2014 m. rugpjūčio 30 d., šeštadienis

Венецианская tinkas: menas

Valymo, žaidimas atspalviai, gilios paveikslas marmuro... Iš viso gamą elito apdailos medžiagų, šis, ko gero, labiausiai rafinuotas, iš tikrųjų paverčia bet namuose į namą аристократа. Šiandien yra daug įvairių dangų, kuris vadina "венецианскими штукатурками". Visi jie yra tiesa? Kaip atskirti tradicinė medžiaga, savo рецептуре patenka į далекое praeitį, iš dabartinių "двойников"? Kokia technologija jį sukurti?

Manoma, kad kompozicija ir technika padengimo венецианской gipso išrado dar Senovės Romoje. Marmuras, tada buvo vienas iš labiausiai galimų statybinių medžiagų. Jo пилили, обтесывали, полировали, мололи. Žinoma, teko daug atliekų, kaip lustai dulkių. Ім'aš to, kas pirmasis sugalvojo maišyti tinklo miltų, известь, augalų dažikliai ir sukelti masę, прессуя, kelių sluoksnių ant sienos, istorija išsaugojo. Bet išsaugojo rezultatas - бесшовный тонкослойный marmuro.

Be lustai dulkių naudojo taip pat smulkiai перемолотые akmenys kitų tauriųjų akmenų. Naujas отделочный medžiaga traukė ne tik turtingas декоративными galimybėmis, bet ir технологичностью. Įdėti jį buvo nelengva, bet vis tiek lengviau, nei обтесывать, poliravimo ir vilkti kam'akmens глыбы. Be to, kai kurios paviršiaus negalima buvo išdėstyti мрамором, o тонкослойной штукатуркой galima. Na ir galiausiai, medžiaga pasirodė labai patvarūs, prie poveikiui, temperatūros ir drėgmės. Tikriausiai tai jo ypatybė atliko ne paskutinį vaidmenį, kad per keletą tūkstančių metų, Atgimimo epochą, me gavo ypatingą pripažinimą Venecijoje.

Miestas, įsikūręs ant 118 salų, kentėjo nuo didelės drėgmės, kintančią temperatūrą, порывистого vėjo nuo jūros. Tačiau fasadai, облицованные mineralinio штукатуркой, ilgus metus įamžino pirminę išvaizdą. Ką jau kalbėti apie inter'еры?! Per Rūmuose šv statybos, kurios prasidėjo dar IX amžiuje, iki šiol galima pamatyti декоративную gipso. Ji prarado savo spalva, tačiau išliko visiškai.

Vieta, kurioje "воскресла" technologija, kuri suteikė jai pavadinimą - " stucco veneziano, kad vertimo iš italijos, kaip mat ir reiškia "венецианская gipso".

Sudėtis

Senovinė technologija дошла iki mūsų dienų. Atskirti tradicinių, tikrąją венецианскую gipso nuo jos имитаций galima visų pirma dėl составу. Santykis būna įvairių, tačiau pagrindinės sudedamosios dalys tamsiai. Pirma, dulkės - marmurinė, гранитная, кварцевая, kalkių tinko, малахитовая, оникса ir kitų vertingų rūšių akmens. Kartais į vieną mišinį pasitaiko derinys kelių перемолотых akmenų. Laipsnis leukemija - esminis momentas, kuris apibrėžia kokybės apdailos dangos. Nei mažinti vaizdą dulkes, tuo plonesni, lengviau bus paveikslas. Kuo daugiau - tuo arčiau фактуре тесаного akmens. Šiuolaikinė aparatūra "gali" размалывать akmuo į молекулярном lygio, todėl meno galimybes mineralinis tinkas tikrai didelis. Taip pat neverta pamiršti, kad medžiaga bus ne imituoti, o sukurti visą mineralinės vatos paviršius.

Antrasis komponentas - tarpinės medžiaga. Tradicinių "венецианская gipso" - tai гашеная известь (гидроксид kalcio). Kai jos ryšius su kam'яной dulkių prasideda procesas карбонизации, dėl kurio pasidaro густая сметанообразная mišinys - tikrosios tinkas. Dėl kalkių danga įgauna tvirtumo ir gebėjimas įsisavinti ir atiduoti drėgmę, neprarandant kokybės, kuri leidžia jums naudoti daug ženklo "венеціанок" išorės apdaila. Patys nuostabiausi рецептуры numatyti specialią болотную известь, ji выдерживается daugiau nei 20 metų ямах ir tik tada naudojamas kaip ir paspauskite select'язуючого. Beje, neretai известь balkonas maža tikrą procentą акриловых dervų ar kitų полимерных ir paspauskite select'a tarpinės. Tai pažeidžia tradicija, užtat žymiai palengvina darbą штукатура ir удешевляет danga.

Dar vienas komponentas венецианской gipso - pigmentai. Dabar taikomos tiek organinės, tiek neorganinės dažikliai. Kruopščiai перемолотые natūralūs pigmentai yra nukentėję ультрафиолета ne желтеют ir ne омиліваются (ne įgauna "скользковатую" vaizdas). Kartu su tuo aukštos kokybės синтетическим красителям taip pat нестрашны saulės spinduliai ir spausdinimas laiko ne greitai įtakos jų "skyriuje".

Kartais atskirti išvaizda visiškai mineralinis tinkas nuo produkto nereikšmingas tikrą procentą sintetinių užpildai sunku. Tačiau specialistai teigia, kad tikroji венецианская tinkas gali siųsti optinės savybės poliruoto marmuro - nepakartojamas blizgesys, глубинное švytėjimas, žaidimą intensyvus ir plonas atspalvių apsuptyje kurioje проступает причудливая'язь прожилок. Paprastai apimantis, vykdoma kelių оттенках vienos spalvos, nors įmanoma sukurti beveik bet колористическое sprendimas - kontrastingų spalvų, dėmių, geometrinių raštų, poveikis "skrydis drugeliai", налет патины, aukso blizgučiai ir daug daugiau.

Galiausiai, paskutinis elementas - vaškas. Jį sugadinti paviršius финишного sluoksnis dangų, naudojamų inter'ерах. Vaškas atlieka двоякую funkciją. Viena vertus, jis apsaugo gipso nuo purvo ir drėgmės, sėdame į paviršių "венецианки", vanduo tiesiog скатывается iš jos. Todėl воскірованную gipso galima naudoti net ir vonios kambariuose ir baseinuose. Jei vanduo pateks į nesaugų danga, tai liks dėmė. Kita vertus, vaškas, elgiasi pakankamai "agresyviai": jis prasiskverbia į vidų sluoksnių, tačiau daro tai su благородной tikslas - sustiprinti valymo, gylį, ir сочность spalvų tinkas. Verta, tačiau, turėkite omenyje: pagal tradicinės technologijos, глянец pasiekiama visų pirma rankiniu запрессовиваніє. Vaškas tik antrinį priemonė. Jei jam priskiriama pagrindinis vaidmuo kuriant "dega" danga - tai имитационная technologija. Be to, vaškas būna įvairių natūralus пчелиным ir акриловым. Antras ne taip sklandžiai gulasi į paviršių, suteikia tokio blizgesio ir сочности tonus, nors turi geresnių fizika-mechaninės savybės. Yra vaškas, peršviečiamas ir spalvotas, o taip pat ne tik blizgus, bet ir daugiau.

Kur kreiptis?

Kaip jau buvo minėta, yra "венецианки" inter'карьерным darbų ir universalūs. Mūsų klimatas labiau atšiaurių, nei italų, todėl fasadai облицовывают tik ypatingais известковыми (кальцинированный) составами be воскового danga. Nors известь ne "bijo" морозов, снегопадов, nerijos lietaus, bet nuolatinis kontaktas dangos su sniego ar vandens bus непоправимым prietaisą (сугроб, "навалом" į apatinę dalis fasado, siūlai, kad pylimo nuo stogo tiesiai į sieną). Namo viduje apribojimų naudoti medžiagos beveik nėra. Išskyrus vietas, kur tikėtinas mechaninių poveikių "венецианку", nes kai jei norite, ją galite subraižyti, o sugadintą dokumento danga atkurti nebebus.

Декоративную gipso padarant į paviršių beveik iš bet kokios medžiagos, galintis nešti naštą. Nerekomenduojama tiesti ją ant medžių'medinės sienos, nes medis "kvėpuoja", ir неэластичная tinkas bus padengta įtrūkimai krekingo. Kai kurios firmos siūlo specialius, purus, kurie užpildo medienos poras, bet tai sprendimas kraštutinis atvejis: dar ne verta rizikuoti brangi medžiaga. Negalima įdėti jį į metalą, iš kurio didelis koeficientas linijinio plėtimosi: crack yra neišvengiama. Vietos siūlių paviršių su įvairių koeficiento įsisavinti drėgmės, taip pat yra potenciali problema, nes kai резком įjungus отопительных prietaisų высыхают su įvairaus intensyvumo.

Norėdami išvengti įtrūkimų, gipso padaryti tik kruopščiai paruošti pagrindą. Pirmiausia paviršius, kaip taisyklė, армируется dėl atsparumo крупноячеистыми arba мелкоячеистыми сетками, tada apdoroja elastinga шпатлевкой. Мельчайшая неровность pagrindo stebimas "atstovauja" tinkavimas, todėl islyginamasis misinys turi puikiai jį ištiesinti. Tada daugeliu atvejų paviršius грунтуется žemės giliai skverbtis (kartais keletą sluoksnių). Jis suteikia адгезию (сцепляемость) gipso su pagrindo ir suteikia garantiją to, kad ji ne отвалится nuo sienos. Kaip ir kai kuriems kitiems составляющим danga, gruntas gali būti iš akmens arba акриловой pagrindu.

Galiausiai pagrindas turi būti maksimaliai sklandžiai, однотонным ir неабсорбуючих. Na, o tada prasideda svarbiausia...

Rengiant

Medžiagos pagal temą

Венецианская tinkas: architektūros, бельканто
"Венецианка" ir kitų
Nuo Atgimimo iki šių dienų... Menas "венецианки"
Tradicinis венецианская tinkas - tai ne tik griežtai nustatytą sudėtį, bet ir sudėtinga technika padengimo. Pirma, danga visada susideda iš kelių тончайших pusiau permatomus sluoksnius. Jų skaičius svyruoja nuo 2 iki 10, bet daugiau sluoksnių, tuo заметнее "švyti" gipso. Šis optinis efektas gaunamas dėl световым spinduliams, отражающимся priklausomai nuo kampo patenka į įvairaus gylio danga. Būtent глубинное švyti sukuria įspūdį poliruoto marmuro.

Antra, technika padengimo обов'būtinai reiškia заглаживание (запрессовиваніє) kiekvieno sluoksnio rankomis шпателем, теркой, полутерком. Reikia pasakyti, kad šis procesas tik daug pastangų reikalaujantis darbas. Kiekvienas sluoksnis выглаживается iki gauti visiškai lygus, glotnus ir blizgus paviršius. O multipart "sumuštinį" iš lustai dulkių, ir paspauskite select'язуючого ir dažų reikia спрессовать iki storis apie 1 mm! Laivo kapitono tenka išleisti iki 50 minučių, į darbą tik su 1 kv. m vieno sluoksnio. Pastangas užtikrinant прикладываются tokie, kad įrankis ir sienos šildomas. Be to, siekiant didesnio гладкости sluoksnis зачищаются su švitriniu popieriumi visoje paviršiaus.

Nėra kitos išeities штукатуру ir be ypatingų įgūdžių. Tarkim, jei kažkur "ляпнуть" per daug medžiagos, tai jei vėl нанесении paviršius šioje vietoje gali отшелушить.

O "венецианская gipso" - plonas medžiagos, tiesiogiai paremti "заплатками" ją išspręsti.

Tačiau недюжинная fizinė jėga, kantrybės ir įgūdžių toli gražu ne pilnas sąrašas reikalavimus laivo kapitono. Штукатур turi turėti menininko talentą. Faktas yra tai, kad galutinis paveikslas susideda iš perdangos мазков kito sluoksnio visus ankstesnius. Todėl tepinėlius turi būti dengiama несимметрично ir su промежутками, bet tuo pačiu metu laivo kapitono reikia tiksliai įsivaizduoti, koks bus galutinis rezultatas.

O kai technologijos pagal galią vykdyti tik profesionaliems menininkams. Pavyzdžiui, klasikinės фресковая tapyba pagal šlapias mineralinio gipso. Norėdami tai padaryti, sienos virsta panašumas акварельной popieriaus. Штукатурный sudėtis taikomas kelis kartus, kol paviršius tapo рыхлой, galinčios впитать dažiklis. Daug medžiagos, kurią reikia tvirtinama ant sienos, griežtai apibrėžta - 1, 5 kg. Jei padarys mažiau - "popieriaus" nebus sugerti. Po tokio mokymo menininkas pradeda tapyba. Фреска sukurtas ne vienas sluoksnis, o daug. Žinant, kokia spalva jis gaus todėl, kad menininkas dirba su составляющими šią spalvą; palaipsniui, nuo светлого prie dark jis sukuria ant sienos dabar meno kūrinys. Derinys dovanos menininko ir šiuolaikinės technologijos gali, suteikia patalpai tikrai išskirtinis dizainas.

Beje, atskirų dekoratyvinės efektai sukuriami mažesnėmis pastangomis. Taip, pirmas sluoksnis galima uždengti, kai kuriose vietose узорчатым трафарету ir padaryti jį labiau tamsus ar šviesus sluoksnio gipso. Moku контрастный ornamentu. O poveikis paviršiaus, потрескавшейся pagal гнетом amžius, pasiekti naudojant intensyvaus džiovinimo statybos фенами.

Dirbant su венецианской штукатуркой specialūs reikalavimai dievui'yra ne tik kapitonas, bet ir jo įrankio. Шпатели, терки ir Полутерки обов'būtinai turi padarytos iš кованой, poliruoti, nerūdijančio plieno. Ir tai nėra perdėta. Metu intensyviai натирания paprastu plienu ant gipso lieka mažytį metalo dalelių: jų откалывают kietos песчинки marmuro. Dėl tokių dalelių į dangą susidaro purvinas juostos.

Temperatūra, kurioje galite įdėti gipso, nustatomas gamintojas kiekvienos prekės, medžiagos. Paprastai nustato diapazonas nuo +5 iki +35 os. Iš tikrųjų dar labai теплом ir sausoje patalpoje tinkas bus сохнуть greitai, kad nėra geriausias būdas paveikti procesą карбонизации.

Paruošta danga nereikalauja išlaidų, reikalingų eksploatuoti. Ji неприхотливо ir долговечно. Tačiau воскірованную paviršius nereikėtų plauti абразивными medžiagų. Geriau протереть šiek tiek drėgna kempinė. O patalpose su padidinta temperatūra ne помешает kas 1 - 2 metus atnaujinti vaško tipo sluoksnis.

Эрзац-gipso

Keletas žodžių apie technologijų imituoti венецианской galvutes. "Подвенеціанкі" skiriasi kaip sudėtis, taigi ir padengimo būdas. Tai, kaip taisyklė, aprėptį акриловой ir дисперсионной pagrindu. Nors neretai atrodo panašūs į marmuro bando įprasti apdailos dažai, taip sukuriant глянцевую paviršius. "Подвенеціанкі" gali būti daugiau patvarumo, daugiau морозо-ir износостойкими, nei galvutes ant mineralinio pagrindo. Jie lengvai отмываются nuo purvo, saikingai patvari prie ультрафиолету. Jie simpatiškas išvaizda ir plati spalvų gama. Jų padengimo nereikia daugybės sluoksnių ir трудоемкого заглаживания. O svarbiausia - jie pigesni.

Bet присмотритесь prie jų внимательнее. Matote girdėti marmuras blizgesį, глубинное švytėjimas, žaidimą šviesos ir šešėliai, полупрозрачность, per kurią проступает причудливая'язь прожилок? Jūs sužinosite rašyseną vedlys? Manote, kad kvėpavimas старины, благородство klasika, grožio Atgimimo laikais? Ne? Tada papuošti sienas šios венецианской штукатуркой, ir visa tai atsivers jums.

Aleksandras Левенко

Šaltinis: www. elitdom. com

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą