2014 m. rugsėjo 28 d., sekmadienis

Biuro геральдика

Šiuolaikinio dizaino biure - tai ne tik estetika ar individualumą. Išdėstymą biuro, baldai, priedai - savotiška simbolizmas. Šiek tiek panašus į viduramžių геральдики. Kiekvienas elementas inter'иер rodo apie kurią nors pusę veiklą ar funkcijas bendrovė. Sėkmingą verslo ir jausmingas įstaiga "juoda-balta" spalvų išoriškai atrodo kaip sportinis kostiumas į gaunate iš anglų karalienės. Biuras - tai asmuo, bendrovė, kuri gali pritraukti potencialus partneris, rėmėjas, investuotojo, taip ir atstumti jį. Todėl vis dažniau белорусские direktorius kreipiasi į dizaineriai, kai оборудовали savo biurą.

Kas į savo šeimininką

"Сконструировать" представительский biuro vip klasės - aukščiausia пилотаж дизайнерского įgūdžių. Su naminiais inter'єрами paprasčiau: jie yra ryškus leidyklos asmenybės kapitonas ir laivo kapitono svarbiausia atspėti jo pageidavimus ir skonį. Į inter'interjero biure reikia kūrybiškai suderinti aistra " vadovo, įmonės stilius, įmonės, siųsti savo statusą, bet ne "atitrūkti" nuo funkcionalumo... Jei kalbėti apie aukščiausios klasės, nors aiškių taisyklių nėra, taip jie ir nebuvo laukiami. Atvirkščiai, vertinami būtent netradicinės, unikalus, autorių sprendimus ir metodus. Tačiau, skirti keletą bendrų požiūrių į офисному dizainą. Tiesa, jie nenustatyta konkrečių стилевых apribojimų, o tik bendrais bruožais atspindi kai kurių nacionalinių tradicijų, požiūrį į darbą.

Amerikiečiai plačiai naudoja "офісостроеніі" koncepciją open-space: erdvios patalpos su перегородками, kurie ir riboja pavieniai darbo zonos. Biuro stalai, paprastai didelių, šviesių akmenų, dažniausiai naudojamas medis arba шпон, rečiau - laminato. Apskritai amerikos офисам свойственны paprastumas, добротность ir демократичность. Kabinetas viršininko, iš esmės išsiskiria ne, ne "pakyla" virš darbo vietų darbuotojams.

Europiečiai skirti daug dėmesio dizainui. Paprastai visiems darbuotojams nustatoma одинаковая baldų arba bent выполненная vieno stiliaus. Japonijos стилистика patyręs sau griežtą hierarchinę struktūrą, įmonių šalies Rising sun. Viršininkas обов', būtinai sėdi nugara į langą - akis į pavaldinių, kartais net kelis augančios virš jų. Biuro pertvaros - dažniausiai mobiliuosius, skirtingai nuo amerikos ir europos žemiau, leidžia vizualiai kontroliuoti darbuotojų. Plačiąja prasme dizainas dažnai naudojamas filosofija feng-shui: veidrodžiai padidina erdvę ir atspindi neigiamą energiją, nedideli baseinai ar fontanai - vanduo neteikia "испариться" teigiamas emocijų...

Rusijos stereotipas biuro сложился įtakoje "партийных" dešimtmečius. Kabinetas vadovas - tai asmuo, bendrovė, обов', būtinai didžiulis stalas, столешница iš kurio į 1, 5-2 kartus storesnis nei pavaldinių tonas medžio arba lukštas - ne lengvesni черешни...

Žinoma, išvardytų aukščiau sąvoka - sąlyginis. Nes į tarnybos viršininkas langai yra administracinis dizaino dabar vyrauja эклектика:'sąjunga tarp stilių, epochų ir požiūrių. Apskritai mada į офисную baldai yra перманентном kelyje, nuolat keičiasi, atnaujinami модельные gretas, su'atsiranda naujų medžiagų.

- Visi nauji, baldų pramonė ateina iš biuro segmente, - teigia Olga Писаренко, dizaineris, architektas salono "Tina Vlati". - Ir tik vėliau jie su'yra namų inter'ерах. Būtent dėl офисам lengviausia pokyčių greitis, mados, spalvų gamą, medžiagų... Pastaruoju metu Baltarusijoje daugiau linksta į europos sąvoka biuro inter'еров, pradeda трепетно taikomas prie dizaino. Dažnai rezervuoja projektai iš žinomų specialistų, kartais привозят juos iš užsienio.

Specialistai teigia: biuro dizainas išlaiko aktualumą didžiausią n'ять metų. Pirmaujanti kompanija atnaujinti inter'interjero ir baldų vidutiniškai kas 2, 5-3 metų. Laikotarpis, už kurį gali gerokai pasikeisti privalumai. Tarkim, Rusijoje nepakitęs labai patiko, dabar instruktažas-set-top - unikalus atributas lygybės. Jei priėmimas į direktoriui ateina vergas, o bosas yra ne pakyla iš už stalo - vadovauja patalpoje, jei lankytojas yra lygi jam pagal statusą - tai abu садятся į instruktažas stalo, оказываясь lygiomis sąlygomis. Sakoma, kad ši mada įžengė į platų išpopuliarino verslo karaliai su lengvu rankos Vladimiro Putino. Susitikimus Rusijos prezidento už instruktažas-lentelių пестрят visi naujienų perdavimo. Dabar daugelis italijos ir anglijos biuro ausinių, продающиеся į MF, обов'visada užtikrinama, kad приставными instruktažas-elementais.

Verslas - visų pirma

- Registracijos biure turi būti derinamas su kilęs veikla, kuria užsiima įmonė, - sako Maksim Максименко, direktorius, " dizaino studija "Nota Bene". - Daugelis kompanijų kaip priedus naudoja skulptūros, instaliavimo, tapyba ant temą savo verslą. Tarkim, нефтетрейдера - maketas naftos вышки. Šiuolaikinės technologijos leidžia skirtis savo biuro įvairių netikėtų dekoro elementais. Rusijoje labai populiarūs stikliniai permatomi grindys, kuris sumontuotas įmonių produktai. Gali pad "выстилать" ir jūrų галькой ir ракушками, ir aukso монетами...

Kartais įmonės veiklos sritis предопределяет ir stilius inter'interjero biure. Pavyzdžiui, jei kabinetas prezidento žodžius, торгующей naujausiomis informacinėmis разработками, pagamintas būdu неоклассицизма, "po senovėje", tai lankytojai, tai gali sukelti подсознательное nesusipratimas. Šiuo atveju bus уместнее dizaino stilius hi-tech. Ir atvirkščiai, kabinetas valdybos pirmininkas солидного banko su минималистским šiuolaikiniu dizainu siejamas su рискованностью kapitalo investicijų. Pojūtis patikimumą ir солидности jūs partnerių greičiau sukels aplinka, klasikinis stilius. Į директорском kabinetas svarbus vaizdas iš lango. Tarkim, kambariai su vaizdais į istorinių pastaba'paminklai ar centriniai aikštėje nagrinėjami pagal "ypatinga" kainą. Erdvus holas - netiesioginis ženklas достатка ir klestėjimo įmonės: sau leisti praleisti kaip būtų veltui gerbiamas biuro erdvėje gali tik sėkmingas įmonės. Žinoma, panašios emocijos atsiranda nesąmoningai, bet pirmasis vizualinį įspūdį ilgam lieka pasąmonėje.

Bet kokiu atveju biuras turi būti tęsinys, turėti bendrą koncepciją firminis stilius, kuris iš didelių ir ambicingų įmonėse apima viską: vizitinės kortelės, blankai, išvaizda darbuotojų, logotipus, reklama... Dizainas biuras taip pat turi paklusti strateginė užduotis - formuoti norimą įvaizdį bendrovės akyse partnerių ir klientų. Juk rezultatas tai atspindi įmonės pajamas.

Darbo beauty

Pats sudėtinga "verslo rajone" inter'ери - "pagauti" optimalus derinys dizaino srityse su verslo stiliumi. Tai ne kryptis, o tiksliau ženklo funkcijų taikymo prielaida. Jis gali būti gražus, jaukią, stilingas, netikėtas, tačiau bet kuriuo atveju, labai patogus būtent dėl darbo. Į пылу kūrybos dizaineriai kartais apie tai pamiršta ir tada atsiranda "gražus" казусы.

Viename iš минских biurų įdėti авангардный komplektas italijos baldų. Čia ne tik užduotis: ne atsižvelgta išmatavimai šalies verslininkai. Ir директорское, ir svečių kėdės buvo patogu, bet миниатюрными, apskaičiuota iš худощавых blogis žmonių. Белорусские pats коммерсанты pagal комплекции крепыши. Todėl ir šeimininko pareigas, o jo svečiai sunkiai помещались į mados авангард,, soft креслицах tiksliai тисках - толком ir grįžti neįmanoma.

Распорядок dienos vadovė taip pat turi įtakos pasirinkimas aplinką kabinetas. Kitą direktorius ramiai dirba tik su dokumentais, kita - kietos derybos. Pirmuoju atveju kabinetas pakankamai raštiško stalą su тумбами ir стеллажами, antroje - reikalingas instruktažas-priedėlis arba atskiras staliukas su krėslais ir диванами daugiau pasitikėjimas bendraujant su verslo partneriais. Jei bosas direktorius didelio masto gamybą, ir kiekvieną dieną vykdo po keletą планерок negali išsiversti be konferencijų stalą. Tiesa, vadovas tada pakelia nuo savo darbo vietos: telefonų, "вертушек", popierių... Taigi ideali t formos konfigūracija stalo: ir посадочных vietų yra pakankamai, ir direktorius ne pakelia su "насиженного" vietos.

Žinoma, эстетично'sujungti meną, funkcionalumą ir firminis stilius gali tik profesionalas. Dabar sugeneruoti tik įmonėms iš miuncheno keletas didelių bendrovių dalyvauja kuriant projektus, biurų. Tiesa, norėdami juos užsisakyti, vip patalpų dažniau pataria asmeniškai pakviesti dizaineris. Tuo labiau, kad respublikoje pamažu pradeda formuotis vardai biuro "menininkų". Didelės įmonės mažiau поворотливы, dažnai обремененные atidėjimo договорными sąlygas su konkrečiais tiekėjais ir салонами, taip ir praktika rodo, kad šios įstaigos turi dizaineriai daugiau tikslas modelis sprendimus. Bet tai ne taisyklė, o greičiau tendencija.

Bet kokiu atveju kokybinis kūrimas inter'иер kainuos ne pigiai. Ne mažiau kaip $ 15 už kvadratinį metrą. Absoliučiai išskirtinis projektas su kruopščiai подбором apdailos medžiagos, baldai, aksesuarai, plius autorinis priežiūrą darbas statybininkams kainuos jau apie $ 40-50. Bet geras biuro to verta.

Santrauka

Segmentas prabangių biuro baldų - lyderė pagal dinamikos augimo. Šalyse, NVS, jis rodo, kad apskritai рекордные rodikliai padidinti paklausą. Manoma rusijos analitikai ši niša kasmet padidėja apie 20%. Beje, toks padidėjusį susidomėjimą "офісостроенію" lengvai paaiškinti. Baigėsi etapas полулегальнокрімінальной komercijos ir verslininkai pradeda estetiškai облагораживать įvaizdį savo bendrovių. Panašūs procesai vyksta ir Ukrainoje ir Kazachstane.

Palyginti su kaimynais iš Baltarusijos kol pastebima, kad santykinis užliūliuoti. Ne, naminių verslininkai jau išsivystė skonio, meniškai-bendrosios suvokimas, tik biurų kol trūksta. Nemažai bendrovių, įskaitant ir labai солидных ir didelių, yra patenkinami арендованными помещениями. Kapitalinis remontas svetimus sienos - abejotinas investicijas. Tačiau specialistai pastebi - spurtas paklausos už kampo. Jis ateis kartu su сдачей eksploatuoti verslo centrų, kurie aktyviai возводятся sugeneruoti tik įmonėms iš miuncheno. Faktas: savo biurų direktoriai jau atsisako "juoda-balta" tonus, atiduodamas pirmenybę atitikti pasaulinio dizaino mados. Gėris, белорусские įmonės daugiau dirba su užsienio partneriais ir priimti užsieniečių "paukštidę" - kelti grėsmę jų lojalumą ir norą sudaryti didelių sutarčių.

Jei panašių прогнозах segmentas biuro baldų ir dizaino, atrodo labai patraukliai. Kalbant apie pardavimus vakarų prekių ženklų ir gamybos "komponentų" vip-biurai. Tiesa, pastarasis niša beveik nėra užimtas. Kai kurie белорусские gamyklos spaudai модельные liniją biuro baldai klasės "liuks iš ąžuolo masyvo, ольхи, лиственницы, bet kartais net ir rankų darbo, bet vis упирается dizainas ir kokybė. Į priemoka kol traukia, per nudažyta. Stulbinantis vaizduotės tik parodų variantai. Bet, deja, jie egzistuoja tik единичных egzemplioriais. Kai kalbama apie эксклюзивного užsakymo fantazija dizaineris smarkiai riboja technologijų galimybėmis gamybos.

Žinoma, konkuruoti su Vitra arba OAK белорусские gamintojai galės ne greitai. Juk įvaizdį šių Берндом формировался десятилетиями. Tačiau, reikia palaipsniui pereiti į perspektyvus segmentas. Tai gali padaryti net ir maži gamybos. Pavyzdžiui, gaminti kokybiškus priedus.

Vladimiras Волчков

Šaltinis: "Case"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą