2014 m. rugpjūčio 29 d., penktadienis

Borisas Mozės: "mano namuose yra daug atviros erdvės ir laisvės"

Savo n'ятдесятиріччя Borisas Mozės padariau sau dovana - nusipirkau трехэтажный namuose Рублевке ir отремонтировал jį į savo skonį. Daugiau informacijos apie savo звездном namuose dainininkas papasakojo, kad mūsų korespondentas:

Savo namuose - tai mano vaikystės svajonė, galima sakyti. Aš pastaba'prisimenu laiką, kai gyveno коммуналке ir negalėjau miegoti, nes kaimynai горланили dainos iki ryto. Tada aš ir nusprendžiau - лепешку умри, bet turėsiu savo namus, savo tvirtovę, kur manęs niekas negalės тревожить ir aš galiu daryti ką noriu. Pagaliau ši svajonė turi išsipildyti.

Geležinkelio pervaža už miestas turi savo privalumų. Žinoma, gamta, gryną orą. Aš pavargau nuo miesto, nuo to бешеного ritmo, man norisi bent po darbo, po mano crazy darbo grįžta namo ir ilsėtis. Kaip sakė žinomas literatūrinio teksto pobūdį: "Į lauką! ". Tačiau, aš ne, jaučiuosi žemės rezidentas - aplink gyvena mano draugai-honkongas kino pramogų. Ir išeina, kad panašaus kaip Maskvoje - visi šalia, o kaip ir gamtoje.

Žinoma, aš kreipėsi обустройству namų rimtai, norėčiau, kad būtų jame buvo viskas, kas geriausia. Todėl aš iš karto atsisakė paslaugų dizaineris - vis planavau pati, kaip man bus patogu. Turiu namuose trys aukšte. Pirmiausia aš net tapo pasidalinti kambariai - tai vienas didelis plotas, dalijama tik maža pridėta pertvara. Aš pasirinkau tokią планировку ne atsitiktinai. Myliu rengti namų тусовки ir kai visi разбредаются pagal комнатках - tai nėra patogu. Šiems tikslams specialiai palikau visas pirmas aukštas, nėra тронутым. O per навесных штор sukūrė kažką panašaus į чилл limito. Galite развалиться ant sofos ir jaučiasi lyg ant lovos su балдахином. Tuo pačiu metu į mano kambarį gali ateiti 22 žmogų.

Pirmame aukšte aš komandiruotiems beveik visi labiausiai mėgstamų dalykų. Į кругленькой stalelis šalia диваном, verta nuotrauka mamos ir gražus baltas stalo lempa. Šalia - mylimas сервант, kurį aš nusipirkau viename iš senovinių salonuose. Jame kitų, sustatytų viską pats brangiausias man dalykų, pavyzdžiui, сервиз, kuris padovanojo man Valentinas Юдашкин. Į mažas stalelis - aukso шкатулки ir mano mėgstamiausia arklio galva, raudonas, kaip картинах Петрова-Водкина. Aš nusipirkau ją kur nors užsienyje ir, atidaryti'atsimenu, atidavė už šią несчастную galvą didžiulius pinigus. Bet ji baisi man patiko - dabar čia flaunts savo kambarį.

Už šią pridėta pertvara stovi valgomasis stalas su kėdės, o ant sienos - didžiulis veidrodis. Masyvi люстры ir tamsiai tapetai, panašus į gobelenai, sukurti šioje уголке ампирный stiliaus karalių. Ypač man patinka poveikis veidrodėliai, kai žmonės sėdi prie stalo, bendrauja ir nuolat žiūri į savo atspindį veidrodyje. O kai kurie, kurie ateina į mano namus pirmą kartą, paprastai stengiasi išeiti per veidrodį, galvoja, kad ten tęsinys kambariai.

Žiemos sodas - taip pat vienas iš mano vaikiškų sapnų. Todėl į naujus namus aš negalėjau apsieiti be jo. Nors tai buvo gana sunku застеклить pusę stogo, bet aš nuėjau į tai. Dabar mano žiemos sodas dar nėra visiškai обустроен - augalų ten šiek tiek, bet jau su'atsirado pirmieji gyventojai - papūgos. Kai man надоедают žmonės, aš поднимаюсь prie jų ir ilgai kalbėti su šiais išmintingais, paukščių stebėjimas. Kartais man atrodo, kad jie vieninteliai, kurie mane supranta, šie молчаливые bičiulį...

Lipti į antrą aukštą reikia laikiklis laiptų. Ant sienų развешаны mano portretai skirtingų metų, skirtingų menininkų. Непосвященный svečias net gali pagalvoti, kad aš kenčia нарциссизмом - visai ne. Tiesiog man visi šie portretai yra dalis mano istorijos, jie primena man apie ryškiausių punktais gyvenimo, todėl aš ir saugoti juos labai visuomet saugokite, розвішую sienos namuose, kad apjuosta sau malonių akimirkų prisiminimus. Antrame aukšte visiškai duotas svečiams, yra net svečių, vaikų, kurioje yra kailių Чебурашка ir фарфоровые lėlės rankų darbo.

Trečiame aukšte, arčiau dangaus, расположилась mano miegamasis. Šią шикарную lova aš įsigijo baldų parduotuvėje savo draugus. Yra lentynos vertas karalių! Skirtingai nuo mano namu, kur miegamasis buvo atliekamas klasikinis juodos ir baltos spalvų, naują namą, aš nusprendžiau suorganizuoti šventę dažų. Raudonos sienos, lova su балдахином ir šviestuvus kaip angelų sukurti viena vertus jausmas atostogų, o kita - sielos pusiausvyrą.

Na ir, žinoma, vienas svarbiausių kambarių namuose - virtuvė. Ji pas mane labai maža ir уютная. Taip malonu pasėdėti ten su draugais puodelis arbatos! Ten "gyvena" protingas šaldytuvas. Jis įmontuotas tv, ir jis atlieka daug įvairių funkcijų. Svarbiausia - ji verkia, kai jo nėra užkirsti.

Aš esu patenkintas savo nauju būstu, jo net nereikia buvo обживать - jis kažkaip iš karto tapo mano. Dar man patinka, kad jis yra labai erdvus. Ne tampa загромождать jo begaliniai комнатками-перегородками, gavau daug atviros erdvės ir laisvės jausmą. Pvz., stovint ant laiptų galima stebėti tai, kas vyksta virtuvėje. Ir vienas iš pagrindinių privalumų namuose - išėjimas į sodą. Labai malonu, kai, tik проснувшись, galite išeiti į sodą ir grožėtis dangumi, suteikiant gryno oro ir kvapo сирени, kurią aš pasodinti.

Markas Камтарінов

Šaltinis: IDH. lt - interjero dizainas'иер

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą