2014 m. rugpjūčio 29 d., penktadienis

Įsikūnijimas svajones

Jo muzikos stilius - соул-džiazas, jo gyvenimas - tai šventė. Neįprastas, неординарный, kartais шокирующий atlikėjas Sergejus Пенкин nemėgsta серости ir невзрачного. Jis net namą pastatė ne įprastas, o tą, apie kurią nuo vaikystės бредил.

Sergejus, tai ne pirmoji Jūsų menu. Sako, kad po tėvų, ar Jūs savo lėšas pastatė bažnyčią Пензе?

Taip, aš tikrai skirti jiems šventykla. Mano tėvai buvo puikiais žmonėmis, aš daug ko išmokau iš jų: iš popiežiaus - kantrybės, скромности, mamos - напористости, ryžto, sugebėjimo siekti tikslo. Apskritai, ji man herojė. Pastaba'prisimenu, kai tėvas buvo priekyje, mes gyveno бараке, mama išvyko "пробивать" septyni'* butą. Prie jos ėjo tėtis, bet jam uždarė. O mama šiuo горкоме visų поразила savo самоотверженностью, ir mes, galų gale, būsto gavo.



Dabar Jūs galite kurti savo namuose. Sakykite, kaip ilgai Jūs вынашивали šią idėją?

Ilgai, labai ilgai. Beje, ir строил ne greitai - šešių metų. Nuo pat pradžių mus labai подвела viena organizacija, kuri возводила namas. Aš negalėjau neatsilikti statybos per nuolatiniai turistinis, turėjau visiškai pasikliauti kvalifikacijos darbuotojų. Bet, deja, santechnika pasirodė закуплены labai prastos kokybės, pats namas pastatytas negalią visų galimų technologijų. Per dvejus metus jis išvyko krekingo.

Перестраивали?

Iš dalies. Draugai порекомендовали kitų darbo. Meistrai žiūrėjo į tai, kas jau pastatyta, pasiūlė galimybių ištaisyti klaidas. Pavyzdžiui, fasadas namuose обложили декоративным šuolis plytų paslėpti įtrūkimai ir blogą кладку. Daug ką pataisyti, daug переделали. Tai užtruko dar beveik trejus metus.



Sergejus, o patys Jūs prisidėjo kokių nors pokyčių?

Nuolat! Aš užaugau многодетной šeimoje, mes gyvenome labai kukliai. Aš svajojo, kad mano namas bus labai didelis ir erdvus, tokiu, kur visiems savo draugams pakaks vietos! Apskritai, visus tuos šešis metus aš dažnokai juos atvedė į projektą savo vaikystės svajones. Kažkas приживалось, kad tai su laiku оказывалось plius, o kažko amžinai trūko. Kai kurie kambariai iš pradžių предназначались tam tikslui, bet staiga aš pradėjau galvoti, kad reikia daryti viską kitaip. Pavyzdžiui, pirmame aukšte norėjau padaryti koncertų salė, išmokyti jį, kaip reikia, atlikti ten linksmintis, rengti muzikos vakarus. Bet paaiškėjo, kad namuose yra didžiulis rūsys ir aš nusprendžiau perkelti parkas " ten: praleido шумоизоляцию, pastatė gera aparatūra, viskas pavyko super! Arba štai, iš vieno kambario padaryta pirmiausia стильную pudeļveidīgs moliūgas. Bet negalėjo šiame nusiraminti. Galiausiai ką nors nauja ir visuomenės perdaryti, переиначил, ir tas ekstraktas poilsio kambarys ir poilsiui.

Panašu, dizaineriai su Jumis намучились...

O ką daryti? Mano namai - tai paversti realybe mano vaikystės svajones. Aš čia gyventi ir noriu, kad viskas būtų taip, kaip noriu. Prie to paties dizaino - tai mano hobis, todėl inter'иером dariau aš pats, tikrai man padėjo tik tada, kai kuriate architektūrinio projekto.



Prisipažinti, aš поражена буйством dažų, kuriais alsuoja Jūsų namuose. Šviesus, sienos, lubos, durys...

Jūs supraskite, Підмосков'ą - tai tas pats, amžinoji tamsa ir drūmums. Didžiąją metų dalį čia žiema, šaltis, ižas, purvo, ir aš noriu atostogų! Aš pats labai linksmas ir šviesus žmogus ir noriu, kad mano namas buvo toks pat, kaip ir mano nuotaika. Štai, pavyzdžiui, gyvenamasis kambarys лимонно-geltona. Jūs ateinate čia ir iš karto pajuto džiaugsmą, nes geltona - tai saulės spalva. Sutikite, malonu po žalios ir nuobodu lauke, kad atsidurti jaukiame ir светлом vietoje.

Tuo labiau, kad šios vietos tiek daug!

Na, ne toks mano svetainė ir didelė. Kai aukščio lubos 14 m, ji turi " tik 300 kv. m. Bet ko čia aiškiai ne atimti - tai oras ir erdvė. Ir apskritai, pas mane visi kambariai skirtingo spalvos.



Ypač впечатлила miegamasis, raudonų spalvų. Tuo tarpu psichologai teigia, kad raudona trileris nervų sistemą.

Žinotų, kiek aš наслушался "draugiškas" patarimai, kaip spręsti šį klausimą. Bet mano mėgstamiausia, raudona spalva, ir man labai malonu pabusti šiame miegamajame. O nuomonę psichologų mane mažai domina, svarbiausia, kad jaučiu ir aš pats.

Jūs Turite labai stilingas parkas". Jis primena, naktinis klubas...

Tikrai, aš задумывал parkas " padaryti stiliaus модернового naktinio klubo. Atrodo, kad idėja yra gedimas. Visą inter'иер vykdomas juoda spalvų, nes įranga tokiame fone atrodo шикарно.



Jei tai " ne atrodo мрачно. Čia jauti, kad labai gerai!

Tai buvo paskelbta keletas ryškių штрихов: modelio aukso рамах, grindys vyšnios spalvos. O jeigu prisiminsime dar puikus акустику ir шикарную patogią baldai, tai, reikia manyti, mano žodį, mano draugai iš čia nenori išeiti.

O kas jau įvertino komfortą inter'interjero ir profesionalumas įrankiais?

Ne taip seniai приезжала Люба Успенская, Ira Отиева čia пела.

Gerai, kai jūs atlikėjas yra vieta, kur galima dainuoti geidžia. Bet Jūs čia ir dirbate, manau?

Vakarų menininkų įprasta turėti namuose koncertų salė, ir tai jiems yra ne užgaida, o būtinybė. Todėl man neaišku, kodėl pas mus tai priimta. Pas save aš parengė dvi programas: репетирую su mano артистами ir музыкантами. Ir tikrai puiku, kad aš galiu į savo sceną daryti tai, ko norisi, nei pagal ką ne подстраиваться, nereikia ieškoti kokių nors variantų. Žinoma, ne kiekvienas menininkas gali pasigirti, kad jo namuose yra хореографический salė. Tai yra labai patogu.



Be to, Jūs sukūrėte sąlygos ir artistų.

Žinote, kai daug гастроліруешь, приезжаешь į spalvingas salės, выступаешь gerų сценах, o kai tai esi visiškai nėra pritaikyta poreikius гримерках menininkų, tampa labai liūdna. Maža to, kad jie yra stipri ir неудобные, taigi dar элементарно ten negalima atsipalaiduoti. Čia taip pat yra tikrai patogu pasiruošti выступлению, nes visi продумано iki smulkmenų: šviesa, veidrodžiai, lauko baldai, vietos. Tai labai svarbu артиста.

O kokios muzikos Jūs klausotės į досуге?

Nuo nuotaikos priklauso. Vakar štai, pavyzdžiui, pakvietė draugų, atidarė butelį коньяка ir klausėsi džiazo. Dažniau klausytis George michael atsakymas, Barry Whytesas, Billy Холидей... Iš esmės, norėčiau лирическую muzikos. Kartais sielos tiesiog įdėti kažką клубное, танцевальное, be смысловой apkrovos.

Galime grįžti prie buityje ir kalbėti, pavyzdžiui, apie virtuvė. Ji tokia patogi, funkcinis. Ar jums patinka gaminti?

Sąžiningai prisipažinti, кулинар iš manęs никудышный. Яичница - daugiausia, ką galiu sugalvoti, ir пригорит! Pats valgyti ne привередлив. Mėgstamas patiekalas - kepta картошка. Apskritai, manau, svarbu yra ne tai, ką tu подносишь kaip угощение, o kaip tu tai darai, su kokiu nuotaiką, kiek sielos tu ten вкладываешь.

Ar jūs kada nors norėjo turėti šeimą? Toks didelis namas turi хозяйке.

Pripažinti, aš ne kartą buvo iškelta mintis apie septynias'as. Buvau vedęs, bet išsiskyrė, nors ir labai reliving. Bet aš laisvas menininkas, o šeimyninis gyvenimas - tai didelė atsakomybė. Aš beveik niekada бываю namuose: kelionės, kelionė, fotografavimo... Kokią moterį jis gali suorganizuoti? Kitą kartą man tikrai labai liūdna ir liūdna be Лены, одолевают mintis, kad negerai su ja padariau. Bet mes vis dar labai gerus santykius, ir, kai ji atvyksta į Maskvą iš Londono, mes visą laiką praleidžiame kartu, mums gera. Gal todėl, kad mes abu laisvi.

Leiskite pasiliksime šį печальную temą ir grįžti į " inter'иер. Pasakykite, kas ir kaip pasirinkti audinio Jūsų namuose.

Aš ir tik aš. Norėjau ramiai воздушности. Čia beveik nėra aksomo ir kitų sunkiųjų audinių. Daugiausia органза, шифон, тафта. Visi yra labai skaidrus, невесомое, daug драпировок. Pas mane tas pats, ir kostiumai dažnai naudojamas тафта. Apskritai tai mano mėgstamiausia medžiaga.

Sergejus, į kambarį į мраморном grindų выложена Jūsų монограмма, tai duoklė mados?


Tai ne mados, nors aš žinau, kad daugelis turtingi žmonės tokiu būdu pabrėžti savo statusą. Aš naudoju šį logotipą jau aštuonerius metus. Jį sukūrė viena dizaino kompanija. Ir aš įdėti jį į visų пластинках, atvirukai, verslo korespondencija.

Baltas marmuras paulius pabrėžia, gylis kambarį, atspindi jos. Kodėl kituose kambariuose naudojote напольную plytelių?

Marmuras, gera medžiaga, kuris ilgai tarnauja ir puikiai atrodo, bet tam tikru momentu radau tinkama taikyti jį visą namų.

Kokias idėjas Jūs vadovaujasi renkantis baldus?

Medžiagos pagal temą

Артемий Троицкий: "Plauti virtimą aš myliu labiausiai! "
Antanas Табаков: "mano namuose yra puiki биополе"
Aleksandras Smėlis: "Rankioti inter'иер man padėjo astrologas"
Anita Цой: "procese kūrybiškumo norėčiau'as lėkštės"
Arkadijus Укупник: "Mes turime kiekviename kambaryje trys kampo"
Задумка buvo paprasta - skaidrumas ir paprastumas. Baldai выбиралась комфортная, patogus, bet ne громоздкая, todėl stalai su стеклянными paviršiais, spintos su kuo atidaryti стеклянными дверцами, sofos ir kėdės su m'kurių darbinės linijos. Na ir priedai sutartinai - patiesalai, kilimai, pagalvės, visokios безделушки.

Sergejus, statybos baseino - tai taip pat Jūsų vaikų svajonė?

Ne, iš pradžių aš apie tai ir galvojau. O tada nusprendžiau - kodėl gi ne? Tuo labiau, kad man patinka plaukti. Dabar kiekvienas mano rytas prasideda nuo plaukimo. Čia liko tik prielaida iki proto pareikšti, lubų доделать, bet mes kaip tik apie tai dabar ir dirbame.

Jūs tiek daug šiandien kalbama apie malonumą ir kalbėkite, ką reiškia džiaugtis gyvenimu "-пенковскі"?

Gyventi geidžia, pirmiausia už save. Šiame gyvenime reikia būti šiek tiek savanaudis...

Natalija Удонова

Šaltinis: PRO nekilnojamojo Turto

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą