.. m reikia viso 10 vnt. (tradicinių modelių - 13-14 vnt. ) bendras уэсом 40 kg (seniausia черепица - "бобровый uodegą" - sveria iki 63 kg/kv. m). Taip pat pavyko sumažinti minimalus kampą черепичных stogų su 27 iki 22 laipsnių. "Atėjo черепица su danga, создающим lotoso efektas - lašas lietaus, скатываясь pagal stogo, švarus ją. Yra eksperimentiniai pavyzdžiai золотистой черепицы. Toks efektas pasiektas paauksuotas dažai pagal keramikai", - sakė Ivanas Karpovas, skyriaus vedėjas būdu-eksporto firma "CAB co, Ltd", atstovas vokietijos bendrovės Trost. Tačiau visais šiais pasiekimais Ukrainoje beveik nėra susipažinę, nes rinka черепицы labai naivumą. Gyvenimo lygis dar labai žemas, tačiau nedaugelis kreditams nekilnojamojo turto vystytojai dar psichologiškai nėra pasiruošęs statyti namą amžiaus. "Net kalbant apie estetika pas mus dar nėra mados ant keramikos черепицу", - sako generalinis direktorius PE "Креастайл" Dmitrijus Булавин. Todėl prekybininkai, nors ir sustiprėjo skatinimo, beveik visa jėga поучаствовав į rudenį parodoje "Statyba ir architektūra", nesitiki artimiausiu metu didelę augančios paklausos. Rinkos galia sienų черепицы matuojamas tik dešimtimis tūkstančių kvadratinių metrų, o pardavėjai vokietijos черепицы (gana brangus) tarnauja tik keletą objektų h. Tiesa, kur yra brangus produktas, ten ir objektai labai rimtų. "Mes ne rezervuoja черепицу į stogą į 100-200 kv. m - jei perka už особняка, tai iš karto 500-900 kv.. m", -sakė Ivanas Karpovas. Atitinkamai ir perka черепицу ten, kur turtingų žmonių labiausiai - ne tiek Vakaruose, kur ši medžiaga susijęs su tradiciniu, kiek Kijeve ir didžiausių miestų Rytų. Pirkėjai черепицы Ukrainoje, pasak pardavėjų, предпочитающими prekę подешевле: черепица восточноевропейского gamybos (Tondach, Jamina, Kikinda) parduodamas geriau, nei vokiečių (Ruppkeramik, Trost, Wiekor), o klasikinis - geriau, nei ангибированная arba глазурованная. Tačiau pati pigi черепица-vidaus - beveik dingo iš rinkos. Pasak specialistų, kokybė выпускавшейся pas mus черепицы buvo toks mažas, kad užtikrintos klientas geriau pirkti высококачественную металлочерепицу. Beje, yra черепица, paklausa, kurią Ukrainoje sparčiai auga - cemento-smėlio, kuris pagal kainą сопоставима su металлочерепицей. Pasak įmonės "Браас-Ukraina", контролирующей pusę vidaus rinkoje, kiekvienais metais paklausa, dėl jos padidėja dvigubai, o pernai jis viršijo 250 tūkst. kv. m. Perka ši medžiaga daugiausia į Vakarus (dėl tradicijų) ir Киевском regione. Šis rinkos segmentas laikomas pakankamai perspektyvi, ir jame jau veikia keletą mažesnių šalies gamintojų. Ruošiantis gaminti cemento-песчаной черепицы Ukrainoje gali panaudoti įmonės savininkas koncernas Lafarge Braas. Tiesioginė jis Anksčiau ar vėliau недобросовестеая konkurencija бумерангом grįžta prie to, kas šis bumerangas pradėjo Markas АНОПОЛЬСКИЙ, prezidentas, bendrovės "ТПК": - vidaus rinkoje pateikta pakankamai platų stogo dangos medžiagos. Ir kiekviename kaip konkrečios medžiagos turi savo apatinių ir aukštesnės slenksčiai, tiek pagal kokybę, tiek pagal kainą. Veikia principas: "kuo didesnė kaina - tuo geresnė kokybė medžiagos". Pagal сложившимся Europoje tradicijoms, geriausias, bet, atitinkamai, ir sau artimiausiais laikomos tokios medžiagos, tokios kaip l черепица, varis, grynas cinkas. Į autoriaus vietoje pagal terminą tarnybos yra металлочерепица ir профнастил iš geros kokybės medžiagų, битумная черепица. Šiandien šią medžiagą, kažkada laikoma элитными, tapo доступнее kaina ir labiau populiarus. Toliau, galima išskirti tokios medžiagos, kaip ондулин, еврошифер. Toliau už jų kategorijas stogo dangos medžiagos gerokai atsilieka nuo ankstesnių kokybės, bet galima minimaliomis kainomis. Kokybė kiekvienoje prekių grupėje yra gerokai skiriasi, tai gali būti iš esmės skirtingi, : priklauso nuo technologijų, kokybės montavimo viso кровельного "pyragas". Pasirinkimas tam tikras кровельного storis nustatomas pagal finansines galimybes kliento. Pastebima tendencija didinti kokybės metalo stogo dangos medžiagų apskritai. Gamintojai, žaliavų tobulina savo technologijas, atitinkamai didinti kainas. Jei kalbėti apie kaip gatavo stogo, tai norisi dar kartą pabrėžti, kad labai daug priklauso nuo teisingumą vykdyti stogo darbus. Atsiranda naujų medžiagų ir technologijų, kurios reikia mokytis ir tinkamai taikyti darbe. Darbas "vis старинке" gali rimtai pakenkti net pačiam geriau кровельному medžiagos. Mūsų įmonė šiandien daug dėmesio skiria klausimais techninę paramą mūsų produktų - mes spausdinti instrukcijos, montavimo, снабжаем mūsų prekes specialios памяткой pirkėjas, kurioje išsamiai išdėstytos rekomendacijos разгрузке ir laikyti. Konsultacijos inžinieriai "ТПК" visoje Ukrainoje, galite gauti nemokamai. Jei reikia, atliekamas virėja, montavimas. Mes stengiamės plėtoti partnerystę su statybos bendrovėmis, снабжая jų reikalingą informaciją apie medžiagų, rekomenduojame aisiais klientams. Šiandien rinka metalo stogo dangos medžiagų jau pakankamai suformuota ir struktūriškai. Yra dvi pagrindinės grupės gamintojų металлочерепицы ir профнастилов. Apie tai mes daug kalbėjome. Pirmoji grupė - gamintojų aukštos kokybės prekės, снабженного visus reikalingus dokumentus ir paslaugų. Antroji grupė - gamintojų prekės.

Pirkti stogų medžiagos Kijeve.

ŠALTINIS: Будмайстер

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą