2013 m. gruodžio 28 d., šeštadienis

Šilumos natūralaus akmens

Į straipsnio pavadinime nėra klaidos, nors dauguma rūšių natūralaus akmens, naudojamas отделке pastatų ir patalpų, liesti šalta. Taip ir теплоизолятор iš akmens неважен.

Bet неповторимая faktūrą daugybė rūšių, jų unikali, priklausomai nuo telkinio brėžinys, ir spalva, ir, galiausiai, pats faktas gamtinių kilmės daro akmuo puikia отделочным medžiaga.

Kam'mediniai pastatai, jei jų обходят šalies karo ir stichinių nelaimių masto žemės drebėjimas, stovi тысячелетиями, beveik nėra разрушаясь. Tiesą sakant, būtent dėl природному камню mes galime šiandien džiaugtis шедеврами inžinerijos ir statybos genijus senųjų meistrų. Egipto piramidės ir šventyklos - vieta паломничества археологов ir turistų. Romėnų pastatų ir inžinerinių įrenginių (kelių, tiltų ir акведуки) aptinkamos beveik visoje Europoje, Viduržemio jūros pakrantėje. Daug pilių ir bažnyčių vėlesnės epochų ir stilių рассыпанные pagal континенту nuo vakarų iki rytų. Высятся білокам'medinių šventyklos - architektūriniai pastaba'paminklai, Senovės Rusija. Garsus miestas Мачу-Пикчу Peru sudėtingas su kam'medinių blokų, o apie paskyrimas туфовых stabų Velykų salos istorikai гадают iki šiol...

Mažiau išsivysčiusiose šalyse paprastai сооружают namo iš подручных medžiagų. Todėl nenuostabu, kad kalnų rajonuose, kur aplink нагромождения uolų, iki šiol neretai gyvena kam'medinių namų. Išsivysčiusiose šalyse jau ne vieną šimtmetį iš akmens ne stato, kas yra visiškai suprantama: yra daug kitų, natūralius statybinių medžiagų, kurios kur pigiau ir patogiau dirbti ir eksploatuojant. Tikriausiai dėl šios priežasties mes ne сумеем, kaip protėviai, pasigirti ilgaamžiškumą būstą, ir galbūt archeologai ateityje bus daugiau žinoti apie būsto mūsų amžininkai iš skurdžiausių regionų, o ne gyventojų išsivysčiusiose šalyse. Beje, kam'теменной gali pasigirti ilgaamžiškumo ir kokybiškai pagamintas plyta.

Architektūra akmuo tapo viena iš pagrindinių apdailos medžiagų, vienodai dažnai naudojamas kaip lauko išvaizdos namus, tiek ir dekoravimo inter'еров. Незаменим jis ir sode - kaip medžiaga мощения takelių, ir aikštelėse, o taip pat gamybos skulptūrų, baldų ir kitų mažųjų architektūros formų.

Ir tai nenuostabu, juk akmuo įtaigus savo неповторимостью. Kuo ilgiau žiūri į неровную фактуру arba всматриваешься sudėtingas ir, atrodytų, chaotiškas raštas, tuo sunkiau ištrūkti. Geriau kiti tai suprato japonai, kurie sukūrė " winter gardens " akmenų, sudėtinga simbolizmas kurių понятен tik посвященным.

Stūksojo aštuonių tūkstančių rūšių natūralaus akmens, tačiau statybos dažniau naudojasi veislių marmuro, granito, лабрадорита, сланцев, smiltainio, kalkakmenio ir kt Rinkinys mažas, bet struktūra, piešinys ir spalva kiekvienos veislės skiriasi priklausomai nuo kilmės vietos. Todėl komercinės "ім'i" akmens paprastai apima, pavadinimas uolienos, jos spalva ir užstatas.

Akmuo ir šedevrų

Puikių pavyzdžių, apdailos akmeniu galima rasti garsių architektų XX amžiaus, kurių darbai yra plieno pagrindas šiuolaikinio privataus būsto statybos. Pagrindinė idėja, kuri'sujungia tokių непохожих stiliaus architektai, kaip Frank Ллойд Wright ir Ludwig Ivs van der Роэ, - tai paspauskite select'bendravimas pastato ir supančio kraštovaizdžio. Tiesa, kiekvienas meistras sprendė šią problemą savaip: " Mis "поправлял" savo sąmoningai geometrinių statinys iš stiklo, o Wright розпластує pastato ant žemės.

Paviljono Vokietijos tarptautinėje parodoje Barselonoje pastatytas мысом van der Роэ į 1928-1929 metais, apdoroti 1930 m., po parodos pabaigos, ir atstatyta 1986 metais. Tai contraption - " koncepcinis automobilis daugiabučio namo, apie kurį yra parašytas ne vienas traktatas. Jį galima pavadinti концентратом idėjų architektūra XX a. nuostabiu pagal продуманности darbu architektas su просторами ir medžiaga. Ištremtas šių павильоном galima be galo ilgai, o aprašyti struktūrą žodžius beprasmiška - tai reikia pamatyti. Vietos перетекают vienas į kitą, su kiekviena nauja taško atsiveria netikėtas ракурс - ir visa tai su minimu "architektūros maivymasis". Pagrindinis dalykas, kuris mus domina, čia - demonstracija to, kaip naudojant kruopščiai atspėti medžiagų galima net ant įprastų plokščiųjų sienos sukurti dekoratyvinis efektas, ne prastesnės мудрому dekoro tradicinės architektūros.

Kompleksas su dviem baseinai, облицованными juodas stiklo, pastatyta ant монументальном цоколе iš травертина. Viena vertus paviljono uždarytos sienos iš травертина, kita - скобоподібні sienos iš зеленоватого тіносского marmuro. Pastate, su стеклянными išorės sienos centrinėje kambarį ir visą pastatyta laisvai stovi siena iš poliruoto aukso оникса. Kam'medinės juostos kruopščiai parinktų iš paveikslėlio, kad ant vienos sienos kyla nepagaunamas vaizdas bangos, o iš kitos - raštų калейдоскопа. Naudojant декоративность natūralaus akmens, architektas sukūrė europos atsispindi japonų šventyklos sodo akmenų - vietos, skirtos kontempliacija. Čia vis kalbama ne ypatingu būdu расставленных akmenų, o sumaniai rengiami dainą iš lentų.

Wright pastatė už savo gyvenimą ir daugiau nei 300 privačių namų - nuo didelių ir brangių особняков iki kuklių kotedžai, nameliai, kuriuos į небогатых žmonių. Beje, būtent jo eksperimentai ir įdėti pradžia массовому загородном жилищному statybos, kokiais vidutinis klasei.

Pagrindinis нововведением architektas buvo integruotas požiūris: jis ne tik строил namus, bet ir оформлял inter'ep, обустраивал kraštovaizdis. Kad ir paspauskite select'įpareigoti inter'pp su išvaizda namuose, jis neretai naudojo tas pačias medžiagas į lauko отделке pastato ir patalpose.

1937 metais užsakymą Эдгара Кауфмана Wright stato miške Pensilvanijoje vilą prie norėdami уик-эндов, kuri tapo labiausiai garsus savo darbu ir vieną iš piktogramų architektūra XX amžiuje. Namas yra ryšio su gražaus krioklio funkcija, darbuotojas pastato dalis. Horizontali plokštuma apimtis pastatai, нависая virš krioklio funkcija, ištirpinamas, aplinkos grožį, nors, be natūralių spalvų akmens, miško apsuptyje žalumos išsiskiria baltos sienos ir raudonos spalvos rėmai. Iš vienos pusės namą sudaro masyvas kam'дровяной кладки, kitą - stiklą. Faktūra кладки pakartoti vidaus sienos, kurią ne tapo штукатурить. Tokie perėjimai medžiagos išorinės sienos, inter'uf, ne удивляют mums šiandien, buvo naujas sprendimas to laiko. Dar gi, "švaistytis" paprastai kruopščiai tvarkomas ir "вылизывать" kambario grubus отесанного akmens - tai bent свежо.

Akmuo Peterburgo

Apylinkėse Peterburgo, yra jūrinio granito, сланцев ir prieš (garsaus пудостского akmuo - tai kalcio nuosėdas туф), gatvėse nėra tiek daug pastatų, apsirengę akmuo iš apačios доверху. Kelionė iki miesto centro, negalima atkreipti dėmesį į tokių šedevrų architektūra, kaip Казанский katedra (apdorojimas пудостского pamatai), Исаакиевский katedra (marmurinė apmušimas sienų ir гранитные kolonos) ir Marmuras " (apmušimas sienų įvairių сортами marmuro). Гранитом įrengti набережные ir мостовые, o didžiausias pasiekimas гранитной architektūra - tai Александрийская kanalas, выточенная iš vieno gabalo. Žinoma, sukurti tokių šedevrų galėjo sau leisti tik didžiosios imperijos, valdovai kurioje buvo pasirengę mesti visas jėgas į demonstravimo могущества valstybės.

Tikrai plačiai kam'yana apdailos, pastatų gavo su daugeliu eros art nouveau, sandūroje XIX ir XX amžių. Portalai, портики, наличники, резной dekoro - visi šie elementai изготавливались jau ne tik iš tradicinių, siekiant šių tikslų, gipso, bet ir iš akmens. Ypatingai populiarus patiko талькохлорітовий сланец - šviesiai pilka, šiltas spalvos akmuo, lengvai поддающийся perdirbimo, su aiškiomis vaizdinių grandinėmis sriegio. Bet ir granito ne сдавал poziciją, ir iliustracija to - Банкирский namas Вавельберга kampe Невского ir kt. Mažosios Jūros g. Liūdna patalpos yra pastato architektas M. Перетяткович, отделанное pilka granito, už panašumų su венецианским Palazzo šv buvo tarp žmonių pravarde "Дєнєжкін " palazzo". Pavyzdžių tokių pastatų mieste yra nemažai.

Kai отделке šalyje namus akmuo buvo gana nedidelis - juk dauguma struktūrų buvo medžių'medinėmis. Paprastai kam'яний "dekoro" ограничивался облицовкой цоколя. Labiausiai žinomas ir didžiausias! - Suformuotas pagrindas užmiesčio namas - tai garsaus Didelis Гатчинский rūmai, sienos, kurio облицованы паріцкім известняком. Ir rūmų architektūra ir apdaila, labai unikalios Peterburgo.

Populiarumas akmens dramatiškai išaugo pastaraisiais metais - daugiau miestų ir загородного statybos. Pamatai vėl, kaip eros art nouveau, tapo ne tik облицовывать spintų, bet ir ruošti įėjimas į namą, langai ir terasos. Verta gamtos apsupta коттеджа kam'yana apdorojimas visada į veidą. Taip ir мощеные tako sode atrodo kur geriau, nei асфальтовые. Šiandien akmuo naudojamas отделке šalyje namus vis daugiau, tačiau, deja, paprastai visi изыски architektūra atsiduria už aukštų заборами privataus усадеб.

Pasirinkimas akmens

Kiekvienam tikslui pasiekti tinka tam tikrų rūšių akmens, todėl renkantis reikia vadovautis visų pirma mechaninės ir fizinės savybės medžiagos. Kai lauko облицовке pastatų norite atsparumą перепадам temperatūros ir oro drėgmės, o grindis ir laiptų - atsparus истиранию ir smūgiams. Pavyzdžiui, marmuro blogai neša rūgštys, šarmai ir петербургский klimatas, todėl iš jo ne verta daryti virtuvės столешницу (jį galima susukti пролитым лимонадом arba puodelis kavos), ir medinių sodo skulptūra reikia reguliariai tvarkyti, apsaugines составами ir teisės slėpti į žiemą. Granito atimta šių trūkumų, bet радиоактивен, todėl piktnaudžiauti гранитной apdaila patalpose nėra verta. Architektai ir dizaineriai dažnai naudoja dainos ne tik įvairių spalvų vieno akmens, bet ir kelių skirtingų rūšių. Harmoningas derinys arba uždaryti тону medžiagų (rožinis ir raudonas granitas), arba, atvirkščiai, kontrastingos (baltas ir juodas marmuras).

Jei yra derinys įvairių rūšių akmens, visi jie turi turėti panašių savybių. Pavyzdžiui, tokio paties atsparumo nuolat mechaninės apkrovos. Naudojimas облицовке lyties мраморных ir granito riedulys lentų prives prie to, kad marmuras bus стираться greičiau, nei granitas, ir labai царапаться patekus smėlio dalelių. Toks padengimas yra pakankamai greitai praras декоративность.

Yra keletas skirtingų faktūrų veido paviršiaus lentų perdirbtų akmens, o konkretūs variantai apdailai, priklauso nuo rūšies. "Scala" pavadintas taip dėl brutalia paviršius, имитирующая gamtinės неоднородный скол. Tokio efekto galima pasiekti tik tada, kai rankinis apdorojimas - juk svyravimai fizinis pasiekia 20 cm! Бучардированные faktūra sukuria spaudu specialusis твердосплавным priemonė - бучардой, kad palieka ant paviršiaus виколкі su перепадами lygio iki 5 mm. Пиленая paviršius - šiurkštinimas lėktuvas pastatytomis pailgomis канавками gylis iki 5 mm gylio. Термообработанная paviršius taip pat šiurkštinimas, su следами gvildenimas nuo aplinkos poveikio srove karšto dujų. Шлифованной vadinamas šiek tiek неровную paviršius su следами apdorojimo абразивным priemonė ir перепадами lygio iki 2 mm. Лощеная paviršius - lygus ir матовая, o poliruoti - lygi, su dubliuojami blizgios, ir tai geriausiai demonstruoja spalva ir piešimo medžiagos. Pasirinkimas spalvų ir faktūros paviršiaus priklauso nuo architektūrinio plano, projekto ir kliento skonį ir nėra apibrėžta tiesiogiai paremti normų, bet, žinoma, reikėtų atsižvelgti į naudojimo ypatumus. Tarkim, dirbti przedsionek полированным pamatai ne verta - lietus, paviršius обледенеет ir bus slidžios ir todėl pavojinga. Išorinės отделке pastatų dažniau naudojamos грубоватые paviršiaus, полированный akmuo paprastai yra labai puikus ir atrodo ненатурально. Norėdami grindys, подоконников, столешниц daugiau tinka plokštės poliruoti arba лощеной akmens.

Natūralus akmuo ne veltui yra laikomas "эксклюзивом", juk net tokie sumanūs šiuolaikinės imituoti, kaip керамогранит ir dirbtinis akmuo cemento pagrindu, nesugeba pakeisti gamtinės medžiagos. Dėl неповторимости piešinio ir spalvos kiekviename pastate ir kiekvienas produktas tampa vienintelis tokio pobūdžio.

Atskirti natūralaus akmens nuo подражаний lengva dėl paveikslėlio - iš dirbtinio akmens, jis daugiau однородный ir be atsitiktinių intarpai. Plastikinės imituoti lengvai царапаются, o iš kompozicinių medžiagų, ant сколе paviršiaus просматриваются aiškias ribas tarp mineralų.

Nepaisant pusės dirbtinių medžiagų, vis daugiau ir daugiau išoriškai panašių natūralus akmuo, jis nėra nekintama. Atvirkščiai, per atsirasti įvairių пропиток, net palyginti lūžus kalkakmeniams bei сланец tampa kur устойчивее prie погодным катаклизмам. Su ilgaamžiškumo granito ar granitas galės palyginti nedaug рукотворные statybinės medžiagos. O jei pridėti šį žavesį "натуральности", kuris taip vertinamas šiuolaikiniame pasaulyje, tampa aišku, kad šalia akmens šviesią ateitį.

Viktoras ТРОПЧЕНКО

Šaltinis: zagorod. spb. lt

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą