2014 m. rugsėjo 4 d., ketvirtadienis

Rinkos beribių galimybių 2006-11-09 11:13:27

Statyba ir rekonstrukcija.








Rinkos beribių galimybių
2006-11-09 11:13:27

"Россияне pradeda rodyti vis didesnį susidomėjimą обустройству быта, - taip interviu'as японскому телеканалу NHK paaiškino Valerijus Фирстов, generalinis direktorius leidybos pramonė namų" Salonas- " Spauda ", kuri specializuojasi leidiniuose apie inter'иер. Ateina didžiausio populiarumo leidinių, skirtų remonto, projektavimo inter'interjero, projektavimas butų ir šalyje namus. МНОГОСТАНОЧНИК renkantis padėties inter'карьерным žurnalus, kai kurie leidėjai stengiasi įkūnyti mintį "didžiausią массовости". Taip elgiasi rinkos lyderė inter'карьерным leidinių, ID "Salonas- " Spauda"sušunka žurnalai "Idėjos jūsų namuose" (tiražas - 85 tūkst. ), "Inter'ep-parduotuvė", "Inter'ep-Virškinti" (buvęs "Keturi kambariai") ir Salon Interior (tiražas paskutinio - 65-75 tūkst. ). Skirtumas projektų - iš esmės skirtis padavimo medžiagų. "Idėjos jūsų namuose" veikia kaip praktinį vadovą žmonių, planuoja rekonstruoti, remontuoti, odinis inter'interjero naudojant kvalifikuotų specialistų. Kiti leidiniai - informacijos ir teorinių mėnesio programą į pagrindinį išleista. Dar toliau šia kryptimi nuėjo ID "Gražūs namai spauda": po tinklaraščiai "Gražus namas" (tiražas - 45 tūkst. ), "Gražus vilos" (30 tūkst. ), "Namas ir sodas", "Baseinai ir saunos", "Dvarų", su'atsirado "Laiptai ir liftai", "Medžių'mediniai namai", "Židiniai, šildymas", "Lango sistema ir renginių centras " winter gardens"". Teisingumo dėlei reikėtų pažymėti, kad tai yra vienintelis pavyzdys tokio kruopštaus darbo pasidalijimas. Redaktorius žurnalo "Gražus namas" Olegas Усланов sako apie tai, kad: "Mūsų žurnalus - unikali " ландшафтная enciklopedija, įdomus absoliučiai visiems. Bet jei žmogus užsiima каминами ar svajoja turėti namuose sauną, jam nereikės išleisti apie šalyje виллах. Kiekvienas gauna tai, ko jam reikia. O mes tokiu būdu расширяем reklamos tinklas ". Beje, jūs reklamuotojas į šią sąskaitą turi savo nuomonę. "Reklamos agentūra, o tiesioginės reklamos, žinoma, labiau tinka vienas bendras leidimas dalykus, nei kelis узкотематические, - sako skyriaus vedėjas pardavimo RA" Oscar "Оксана Андреева. - Pavyzdžiui, kas parduoda plytelės norėdami gretas ir sukuria tvirtą pagrindą darbus. Žinoma, ši medžiaga svarbi tiek darbų, miesto bute, taip ir liudyti, ir baseinas. Todėl reklamos patiekti ir žurnalas "miesto", ir žurnalas "загон", ir dar, atskirai, žurnalas "pro baseinai". Tai yra sąnaudų du-tris kartus daugiau. Na, o skaitytojas, atvirkščiai, yra smagiau pirkti žurnalą, kurioje visų panaudotų medžiagų pro stogo, jei jis yra nenuilstantis дачник, arba viskas apie vidaus sodą, jei jis sodininkas ". KITA STRATEGIJA, Beje, ir dauguma " inter'карьерным leidinių juk nori ne "daugintis paprasta padalinant", tik рубрикацией. Pagal šį principą yra pakankamai geriausių žaidėjų - žurnalai "Мезонин" (tiražas - 50 tūkst. ) leidybos pramonė namų "Парлан", "Inter'interjeras + Dizainas" (95 tūkst. ) ID "Inter-ОВА-Press", "Modernus namas" ( "Rusų verslo agentūra", tiražas - 40 tūkst. ). Žurnalas "barstool taip ilgai" (tiražas - 50 tūkst. ) leidykla "Sala" yra laikoma viena iš pirmaujančių leidinių apie dizainą, inter'interjero ir baldų, ir yra orientuota į žmonių domisi madingas; d baldais ir priedus. Taip pat nustatyti savo poziciją издательстве АФС, kuri siunčia žurnalas " Elle " Dekor (70 tūkst. ). Leidimas didžiausias dėmesys skiriamas visų pirma įvairių dizaino elementų, interjero'interjero, įskaitant brangu коллекционным dalykų: žurnalas prisistato kaip vadovas pasaulyje mados декораторских sprendimus. O štai žurnalas "Geriausias inter'еры" (Warner " World Media LLC", tiražas - 100 tūkst. ), apima sąvoka "беспристрастного požiūris į inter'иер": daugiausia dėmesio skiriama иллюстративные medžiagas su tikslu parodyti kuo daugiau konkrečių inter'еров, o teksto dalį, kiek įmanoma sumažintas. Leidykla "Geltonieji puslapiai", выпускающее žurnalas "Архидам", pasirinko šūkis: "Bankas dizaino idėjų". "Архидам" išduoda jau septyni metai ir dabar turi tiražas 40 tūkst. Jį išskiria buvimas straipsnių įvairaus dėmesio, kad leidžia tikėtis tikrai plačią читательскую auditoriją. 2000 metais jis обзавелся programa "Елітдом" apie коттеджном statybos, kiekvienas klausimas, kurio skirta vienam apie'objekto - aukštos kokybės загородного namuose, bet užtat nuo nulio iki visiškos jo norą. Apskritai pats leidimas pakankamai lankstus pagal тематическому охвату ir nustato savo skaitytojui jie yra gana neaiškus. Taip, " Elle " Dekor skirtas "žmonės su ypatingu skonio", o žurnalas "Medžiagos" "bus naudinga visiems, kurie nori gyventi jaukiame ir gražus namas". Bet kas откажет save skonio ir atsisakyti džiugu namuose? Išeina, kad leidimas eiti visiems ir nė už ką atskirai. BANDYMAS SEGMENTAVIMAS Teoriškai, daugelis skaitytojų, inter'карьерным žurnalų - žmonės, kurie domisi šiuolaikiniu dizainu arba paleisti darbai yra susiję su nekilnojamojo turto. Suprantama, kad tai vadinamosios viduriniosios klasės. Rinką segmentuoti į dvi dideles grupes: leidimas iš miesto architektūros apie'objektų ir leidimas, skirtas įvairiems statybos, планировке ir dizainą, countrys namus. Daug žurnalų šį skaičių nesugeba maišymo тематику, tačiau yra ir tipiniai atstovai abiejų grupių - "Pasaulis ir Namuose. City "ir" Pasaulis ir Namuose. Rezidencija "(тиражи už 15 tūkst. ), " Gražus namas "ir" Gražios vilos ". Toliau prasideda dalyba pagal тематическому funkcija: žurnalai labai inter'ep-nojus dėmesio, architektūriniai leidiniai, sodai yra gerai leidiniai, žurnalai, sumaišyti dalykus ir atskirai galima išskirti grupę leidinių yra labai siaura sritis, pavyzdžiui, baseinai. Vėl, daugeliu atvejų dalyba tai sąlyginai, nes pagrindinė masė žurnalų stengiasi apimti visas kryptis. Be to, visi leidimai yra skirstomi pagal kriterijų "praktiškumas": vieni pasisako už vaidmenį aiškiai taikomoji išmokos, remonto ir projektavimo - pavyzdžiui, žurnalas "Medžiagos", kuriame galima rasti išsamią instrukciją konversija susijusius darbus малогабаритной butai. Kitos tos pačios kaip pavyzdžiai atspindi tik суперелітні butų ir namų. Galbūt esant tokiai невнятной segmentavimas šiuo metu tampa lemiamas kalbant apie konkurencijos. Pasaulis хижинам Nepaisant to, kad žurnalo inter'барьерной dalykus labai daug, kartą kartą su'atsiranda naujų. Ir dauguma iš jų panašūs kaip broliai-dvyniai. "Man net sunku išskirti kokias nors populiariausių leidinių, į šią nišą, - sako Оксана Андреева. - Массовому skaitytojas taip pat nėra lengva rasti "savo" leidimas, ir dažniau pasirinkimas paaiškėjo atsitiktinai ". Be to, Андреева pabrėžė, kad jei visi обилии inter'карьерным žurnalų tarp jų nėra tokio, kuriame padavimas medžiagos ėjosi būtų pagal principą siųsti "Квартирный klausimas": "Ten siūlo трезвые spręsti sudėtingus klausimus ir labai turite originalias ir prieinama подручными priemonėmis, kad parduodami paprastose parduotuvėse. Ir būtent tokias užduotis įdomiau masinio skaitytojui ". Tačiau dauguma'atsirado pastaruoju metu inter'карьерным leidiniai skirti būtent состоятельных skaitytojai. Pernai vasarą buvo pradėtas naujas projektas ID "Septynias dienas", - žurnalas "Būstinė" (tiražas - 20 tūkst. ), pasakoja apie svarbiausių įvykių srities dizaino ir stiliaus ir šiuolaikinės pasaulio tendencijas. Po juo ID "Конде Nast" pradėjo išduoti 300-страничного prisijungti AD / Architectural Digest apie architektūros ir vidaus dizainą tiražo 50 tūkst. Skyriaus direktorius platinti Elena Строкова įsitikinusi, стопроцентном sėkmę rusijos rinkoje, nepaisant to, kad daug konkurentų. Jos nuomone, tarptautinis prekės gali tikėtis privilegijų. Pirma, šis žurnalas jau seniai laukė profesionaliai ratą, nes jo populiarumas didelis. Antra, jis rašo apie inter'еры apskritai, ne tik namuose - jis gali prisijungti net apie salonas, oro transporto priemonėse. Trečia, turėtų duoti rezultatų ir masto reklaminė kampanija, прошедшая, spaudoje, per radiją ir TV, plius originalus reklamos eiga: inter'карьерным бутиках Maskvos buvo paskelbtas мольберты su постером pirmojo viršelio SKELBIMAS. Glaudžiai ir nepatogu planuojant reklamos kampanijas, kuriame dalyvavo inter'карьерным žurnalų tiek klientams, tiek ir reklamos agentūroms tenka susidurti su keletu problemų. "Pirma, patys leidimas - узконаправленные, specializuotų, ir paspauskite select'atsižvelgiant į tai plačiausiai auditorijai nuo 18 metų Maskvoje, pasak " Gallup Media, bet iš jų ne daugiau kaip 3, 5%, - sako медиаспециалисты reklamos agentūros ARMIРоман Filipas. - Todėl naudojant tik inter'карьерным žurnalų reklamos kampanijos efektyvumą įvertinti labai sunku, nes reitingai maži. Todėl orientuotis tik atitinka tikslinę auditoriją ir auditorija prisijungti ". Klientai inter'карьерным leidinių, daugiausia profilių, bet, kaip mano Romanas Filipas, kuo platesnė auditorija leidiniai ir nei значимее jį dėmesio, tuo labiau jis su'yra непрофильных klientų (audio-ir видеотехника, cigaretės, valandos) arba artimuosius profilio (nekilnojamasis turtas, buitinė technika ). Kaip beveik pas visus, inter'карьерным leidinių puoselėja специфика pardavimų, reklamos srityse. Egzistuoja nuolaidas, klientus ir reklamos agentūros, nuolaidas pirmasis vyko, nuolaidos, priklausančios nuo to, kiek publikacijų per metus, taip pat nuolaidos už išankstinio leidinių kelių numerius. Tačiau, kaip teigia Romanas Filipas, dažnai reklamuotojams sunku kaupti visą metinį reklamos biudžetą, ypač tiems, kurie dirba rinkose, su ryškiai tariama сезонностью. O daugelis žurnalų negali eiti savo klientui ir dirba ne pagal metinių sutartis, ar nuolaidas su paskirstytos per visus metus mokėjimo gerokai mažesnis, nei однократной. "Kartais šią problemą padeda nuimti reklamos agentūros, " кредитуют "savo nuolatinių klientų, - sako Romanas Filipas. - Bet dažniausiai klientams tenka eiti padidinti reklamos išlaidas, kadangi pardavimų apimtys į du-tris mėnesius į priekį jie planuoti negali ".
ŠALTINIS: Reklaminis žurnalas

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą