2014 m. rugpjūčio 30 d., šeštadienis

Spinta tu buvai, spinta, tu ir liko 2006-11-14 13:20:44

Statyba ir rekonstrukcija.








Spinta tu buvai, spinta, tu ir liko
2006-11-14 13:20:44

Mūsų skaičiavimais, dabar ukrainiečių rinkoje baldų pateiktos iki 70 pavadinimų ir daugiau nei 3000 артикулов prekių. Santykis pavadinimų dėl prekės grupėms maždaug taip: daugiau nei 20 pavadinimų biuro prekių (1200-1400 артикулов), 35-40 pavadinimų buitinės (1100-1300 артикулов) ir 10-15 pavadinimų specialių baldų (500-700 артикулов). Ir jei lyginti vidaus rinkoje su europos skaičių артикулов beveik neįmanoma, nors pagal skaičių pavadinimų ukrainiečių rinka artėja prie jo ir siūlo iki 80% europos asortimento baldų. Todėl nustebinti dabar buveinės vartotojui kažką visiškai nauja labai sunku. Baldais istorija baldų Rinkoje, taip pat, kaip ir kitos ukrainos prekių rinkas, išgyveno savo vystymąsi keletą etapų. Iki 1987 m. į rinką baldai beveik neturėjo iš viso segmentų biuro ir specialių baldų. Taikymo sritis rinkos santykiai ribota daugiausia namų ūkio baldais, o traukiniai įstaigų ir organizacijų nešiojo planuojama perforuotas pobūdžio. Toje baldų, buitinės buvo pateikta apie 30 pavadinimų prekių su bendru kiekiu артикулов 300-400 vienetų. Daugiausia tai buvo baldai, vidaus gamybos (iki 80 proc. pasiūlymų) ir gamybos šalių СЭВ. Svarbus veiksnys plėtros paklausa per šį laikotarpį buvo galimybė planuoti pirkinius, ko prisidėjo prie stabilaus gyvenimo lygis gyventojų. Be to, didelį patenkinti paklausą lemia buvo visur, naudojant paskolos. Puikus bruožas šį laikotarpį buvo plačiai pasiūlymas gana nebrangių baldų minimalų kokybės lygį. Kartu su tuo įsigijimo kokybės vidaus ir importo baldų buvo problema. Apribojimai buvo pavadinti maža удельным svorio kokybiškų baldų apskritai, kiek pasiūlymų. Klausimas įsigijimo gerų baldų dažnai определялся finansines galimybes pirkėjo, o dėl блата. Sprendimas klausimų importo, gamybos ir pardavimo baldų занималось valstybė. Laikotarpis 1987-1991 metais situacija rinkoje baldų keletą pasikeitė. Pirma, ji buvo šiek tiek kom'якшена valstybės politika dėl privačių įmonių. Tai paskatino sukurti įvairių кооперативов ir mažoms įmonėms, производящих daugiausia namų ūkio baldus ar dar ką nors po šiuo pavadinimu. Tačiau bendra apimtis gamybos baldų šių struktūrų buvo gana nereikšmingi. Antra, упростилась procedūra išvykimo į užsienį. Vidaus vartotojas galėjo susipažinti su standartais gyvenimą užsienyje, kokybės baldų ir jos kaina. Pasak kai kurių prekybininkų, šis laikas buvo praleistas momentas pradėti pasiūlymus brangus ir kokybės europos baldų prekybos tinklo. Gali būti, ji ne пользовалась būtų paklausūs dėl aukštos kainos, tačiau įrodyti tokių baldų послужила būtų simbolis gamintojų ir vartotojų, kurie определяли maksimalus lygis kokybės baldų kaip prekės gyventi ir dirbti. Laikotarpis 1992-1994 metais padėtis iš esmės pasikeitė. Viena vertus, vidaus kabineto pramonė sumažino gamybos apimtis. Kita vertus, atsirado ажиотажный инфляционный paklausa prekėms ilgalaikio naudojimo. Per šį laikotarpį pradėjo бурно plėtoti privataus verslo - vartotojui konkrečią baldai. Tačiau pirmiausia удовлетворялись ribos būtinus poreikius, kad ir identifikuoti pamaitinimas rinkos pigios vidaus ir importo produkcija. Į 1995-1996 metais formuojama iki прослойка состоятельных klientams, kurie turi galimybę pirkti kokybišką baldų, tiek darbo, tiek gyvenimo. Būtent šis veiksnys nustatė kartą į ukrainos rinką žinomų užsienio gamintojų. Dinamika apimties gamybos, kai kurių pavadinimų baldų Ukrainos 1991-1996 metais (pasak Ministerijos, statistikos, Ukrainos) pateikta diagramoje. Слабоалкогольный диванчик Pagal įrankio Ministerijos Ukrainos statistikos duomenimis, 342 įmonė užsiima baldų gamybos. Mūsų nuomone, naudojamą statistinių institucijų atskyrimas prekių pavadinimas yra ne visai корректным, nes neleidžia skirti konkrečios prekių grupės. Tačiau ši informacija naudinga atlikti pranašumą, sutelkiant skaičius gamyba, baldų tų ar kitų pavadinimų. Taip. pasak Ministerijos, statistikos, Ukrainos, gamybos baldų, buitinės Ukrainoje dirba 326 įmonių, гарнитуров ir rinkinių мебельных gaminių, skirtų kambarių, virtuvių ir прихожих - 198, табуреток - 140, spintelės drabužių ir skalbinių - 128, virtuvės baldų - 122, m'baldus - 100, stalai обеденных - 98, lovos medžių'medinių - 98, кресел - 76, диванов-lovos - 76, spintelės, knygų - 74, lentynas, knygų - 73, kėdės - 65, baldai, vaiko - 60, stalai žurnalų - 59, stalai кухонных - 58, stalai raštu - 54, spintelės, skirtas indus ir сервантов - 54, spintelės kartu - 49, кресел-lovos - 37, spintelės кухонных - 36, матрасов bus gauti dviejų krypčių m'kokybės - 35, lovos vaikų - 33, матрацев vienpusis m'kokybės - 19, стеллажей ir lopšelių, ir breakout sąskaitoje - 12, vaikų матрасов - 10, диванов m'kurių - 9, baldų norėdami дошкольных įstaigų - 8, секретеров - 8, baldų norėdami общеобразовательных mokyklų ir švietimo įstaigų - 7, тахты - 4, соф - 5 įmonių. Tokiu atveju apie 82% įmonių spermą nuo 1 iki 9 pavadinimų baldų, maždaug 17% - nuo 10 iki 19, ir tik 1% (keturių įmonių) - nuo 20 iki 24 pavadinimų baldų. Tai Киверцовский valstybinis gamybinių-prekybos деревообрабатывающий apjungti (iš viso 23 nominalo); лісопромислове apie'sąjunga tarp "Прікарпатліс" (24 vietos); Львовское gamybos деревообрабатывающее apie'sąjunga tarp "Львівдерев" (24 vietos); AB "Харківдерев" (22 vietos). Tačiau atliktus корреспондентами Verslo apklausa į daug įmonių, parodė, kad statistinė informacija apie juos ne visada достоверная. Taip, kai kurios įmonės iš aukščiau jau распались į keletą nepriklausomų fabrikų, комбинатов ir t. t. Daugelis sumažino produktų asortimentą. Kaip pranešė " direktoriaus pavaduotojas Киверцовского valstybės gamybinių-prekybos деревообрабатывающего комбината gamybos ir efektyvus Paulius базілян, nekilnojamojo nomenklatūra baldai yra bene ne daugiau kaip 10 pavadinimų. Pagal informaciją, gautą iš įmonių, pagrindinė gamybos produkcijos iš medžio FSC "Черновицкий мебельный apjungti" yra baldai 17 pavadinimų (23 pozicijos), UAB "Барановский augalų" Случ "gamina 16 pavadinimų baldai (28 pozicijų), Сторожинецкое valstybės лесохозяйственное įmonės gamybos baldų neužsiima, AB "Донецкмебель" gamina baldus 11 pavadinimų (14 pozicijų), VŠĮ ПТМФ "Карпаты" - 18 наіменоаваній (37 pozicijų). Vienas iš rodiklių būklės baldų pramonė yra tas faktas, kad baldų gamyklos "Свалява", kaip pranešė telefono pagalbos tarnybai, už skolas išjungti telefonai. Labiausiai sočiųjų мебельным gamybos vakarų regionas. Skaičių įmonių-gamintojų baldų pirmauja Закарпатская sritis - 35 įmonės, Львовская ir Ровенская plotas - 20 įmonėms. Mažiausiai sočiųjų мебельными įmonių Черниговская sritis - ten jų iš viso n'ять. Duomenys apie sodrumą мебельным gamybos įvairių regionų Ukrainos pateikiami lentelėje. 1. Tikriausiai įdomu bus tas faktas, kad iš visų šalies baldų gamintojų tik 50% įmonių leidimas šio produkto yra профильным, tai yra, jie iš pradžių funkcija pastatytas kaip мебельные gamyklos ar комбинаты. Likusieji 50% gamintojų įvaldę leidimas skirtingų pavadinimų baldų lygiagrečiai arba vietoj профильного gamyba. Taip, apie 13% gamintojų - tai деревообрабатывающие įmonės, apie 3% gamintojų sėkmingai derinti gamyba baldų ir įvairių tekstilės gaminių, tokių, pavyzdžiui, kaip chalatai, сарафаны, трусы ir t.t. Daugiau nei 26 proc. įmonių, kurios gamina šiandien baldai - судостроительные, plieno, автомобилестроительные, станкостроительные įmonės, taip pat įmonės радиоэлектроники. Yra kiti gamintojai, baldų fabrikas продтоваров ir net пивзавод. Akivaizdu, kad gamybos baldų daugelis įmonių занялись tam, kad išgyventi šiuolaikinėmis sąlygomis, ir jiems sunku užtikrinti priimtinas kokybės lygis производимой produktų. Mūsų įvertinimas, verpalų gamybos baldų Ukrainoje dirba 400-450 firmų ir įmonių. Italai į Ukrainą šiuo metu rinkoje baldai yra produktai, europos, amerikos, azijos gamintojų, taip pat gamintojų, NVS šalių ir Baltijos. Tiksliai apskaičiuoti viso prekių nėra įmanoma dėl nevienalytiškumas sakinio struktūra įvairiuose regionuose. Tačiau drąsiai galima teigti, kad daugiau kaip 95%, importuotų baldų iš tolimojo зарубежья - tai produktai įvairių europos gamintojų. Produktai buvusių tautiečių pateikta daugiausia baldai iš Baltarusijos ir Estijos. Įdomi patirtis estijos мебельщиков, skatinant prekių į mūsų rinką. Beveik visos kabineto pramonės Estijos pristatytas į Ukrainą vienos firmos - Marten Group. Pasak Dovydo Шурак, direktorius šios firmos, konsoliduoti pastangas apie 20 estijos įmonių, kuri leidžia pateikti visą asortimentą pagal namų ūkio, biuro ir prekybos baldus, suteiks galimybę įmonė sėkmingai atkurti эстонскую nišą baldų rinkoje Ukrainos. Struktūra pasiūlymų europos baldų лидируют italijos мебельщики. Tai ir nenuostabu, nes, pasak daugelio specialistų, būtent italai - įstatymų leidėjai pasaulio baldų mados. Pagal mūsų skaičiavimais, Kijeve iki 50% siūlomo europos baldai - italų gamybos, 15-20% - lenkijos, 10-15% - vokiečių, 15-20 proc. - baldų gamybos Belgijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Čekijoje ir kt Prekių grupės Labiausiai рациональная, mūsų nuomone, klasifikacija baldai, ce функциональному paskirtį - baldai už быта ir dirbti. Бытовую baldai sąlyginai galima suskirstyti į baldus, namų ir дачную. Reikia оговориться, kad po дачами šiuo atveju suprantamos tradicinių дачные namuose mėginio pradžioje 80-ųjų - iki 7х8 m, esančius неохраняемых дачных miestelių ir naudojami daugiausia vasarą. Šiuo metu segmento formavimas дачной baldų apribojimų. Pirma, nėra pagrindas pažymėję дачных baldų solo segmentas. Kaip taisyklė, liudyti оснащались ir modeliuose sąskaita fragmentai отслуживших savo laiką, bet dar visos namų baldų. Antra, iš savininkų vasaros vilos nėra garantijos nuosavybės apsaugą. Trečia, daugumos savininkų mini-vasaros vilos nėra būtinas priemones pirkti baldų, o savo cabanas tipo "užmiesčio rūmai "modeliuose daugiausia gyvenamųjų patalpų baldai, o atskiri elementai дачного asortimento yra tik верандах. Paskirstymo baldai namams atitinkamų kategorijų yra darbo, nes šių kategorijų seniai ir tvirtai pabrėžiamas pagal pageidaujamą naudoti: baldai norėdami virtuvių, miegamųjų, гостиных, valgykloms, vaikų, прихожих, vonios kambarių. Šiek tiek sunkiau yra kovoti su baldais dirbti. Labiausiai aiškiai pažymėtus segmentai biuro baldų ir prekių. Tuo pačiu metu baldai, viešbučių, kavinių, bankų, greičiausiai, симбиоз įvairių vietų, namų ūkio, biuro ir prekybos baldus. Bet ir banko, ir гостиничная baldai turi ypatumus. "Į sandėlį" arba ", pagal užsakymą" šiandien pristatymo baldų Ukraina vykdo tiek įmonės-importo-ры, taip ir "laiveliai". Pagrindinės paslaugos-ками teisėtas yra įmonės, tai yra юры-metodinė asmens. Jų dalis importo apimtis sudaro daugiau nei 95%. Nebrandumą "челночного" verslo sukelia pirmiausia громоздкостью prekės ir невыгодным norėdami pervežimo соотношением svoris / kaina prekės. Tačiau vakarų pasienio vietovėse, dalis baldų, ввозимой tokiu būdu, yra daug didesnis nei kitų regionų, ir, pagal turimus duomenis, sudaro iki 30% asortimento. Manoma prekybininkų, importo apimtis baldų Ukrainoje yra apie 80 milijonų. jav dolerių per metus, o bendra pardavimų apimtis - apie 160-170 milijonų. jav dolerių per metus. Tačiau gauti skaičiai yra labai grubus. Tiksliau įvertinti rinkos galia sunku dėl trijų priežasčių. Pirma, daugelis įmonių naudoja "specifiniai" kanalai "nuo" muitinės valymo. Pagal kai kuriuos apskaičiuota, kad kiekviena antroji įmonė naudojasi panašiais variantais. Antra, nuolat su'atsiranda naujų žodžius, atidaromos naujos parduotuvės, kokios nors firmos пробуют save baldų verslą, kokių nors jame разочаровались. Trečia, netobulumą įstatymų bazės ir усиливающаяся konkurencija вынуждают vadovas firmų slėpti tikrąsias pardavimo apimtis. Manoma, daugelio specialistų, dirbančių baldų versle, daugiau mažiau stabilus импортируют baldai Ukrainoje 220-250 firmų. Iš jų mažų įmonių, turinčių metinių pardavimų apimtis iki 400 tūkst. dole.- apie 180-200. Vidutinių įmonių, turinčių metinių pardavimų apimtis nuo 400 iki 1, 2 milijonų. jav dolerių - 30-35. Didelių įmonių-importuotojai į Ukrainą ne daugiau kaip n'ятнадцяти. Tokios firmos turi metinis pardavimų apimtys daugiau nei 1, 2 milijonų. dole. Santykis pardavimų apimties pagal segmentus tikriausiai taip : buitinė baldai - 40%, biuro baldai - 50%, speciali - 10% bendros pardavimų apimties. Suprantama, kad šie skaičiai labai приблизительны dėl tų pačių priežasčių. Pagrindinių būdų reikmenys, prekės - darbas "į sandėlį" darbo ", pagal užsakymą". Paprastai, kuo brangiau, baldų, tuo geriau firma tiekimas, prekės pagal užsakymą. Su kitais "daugiausia" sau leisti operuoti tik didelės firmos. Vidutinių ir smulkių įmonių, kurios padarė statymą, į prekybą brangūs baldai, yra tiesiog priversti dirbti pagal užsakymą. Todėl, jei kabineto firma, kuri prekiauja brangi prekė, pardavus jį iš savo sudėtį, tai galite būti tikri, kad ši įmonė - ne iš mažų. Pristatymo laikas pagal užsakymą skirtingų firmų - nuo 20 iki 45 dienų. Ji priklauso nuo užsakymo sudėtingumo, налаженности transporto koridoriaus galimybes įmonės-gamintojo. Tačiau, nepriklausomai nuo kainos, tik 3-5% baldų atliekamas собранном arba beveik собранном kaip. Tai, kaip taisyklė, yra labai brangūs baldai, pagamintas pagal individualizuoto paklausą ir yra labiau produktas мебельного meno, nei vieta saugojimo trikotažo. Likusi baldai ввозится į полуразобранном forma, ar kaip skydų ir ketina vietoje. Biuro kėdės ir beveik visi biuro baldai yra tradiciškai pristatomi разобранном kaip. Svarbu užmegzti ryšius. Asmeninės Sėkmės prekyba baldų lemia jos kokybę, populiarumą ("šlovę") ženklo, įmonės ir brandus schema tikrosios realizavimo. Apie tai, kaip produkto kalbėti toliau, o dabar panagrinėkime pagrindinius punktus organizacijos realizavimo. Šiuo metu rinka yra baldai tampa цивилизованным palyginti su situacija, 2 -, 3-erių metų senaties. Šiandien jame pateiktas platus asortimentas, kuris pakeis daugiausia užklausų pirkėjų; beveik išnyko firma-одновневкі, skaičiuojant gauti сверхприбыли sąskaita paprastą apgaulės pirkėjui; išlikę prekybininkai, siekdamas įsitvirtinti rinkoje, siūlo klientams įvairias garantijas kokybės produktus ir paslaugas - veda kovą už kliento. Daug firmų, siekiant išgyventi осваивают susijusius verslą. Tačiau tie, kurie jaučiasi užtikrintai, drąsiai įdėti "kiaušinius į vieną krepšį". Vienas iš pavyzdžių - firma "ABSOLUT-Holding", yra ukrainiečių rinkoje 5 metų ir specializuojasi įgyvendinimo biuro baldų ir išsamią оснащении biurų. Kaip mano Tatjana Воронина, vadybininkas, reklamos įmonės, padidinti pardavimų apimties įmanoma tik tada, kai koncentracija pastangų, viso personalo žodžius. Šiandien prekyba baldais daugiausia dėmesio vis dėlto į мебельных parduotuvėse, o ne iš jų, kaip tai buvo prieš keletą metų. Pagal mūsų skaičiavimais, iš parduotuvių įgyvendino 5 -7% bendros pardavimų apimties baldų, kaip taisyklė, nebrangiai lenkijos ir vidaus, производимой "народными умельцами". Pasak Ministerijos, statistikos, Ukrainos, Kijeve yra 28 parduotuvėse ir salonuose, kurių prekyba baldais являтся профилирующей. Dėl Ukrainoje turi 1011 tokių parduotuvių. Tačiau akivaizdu, kad sąrašas Ministerijos statistika neapima daugelio parduotuvių, aktyviai siūlo, baldų. Daugelis įmonių atviros skyriai, bendrosios parduotuvėse. Be to, kai įmonė turi prekybos taškus į savo biuruose, торгующие pagal katalogus ir tiesiai sandėlyje. Didelės įmonės atranda savo salonai ir sukuria visą firminiai tinklo. Mūsų įvertinimas, šiandien Ukrainoje yra apie 3000 parduotuvių, salonai, departamentų, торгующих baldai. Be to, kovoje dėl kliento gamintojai siūlo ne tik konsultavimas выставочном salėje, bet ir baldų pristatymo klientui, surinkimą, instaliavimą, garantinį ir постгарантийное priežiūros. Labiausiai paplitęs garantinis terminas - 1 h. Prekyba baldai pagal katalogus iki šiol mažai save pateisinti. Pasak Washi Добкина, vice-prezidentas kompanijos Shafer Shop Stenske-Ukraine, vidaus pirkėjas dar nėra дозрел tokio вилы paslaugos. Jam daug lengviau praleisti laiką, benzinas ir объездить parduotuvės asmeniškai ieškant reikiamo modelio. Tačiau keičiantis rinkos ši sistema parduoti taps labiau populiarėja, ypač mažos apimties pirkimo. Didelę reikšmę įgyja pasiūla vadybininkų darbui prekybos salėje. Tokiu atveju kartu su tokiais reikalavimais, kaip žinios domeno, sugebėjimas paaiškinti privalumai ir savybės baldai, didelį vaidmenį vaidina elementinė mandagumas konsultantas, sugebėjimas teisingai nuvesti save su въедливыми ir дотошными klientais. Kaip pirmasis ir labai perspektyvus žingsnis kovojant dėl masinio pirkėjo, galite расценить įvadas pardavimo sistema prekės paskola, pasiūlyta AB "Киевский мебельный apjungti". Manoma Nikolajaus Войтко, pirmasis pavaduotojas šios akcinės bendrovės, už trijų mėnesių darbą paskolos buvo įgyvendinta baldų suma viršija 25 tūkst. грн. Tai, žinoma, šiek tiek, tačiau svarbu buvo sprendžiama žingsnis. Kaip nemokamai tarybos pradedantiesiems verslininkams, сделавшим statymą parduoti brangiau baldų, galima rekomenduoti ir iš anksto formuoti sąrašą potencialių klientų, su kuriais reikia завязывать asmeninis susipažinimas. Sėkmės paslaptis prekybą tokiu prekėmis, yra tai, kad brangi (ir labai brangi) baldai parduodami iš esmės asmens kontaktai. Įdomų, mūsų nuomone, tai buvo tikrose rungtynėse nenustatomas, kai apklausose pirkėjų ir prekybininkų. Jo esmė yra ta, kad iš visų pirkėjų, ateina iki parduotuvės, salonai, labai nedaug (ne daugiau 10%), gali patys suprasti, iš kokios medžiagos (medis, FAIL., multi-layer FAIL., прессованная sumedėjusių dulkės) yra pagamintas vienas ar kitas baldas ar jo danga. Labiausiai sunku nustatyti medžiagos, perkant brangiau baldų, buitinės, kurią skiriasi aukštos kokybės apdailos ir naudoti spalvų gamą, beveik natūralus medžiagų. Atsižvelgiant į неосведомленность ir недоверчивость pirkėjų, kai kurie salonai упреждают tokius klausimus, atvirai rodo off fragmentas plokštės, iš kurios pagaminta baldai. Taip kad, gerbiami pirkėjai, gathering " мебельный parduotuvė, ножовку arba напильник galite drąsiai palikti namus. Drift nuo kiekybės prie kokybės Perfrazuojant vieną iš įstatymų dialektinio materializmo, galima teigti, kad šiandien rinkoje baldų переориентируется nuo kiekio kokybe. Vartotojui pagrindiniai kriterijai kokybės yra šaltinis medžiaga, atitinkantis dizainas, patenkinti reikalavimus, spalvą, formą, комплектности, ir patikimumo, eksploatacijos. Norėdami gamintojų kokybės samprata baldų kelis plačiau. Ji apima kokybės pradinių medžiagų, technologijų ir gamybos personalo kvalifikacija, t. e. šiuo atveju kalba jau eina apie sistemos kokybę. Pasak Aleksandro Борисова, generalinio direktoriaus SP "Энран-Акрос", iki šiol buvo labai sunku užtikrinti aukštą produktų kokybę ir tradiciniai vidaus мебельных производствах. Priežastis - aisiais громоздкая infrastruktūra, pasenusi įranga ir pakankamai silpnas kūrybinį potencialą. Būtent todėl vadovas концерна "Энран" vyko pagal tai, kaip sukurti savo мебельного gamybos išleidimo biuro baldai, naudojant vokietijos medžiagų ir šiuolaikinio vokiečių įrangos firma HOMAG. O klausimai atspėti personalo sprendžiami pritraukiant į darbą kvalifikuotų specialistų, работавших iki šio įmonėse ВПК. Atskirai norisi paminėti vieną iš феноменов noro modernizuoti ukrainos мебельного rinkos pavadinimu "kokybė lenkijos baldų", plačiai paplitusi Ukrainoje. Iki pabaigos 80-ųjų įsigijimo lenkijos baldų pagrindinė masė pirkėjų buvo престижным. Kaip pavyzdys dažnai указывался gyvenamojo rinkinys "Аня", состоявший iš 20 daiktai: sofa-lova, du krėslai, perdaryti staliukas, сервант, knygų spinta, valgomasis stalas, šešių minkštos kėdės, трюмо, софа, komoda, drabužių spinta, stalas, darbo kėdė, тумба norėdami trikotažo. Kainavo toks rinkinys apie 1000 rublių ir обеспечивал vidurinės двухкомнатную butą beveik pilnu rinkiniu baldų bendras stilius. Tokiu atveju baldai galėtų gana aukštos vartotojams skirtas produktas kokybe. Tačiau pradžioje 90-ųjų rinka pradėjo pildyti keletas kitų lenkijos baldai. Pokalbiuose su pareigūnais prekybos organizacijų, su pirkėjų parduotuvėse, iš " express apklausų jos savininkams paaiškėjo, kad šiandien požiūris į kokybės visą baldų, pagaminta Lenkijoje, greičiau neigiamą. Pasak Rusą Степанюка, direktorius-valdybos pirmininkas, AB "Kabineto firma "Лыбидь", daugeliu lenkijos baldai "antrosios bangos" buvo padarytas mažas, полукустарных dirbtuvėse ir tikrai turėjo невысоким vartotojams skirtas produktas kokybe. Tačiau dėl mažos kainos ji sukūrė konkurenciją geresnius vidaus baldų, ypač produktų, AB "Лыбидь". Tai privertė vadovas paskutinė 1993-1995 metais dirbtinai sulaikyti savo kainas, ir dirbdami beveik be pelno. Tačiau dabar į rinką Ukrainos ateina lenkijos baldai iš esmės yra pakankamai aukštos kokybės. tačiau inercija mąstymo vartotojų atliko savo злую pokštas, ir ввозную šiuo metu польскую baldai potencialus pirkėjas projektuoja устоявшийся stereotipas. Kaip mano Viktoras Заварзин. atsakingas vadybininkas efektyvus bendrovės "Sąjunga", импортерам kokybės lenkijos baldų dabar reikia затратит daug pastangų susigrąžinti buvusią gerą vardą. Kainų aspektas Kainą baldų galima palyginti разделитъ į du komponentai - "баэовую" (už tikrą kokybę) ir "представительскую" (už prestižą ir šlovę prekės). Jei tai galimybė parduoti savo produkciją, įskaitant kaina antrąją составляющую, kodas yra своеобразным "priemoka" ir gali būti tik realius rezultatus, jo darbo ir pripažinimo prekės standard. Manoma, daugelio specialistų-производственников ir сбытовников, įrašant сегодняшей situaciją baldų gamyboje pagrindinė masė vidaus baldų kainos riba престижности iš esmės недостижим. Taip, kai kurios įmonės dirba nuostolingai, su nostalgija вспоминается laikotarpį 1992-1993 metais, kai per инфляционного paklausos kainos galima buvo padėti, nors kartą per savaitę ir turėti, jei tai pelnas. Indeksai didmeninės kainos kai kurių pavadinimų baldų 1991-1996 metais (pasak Ministerijos, statistikos, Ukrainos) apibendrintas. 2. Kaip matyti iš šių duomenų, 1992 ir 1993 metais buvo didžiausias tempas kainų. Tačiau nuo 1994 metų indeksus didmeninės kainos nuvyko į dilti ir sudarė 1996 metais apskritai dėl baldų pramonės 1, 3 kartus, palyginti su 77, 7 kartus 1993 m.. Drastiškas mažinimas indeksus didmeninės kainos liudija apie nutraukimo инфляционного augimo kainos baldus ir išjungus jį į pasaulinio lygio. Prieš daug мебельными įmonių skubiai verta problema itin aukštos produkto kaina, daugiausia dėl žaliavų ir medžiagų (iki 60-70% vertės). Paradoksas, bet, pagal kai kuriuos numatoma įsigyti importuotos medžiagos, gamyba, baldų, net su vertinamų visų muitinės mokesčių, 10-30% pigiau, nei nusipirkti tokių pačių kaimyninių konsultacija, o изготовляющем. Ir tik kaip ištarti priemonė kovoje dėl išlikimo galite įvertinti veikimas kai kuriose мебельных įmonių nuosavų parduotuvių, parduodančių prekes be prekybos наценки. Šie veiksmai primena smūgis plaktuku pagal savo пальцам, už kurį galima gauti nedidelę pinigų kompensaciją pirkti naują rankenos plaktukas. Juk reklama to fakto, kad фирменном parduotuvėje " produktai parduodami 30-40% pigiau nei prekybos tinklo, tai ateityje dėl šios ir paties tinklo, ypač близлежащим apsipirkti, торгующим tą patį produkcija. Šiuo atveju įmonė-gamintojas tampa konkurentu pačiam save. Išsivysčiusiose šalyse panašių перекосы laikomi netoleruotinas, ir tarp gamintojas ir prekyba yra sutarties dėl sankcijų vykdyti gamintojas mažmeninės prekybos be среднерозничной наценки. Šiandien rinka yra baldai, platus ir skirtingas. Baldai, предсталенная į jį, pastatytas iš skirtingų kainų grupių Taip, galima įsigyti baldų rinkinys - 300 jav dolerių.ir galima įsigyti tokio pat составу rinkinys už 20 tūkst. jav dolerių. Todėl договоримся, kad vėliau terminas "pigus baldai" bus pavaizduoti prekės su vidutinė mažmeninė kaina iki 1000 jav dolerių. už komplektas, terminas "baldus, vidutinė kaina" - 1000-1500 jav dolerių.ir terminas "brangus baldai" - daugiau nei 1500 jav dolerių. Žinoma, toks skaidymas yra labai условным ir teigia, однозначность. Versle nr. 46 pagal 1996 metais jau приводился analizė mažmeninės kainos į atskiras rūšis baldų, todėl mes jį pasakyti visą. Tik atkreipkite dėmesį, kad iš naujo analizuoti mažmeninės kainos kai kurių didmiesčių мебельных parduotuvėse ir salonuose, įvykusiame корреспондентами Verslo metu dirbti su šia medžiaga, parodė, kad daugiau nei 90% šių rinkinių baldų (virtuvės, miegamieji, gyvenamieji ausinės ir t.t. ) vidaus gamyba gali būti klasifikuojama kaip "pigus baldai" ir 10% - į kategorijas "baldus, vidutinė kaina". Rezultatai mini-tyrimai ir усредненное procentus kategorijų baldų, įvairių gamintojų apibendrintas. 3. Tačiau dėl objektyvių priežasčių nėra galimybės analizuoti kainos visoje mažmeninės prekybos tinklo Kijevo, ir, atitinkamai, gauti vertinimas turi savo riba, tikslumą ir bus vėliau koreguojama. Greitis įgyvendinimo pigūs baldai yra žymiai didesnė nei brangus, kad leidžia pardavėjams išsaugoti prekybos наценку lygio 20-30% pirkimo kainos. Savo ruožtu brangūs baldai parduodami lėtai, ir pelningumą pasiekiama наценок į 40-50% ir daugiau. Pasak kai kurių šaltinių, mažmeninės kainos pagal Киеву brangus italijos baldų (jeigu jos visiškai muitinės valymo) pirmiau отпускной kainos įmonės kodas 2, 2-2, 4 kartus. Efektyvumas kainų politiką firma atsispindi sistemos nuolaidas. Tokiu atveju sistema nuolaidas ir labai brangių baldų pakankamai своеобразна. Čia, kaip taisyklė, nei brangiau Baldus, tuo mažiau nuolaidas siūlo pirkėjui (ne daugiau kaip 5-10%). Tai объяснимо kalbant apie prestižą. Iš tiesų, klientas, приобретающий 10-20 rinkinių baldų kaina vieno rinkinio į 35-40 tūkst. jav dolerių.jokių "derinimas" būtų laikomas netinkamas. Tačiau pagrindinė masė prekybininkų plačiai naudoja sistemą, nuolaidas, kurios, pavyzdžiui, kai kiekiais partijos viršija 50 tūkst. jav dolerių. gali būti iki 25%. Nors, kaip taisyklė, nuolaidas офисную ir бытовую baldai šiek tiek didesnis, nei, pavyzdžiui, į prekybos. Tikriausiai, prekybos baldai grėsmė valstybei visų pirma kaip priemonė, gamyba, naudojimas, kurio iš karto pradės atneša pelną. Prognozė Bendra tendencija rinkos plėtros baldų 1997 metais bus dėmesio į plėtrą regioninių struktūrų, kur ne tokia stipri konkurencija, pavyzdžiui, sostinėje. Tikimasi padidinti pardavimų apimties, pagal kai kuriuos skaičiavimais, gali sudaryti apskritai rinkos 10-15%. Jei tai įmanoma perskirstyti pardavimų apimties pagal prekės grupėms. Tikriausiai daugiau dinamiškai kurs segmento prekybos baldų, ir jo savitasis svoris gali sudaryti iki 15 proc. teigė, pardavimų apimties sąskaita sumažinti удельного svorio pardavimas, buitinės baldų. Kiti buitinės baldai paklausos lygį, akivaizdu, bus pirmauja virtuvės ausines. Manoma, kad iš namų baldų didžiausia paklausa bus naudoti baldai kainomis, расположенным "пограничной juostos" tarp baldai pigiai ir vidutinio kainą. Bendros tendencijos mados pagal visus rinkos segmentus baldų, tikėtina, išliks stabilios, bus pakilti paklausa baldai iš natūralių medžiagų ir "šilti" тониров. Pasak kai kurių šaltinių, galbūt stiprinti konkurencinę kovą šiame segmente kokybės biuro baldai, vidaus gamyba. Iš turimų šaltinių reikia, kad šiais metais gali atidaryti masto gamybos baldų šios klasės naudojant южноевропейских technologijų. Apskritai, dėl įvairių vertinimų, svarus kliūtis padidinti pardavimus baldų, buitinės liks nesugebėjimas efektyviai naudoti sistemą, pardavimas kredito.
ŠALTINIS: budinfo

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą