Statyba ir rekonstrukcija.
Rinkos baldai: likimas ласкает jaunų ir рьяных 2006-11-09 15:56:29
Po ilgo, bet reikalingo "pereinamojo laikotarpio" veiklą ukrainos įmonių - nuo seniai забытой, bet ne visi iki galo изжиты planinės ekonomikos prie šiuolaikinės rinkos - daugelis kompanijų atėjo į paprastą išvadą - norint išgyventi, reikia būti nuolat kelyje, vystytis. Ir čia dinamika ir augimo tampa sinonimai. Tie, kas to nesuprato arba suprato per vėlai, susilauks kartaus vaisiai: jų įmonės yra "нулях" kaip pagal apimtį gamybos, tiek pagal augimo tempais neprilygo paskoloms. Taip, pagal rodikliai 2001 m., be septynių šimtų mažų įmonių baldų pramonė, didelė dalis yra neapibrėžtų rezultatus visų рейтингам, tai yra yra "sustabdytas" narė. Į цивилизованном pasaulyje tai vadina paprasta ir žodziu - bankroto. Jei ši savybė dėl kokių nors priežasčių преступлено - atgal kelio nėra. KAS BUVO rinkos Būklę baldų Ukrainos į pabaigą, 2001, Pasak Госкомстата, bendras plotas įgyvendinimo baldų 2001 m. siekė apie $ 700 mln. Tokiu atveju bendroji dalis importo - ne daugiau kaip 30%. Palyginti su 2000 metais išaugo apie 30% padidėjo pardavimai m'baldų, galiausiai sudarys $ 53 mln. (iš šio skaičiaus dalis importo - ne daugiau kaip 5% (элитарная baldai). Dalis gamintojų pigūs baldai biurui sumažėjo ir sudarė 14% nuo bendro skaičiaus gamintojų biuro baldai. Kainos beveik visų rūšių produktų sumažėjo 10-15%. NEI ESAME rinkos Būklę baldų Ukrainos į pabaigą I ketvirtis 2002 m. Dabar rinkoje baldų Ukrainoje veikia apie 700 gamintojų įvairaus masto veiklos, iš jų: - didelės įmonės su apie'tūrio, produkto išleidimo į sumą, ne mažiau kaip $ 220 tūkst. kas mėnesį - 3-5%; - vidutinės įmonės, iš viso produkto išleidimo $ 25-35 tūkst. kas mėnesį - 60-65%; - smulkių įmonių apimtis produkto išleidimo mažiau kaip $ 25 tūkst. kas mėnesį - 30 %. Rinkos struktūros įsigijo pakankamai aiškių kontūrų, сформировались pagrindiniai segmentai baldai specifikacija (baldai namams, biuro baldai, specializuota baldai) ir ценовому kriterijų (pigus, vidutinis kainą ir brangūs baldai). Šiuo metu ukrainos мебельщики suskirstyti į rinką apie kitą pusę: viena dalis gamina baldus namams, antroji - namuose ir biure. Šiame segmente biuro baldai, pastebima, kad ši tapyba: * nebrangus baldai: ukrainos gamintojai beveik visiškai buvo priverstas pasitraukti iš užsienio; * vidutinį kainų nišą ukrainos ir užsienio gamintojų suskirstyti į maždaug santykiu 40 ir 60%, atitinkamai, ir būtent į šią nišą sudaro didžiausią procentą pardavimų; * brangus kainų kategorijoje dominuoja užsienio gamintojų. Labai dinamiškai segmente biuro baldų vystosi grupė корпусной baldai (spintos, stalai, этажерки ir kt.), grupė m'kurių biuro baldų išgyvena tam tikrą "stagnacija", ypač vidutinė ir aukščiau vidutinės kainų kategorijose. Tai lemia невысоким gaminių kokybės vidaus gamyba. Ukrainos gamintojai kol kas negali pasiūlyti gaminius, kurių kokybės ir dizaino ne buvo mažesnis būtų baldų žinomų prekinių ženklų (RA Mobili, Loft ir kt. Todėl įmonės - pardavėjai kol dirba daugiausia su užsienio gamintojais m'kurių biuro baldai: итальянскими, немецкими, испанскими, австрийскими ir финскими bendrovių. Apimtis prekės vidaus gamyba yra jų asortimentas, paprastai ne daugiau kaip 20%. Tai, visų pirma, m'biuro baldai vidutinės kainos. Ii pasaulinio niša m'kurių biuro baldų tol, kol išlieka gana laisvos. Kalbant apie brangusis, biuro baldai, kur царят išskirtinių ir prabangių italai, испанцы, румыны, tai į šią rinkos dalį mūsų gamintojai kol pretenduoja - taip pat ir dėl nepakankamai aukšto norite šios kategorijos kokybės ir узости asortimento. Pagrindiniai operatoriai rinkos biuro baldai: KINTAMOJE "Меркс-baldų", "РКС", "Интехсервис", "Энран", "Ирма" ir kt Segmentas namų baldus šiuo laikotarpiu aktyviai plečiasi, o ukrainos gamintojai beveik visiškai потеснили užsienio. Dalis vidaus produkto rinkoje baldai namams - 80-85%. Ukrainos meistrai tapo labiau atsakingai užmegzti su šiuo klausimu produktų kokybę ir jos asortimento. Poreikis gyvenamojo baldų pinigų эквиваленте yra kitas procentas nuo bendro rinkos gyvenamosios paskirties baldus: 1. virtuvė - 25%; 2. m'baldai - 23%; 3. miegamasis - 19%; 4. svetainė - 18%; 5. vaikų - 15%. Jei lyginti kainų kategorijos, tai labiausiai емкой dabar yra vidutinė kategorija baldų (apie 40% visų pardavimų ). Dalis brangių baldų stabilus - 5% visų pardavimų, elito baldai - apie 2% pardavimų. Į nišą spintelės-kupė, dabar jau yra beveik visiškai užpildyti, vyksta tikras bumas: efektyvus (ir эффектное) naudojimo aikštėje pasiekė ribą, ir kainų diapazonas - nuo демократичных iki elito. Segmentas baldų norėdami vonios kambariai, beveik nėra užpildyta. Didžioji dauguma operatorių - užsienio bendrovės ir "гаражные firmos". Didieji šalies gamintojai kol вдохновились šiuo vaizdu baldų produktų. Beveik keturis kartus-išaugo įmonių skaičius, kuriose baldai, vaikų ir paauglių. Школьная baldai Ukrainoje kol gaminamas. Niša baldai virtuvė yra pakankamai užimta. Produktai pagaminti "Patelės", "РКС", "Меркс" pamažu išstumia užsienio konkurentų dėka padorus kokybės ir platų kainų diapazoną,. Skaičių operatorių šioje rinkoje - apie 20 didelių vidaus gamintojams, apie 10 didelių importu, daugiau nei 200 vidutinių ir smulkiųjų gamintojų. Pagrindiniai operatoriai rinkoje baldų namuose: "КМК", "Лагода", "Pažanga", "Проун", "Экми-Baldų", "Яворина", " LAN ", " Kairė ", KINTAMOJE" Меркс-baldų ", " Rūšies ", " РКС ". Didieji gamintojai parduoda apie 60% baldų savo prekybos vietose, 25% - į rinkas, 15% - мебельных parduotuvėse. Deja, Ukrainoje kol nėra vertas gamintojų kokybės baldų, pažymimos furnitūros ir kitų komponentų apdailos, apdailos. Kol tik naudojamas vidaus гофрокартон ir пенополіізол pakuotės, įranga ir įrankiai. Tai tik maža dole удешевляет produktus. Segmentas specializuota baldų užpildyta pakankamai tvirtai, tačiau господствующее vietą dabar užima užsienio (daugiausia italijos ir vokietijos) gamintojai dėl to, kad trūksta kokybės vidaus produkto. Stiprią padėtį rinkoje, specializuotas baldų užima "Lygos-Nova", oficialus atstovas didelių italijos ir австрийских bendrovių. KAS DIENĄ BŪSIMASIS MUMS RUOŠIA Prognozė rinkos plėtrą baldų Ukrainos Rinką baldų Ukrainos šiandienos vystymosi etape, подвергнется toliau struktūrinio rodymo. Kad artimiausioje ateityje, ir paspauskite select'ryšių su pastoviu pramonės plėtra, padidės tūris segmento specializuotų baldų. Rinkos dydis ir toliau augti. Tikėtina, kad 2004 m. augimas sudarys 37-42%. Koncentracija, operatoriai rinkoje, taip pat padidėtų. Ukrainos gamintojai vis стремительнее mažėja iš užsienio operatorių su vidaus rinkos. Per artimiausius dvejus metus ši tendencija tik sustiprinti ir охватит baldai среднеценовой ir "brangus" kategorijų. Įgyti jėgos tendencija универсализации: gamintojai, pardavėjai nori pateikti visą spektrą baldų (kaip бытовую, taip ir офисную, o kai kurie - ir specialistų). Bet выигрышном padėtyje, greičiausiai, bus tie, kurie pasirinks apsistoti viename iš segmentų. Esama tarp vidaus gamintojų konkurencija - grynai kainų, ir vargu ar artimiausiu metu ši situacija nėra pati радужная, juk kainų konkurencija - toli gražu ne geriausias būdas verslui) pasikeis. Lyderio poziciją rinkoje galės pasiskolinti tie gamintojai, kurie bus pradėti ugdyti нецінову konkurenciją paslauga, prekės ženklas ir t. n. Plėtros брендовых krypčių negali priversti savęs ilgai laukti, jau dabar yra apibrėžiamas модельності baldų labiausiai pagrindinių gamintojų. Numatoma toliau pluoštas rinkos pagal ценовому kriterijų, taip pat pagal segmentus: universalus ir registruoti - "žalias kelias" įvairių studija, реализующих savo išskirtinis kūrimo. Pereiti prie savo gamybos technologija nustato lyderių rinkos. Labiausiai выигрышном padėtyje atsidūrę tos įmonės, kurios turės laikytis dvigubos sistemos realizavimo - savo ir per platintojas'platintojai, nes šiuo metu infrastruktūra pardavimo rinkoje baldų išvystyta nepakankamai. Įmonės, visiškai atsidavę savo darbui, kurie praleidžia агрессивную politiką pardavimo ir formuoja vartotojų poreikius, - бесспорные favoritus ateities rinkos. ŠALTINIS: Konkrečiai apie....
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą