2014 m. rugpjūčio 29 d., penktadienis

Valerijus Меладзе: "Ir po'privažiavimas, kieme - viskas yra mūsų inter'иером"

Valerijus Меладзе - puikus dainininkas, sėkmingai gamintojas ir удачливый verslininkas - ухитряется spėti beveik visi. Pastaruoju metu jis ne taip dažnai išeina į sceną, kaip norėčiau daug gerbėjų. Bet, kaip sakoma, jei Valerijus ne išeina, kad mes einame pas jį, patys...

- Valerijus, kur jūs dabar gyvenate? Turite pačiu yra ir puiki erdvus namas, ir užmiesčio namo...

- Jūs žinote, iš tikrųjų aš ne gyvenu nei ten, nei ten, o čia бывать man labiau patinka už miesto. Tačiau kelionė vagia laiką iš vis laisvo laiko, todėl, deja, mėgautis savo namuose visiškai nepavyksta. Štai jums tokia statistika: per metus aš apskritai moku atlikti po septynis'fs metuose (вздыхает). O taip aš ir ne buvo palikti iš išorinis priemiesčiuose - tyla, ramybė.

- O kamščiai ne утомляют?

- Taip, kokie ten kamščiai! Aš atvykau jau антіпробочное metu. Pas mane taip pat nėra tokio aiškaus grafiko, kaip, tarkime, jūs sekretoriaus ar valdytojas - nuo 10 iki 18, todėl aš добираюсь labai greitai. Tiesa, tai vyksta jau arčiau nakties.

- Jūs sakote, kad retai бываете namuose - nacionalinis grafikas, turbūt, надоел?

- Yra, žinoma, toks gyvenimas yra vienas didelis minusas - tai išsiskyrimas su šeima. Bet apskritai aš esu patenkintas ir nei kiek ne устаю. Gali būti, kad tai naujokams sunku, jie ilgai prisitaiko prie кочевой gyvenimą, bet tik ne aš. Man patinka skristi, ir traukinių кататься. Štai toks aš neramus (juokiasi). Taip, ir apskritai, aš dar ne iki galo pasirinkote, kur yra mano vieta. Juk gimiau Gruzijoje, studijavo Ukrainoje, dabar štai Rusijoje устроился. Jūs pats žinote mano dainą "Užsienietis" - tai apie mane. Aš tikrai jaučiuosi visur неродной.

Medžiagos pagal temą

Артемий Троицкий: "Plauti virtimą aš myliu labiausiai! "
Antanas Табаков: "mano namuose yra puiki биополе"
Aleksandras Smėlis: "Rankioti inter'иер man padėjo astrologas"
- O laiko pomėgiai lieka? Kažkas be darbo užsiima?

- Mano стихия - tai vanduo. Aš gimė jūroje, todėl labai mėgstu plaukti, nardyti į dugną be акваланга... Dar turiu namuose renkama неплохая kolekcija šalto ir šaunamųjų ginklų. Yra labai retas ir gražus egzempliorius. Bet tai yra tik kolekcija, iš tikrųjų aš niekada применяю jo. Nors, būna, хожу su draugais medžioti. Man patinka tai, ką aš galiu būti jų draugijoje, pasėdėti prie laužo, gerti, vaikščioti miške. O čia yra nužudymas зверушек - tai ne man.

- Valerijus, tiesa, kad jūs užsiimate ne tik kūrybiškumo, bet ir turite požiūrį į nekilnojamojo turto?

- Taip, viskas tiesa. Tik noriu jus šiek tiek koreguoti, man kiekvienas darbas - tai kūryba. O nekilnojamojo turto man buvo susiję инвестициями į коттеджное statybos ir prekybos ir biurų centrai. Man tai kaip atgal iki kelio. Tačiau tuo pat metu aš labai rimtai į šį отношусь ir beveik 90% финансирую pats.

- Mums dabar kalbėti apie butą... arba namą? Apie ką mes su jumis kalbėti?

- Manau, kad vis dėlto apie butą. Tiesiog mes taip натерпелись su remontu, kad, matyt, norisi kalbėti apie наболевшем. O namuose mes kol kas niekas пускаем. Negalima gi absoliučiai viską padaryti domeno visuomenei!

- Tada leiskite tvarka. Kas ten pas jus atsitiko metu remonto?

- Taip yra įprasta, iš esmės, istorija. Gaila, kad mums su statybininkais ir dizaineriais. Pakliuvote mums tokios tipiškos Джамшут (juokiasi). Net keista, kad šie спецы умудрялись kažkaip gauti užsakymų. Statybininkai vertėsi tiesiog вымогательством pinigų, kai nieko ne daro, o dizaineris rezultatas turėjo tapti Ирине (žmona Валерия. - Maždaug. Ed. ). Nors ji nei kiek dėti dabar apie tai. Ирину taip užėmė procesas, kad galiausiai visas butas iki pat paskutinės smulkmenos buvo обставлена ačiū jai.

- Kiek truko statybos butą?

- Kažkur apie du metus. Притом kad naujų statybininkų mums порекомендовали mūsų draugai, man teko pačiam daug ko доделывать. O pats įdomus visame šitame tai, kad kai mes pagaliau baigė su обустройством butai, mes supratome, kad viskas, ką mes padarėme, jau немодно. Dabar gi mes padarėme šiek tiek kitaip.

- Na jau! Nejaugi viskas taip blogai, ir į butą nėra jokių изюминки?

- Taip, žinoma! Tiesiog mums jie atrodo šiek tiek senamadiškas. Pavyzdžiui, pas mus niekur nėra aštrių kampų. Visi kambariai turi обтекаемые, yra suapvalinti formos. Ir tuo pačiu metu, kiekvienas kambarys yra visai nėra panašus į kitą, kiekviena savo stilių. Į kambarį - минимализм, virtuvė - модерн, o valgomasis - klasika. Atitinkamai, ir spalvų gama подобрана priklausomai nuo jūsų poreikių to ar kito stiliaus. Labiausiai ryškus patalpos yra virtuvė, čia turime derinys mėlynos ir baltos spalvų.



- O jūs turite mėgstamiausia vieta namuose?

- Kaip ir kiekvienas žmogus, mano mėgstamiausia vieta - tai, kad tik man! Tokiu bute yra kabinetas. Ten renkami mano kolekcija-ginklų, muzikos premija ir abu užbaigė mokslus. Ir žinoma, kabinetas - mano tiesioginis atspindys. Viena dalis kambario оклеена juodomis обоями su baltais top pažymi, o kita - balti su juodomis top pažymi. Taip pat kaip ir žmoguje viena pusė tamsi, kita šviesi.

- Valerijus, aš girdėjau, jus Лужков suteikė грамотой už vieną iš geriausių kiemų Maskvos?

- Taip, buvo toks. Доделав remontas bute, aš pažvelgė atgal aplink ir nusprendė nustatyti tvarką, pagal'езде, o ten ir iki kiemo turiu. Juk mus supa ne tik sienos savo namu, mes kiekvieną dieną išeiti į лестничную narvo, ant, liftas žemyn, einame prie savo mašina - visa tai yra mūsų inter'kurjerį, namų, galų gale.

- Valerijus, o apie namų обов', ryšių prisimintumėte, jog reikia?

- Ne, žinoma. Jokių žvaigždžių "заморочек" pas mus namuose nėra, bet yra aiškiai paskirstyti atsakomybę'jungtys: aš зарабатываю pinigus, o žmona užsiima ūkyje. Irina - puiki šeimininkė ir mama. Pas mus visada tvarka ir avarinis švarus, net jei išvakarėse buvo svečiai. Beje, ryte aš pats жарю яичницу, ir net kelnes pats глажу, tiesiog žmogus tai daro daug geriau, nei moteris (juokiasi).

- Namuose, kur eina trečdalį žmogaus gyvenimo, mes visą laiką kovojame su дискомфортом. Излишняя drėgnumas, arba, atvirkščiai, сухость oro, triukšmas, šaltis ar karštis, nereikalingą saulės apšvietimas arba nuolatinė затененность... Ar yra jūsų namuose tokių problemų?

- Tai visi kasdienės smulkmenos, dėl kurių mes net ne atkreipti dėmesį. Nors, gal taip yra todėl, kad nėra tokių dalykų, kurie mums būtų sutrikdyta stipriai. Jeigu vonios drėgmės nuolat образовывалась pelėsių, tikriausiai, būtume pabandė. O taip labai trūksta tradicinių вентиляционной grotelės.

Problema triukšmo buvo išspręsta iš karto кардинальным taip: mes tiesiog padarėt gerą стеклопакеты. Kas ten dar tu kalbi? Šaltis? Mes su jumis gyvename tokiu климате, kad ardymas tai karščio, šalčio, yra tiesiog neišvengiamas. Atvirai pasakysiu, mes neturime nei kondicionierius, nei обогревателей.

Jei kam nors kietas, visada galima vilkėti kažką потеплее, o vasarą net ir labiausiai karštomis dienomis, pas mus nebūna tvankus. Matyt, tai tokia funkcija namų.

- Kaip manote, ko savo bute daugiau - vyrų ar moterų?

- Man atrodo, kad vyrų vis dėlto daugiau, nepaisant to, kad dizainas, kaip ir žmona. (Tai jūs man dabar натолкнули tokios minties), taip atsitinka todėl, kad ji stipri, kad vadinamas, vyrų pobūdžio.

Tekstas: Julija Анпилогова | Foto: JP

Šaltinis: sob. lt

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą