2014 m. rugpjūčio 29 d., penktadienis

Илона Броневицкая: "Gyvenimas yra džiaugsmas, ir reikia ją atpažinti"

Ji labai гармоничный ir жизнерадостный žmogus, moka vertinti laiką ir džiaugtis paprastu dalykų. Jos namų любимцы - лівретка Com ir мініпіг Пумба apsuptas dėmesiu ir meile'as хозяйки. Ji dievina keliones, mėgautis kinų virtuve ir renka unikalus tokio pobūdžio kolekciją... žirklės. Илона Броневицкая - dainininkas, телеведущая ir mama du suaugusius vaikus - gyvena загородном namuose, kurį pati vadina "хутором". "Šiltas" dizainas, "linksmi" spalvotas vitražas ir винтажные detales inter'interjero sukuria komfortą, свойственный vakarų сельском namuose.

- Su vaikų metų aš tapau šią žemės rezidentas. Savo metu senelis, jūreivis, tarnavo Latvijoje, kur ir surado sau žmoną. Jis pats iš Питера, bet jo суженая mylėjo gimtoji krašto ir svajojo turėti ten savo namus. Po karo jos svajonė turi išsipildyti - kaimo sodyba buvo pirktas. Vasarą ten ruošiausi visa mūsų didelė šeima, net tėtis ir mama, kurie nuolat гастролировали. Aš, beje, kai buvo maža, taip ir maniau, kad močiutė - mano mama. Garbė jai, beje, ir pavadino savo dukrą. O štai Petras mano vaikų prisiminimas ассоциировался su žiema, purvą, ir mokykla...

- Ir vis dėlto, kai gimė ir užaugo Ленинграде. Kaip atsitiko, kad persikėlė į sostinę?

- Tai nutiko iš karto. Už трехкомнатную butą Питере pasiūlė равноценную Maskvoje. Taip negali būti, bet... nutiko. Butas būnant mieste Vandens stadiono.

- Du tokius skirtingus miesto. Įdomu, kuris iš jų yra jums artimesnis?

- Tarp jų nuolat vyksta kokios nors varžybos. Питерцы sako, kad Maskva - tai puikus kaime, o москвичи apie Sankt Peterburge: "Tai - серость! " Aš manau, kad jų negalima lyginti. Jie skiriasi temperamentas, architektūros išvaizdą, bet tokiu atveju kiekvienas gražus savaip. Aš, žinoma, перебравшись į sostinę, patyrė. Man lyg накрыло didelės bangos, ir jausmas buvo toks, kad pagal šaukimą aš persikėlė į netvarką. Maskva наэлектризована, o vietomis ne į gerą kelią. Bet yra tokia išraiška - kur tavo septyni'aš, ten ir namai. O man čia viskas. Mano vaikams sostinė besąlygiškai patiko. Jie tiesiog pasakė: "Oi! Taip, čia galima gyventi! Tai - super! ". Стасу tada buvo n'penkiolika, Эрике - dvylika metų. Jų amžiaus, nei garsiau ir бесполезного, tuo geriau.

- O tiesa, kad buvo tokia istorija....

- Su nuostolių butą?

- Taip. Aš girdėjau, kad jūs investavo pinigus iš проданной butai "Властелином" ir liko tiesiog gatvėje.

- Savo naują maskvos bute, mes iš karto pradėjo save blogai jaustis, visiems tapo сниться blogi sapnai. Ir, kaip su'paaiškėjo, kad šiek tiek vėliau, tai buvo неспроста. Visi, kurie gyveno jame iki mūsų, кончали mėgino nusižudyti arba kraustydavosi iš proto. Ir mes jame negalėjo rasti sau vietos. Ir aš pasiūlė jį parduoti. Davė skelbimą, ir iš pirmo skambučio, aš neperdedu, pardavė. Позвонила moteris ir изъявила noras pirkti mūsų butą, ne žiūri. Čia pat ir su'pasirodė su ім'iam ir autoritetu žmogus ir pasiūlė pelninga investuoti pinigus. Mes šiuo metu ruošėsi į kruizinių ir jis įtikino, kad būtent per šį laiką девидентов pastebimai išaugs. Patikėjo jam. Приезжаем su poilsio, o лавочка ("Властелина") uždarytas. Apskritai, šis butas dingo, kaip ir atėjo. Mes tada buvo išvykoje jūs Аркадия Арканова, išmintingą žmogų, ir jis mums sako: "Kas ne падал, tas nepadidėjo". Teko viską pradėti nuo švarų lapą. Nieko nebuvo, jokio turto. Tik šuo, tai ir ржавая "Волга". Butas снимали krašto "geografija", pastaruoju namuose Maskvos (juokiasi).

Aš vieną kartą išėjo выгуливать šunį. Einu ir staiga kažkaip staiga viskas baigiasi miestas, prasideda sodai, речка... Grožis! Ir man atėjo į galvą mintis - o kas, jei pirkti čia žemės sklypą. Ir mums pavyko. Mes įsigijome nedidelį sklypą. Aš žinau, kad žmonės Paryžiuje, pavyzdžiui, ant kranto Сены, perka полторы сотки. Pavyzdžiui, Philippe Stark daro ant tokio ploto namas ir ne брезгует. O mes rusų žmogaus noras turėti didelių mašinų ir didelių plotai. Iš tikrųjų žmogui nereikia labai daug žemės, jei tai ne дача. Mes čia gyvename, ir mūsų pusantrų gėlių, du куста, ir net už tai крохотным садиком prižiūrėti labai sunku. Bet užtat mes gyvename tuo pačiu metu ir Maskvoje, ir į gamtą.

- Jūs nupirko sklypą ir nusprendė pastatyti namą?

- Taip, tik jo statybos растянулось metų šešių. Nes per tą laiką įvyko visi дефолты. Mes susitarėme su darbininkais į tam tikrą sumą doleriais, o po pinigų обвала jie pareikalavo jos atiduoti. Tai buvo jau šešis kartus daugiau!

- Kai jūs čia perkėlė, vaikai suspėjo užaugti...

- Taip, mes manome, kad jie bus čia gyventi su mumis, o perkėlė, ir kiekvienas iš jų jau turi savo "kampus" (juokiasi). Tik viena galiu pasakyti, kad dukra taip увлеклась procesas sukurti namuose, kad кончилось tai jos užpildant МАрхИ. Na, o aš taip norėjau šį namą, pati į листочке į клеточку начертила projektas. Nors daugelis ir sako, kad pas mus neteisingai miegamasis yra - ji yra pirmame aukšte, ir todėl, jų manymu, neturėtų būti. Galiu pasakyti, kad visuose namuose, kur miegamasis viršuje, o visa kita apačioje, su laiku устаешь nuo šios minutės pėsčiomis. Aukštyn-žemyn laiptais. Į таунхаусах ir visai visą gyvenimą - "vertikali". Aš pats visiškai sąmoningai planuoja "horizontali gyvenimo". Pas mus pirmame aukšte visi - vonios kambarys, miegamasis, virtuvė. Rūsyje - studija, pirtis, репетиционное patalpą. O viršuje - du miegamieji vaikams. Jei mums pavyks nusipirkti соседний sklypas, jame bus svečių namai.

- Kaip jūs patys galite apibūdinti savo namus?

- Aš tiesioginė asociacija - kaimo sodyba. Gali būti, šiek tiek - Prancūzija, Прованс. Žmonės sukuria šedevrų stilius "klasika", tai yra, kai visi labai "daug". Man tokiu erdvėje nepatogu, negerai.

- O kaip gydyti современному stilių?

- Man patinka japonų минимализм : jis labai geras, bet aš nesuprantu, kaip galima palaikyti tokią стерильную švarūs! Viskas turi būti baltas, o ką - pašalinta dėl шкафам. Aš taip negaliu. Turiu visus gulinčius. Bet man taip patinka, tai visas į mane.

- O padėkite jam padaryti tai. stas dalyvavo rengiant projektavimo namuose?

- Padėkite jam padaryti tai. stas visada stengėsi į kūrybiškumą. Jis tolimas nuo materialaus. Nors po mokyklos išvyko į парикмахерскую mokyklą, tačiau tai dėl to, kad mokytis, niekur nenorėjo eiti, ir nežinojo, kuo užsiimti. Apskritai, aš esu šalininkas to, kad žmonės darytų ką nors savo rankomis. Štai dukra dabar išvyko į stogo ir ten красит namas. Aš manau, kad tai yra norma, kai žmogus viską gali. Aš, pavyzdžiui, ir ant kaklo, ir'яжу, ir vinys забиваю, ir kištukinį lizdą galiu suremontuoti.

- O jūs patenkinti pasirinkimas profesiją Стаса?

- Žinoma. Aš linkiu visiems žmonėms šviesą tik vieno: kad jie turėjo laimės į darbą. Nes нелюбимая darbas - tai tas pats, kas нелюбимая žmona. Tai банальное sąvoka "rasti save" - svarbiausias dalykas gyvenime. Ir padėkite jam padaryti tai. stas rado savo darbą - tapo dainuoti. Dabar jis užsiima tik tuo, dar rašo eilėraščius. Jūs Эдиты N'єхи, pavyzdžiui, buvo jubiliejus, ir jis jai dainą parašė. Sukvietė muzikantų ir atliko sudėtis - akordeonas, gitara, violončelė ir balsas. Gražu! Ir tai - buvęs двоечник, kuris žodį "mama" per "apie" rašė!

- Sakykite, ar dažnai ketinate šeima? Švęsti kokios nors šventės, gimtadieniai?

- Taip, ne, mes visi dirbame šventės. Ir duok dieve, kad taip ir buvo. Aš manau, kad kol mes gimtadieniai ir Naujieji metai dirbame - viskas pas mus gerai. Nes, kai tu справлять šventė namuose - tai gerai, o kai tu вливаешься į kieno nors чужое įvykis - tai taip pat turi savo džiaugsmą. Bet kartais, kai, pavyzdžiui, apie gimimo diena - staiga visi susirenka. Ir tai vyksta kažkaip spontaniškai.

- Papasakokite apie savo namų любимцах - ПУМБ ir Tiksliai.

- Kai aš завела ПУМБ, turėti namų свинку dar nebuvo madingi. Čia visi mane ir klausia: "O ką tu darysi su juo tada? " Aš удивлялась ir net nenorėjo galvoti, kad jie yra tinginiai. Na, su "mini" pas mus ne labai pavyko (juokiasi). Jis pas mus... toks... vidurkį. Tiesiog mes jį su meile'as šeriami, kad jis išaugo. Мініпігов, atvirai kalbant, nuolat į голоде.

- Turite ir лівретка labai didelis...

- Ліврет buvo pirktas pagal объявлению į laikraštį. Pas mus iki Soma taip pat buvo лівретка, bet ji mirė dėl kvailumo. Ir aš labai nerimavo. Tam tikru momentu, mano nuomone sumažėjo laikraštyje eilutės. Pirmas dalykas, ką aš pamačiau - "Parduodami лівреткі". Įgavo telefonas ir... tiek su'pasirodė Com. Jis iš pradžių buvo вялый, labai болел. Mes jo išeina. Bet jis ir pats priešinosi, tada už gyvenimą visais keturiais лапами.

- O tiesa, kad Пумби turi savo kambarį?

- Taip, techniniu pastato aukšte yra kambarys su šiltomis grindimis, su dušais. Jis ten gyvena, kai šalta. O vasarą переселяется į namelį gatvės - tai "Villa Пумба" stiliaus Antonio Гауди (juokiasi). Labai juokinga buvo, kai visą namą сдавался į БТИ. Atėjo moteris, visi обмера, tada pamačiau namelis Пумби, ir paklausė, kas tai per prielaida. Mes atsakome - šuns будка. O ji: "Ne, ji pamato". Ir влезла ten, измерила visus, ir tada резюмировала: "Namas kapitalinis, ленточном pamato". Todėl, kad mes turime tris kapitalo namuose (juokiasi).

- Илона, o kaip jūs отдыхаете...

- Mes su vyru labai mėgstame keliauti. Pasaulis yra be galo skirtingas ir norisi jį žiūrėti. Mes buvome Goa, Filipinai, Švedijoje, Ispanijoje...

- Galite vadinti mėgstamiausia vieta pasaulyje?

- Visur gerai savaip! Nors vienintelė vieta, kur man nepatiko - Морокко. Dėl vienos paprastos priežasties - labai недоброжелательное gyventojų. Einame gatve, o pas mus vaikai akmenimis кидаются. Na, o kitose šalyse, pavyzdžiui, Švedijoje, stulbinantis nuostabi švara, m'kad ir mandagūs žmonės, švarus švarus vanduo. Filipinuose suplakti некое puikus požiūris vietos gyventojai: jie geri, atviri, jokios agresijos, jokio blogio - ir tai yra ore. Tas pats ir Indijoje. Tačiau vis dar yra daug vietų, kur reikia laiką - tai Kinija, pavyzdžiui. O dabar mes ketiname Кабардино-Балкарии. Ten labai gražūs kalnai!

- Kad jūs paprastai привозите iš kelionių?

- Visada nurodo žirklės, nes коллекционирую jų. Pavyzdžiui, yra instancijos, įsigytas pagal Стокгольмом, miestelyje сканци. Tai kaime, amatų muziejus, kur visi jie įrašyti į nesugadintas forma. Tiesiai, kai tau выдувается stiklas, лепятся veiksmo figūrėlės. Yra didžiulis žirklės, купленные į Морокко. Į pietų afrika rado ypatingą - срезания rožių.

- Jūs labai жизнерадостный žmogus. Galite suformuluoti jūsų gyvenamoji tikėjimo išpažinimas?

- Turiu labai paprasta pozicija. Aš manau, kad visi yra protingas guli ant paviršiaus. Gyvenimas kiekviename savo микрон yra džiaugsmas, pagrindinis jos atpažinti. Pasaulis aplink mus pati rodo tai, tiesiog mes носимся ir nepastebi nieko. O jei esi harmonijoje su savimi, tai ir džiaugsmas, pradedi matyti. Visi išminties dėvisi ore.

- Jūs mistinis?

- Paprastai, mistika ir ізотерікі - be dvasinės nesveiki žmonės. Galiu papasakoti vieną istoriją, пов'susijęs su šių namų. Kažkaip prieš naujųjų metų, bet jis buvo metais Beždžionės, darbininkai-statybininkai откопали čia обезьянку-сувенир. Dabar ji gyvena pas mus полочке. Štai toks įdomus sutapimas.

- Papasakokite, prašau, apie savo vyras. Juk jis taip pat пов'susijęs su menu?

Medžiagos pagal temą

Borisas Mozės: "mano namuose yra daug atviros erdvės ir laisvės"
Valerijus Меладзе: "Ir po'privažiavimas, kieme - viskas yra mūsų inter'иером"
Артемий Троицкий: "Plauti virtimą aš myliu labiausiai! "
Anita Цой: "procese kūrybiškumo norėčiau'as lėkštės"
Arkadijus Укупник: "Mes turime kiekviename kambaryje trys kampo"
- Eugenijus - muzikantas, bet jis dabar ir filmą daro, ir rašo dainas, ir придумывает аранжировки. Jis žmogus kūrybingas, talentingas. Gimė Калуге, septyni'* paprastų žmonių. Mes kartu jau metai n'penkiolika. Tai mano trečioji santuoka. Pirmasis buvo labai maža - n'penkis mėnesius, daugiau aš вытерпеть negalėjo (juokiasi). Užtat su'pasirodė Стасик! O antroje santuokoje aš išgyveno pakankamai ilgai ir gimė Эрика. Dabar aš tikrai laiminga. Mes turime nuostabų vienybės interesų.

- Tai yra pagrindas šeimos santykių yra vienybė interesų?

- Nežinau, ar visų jų pagrindas. Bet geras santuokos - tai yra, kai žmonės atrenkami iš didžiausios panašių bazinių elementų. O teoriją apie priešybių vienybę ir kovą - aš nesuprantu. Mes su vyru draugai, ne viskas vienodai ir tai labai patogu. Aš laiminga.

- Esate dainininkė, suvaidino kine, vedė televizijos laidas, mama, du suaugusius vaikus. Taip kad tikrai įvyko. O ar yra kas gyvenime, ko norėtų dar laiką padaryti?

- Man atrodo, jei aš перестану dirbti артисткой, tada eisiu mokytis į virėjai. Dievinu virėjas. Nuolat импровизирую, придумываю ką nors naujo. Pavyzdžiui, kai tik su'atsirado kinų restoranai, ir viskas tapo joms įsitraukti, aš kelis kartus пробивалась į virtuvę: pamatyti, kaip parengti šios kinų virėjai. Tai simfoninis! Kokia tikslumą judesio! Trys sekundės - o jis valdo ir patiekalas padaryti, ir net ištrinti pasilieka. Aš sugalvojau daryti savo variantą kinų virtuvė. Man patinka gaminti greitą maistą. Galima padaryti patiekalas iš to, ką turite po ranka. Anatolijus Com, jo restoranas dabar yra pripažinta geriausia, pasakojo, kaip keliavo po pasaulį ir išėjo. Čia aš taip norėjau. Tinginystė Рифеншталь, pvz., pradėti sportuoti snorkeling į merginos'devyniasdešimt metų. O aš šio amžiaus turi eiti tirti контонскую virtuvę.

- Sėdėjo ar esate диетах?

- Manau, kad tai vis баловство. Reikia įsiklausyti į save, ir kai ko nors negalima, bet labai norisi, tai vis tiek galima. Nes organizmas pats žino, kas jam geriau. Svarbiausia, kad neturėjo draudimo. Ir taip man visuose. Laisvė - tai осознанная reikia. Man, pavyzdžiui, būna blogai. Aš nesuprantu, kas yra depresija. Pasitaiko, kad kas nors įžeidė, tačiau aš greitai восстанавливаюсь. Ir tai - normalu! Juk laiko tiek mažai, ir išleisti jį į depresiją, kvaila. Man tiesiog labai patinka gyventi.

Irina Григор'jonas

Šaltinis: Žurnalas "Elito nekilnojamojo turto"

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą