2013 m. gruodžio 31 d., antradienis

Antikvariniai daiktai Rusijos mados ir tendencijos 2006-11-09 17:40:25

Statyba ir rekonstrukcija.

Antikvariniai daiktai Rusijos mados ir tendencijos
2006-11-09 17:40:25

Iš tiesų reikalus, įsigyti senovinių daiktų - vienas iš labiausiai заразительным rūšių kolekcionuojamų. Kaip ir kur teisingai pasirinkti антикварную dalykas? Kur rasti specialistų, kurie, pirma, gali profesionaliai įvertinti jos, ir, antra, taps ginti būtent jūsų interesus? Galima, pagaliau, pačiam išmokti atskirti priceless старинную dalykas klastojimas? Juk kartais būna taip, kad už смешную kainą įgauna gale atidaryta статуэтку praeities ar позапрошлого amžiaus, o ji staiga paaiškėja, kad darbas žinomo meistro arba dalis kolekcijos įžymių asmenų... Antikvariniai daiktai обыденном prasme - tai senų dalykų. Ir iš tikrųjų taip, rabi daiktų vyresni kaip 50 metų. Baldai, paveikslai, piktogramą, skulptorių, nuotraukos, ginklai, papuošalai, juvelyriniai dirbiniai, indai, knygos, laikrodžiai, drabužiai, speciali apranga, muzikos instrumentai, apšviesti prietaisų, automobilių ir daug daugiau - žodžiu, tikra лавка древностей. Patekti į sk раритетов, daiktas ne обов'būtinai turi būti labai senas, svarbiausia, kad jame buvo paryškinimo, dailės individualumą ar yra kokia nors istorinė funkcija. Коллекционирование antikvarinių vysto savo charakterio savybes, todėl būtinas tikrai viršininkui, - psichologinį išlaikymą ir gebėjimas sutelkti dėmesį. Įsivaizduokite, kad jūs būti į антикварном aukcione. Kaip teisingai pakelti ar numušti kainą, kaip порыве įspūdžių, вбрасывает į kraują немереные dozę adrenalino, ne prarasti galvą ir rezultatas tapo didžiuotis savininkas понравившейся dalykus? O pasitenkinimo siekis? Nepamirškite, kad, pradėję nuo nulio, удачливый kolektorius gali surinkti tokią kolekciją ilgalaikius dalykų, kurią внесут į žinomos pagal jo ім'iam (jei, žinoma, jis nori to). Rinkti kolekciją senovinių daiktų, sunku ne заинтересоваться istorija. Todėl, kaip taisyklė, kolektorius nuolat tobulinti savo intelektinį lygį, įgyti gilias pažinimo ne tik šioje srityje собирания, o ir į istorijos meno muziejus. Šiandien didelių aukcionai - tai vieta, kur būna daug garsenybių. Ten yra galimybė susitikti su pareigūnais įvairių sričių verslo, politikos ir kultūros, apie'єднаними bendra aistra. Kad taip veda žmones į антиквариату? Pirma, daug senų dalykų, pateikti kultūrinę vertę, išlaikyti leidyklos laiko. O antra, šie dalykai nėra дешевеют, o tai reiškia, yra geras priedu pinigų. Greičiausiai, būtent šios dvi priežastys ir tapo pagrindiniai norėdami состоятельных россиян pradžioje 90-ųjų, kai prasidėjo tikras bumas į rusijos rinką albion. Todėl, jei jūs manote, kad nori savo laisvą laiką skirti antikvarinių, siūlome jums padaryti mažą flashback šį nuostabų šalį tikrą старины ir застывшего laiko. Pasakos arba быль? Netikėtai возросший susidomėjimą "senojo šiukšlių" tapo postūmiu atrasti abiejose rusijos sostinėse ir daugelyje regionų daugybė senovinių salonuose. Bet skubėti, žinoma, yra ne visiškai be neigiamų reiškinių. Dažnai нувориши buvo matę tik aukomis sukčiai, perkant masę "antikvariniai" daiktų, be jokios istorijos ir meno vertybės. Daugeliu atvejų dalykų покупались бессистемно, nes vartotojas neturi turėjo reikiamą informaciją. Kai mados įėjo lietuvių nacionalinis skonis, išaugo susidomėjimas ir prie dalykų деревенского быта. Tada ieškotojai vertybių nusiaubė tūkstančiai kaimo namų. Suteikti unikalumą parduodamą dalykų, savininkai dažnokai складывали legendos. Ir su'atsirado neįtikėtinai daug роялей, kuriuose grojo Шаляпин, biuro, už kurį dirbo Puškinas, швейных mašinos viduje, kuriose paslėpti milžiniški lobiai. Daug трофейных dalykų, привезенных iš Vokietijos karo metu, paskatino sūnus россиян prie dar daugiau сочинительства. Negalima skaičiuojant skaičių stalų Геринга ir Геббельса. O jau олов'деревянным ложкам, kad побывала rankose Hitlerio, несть skaičių. Į tokius рассказам reikia kreiptis skeptiškai. Ir pastaba'prisiminti: jei daiktas tikrai priklausė įžymybėmis, todėl turėtų būti документальное patvirtinimo (nuotraukos, aprašymai ir pan. ). Skubėti pastarųjų metų aplink antikvarinių liūdnai сказалась ir galėtų daugelio šių раритетов. Labai daug meno kūrinių buvo prarasite неграмотной реставрацией. Pirkėjai turėjo menką supratimą apie tai, kaip turi atrodyti отреставрированная dalykas, o rasti gerą vedlį galėjo ne kiekvienas. Kaip ne visi supranta, kad rimtas įsigijimo, bet антикварной dalykų turėtų būti po specialisto konsultacijos. Žinoma, dabar šioje rinkoje daug kas pasikeitė. Galima sakyti, kad антикварный verslo iš dalies išėjo iš подполья. Jei anksčiau visi sutarties liktų šešėlyje, tai dabar vykdant aukcionai Rusijoje tapo taip pat įprasta, kaip ir Europoje. Be to, gerokai išaugo kokybė meno vertybių. Parduoti малоинтересную dalykas dabar yra tiesiog neįmanoma. Vartotojas tapo знающим ir labai придирчивым. Salonai pat nesirūpindami savo reputaciją, vis mažiau dirba su сомнительными daiktais. Panjiayuan antikvarinių Rusijoje iš esmės skiriasi nuo rinkos Europoje. Metu revoliucijos ir Pilietinio karo daug раритеты buvo prarasti - sunaikinti, разграблены arba išvežti į užsienį. Didžiulį žalą нанесла Antrasis pasaulinis karas. Europoje patį meno vertybių visais laikais buvo labiau patikima. Būtent todėl ir kainos į mūsų vidaus rinką, kai kurie daiktai yra kur kas didesnis nei europos (ypač tai susiję su baldų). Kad iki раритетных automobilių, tai Rusijos į juos kol kas nėra tokio poreikio, kaip Europoje, todėl ir kainos žymiai mažesnės. Galite pažymėti отрадную tendencija - jei pradžioje 90-ųjų meno vertybių aktyviai вывозились iš šalies, šiandien jie taip pat aktyviai importuojamos atgal. Pasikeitė ir požiūris į старинным dalykų: antikvariniai daiktai dabar ne tik коллекционируют, o naudojasi labai утилитарных tikslais. Mada į senovėje, Kai visą консервативности ir tikru atskyrimo antikvarinių, čia taip pat nėra visiškai be mados srovių ir krypčių. Be abejo, visada buvo madinga važinėti раритетных automobiliuose. Žmogus, turintis ne tik dideliais pinigais, bet ir kurianti vaizduotę, įgyja naudota, gerai отреставрированное auto. Tokių mašinų Rusijoje yra pakankamai ir jie yra paklausūs. Антикварное užvalkalai, senoviniai žaislai, įvairūs daiktai оккультизма ir tautinių диковинки - элитарное kryptis kolekcionuojamų tarp jaunosios kartos ir mėgėjams экзотики. Pastaruoju metu su'atsirado mada обставлять buto ar šalies namų baldai kokia nors konkretaus istorinio stiliaus. Ir antikvariniai daiktai pradėjo pirkti ne единичными daiktais, o mikrofonais, rinkinių atitinkamas tam tikros eros apšvietimo prietaisai, paveikslų, veidrodžių, ir kitų reikalingų inter'иер dalykų. Šiuolaikiniai architektai su malonumu ėmėsi už šią įdomią užduotį - rasti sprendimą vietos baroko stiliaus, ампир, модерн ar kokia экзотическом stiliaus. Labai populiarus yra etninės krypties. Inter'еры sukurtas japonijos, kinijos, afrikos ar indijos dvasia. Kartais pavyksta, suteikia žavesio ir ypatingą изыск paprastu kambaryje, pateikdamas антикварный royal", pridedant į jį patį старинную violončelė, kolekciją скрипок, арфу ar koks nors kitas muzikos instrumentas. Tai sukuria jausmą buvimo muzikos salone praėjusios eros. Ypatingu шиком laikomas kambarys su разбросанными kiti antikvariniai драпировок kūrybos netvarka старинными полотнами, этюдник, багетами, мольбертами, dėžutėmis su запыленными neįprastais пузырьками, купленными į senovinių "блошиных rinkose,". Galima atsekti ir nauja tendencija: pirkėjus vis labiau domina daiktai su ryškiai tariama sovietų simbolika - nuo tapybos iki stalinių lempų ir kilimų, o taip pat inter'еры stiliaus 50-ųjų. Dažnai net formuojant kraštovaizdžio aplink загородного namuose naudoja парковую skulptūra eros развитого juodaodžiai. Mada ne властна virš старинными картинами. Visada turi paklausą полотна ir grafiką Айвазовского, Шишкина, Тропинина, Dobilų-vyresnio amžiaus, Занковського ir kitų корифеев. Tiesa, skaičius pasiūlytų darbų šių autorių verčia susimąstyti - ar galėjo menininkas per savo gyvenimą tiek sukurti? Toks pirkimas reikalauja išsamaus tyrimo. Jei turite noro, pinigų ir rekomenduojamas знатоками architektas, tai, піднабрала tam tikrų žinių ir пройдясь pagal дюжине senovinių salonai, šiandien visiškai galima naudoti inter'иер savo būsto tikra антикварном stiliaus. Mes ne čia svarstyti tokius egzotiškas stilius, kaip egiptiečių, месопотамский, древнегреческий, древнеримский, bizantijos, islamo, романский, gotikos, renesanso, nes papildyti inter'иер šių dalykų šių epochų problemiškas. Остановимся tik tiems, kurie madingi dabar sostinėse. Rinktis jums. Baroko Žodį "baroko" reiškia vertimo su italijos "egzotiškos". Зародился XVI amžiaus pabaigoje, šis stilius tapo tiesioginis tęsinys renesanso. Барочные мебельные formos atsirado Romoje viduryje-XVII a. ir sukūrėme iš fundamentaliųjų stiliaus Людовика XIV. Pagrindiniai požymiai барочного stiliaus - padidėjęs dinamiškumą formų, neramus ritmas, kreivės, linijos. Inter'иер būdingas ryškių dažų, экспрессивные formos, turtingas žaidimas šviesos ir šešėlių gausa позолоты. Siekiant sustiprinti įspūdį įtampa skyrė keletas taškų, kurie vaidina vaidmenį savarankiškas kompozicinių centrų. Logika architektūros построений atrasti sudėtingų kontūrų sienų, daug briaunų, ниш, kreivų карнизы. Paprastai барочные formos - suvytosios kanalas ir pakartotinai ізломленний карниз. Lauką ant pretorijo priekinių laiptų inter'еры выдержаны standarto ордерной architektūra, tačiau jų daugiau judesio. Sienos priveržti brangus тканями, o lubų dėka перспективному efekto росписей vairuoja žvilgsnis į необъятные "dangaus didelį trinties" su плавающими jų розовыми debesimis ir порхающими купідончікамі. Motyvai sudėtingų pagal очертаниям овалов, спиралей plačiai naudojami pateikimo langų, baldų bei indų. Baldai baroko lengva forma, тяжеловесна ir perkrautas орнаментацией. Jos plačių plokštumose randa vietą turtingas инкрустация, kurią sudaro subtiliai переплетающихся завитков. Орнаменты навеянные Senas Romos: sodrus завитки акантовых lapų ir античные trofėjus, kurie kaip krūvą įvairių daiktų. Šiame amžiuje su'yra ausines ar rinkiniai, sudarytas iš kelių гармонирующих viena su kita forma daiktų aplinką. Varpinė baroko Epocha baigiasi antroje ketvirčio XVIII a. stilius varpinė (nuo фр. Rocaille). Prancūzijoje jis sudarė metais valdybos karaliaus Людовика XV, todėl jis kartais vadinamas stiliumi Людовика XV. Stiliaus varpinė, затрагивающий daugiausia орнаментально-dekoratyvinis gretas daiktų убранства, baldų ir inter'interjero, siejamas visų pirma su egzotiškos орнаментики, susidedanti iš раковин, коралоподібних subjektų, завитков, gėlių гирлянд, прихотливо извивающихся стеблей. Architektūros varpinė, kaip priešprieša парадности ir масштабности baroko, gauna plėtra pastatyta daugiau интимного, камерного pobūdžio, su dominuojančia jų inter'ери культом уюта, malonę ir изнеженности. Su'atsiranda naujų tipų gyvenamųjų patalpų: будуары, intymus kabinetai. Stiliaus varpinė ryškiai ir nuosekliai проявился perdirbimo interjero'еров. Veidrodėliai, позолота, буйно стелющиеся sienos ir потолкам лепные modelius деформируют jų пространственную struktūrą. Elementas, dalinasi paviršiaus sienos ir lubos, tarnauja капризно, lenktas rėmas. Į baldų ir декоративном убранстве patalpų naudojami pats brangiausias medžiagas: egzotinės veislės medžio, marmuro, шелк, siuvinėjimas, bronza, auksas. Nauja era, завезенная iš Kinijos, - popieriniai tapetai оклейки sienos gyvenamieji kambariai. Idėja apie inter'иер kaip holistinis ensemble зарождается būtent šiame amžiuje varpinė. Architektai stengiasi pasiekti visą стилевого vienybės visus komponentus patalpos убранства: dekoro sienos ir lubos, formų baldų, расцветок драпировочных ir обивочных audinių. Varpinė - tai pirmiausia stilius придворно-aristokratiško meno, jo išryškėjantis leidyklos pobūdžio iš viso čia-taikomojo meno era. Классицизм Классицизм XVIII a. pabaigos - tai duoklė amžiaus didžioji мебельного meno античным meno formoms. Prancūzijoje, kur jis vadinamas stiliumi Людовика XVI, классицизм buvo paskutinis iš eilės "karaliaus stilių". Spaudiniui į gyvenimą idėjomis Švietimo, классицизм tapo pirmuoju dirbtinio (tai yra, su'atsirado ne stichiškai, o dėl планомерного tyrimo ir auginimo senovinių pavyzdžių) stiliumi, bet kartu su tuo ir pirmasis parodė эклектизма. Atsiradimą šio stiliaus prisidėjo prie archeologinių kasti į Геркулануме (1738 metais) ir Помпеях (1748 metais), o taip pat proc историка Винкельмана ir kitų mokslininkų. Tarp menininkų, kurio kūryba prisidėjo prie возрождению susidomėjimo античному meną, buvo italų architektas ir grafikas Džovanis Батиста Пиранези. Šis stilius привнес į inter'иер paprastos ir griežtos formos, subtilumo detalių. Atgimsta principas архітектонічного sprendimas, sienos ir lubos; griežtas обрамления членят plokštumoje kelios atskiras dalis, kai kurios iš jų yra ant sau tiek dėmesio iškirptą lizdo, медальон arba виньетку. Formose daiktų царят aiškumo ir гармоничность proporcijų, rami pusiausvyrą dalių. Pirmenybė teikiama tiesioginių linijų, dekoro susiveda tik į patį norimą, nuolankiai kartojant apibūdina daiktą. Ампир Stilius ампир - aukščiausią tašką ir tuo pačiu metu gale akordas зародившегося XVIII amžiaus antroje pusėje классицистического kryptį. Laikotarpis jo aukščiausiojo linksmų tenka 1804 - 1813 metais (valdybos Napoleono). Esmė šio stiliaus išreikšta jau iš pavadinimo (ампир - nuo фр. Empire - "imperija"). Pirmasis imperatorius Prancūzija siekė apjuosta save blizgios ir пышностью, mėgdžiodami romėnų императорам. Ампир kilo ne dėl laisvo, natūralaus vystymosi meno tendencijas, o buvo sukurta dirbtinai, pagal užsakymą. Šiame amžiuje menas tampa intensyvesni, монументальным. Mėgindamos naują elitą, visame imituoti formoms быта senovės romėnai buvo daug показного, teatro. Didžiausias menininkas ir законодателем mod to laiko buvo garsus Louis David. Aknystės, jis išgarsėjo ir savo pavyzdžiais baldų. Mastering senovinių formų baldų stiliaus ампир vilki pobūdžio tiesioginio skolinimosi. Paviršius vėl pradeda оформляться колонками, пилястрами, карнизами. Į украшениях stalų ir кресел su'yra dekoratyviniai motyvai: сфинксы, grifas, кариатиды, львиные sankabas. Į inter'ерах ампира царят ramybę, упорядоченность, pilnas уравновешенность dalys ir griežtas симметрия. Grindys sudaro parketas, rinktą iš spalvotų akmenų medžio (наборный parketas). Lubų окрашиваются balta spalva ir ar būtų tvarkomi kampus paprasta puošimas, arba кессоніруются. Sienos затягиваются тканями, драпированными į манер senovinių одежд, arba оклеиваются обоями griežtai piešiniu. Taupiai įvesta dažymas inter'interjero šviesos spalvų ir dėmių позолоченной bronzos keletą kom'якшують строгость linijų ir netikėtas šiurkštumas baltos spalvos. Эклектика ir историзм Mechaninis'sąjunga tarp skirtingų stilių, arba naudoti стилевых formų vienos eros, kaip formalios kalbos kitos, naujesnės, sudaro esmę, эклектики. Nes formalūs elementai заимствуются iš istorinių stilių, o kartu su sąvoka эклектики yra ir terminas "историзм". Nuo XIX amžiaus vidurio tempą kapitalizmo sparčiai auga. Налаживается masinės gamybos prekių, pažanga technologijų ir ekonomikos padeda iš esmės pakeisti socialinę struktūrą ir socialiai namų ūkio gyvenimo sąlygas žmonėms. Осваиваются naujų medžiagų ir techninių gudrybių. Naujus poreikius galėtų sukelti į gyvenimą ir kitos formos, tačiau nesugebėjimas eros iki savivaldos meninio формообразования заставляла meistrai tik atnaujinant senųjų stilių. Antroje amžiaus buvo visur siekį sukurti tikrai "naujas" tik žalos органическом поступательном meno plėtrą. Sparti pramonės technologijos несло negandas pasaulio unikalių meninių formų senas, tauriųjų amatų. Po июльской revoliucijos " Disneyland " (1848 metais) baldų meno pastebima, kad grįžimas prie formų varpinė. Tai antroji varpinė, kitaip vadinamą Prancūzijoje stiliumi Lui Pilypas, o Anglijoje anksti stiliumi karalienės Viktorijos, pasižymi mase pridėtinės резных papuošalų ir labai изогнутыми formomis jis girdimas visada su gilus, bet minkšti profilių ir выемками. Į обивке ситец ir репс pakeičiami бархатом ir плюшем su apdaila pakraštyje. Iš medienos употреблялись ąžuolas, липа, beržas, uosis ir riešutų. Paskutinį стадией šio pomėgiai varpinė buvo taip vadinamas stilius Antroji Imperija, ar stilius Napoleono III, atitinkantis Rusijoje paskutinį laikotarpį николаевского ампира darbų Гамбса-sūnaus. Vėliau, tarp 1850 ir 1895 metais, vyksta pakartojimas įvairių istorinių stilių baldų. Pagrindinis bruožas эклектики являлось tai, kad ji оперировала tik lėšomis оформительского, taikomojo pobūdžio; tai buvo pagrobtas gyvenimo pasaulį kuriuos į išorinį poveikį "рисованных" formų. Meistras, работавшие į эклектической tobulėjimą, самонадеянно jie buvo įsitikinę, kad gali "piešti" gražesnį ir turiningus, gotikos, ренессансные arba барочные formos, nei tai, kad sukurti savo laiku menininkai, работавшими šių stilių. Jie nusprendė, kad per основательному, скрупулезного ištirti ir surinkti oficialią elementų galima sukurti "švarus " stilius", o tai ir kažkoks "сверхстиль". Модерн Tikra эклектизм amžiaus pabaigoje ir XIX - XX a. pradžioje keitė stilius модерн. Jo išvaizda iš tikrųjų paliudijo apie troškimą išsivaduoti nuo senų tradicijų ir sukurti, dėl ko gerbiama tapo, savo laiku savo, "naujas" menas. Naujas judėjimas, kuris veda savo pradžią nuo to momento, kai grupė dailininkų protestuoti prieš oficialaus akademinės meno išėjo iš sudėtį мюнхенской выставочной organizacijos Glaspalast. Iš čia kilęs ir pavadinimas stiliaus - сецессион, kuris привилось Austrijoje. Vokietijoje jis именовался jaunas stilius (Jugendstil), Prancūzijoje - nauja, menas (Art Nouveau), Rusijoje ir Anglijoje - modernus stilius, stilius модерн (Modern Style Floreale) ir širdies liberty (pagal pavadinimą savininko vieną iš мебельных parduotuvių). Sąlygos didėjantį tempą verslo gyvenime sustiprėja noras į išmintingą комфорту. Целесообразность, naudojimo, apskaitos ir naudojimo galimybes, naujos technologijos, механизированного darbo - tokie bendrieji principai naujo stiliaus. Эклектическому реставраторству pažangiausias menininkai противопоставляют kultas mašinų, technikos, modernių medžiagų (geležies, stiklo, железобетон). Atstovai art nouveau pirmieji bandė naudoti mašiną darbą gamyba, toks утилитарной dalykų, kuris būtų kartu ir techninė ir estetinė forma. Į baldų atrodo lankstosi завитков, перемешанные su растительными motyvai, женскими масками bangos ilgų распущенных plaukų ir t.t. Tonas arba šviesiai geltonas, natūralus, ar dar šviesiai žalias. Лакировка nėra vartojama, bet medis отделывается pagal vaškas, vyraujančias veislė - kaštonas ir лотарингский riešutas. Raudonmedžio dar XIX amžiaus viduryje išeina iš valgymo ir pakeičiama ясенем, орехом, березой, дубом ir липой. Interjero stiliaus модерн pastatytas visiškai неприятии buvusių архитектонических principas išvaizdos vidaus erdvės. Pagal pagrindinės sąvokos, architektūra, pastatas, interjeras ir visa aplinka patalpose turi sudaryti vieningą meninį ansamblį, осуществленный projekto vieno architektas ar menininko. Dvarų stiliumi модерн funkcija pastatytas laikantis principo "nuo rytdienos prie экстерьеру": pagal pavyzdį anglų vienos šeimos namus, окруженного земельным aikštelė. Pastatas panašaus tipo ne нуждалось į rašyta gražioje priekiniame skydelyje; ji допускало lanksčiau, целесообразную, geriau atsakinga reikalavimus patogumai keleiviams планировку vidaus erdvės. Модерн įdėti pabaiga засилью эклектики ir расчистил kelias šiuolaikinės architektūros ir meno buitinių dalykų. Ar art deco Architektai XX amžiaus ryžtingai kovojo senąsias tradicijas. Tokie genijai, kaip Cp. L. Wright. Gropius, Les Корбюзье пропагандировали savo idėjas, ryžtingai сметая savo kelyje viską, kad atitiktų reikalavimus naują erą ir buvo beviltiška устаревшим. Kaip ir kitose europos šalyse, Prancūzijoje Pirmasis pasaulinis karas smarkiai paveikė tolesnę likimą architektūra. 20-ojo dešimtmečio atsirado poreikis stiliaus, kuris напоминал būtų apie довоенной prabanga. To rezultatas siekius ir tapo stiliaus ar art deco, paskutinis "naujas stilius, sąmoningai orientuota į praeitį. Prancūzijoje tai buvo paskutinė galimybė неоклассицизма, kuriame перемешались античность, XVIII amžiuje, įtaka rusų baleto, o kartais net primityvaus meno. Interjeras ar art deco gamina įspūdį sumos atskirų komponentų, grupuoti stilingas elementų - baldų, audinių, stiklo, keramikos, metalo. Iš klasika atsiranda каннелированные kolonėlės, фестоны, корзинки, stilizuoti vaisiai ir gėlės, рельефы, atstovaujančių klasikinis arba аллегорические сюжеты. Labai būdinga ar art deco grynai декоративная sudėtis iš moteriska figūras su гипертрофированными мускулами. Kuriant meninės išvaizdos interjero šio stiliaus didelį vaidmenį suvaidino metalo. Vienas iš geriausių meistrų pagal металлу tuo metu buvo Edgaras Brandt. Jis сочетал kaustytomis geležies su бронзой, naudojo įvairias motyvų - stilizuoti paukščiai, debesys, spinduliai, fontanai, букеты стилизованных spalvų. Kartais ar art deco iki неразличимости сближается su šiuolaikiniu stiliumi, ypač įtakoje " tumbe", оказавшего didelį poveikį odinis interjeras. Pagalba "Bosas" Europoje, антикварный rinką, kurioje, skirtingai nuo rusijos, vystėsi be jokių didelių катаклизмов, bendras muziejaus kompetencijos senosios dalykų specialistas labai дорогостоящая procedūra. Paprastai ji vyksta pagal uţsakymus valstybinių muziejų. Paprastai autentiškumą antikvarinių patvirtino ego provenance (pažodžiui kilmę dalykų) ir nesusijusius prie kokio nors žinomo kolekcijos. Pavyzdžiui, аукционных kataloguose nurodoma, kad распродается tokia-tai kolekcija, kuri yra nuosavybe tokio-tai šeimininko. Manoma, kad pirkėjas nusimano ir apie kolekcijos, ir apie jos savininką ir kad šią informaciją jam pakanka, mesti visas abejones autentiškumą pasiūlyta į pardavimo антикварной dalykų. Seniausias антикварный rinka Europoje ir prancūzijos, kurių amžius viršija keturis šimtmečius. Čia priimamos подразделять antikvariniai daiktai, priklausomai nuo jos kokybės keturiomis kryptimis: la collection - коллекционный, le prestige antiquite' - aukštos kokybės antikvariniai daiktai, a ntiquite' - antikvariniai daiktai ir seniausias menas ir brocante' - daiktų senojo быта. Периодизация prancūzų rinkoje vyksta ne pagal стилям, o dėl istorinių эпохам. Labiausiai mėgstamą французами ir prestižinį stiliaus era Людовика XIV (1643-1715 metais), arba stiliaus prancūzijos baroko. Amžius Людовика XV (1715-1774 metais) - varpinė su стилистическими savybių. Amžius Людовика XVI (1774 - 1792 metais) - классицизм. Epocha Napoleono I (1804-1815 metais) - patvirtinimas stiliaus ампир. Vėlesnės stiliai XX amžiaus ar art deco ir ar нуво (модерн). Daugiausia vartotojų vadovu, siekiant prancūzijos антикваров yra savaitės žurnalas " La Gazette, kuris taitiečių jau apie 100 metų. Jame publikuojami naujienų аукционных prekyboje, pateikiamas grafikas artėjančių aukcionai ir aprašymas labiausiai любопытных лотов. Išleidžia ego moderatorius aukcione namus Prancūzijoje I'Drouot Hotel.
ŠALTINIS: BOSAS.

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą