Statyba ir rekonstrukcija.
Langų rinkos ukrainos 2006-11-02 17:19:27
mes likti vieninteliai, kurie drįsta analizuoti rinką vertikaliai ir horizontaliai, nustatyti lyderių, sustatyti firma позициям, spausdinti ataskaitos apie рангах. 1. Įžanga.
Prieš dvejus metus žurnalas "Vitrina", ištikima savo vaidmenį ir atsakomybę, viena pirmaujančių profesionalių leidinių srityje оконных technologijų, savanoriškai ėmėsi iniciatyvos vykdyti didelio masto rinkodaros tyrimai. Tai buvo pirmasis bandymas šiame rinkos segmente. Ir iki šiol mes likti vieninteliai, kurie drįsta analizuoti rinką vertikaliai ir horizontaliai, nustatyti lyderių, sustatyti firma позициям, spausdinti ataskaitos apie рангах. Pagrindiniai rezultatai buvo paskelbti žurnaluose (cm).. 4 (10) - 2000, 1 (1 1) - 2001, 2 (12) - 2001, 1 (15) -2002). Pirmą kartą buvo nustatytas reikšmingai макроэкономические rodiklių, pavyzdžiui, talpa noro modernizuoti ukrainos rinkos profilių килограммах ir pinigų išraiška, rinkos galia PVC langų mažmeninės prekybos kainas, skaičius производимых langų, augimo tempai, gamybos ir kt siūloma skaitytojui ne tik skaičiai, o unikalios autorinės metodikos skaičiavimo ir paimtas juos всенародное diskusija. Ir, jei pirmųjų paskelbimo sukėlė skirtingas reakcijas skaitytojams: nuo ekstazio iki šurmulys (priklausomai nuo vietos užima rinkoje firmos autoriaus nuomones), ir visokeriopai обжаловались, visi kiti jau suvokiamas kaip apie'objektyviai profesionalų nuomonę laikomasi leidimuose, kur аккумулируются visos naujienos ir pakeisti mūsų sektoriaus rinkos.
Bazė, kurioje yra duomenų apie 2800 операторах control rinkos Ukrainos ir prenumerata, kuri перевалила už 1500 egzempliorių, leidžia kontroliuoti vartotojų erdvė, kreiptis visiems pa'objektų rinkos ir formuoti savo nuomonę.
Kai 2000 metais mes nustatėme, kad vadovavimas vokiečių firmos REHAU, tai sukėlė daug protestų, nuo kitų kompanijų, претендовавшие į tą pačią poziciją. Žinoma, mes констатировали faktas, kuris tuo metu buvo žinomas tik darbuotojų atstovavimo ir jų дилерам. Bet prieš dvejus metus suformuota mumis vieta lyderis jau niekas nedrįso prieštarauti.
Šiame straipsnyje, vykdydamas pažadą, duotą mūsų skaitytojams, mes ir toliau skelbti peržiūros piktogramos rinkoje 2001 metais (rinkos būklę PVC - žr.№ 1 (15) -2002).
Langų rinkos Ukrainoje per pastaruosius metus būdingas бурными plėtros tempą. Dinamika oficialaus importo medžiagos pasak Госкомстата pateikta lentelė. 1.
Lentelė. 1. Apimtis oficialaus importo medžiagų gamybos оконных konstrukcijų profilių forma ir gatavų gaminių, t
PVC Aliuminio, Medžio
1998 2631 1060 894
1999 3508 865 540
2000 5633 -
2001 8994 2211 588
Sektoriaus PVC profiliuotų sistemų užsienio tiekimas per ketverius metus padidėjo 3, 4 kartus, tuo pačiu metu, control) ratlankiai buvo ввезено 2, 1 kartus daugiau.
Ir, jei su пластиковыми profilių situacija šalyje однозначна, nes ukrainiečių PVC profilis beveik jokio, o suvartojama tik importuotas, aliumininiai gamyklų Ukraina экструдируют platų asortimentą produktų, įskaitant оконных ir фасадных sistemų.
2. Ukraina.
Gamyba aliuminio profilio.
Ukrainoje šiandien trys gigantai siūlo savo profilių sistema: didžiausias iš jų-Киевский (buvęs Броварской) augalų aliuminio statybinių konstrukcijų gamina profilius, ne уступающие kartais kaina daugumoje importuojami. Днепропетровский Югчермет gamina pagrindinio lango profiliai - analogas italijos " sistema - pagal savo маркий ТЕКНА. Kitos, rečiau употребляются, sėkmingai завозятся jiems iš-už sienos. Tokia situacija būdinga vidaus gamintojams. Pakankamai didelės išlaidos экструзионной фильеры esant mažesnėms потреблении specialių profilių, padauginta iš ассортиментную skaičius, sunki našta kodas, reikalauja didelių finansinių investicijų, ir padidina капиталоемкость gamybos (pagal panašią schemą bando gaminti PVC profilis, Tiesiai, закупая daugiau komplektuojami į венгерской PANORAMA). Донецкий aliuminio gamykla vadovaujama turkijos verslininkai pasiekė gana неплохих rezultatus. Bet kokiu atveju, čia stengiasi gaminti viską, už ką moka pinigus. Ir nesavanaudiškai клепают донецкие klastojimas turkijos profilių, gandai, ne брезгуя net daugiau именитыми ženklai. Tokia pati Saray донецкого išsiliejimo. Beveik, kaip Одессе, kur visą importo atliekamas Mažos Арнаутской. Dar dviem esamais šalies kodas - киевский augalų "Эфкон" ir харьковский "metallic" - turintys mažai arba rinkos dalį, neturi įtakos tikslumas mūsų skaičiavimai.
3. Dalis medžiagų gamyboje langus.
Skaičius изготовленного į Ukrainą control aliuminio profilio patikimai nežino niekas, bijau, net patys gamyklų. Įprasta, o jų statistika atsižvelgia į валовые našumo весовом ir pinigų išraiška, pažymėkite gaminius pagal paskirtį.
Todėl, apskaičiuojant dalį kiekvieno iš medžiagų gamybos оконных konstrukcijų - plačiai naudojamos Vakaruose funkcija, bet kurios šalies - priimsime поправочный koeficientas, kuris yra atsakingas už произведенный į Ukrainą profilis, lygus 20% nuo importuojamo. Taigi,
vartojimas Ukrainos aliuminio profilio 2001 metais prilygo: 2211 t (importo) + 20% (be) = 2653, 2 t.
Žinoma, kad panaudotus 2001 m. lango PVC profiliai (8994 t, žr. lentelę. 1) sudaro 47, 9% rinkos (žr. "Vitrina" № 1 (15) - 2002, psl. 3). Составим skirtingas dalis:
8994 t - 47, 9%
x - 100%
x = sausį 8777 t bendras svoris потребленных profilių rinkoje Ukrainos 2001 m.
Mokomės dalį, занимаемую aliumininiu profiliu:
18777 t - 100%
2653, 2 t - x
x = 1 4, 1%
Taigi, Ukrainoje 2001 m. 47, 9% langų buvo gaminami iš PVC, 14, 1% - iš aliuminio ir 38% - iš medžio (pav. 1)
Medžių'medinių konstrukcijų apima, kaip vadinamoji "евроокна", tiek ir tradicinių Доківська. 38% langų весовом atžvilgiu sudaro 71 30 t. Iš jų 588, 3 t arba 8555 vnt buvo importuoti iš užsienio, kad prilygo 8, 25%. Мансардных langų, kurių Ukraina negamina, buvo завезено 4802 vnt., kad nei langų kiekį standartinės paskirties 1050 vnt ir sudaro 56% visų importuojamų konstrukcijų. Lengva paskaičiuoti svoris среднестатистического импортного langai su стеклопакетом-588, 3: 8555 -68, 7 kg.
Analizuojant pav. 1, atkreipkite dėmesį, kad labiausiai prieinama отечестве žaliava - medžio - prastesnės per "agresyviai" veržiasi užsienio PVC (pav. 1, a, b). Ir kodėl šį procesą keletą. Tradiciniai "Советсткого" medžių'medinių konstrukcijų neatitinka šiandien ne tik tyrimus šiuolaikinio vartotojui, bet ir reikalavimus ДСТУ, lemiamas charakteristikos šilumos, garso izoliacijos taip pat воздухопроницанию. Alternatyvūs langai, pagaminti tankaus клееного бруса su стеклопакетом blogesnis savo aliuminiu, bičiulius, kaip už tokią kainą (jie brangesni apie 30%), tiek ir pagal eksploatavimo savybėmis (apimtis net pačios kokybės langus per 3-5 metus pradeda облущивается išorėje). Todėl vidutinis pilietis pasirenka naudai металлопластиковых langų žala "natūralūs" (пропитанный apsaugos priemonėmis iki visiško nuostolių гигроскопичности ir натуральности, kad išlaiko tik savo išorinę struktūrą). Tuo pačiu metu bendrovės-paslaugų teikėjai profilio PVC, einu pirmyn pirkėjui, siūlo labai daug ламинированных (кашированы) profilių, ne blogesnis pagal декоративности натуральному medžio, o kartais ir lenkia jį. Kita pačią ypatybę, приписываемое "natūralūs" kurios nors - absorbuoja drėgmės - iš medžio į "евроокна" ir plastiko vienodai, tiksliau, ji visiškai nėra.
Todėl procesas gali pereiti nuo medžių'mediniai langai su aliuminiu pasiskirstymas apie'єктивний ir nepriklauso nuo geografinės padėties šalyje. Tik atsargiai - dinamika pereiti yra atspindys lygio ekonomikos plėtros. Analizuojant pav. 1 matome, kad kompensuoti populiarumo link langų PVC vyksta ir kitose Europos šalyse. Už greičio pokyčių mes pralenkė net artimiausio vakarų kaimynas - Lenkiją, kelias, kurį mes tradiciškai наследуем, ir judame семимильными veiksmus prie pasiekimams lyderis оконной pramonė - Vokietijoje.
5. Dalis profiliuotų aliuminio sistemų.
Vartojimo lygį aliuminio sistemų yra testamentas возросшего kiekio изысков architektūra, buvimo sudėtingų šiuolaikinių konstrukcijų.
Malonu, kad šis rodiklis per dvejus metus taip pat išaugo ir lieka lygio naudojimo Lenkijoje (pav. 1). Tuo tarpu Vokietijoje šis rodiklis yra žymiai didesnis.
Su 14% taikomųjų į Ukrainą aliuminio sistemų n'penktoji dalis - noro modernizuoti ukrainos kilmės. Iki šiol techniškai neįmanoma analizuoti tik завозится į šalį anketą. Dalis kiekvieno iš profiliuotas sistemų pateikta lentelė. 2. Eilutėse su žodžiu "kitos" mes отбили apimtis aliuminio slenksčio, naudojamų gamyboje, durų PVC, o taip pat nereguliarus, ad hoc tiekimas iš kai kurių šalių. Dažniausiai tai atvejai, kai vartojimo įmonių savo reikmėms profilio, kuris buvo naudojamas perpardavimo ir prekių ženklai yra kas nežinomas.
Lentelė. 2. Vartojimas importuojamų profiliuotų aliuminio sistemų Ukrainoje 2001 m.
Profilis Svoris t Svoris. kg (%)
ASAS 105, 1 4, 75
ALUMIL 204, 4 9, 24
BALKAN 228, 2 10, 32
BROKELMANN 32, 7 1, 48
HEROAL 5, 7 0, 25
HILAL 14, 1 0, 63
HUECK 29, 0 1, 31
KLIL 7, 1 0, 32
KURTOGLY 12, 1 0, 54
METALPLAST 146, 7 6, 63
METRA 13, 5 0, 61
RC SYSTEM 23, 7 1, 07
REYNAERS 207, 9 9, 47
SARAY 240, 5 10, 88
SCHUCO 38, 9 1, 75
SPEKTRAL 7, 3 0, 33
WICONA 0, 9 0, 04
YAWAL 64, 6 2, 92
Агрісовгаз 7, 5 0, 34
KITAS GRAIKŲ 24, 0 1, 08
KITAS ITALŲ 4, 8 0, 21
KITOS* 534, 8 24, 19
KITAS RUSIJOS 5, 6 0, 25
KITAS TURKŲ 251, 8 11, 39
2210,9 100
* Aliumininiai profiliai, kuriuos gaminant durų (slenksčiai)
Lentelė. 3 pateikiami dalis kiekvienos profiliuotas sistemos apimties importuojamo aliuminio profilio, surūšiuotas mažėjimo tvarka. Matome, kad didžiausią indėlį įneša turkijos profiliai (suma ввезенного SARAY, ASAS, KURTOGLY ir kitų), bendra dalis, kurią sudaro 27, 56% importo arba 23% bendro vartojimo ratlankiai. Antroje vietoje pagal populiarumą yra graikijos sistema, pateikta BALKAN, ALUMIL ir kitais. Jų bendras rinkos dalis - 20, 64% importo ar 17, 2% aliuminio sektoriuje apskritai. Skirtingai nuo turkijos, prekių ženklų, nė viena iš kurių turi savo atstovybes Ukrainoje ir verslo, kuriais chaotiškas ir greičiau primena turgus, kur kiekvienas bando "gerai", graikijos, gamyklų прислали mums savo полноправных atstovai, teikia techninę ir paslaugų parama. Aišku, kad jie atėjo į Ukrainą rimtai ir ilgam. Ir ne veltui į tokius svarbius apie'objektų, kaip Бориспольский oro uostas ir Pietų j. d. "grand central " - архитектурная perlas sostinėje - остекление atliktas iš BALKAN ir ALUMIL atitinkamai. Gerokai mažiau ir beveik одинаковая dalis sistemų belgijos ir lenkijos kilmės. Du kartus уступили graikus бельгийцы - REYNARS ir RC SYSTEM, užfiksuoti apskritai tik 8, 7% rinkos. Mes lenkai - METALPLAST, YAWAL ir SPECTRAL - dalis yra 8, 2%. Iš esmės skiriasi padėtį vokietijos profiliuotų sistemų алюминиевом ir пластиковом rinkos sektoriuose. Kai didžioji pranašumą vokiečiai srityje control PVC, kiti "алюміньщіков" jiems apskritai pavyko užimti tik 4, 53%. Visai mažas nišas užima pristatymo profilio italų gamybos - METRA ir WICONA - 0, 72%, rusijos Агрісовгаз ir kitų - 0, 49%, izraelio KLIL - 0, 26%.
Lentelė. 3. Rūšiuoti importo mažėjimo
Profilis Svoris t Svoris (%)
KITOS* 534, 8 24, 19
KITAS TURKŲ 251, 8 11, 39
SARAY 240, 5 10, 88
BALKAN 228, 2 10, 32
REYNAERS 207, 9 9, 47
ALUMIL 204, 4 9, 24
METALPLAST 146, 7 6, 63
ASAS 105, 1 4, 75
YAWAL 64, 6 2, 92
SCHUCO 38, 9 1, 75
BROKELMANN 32, 7 1, 48
HUECK 29, 0 1, 31
KITAS GRAIKŲ 24, 0 1, 08
RC SYSTEM 23, 7 1, 07
HILAL 14, 1 0, 63
METRA 13, 5 0, 61
KURTOGLY 12, 1 0, 54
Агрісовгаз 7, 5 0, 34
SPEKTRAL 7, 3 0, 33
KLIL 7, 1 0, 32
HEROAL 5, 7 0, 25
KITAS RUSIJOS 5, 6 0, 25
KITAS ITALŲ 4, 8 0, 21
WICONA 0, 9 0, 04
2210,9 100
* Aliumininiai profiliai, kuriuos gaminant durų (slenksčiai)
Analizuojant individualius poziciją, занимаемые įvairaus profiliuotas sistema rinkoje, tenka konstatuoti faktą, kad vadovavimas per pastaruosius trejus metus įrašoma už турецким profilio SARAY (žr. pav. 2, o,.). Vienintelis konkurencinio bruožas šią sistemą yra jos дешевизна, nors kokybė dažnai menki. Taip ir sistema šį profilį galima pavadinti, su didelėmis išlygomis.
Per pastaruosius keletą metų стремительного plėtros оконной srityje, stabilizuoti ekonominę aplinką apskritai šalyje, pradėjo keistis prioritetai vartotojų, pateikdamas pirmas vieta, kokybės reikalavimai ir tik paskui - prie kainos. Būtent todėl " turkish profiliai, iš paskutinių jėgų išsaugojusi первенство į Ukrainą, gerokai praranda rinką (su 35% 1999 m., liko tik 1 7% - 2001 m).
Sustiprėjo pozicija graikų, kuris gali paliudyti apie растущем профессионализме ir tobulinimo paslaugų ukrainos firmų-gamintojų. Taip, BALKAN per trejus metus padidino asmeninę rinkos dalis yra beveik du kartus - nuo 9% 1999 m. iki 1 6% 2001 m Taigi jis потеснил net seniausias užsienio profilį, kuris prasidėjo Ukrainoje prieš visus - REYNARS, передвинув jį į trečiąją vietą, asmens, kompensuoti. Ir, nors asmeninė niša REYNARS padidėjo per trejus metus su 10% iki 15%, manau, kad džiaugtis firmos "Гея", единолично yra belgijos profilis, itin nieko. Pasitikėjimas savo pranašumą ir почіваніе į лаврах, kai matomas verslo plėtros tiesų lėmė prarasti rinkos. Svarbu juk stebėti ne tik reikalus savo namuose, bet spėti už konkurentus - jaunais ir резвыми, kuriems neduoda ramybės sėkmę pirmųjų.
Taip, konkurentai ne дремлют... Sužavėjo visų antra graikijos atstovas - bendrovė ALUMIL. Per trejus metus ALUMIL padidino savo rinkos dalį per tris kartus - nuo 5% iki 1 5%! Atsižvelgiant į dvigubai talpos rinkoje toks padidėjimas reiškia, iš tikrųjų, шестикратное padidinti tiekimo į Ukrainą. Analizuojant sėkmę įvairaus bendrovės, reikia lyginti ne tiek daug ir absoliuti apimtis tiekimo, kiek gauti iš šios vertybės - greitis plėtros. Taip, "Гея", kad importuoja REYNARS, kad sustiprintu savo nišą 50%, vystosi 6 (! ) Kartų lėčiau žodžius ALUMIL. Įrašant duomenis vystymosi tempą, manau, per artimiausius metus mes esame liudininkai pakeisti į mėgstamiausius pirmaujanti тройке.
Pneumatinė finansinių инвестициями sąskaita sujungti dvi lenkijos firmų - SPECTRAL ir METALPLAST, su nauja verslo koncepcija toliau už graikų ALUMIL lenkų METALPLAST taip pat parodė didelį greitį skatinimo, переместившись su septintosios pozicijos į n'penktąją.
Toks спринтерские-tanya tate užfiksuoti rinkos продемонтріровалі tik dvi firmos rinkoje Ukrainoje. Atstovavimo tik šių bendrovių tokiu tradiciškai мужском kaip verslo возглавляют moterys. Ponai, o ar tikrai moterims yra žinomi sėkmės paslaptis yra paslėptos nuo vyrų akis?
Kalbant apie kitas sistemas, užima gerokai mažesnę rinkos segmentuose, atkreipkite dėmesį, kad firmos SCHUCO, kuri patyrė skausmingas pereinant nuo atstovas atstovavimo, sunkūs laikai завершились 2001 m. Jau pradžioje 2002 m. įmonė organizavo sandėlį į Ukrainą, įsigijo naujų stipriausių переработчиков (apie tai toliau kambariuose). Manau, analizuoti, apibendrinti 2002 metų, mes matome SCHUCO pirmoje n'ятірці.
Norėčiau pridurti, kad daug įmonių, kurios yra rinkoje gana ilgą laikotarpį, kaip, pavyzdžiui, HUECK arba RC SYSTEM, užima beveik tokia pati niša, kaip kai kurie новобранцы. Taip, išskirtinis atstovas italijos firma METRA ukrainoje, bendrovė "Витрал", стартовав tik 2001 metų pradžioje, įstengė išlaikyti gyvybingumą už visą metai beveik tiek pat, kiek kiti metrai aliuminio rinkos.
Malonu, kad prognozės, paskelbti ankstesniuose numeriuose "Dovanos" turi būti realizuotas ir patvirtinta.
Su šio numerio "Vitrina" tampa oficialus žurnalu Aukštosios Аттестационной komisijos, skelbti, kuriame bus priimami svarstyti apsaugos диссертаций į соискание mokslinių laipsnių. Visi išdėstytos straipsnyje duomenis лягут į pagrindą mokslinio darbo.
Baigdamas noriu pažymėti, kad šiame straipsnyje išreikštas pa'objektyvi autoriaus nuomone, atsižvelgiant į patikimų skaičių ir duomenų.
ŠALTINIS: Vitrina
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą