Apžvalgos duobė, visų pirma, sukurtas patogumui automobilio savininkas, kokybės ir greičio remonto mašinos. Vietoj to, kad gulėti po днищем, растянувшись žemėje, упираясь savo gyvenimą į железки ir galimybę normalus manevras, galima ramiai ir užtikrintai stovi po mašina, paryškinti norimas detales переносными šviestuvai, išimti iš nišos reikalingi įrankiai. Visos šios savybės suteikia apžvalgos duobė garaže. Jei yra pageidaujamos įrangos priežiūra ir smulkus automobilių remonto galite atlikti patys savo garaže. Be днища automobilio, apžvalgos duobė atvers priėjimą prie neskelbiama mazgų ir šilumos mašinos, kurių net negalima пролезть po ratais, naudojant keltuvas.
cartool. lt
Pagrindiniai trūkumai смотровой duobes mano du dalykus. Pirma, tai yra priklausomybė nuo pagrindo грунтовых vandenų. Jei ryšio vandens tinka arti paviršiaus, сезонного potvynių duobes, отсыревания ir krekingo sienelių, begalinės drėgmės viduje garažo išvengti. Šiuo atveju turinys смотровой duobes tinkamą formą отберет per daug jėgų ir lėšų, ir geriau visai jos ne обустраивать.
Kaip pasekmė, pirmoji priežastis, priešininkai смотровых iam veda kitą, nes temperatūrų skirtumas šaltas oras iš duobės bus lipti aukštyn, оседать конденсатом į днище automobilio detales ir sukelti koroziją metalo. Garaže visada bus padidėjęs oro drėgnumas.
Tačiau bet koks veiksmas yra противодействие. Jei požeminio vandens leidžia duobę galima aprūpinti ne pagal днищем automobilio, o nuošalyje nuo jo стоянки. Дыру galite nuslėpti люком ar medžių'medinėmis plokštės, обмотав juos гидроизоляции полиэтиленом, ir skverbtis drėgmė iš duobės nutraukiamas.
Laikančiųjų смотровой duobes pateisinama, jei lygis грунтовых vandenyse po гаражом mažesnė nei 2, 5 - 3 m. Tada galima ne tik vienos tik ямой, sukurti pilnavertį rūsyje saugojimo produktų.
Plotis смотровой duobės turėtų būti apytiksliai 10-15 cm jau atstumas tarp mašinos ratais (колесной bazės). Jei planuojate pirkti naują mašiną arba aptarnauti naudojant смотровой duobės iš karto kelios mašinos plotį reikia ieškoti universalią. Pagal ilgis duobė turi būti daugiau, nei transporto priemonė, tada į duobę patogu bus eiti už naudodamiesi prietaisu arba приставных laiptų, ne откатываясь, kai šį automobilį. Gylis duobę renkasi tokią, kad joje patogu buvo stovėti su вытянутыми rankomis ir дотягиваться iki detalių automobilį. Paprastai gylis apie du metrus.
Kai prietaisas duobes būtų gerai numatyti specialios nišos šonuose, kur galima sudaryti подручные įrankiai ir detalės. Pagal perimetras duobes galima навесить lempos arba неяркие šviestuvus apšvietimo днища automobilį.
Kaip padaryti ją
Tam, kad смотровую duobę земляном grindų, garažo reikia kasti котлован. Jo pradiniai parametrai turi būti šiek tiek platesnis ir ilgesnis pasirinktų matmenų, nes dalis erdvės "su'valgo" montažinis elementas ir бетонная užpildo. Pavyzdžiui, jei reikalinga duobė, plotis-100 cm, o gylis į 170-180 cm, tai jai роют котлован, plotis-140 cm gylis 180-190 cm.Toliau sieneles ir grindys gręžinio gylis reikia kaip nors гидроизолировать ir stiprinti. Kai kurie выкладывают jų šuolis plytų. Patikimas variantas - забетонировать duobę. Egzistuoja skirtingos nuomonės, kad geriau daryti pirmiausia - бетонировать paul, o tada sienos arba atvirkščiai - pirmiausia dirbti su sienomis, ir paskutinis, bet su grindimis.
Apžvalgos duobė: 1 - stoglangis: 2 - laiptų, 3 - kabantis lytis; 4 - niša; 5 - paulius duobės.
Jei pradėti nuo grindų, o jo dugnas kruopščiai трамбуют, iš anksto посыпав гравием. Storis šio уложенного žvyro turi būti ne mažiau 10 žr. гравийную pagalvę iš viršaus засыпают smėliu dar 5 cm. Jei garažas stovi drėgnoje почвах, tai verta šiek tiek гидроизолировать grindys, naudojant molio sluoksnis, uždėjęs ją ant smėlio, o tada vėl užmigti molį гравием. Tokiu atveju kiekvienas sluoksnis dugno kruopščiai утрамбовывают kai jūrinėje.
Antras variantas grindų смотровой duobę - pakabinamas grindys. Jos paprastai сооружают jau po to, kai sienos забетонированы ir затвердеют. Pirmiausia tokios grindys įdėti обрешетка-pagrindas, o ant viršaus настилают danga lentos. Tačiau tokios grindys labiau tinka sausas šiuose sklypuose taps natūralūs ir šlapiose garažą.
Apdaila, sienos atliekamas keliais etapais. Pirmas dalykas, kurį meistrai pataria смастерить specialią rėmą iš metalo kampuočio ar швеллера. Rama reikia tam trukdyti колесам заехать gilyn į duobę, jei jie juk ten направятся. Kampas nustato viduje опалубки lygio ateities lyties ir įrašyti integruotais анкерами.
pskovsrub. lt
Sienos duobes выравнивают ir гидроизолируют, обмазав sluoksniu riebaus molio. Į naudojamą глиняную masę galima pridėti atliekų perdirbimo, naftos alyvų. Ant molio pilies прокладывают storą полиэтиленовую plėvelę. Kai betono grindys visiškai visiškai išdžius (jei jis dar neišdžiūtų), galite pradėti возводить maisto опалубку sienos. Atskiri elementai скрепляют подкосами ir распорками. Siekiant sustiprinti sienų, juos perimetras galite обложить tinkleliu - рабицей. Po to galima заливать tarpas tarp sienos ir karkasu раствором betono ir spėjimais. Darbo procese betono vamzdžių gerai трамбуют.
Опалубку galima bus šaudyti per 2 savaites, o galutinę отделку sienos смотровой duobes (tinkas, выкладывание plytelių) galima bus atlikti ne anksčiau nei per mėnesį, suteikti бетону galutinai sukietėja.
Jei plytos ir betonas - per brangios medžiagos, dangos jais duobes, galima rasti daugiau nebrangūs sprendimai. Pavyzdžiui, выстелить duobę рубероидом, o iš viršaus обшить промасленными plokštės. Ar skleisti duobę, iš vidaus butas шифером, o po шифер подложить рубероид.
Apskritai, žmonės, kurie susiduria su kenkia ir капризными смотровыми ямами, pataria ne iš karto būti ne skubėti, už ją stiprinti, заливку betonu ir apdaila. Выкопана ir забетонирована duobė gali per trumpą laiką "поплыть" ir tada betono konstrukciją reikia tiesiog atgal закапывать, намучается semtis iš jos vandenį. Todėl geriau kasti garaže duobę - palikti jį šiek tiek laiko, žiūri, kaip reaguoja į duobę lygis грунтовых vandenų, kiek stipri turi būti гидроизоляция grindų, sienų ir t.t. Po tokių stebėjimų prietaisą ir apdailos смотровой duobės garaže bus efektyviau ir leis išvengti dirbti su klaidomis.
Šaltinis: www. strоy. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą