2014 m. rugsėjo 28 d., sekmadienis

Inter'иер stiliaus "Baroko"

Inter'иер stiliaus "Baroko"

Baroko stiliaus, turi didelę amžius. Pradžia šio stiliaus taikoma шестнадцатому amžių. Europos meistrai tuo metu pradėjo kurti naują stilių убранства apartamentai. Šiuo metu į europos kalbas ir pateko žodį iš žargono португальских juvelyrų: "baroko" обозначало perlą netaisyklingos formos. Po pagrindo šio stiliaus meistrų sukurti inter'еров laikas nuo laiko grįžta prie гнутым мебельных jis girdimas visada, позолоченной лепнине ir gausūs audinių su kutais. Amžinoji jaunimo šio stiliaus tai paaiškinama paprastai: visais laikais paklausos patiko elementai, подчеркивающие gausa ir prabanga. Baroko - rūmų stilius, bet kas nenori, nors kartą pasijusti didžiuotis savininkas rūmų, tegul ir mažesnės?

Atgal laiku į erą, ankstesniąją atsiradimą baroko stiliaus. Požiūris į gyvenimą eros Atgimimas galima apibūdinti paprastumo ir aiškumo. Šios savybės buvo atsižvelgta į stiliaus architektūros buveinių tam tikras detales ir jų dekoro ir kreipėsi į tiesiogiai, simetriškas linijas ir šviesos ekologiški dažai. Visuomeninė sąmonė семнадцатого amžiaus tapo akivaizdus architektūros ir декоре šiek tiek kitaip: tai buvo криволинейные formos, завитки ir atspalvių sočiųjų, tankus spalvų: spalva raudonojo vyno, изумруда, сапфира, aukso spalvos. Fasadai namai tapo panašus į išskirtinį pyragai. Parkuose устраивались каскады fontanų ir fejerverkų. Atitinkamai inter'ерах nugalėjo veidrodėliai, parketo ir парчовые каскады. Šiuo metu sukuriamas įvaizdis šio stiliaus. Pagrindiniai jo bruožai - "maudytis неге", didžiausias komfortas - tiek fizinį, tiek dvasinį. Baroko vos artimas гедоністам, kurie ценили sensual subtilus malonumas, jie stengėsi nedaryti обыденности, o daryti viską proga ir neįprasta: торжественные mintis, neįprastus jausmus, neįprastas buveinės.

Baroko

ARCHITEKTŪRA
Architektūra miestų rūmų istorija ir šalyje rezidencijos su'yra išgaubtos ir вогнутые fasadai, puošia витыми kolonos, пилястрами ir лепниной. Skulptorių dekoro dalyvavo kartais tokiais kiekiais, kad už juos терялись struktūros pastato. Геральдические гербы, амуры ir виноградные vynmedžio насыщали ne tik fasadai, bet ir dekoro elementai inter'еров.

Per šį laikotarpį tapo populiarus N-formos tipas rūmų. Jis vyko iš centrinio pastato, o taip pat iš dviejų šoninių briaunų, kurie buvo vadinami ризалитами. Toks pastatas gerai dera su laivyno, kuris sutriuškinti už rūmų, o taip pat gerbti двором prieš fasadu rūmų. Kieme paprastai gynė бронзовыми решетками, покрытыми vakarų europos tapybos darbus. Jei anksčiau per рвы buvo перекинуты geležies tiltai, tada laikotarpiu baroko'atsirado mada į kam'mediniai tiltai, kurie puošia статуями ir didžiulėmis вазами dėl spalvų. Taip pat reikėtų paminėti apie нововведении architektas Мансара, kuris suteikė centriniam patalpai funkcinio pobūdžio. Dabar dengtiems namus ėmė puošti мансардами, ir jie ėmė daug daugiau gražių.

Pastatai baroko stiliaus вестибюль turi puošti парадная marmurinė laiptų, virš jo yra плафон lubų, kuris раскрашивается ryškios spalvomis. Dažniau priešingai laiptų устраивался specialų balkonas norėdami оркестра, kuris atlikdavo po svečių atitinkamą muziką. Per дворцах baroko stiliaus lauką ant pretorijo priekinių laiptų salės paprastai устраивались antrame aukšte. Tarp помещениями yra siauras galerijos, kurie украшаются surinkimo meno kūrinių - картинами, skulptūromis, изысканными вазами į вычурных подставках. Lango šių galerijų paprastai išeiti į parką.

Vienas iš pagrindinių bruožų baroko - erdvės iliuzija, kurie lydi inter'еры šio stiliaus. Komponentai, tradicinė барочных inter'еров veidrodis, lubų, sienos, ekranai - расписаны paveikslėliai, remiantis картинах gyvenimo небожителей. Ant sienų pakabinti siuvinėjimas, atraminės nuotraukos dekoracijos, tokie gobelenai galima pamatyti ir šiuolaikinių turtingųjų namuose. Iškilmingą paphos inter'иер sustiprina per daug sunkių audinių, kilimų, turtingas putojančio люстр, позолоченной лепнины, kurioje vyrauja tematika nuotraukų lapų ir vaisių, картуши ir маскароны. Криволинейные, yra suapvalinti kontūrai dekoro suteikia dinamikos ir живописность.

BALDAI

Prabanga ir spindesys inter'interjero baroko stiliaus didina atitinkamai dekoruoti baldus, kuri, pradedant nuo семнадцатого amžiaus, tampa vis daugiau ir daugiau įvairių. Dekoro elementai šio stiliaus внушительны pagal apimtį, juos dažnai taikomas sriegis, metalinių trims iš bronzos ir tauriųjų metalų, o taip pat mozaikos iš įvairių rūšių medienos (интарсия). Baroko epocha paliko потомкам toks daiktas, kaip шезлонг (chaislonge - "ilgas kėdė", kuriame galima sėdėti ir gulėti, o taip pat vadinamasis канапе-sofos šešių ar aštuonių kojomis.

Ypač daug pokyčių придумано tokio elemento inter'єра, pavyzdžiui, lova. Variantai lovos yra su įvairių rūšių балдахинами dažnai украшали султанами iš tiek'i stručių. Lentynos опиралось į skulptūros forma moteriska торсов, kojų lentynos опиралось į panašumas senovinių ваз. Pakeis царившим eros Atgimimo сундуков (кассоне) eros baroko atėjo комоды, knygų spintos ir biurai.

Baroko

AUDINIO

Materijos inter'interjero baroko stiliaus dėmesys buvo skiriamas ypatingas dėmesys. Elementai, pagaminti iš materijos, turėjo sėti ypatinga prabanga. Taip pat, kaip ir į viduramžių, plačiai paplitęs grotelių - тканые kilimai be ворсы, kuriais занавешивали sienos namuose. Prancūzijoje į семнадцатом amžiuje grotelių ėmė vadinti гобеленами vardu brolių, основавших savo gamybos šių kilimų. Kokybė kilim amžiuje baroko tampa toks didelis, kad jie dažnai конкурировали su tapyba. Be обоев, siekiant sustiprinti įspūdį prabanga, apdailos inter'иер dažnai naudojamas глазет (mums žinomas pavadinimu poreikius.tai brocade sąvoka). Naudojant šią materijos оформляли sienos, langai ir durys, baldai. Будуары украшались шторами - плотными полотнами su sudėtinga тканым piešiniu. Ne tik семнадцатом amžiuje, bet ir vėlesnės laikotarpius престижным buvo aksomas - ši medžiaga yra laikoma labiausiai puikus stiliaus baroko. Ypač ценился длинноворсовый генуэзский aksomas. Laikotarpis linksmų baroko Lione buvo išleista nauja атласная medžiaga su smulkiu piešiniu augalinės medžiagos dalykus, tokia medžiaga buvo gana plačiai į убранстве барочных inter'еров. Be to, į pabaigą семнадцатого amžiaus mados įstojo materija, su tekstūra, kad Anglijoje vadinosi japanning, nors joje изображались paveikslai ne tik japonijos, bet ir kinų dalykus: rytų peizažai, spalvinga paukščiai ir gėlės. Aukščiau gudrybės dekoravimo taikomi ir šiandien kuriant inter'interjero ir baroko stiliaus.

APŠVIETIMO

Apšvietimas naudojant žvakės придавало inter'єрам семнадцатого amžiaus неповторимое romantišką garsas, jis передавалось į картинах menininkų to laiko. Būtent pagal žvakės buvo sugalvotas įvairių apšvietimo prietaisai, kurie iš grynai утилитарного paskirties plieno save išlaikančiais dekoro elementais. Tai - канделябры ir жирандоли, шандалы ir подсвечники. Jei подсвечники ir шандалы buvo galima gana laisvai perkelti iš vieno kambario į kitą, tada канделябры ir жирандоли закреплялись ant grindų arba sienų. Pavadinimas "люстра" prancūzų kalba reiškia "spindi", - šio tipo светильника buvo pristatytas addicting antroje pusėje семнадцатого amžiaus ir nuo to laiko tapo (ir lieka, ko gero, ir mūsų laikais) taip эффектным iš visų šviesos šaltinių. Crystal люстра - обов'privaloma išsamiai, bet inter'иер "дворцового" tipo.

Šaltinis: www. chaoslend. lt
| Aptarti straipsnį forume Versija spausdinimui | Aptarti straipsnį forume

Šaltinis: ukrstroy. net

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą