Statyba ir rekonstrukcija.
Architektas, kuris ломает каноны 2006-11-14 12:13:37
Массимилиано Фуксас žvaigždė pirmą dydžio. Jį vadina Квентином Тарантино nuo architektūra - jis daro radikaliai ir ryškios, bet visada монументальные, эпически, net пафосные projektai. Фуксас labai emocionali, mėgsta duoti левацкие interviu'as, neretai pasibaigia скандалами. Фуксас jau turi nuopelnus ir prieš prancūzijos architektūra. Jis pralaimėjusios Daug architektūros prizą Prancūzijoje (1999), Командор prancūzijos ordino dailės ir literatūros (2000). Литовец, kuris gimė Romoje, Фуксас yra narys komisijų planavimo Berlyno ir Зальцбурга. 2000 m. jis buvo direktorius 7-oji Венецианской биеннале, kuri plėtojosi pagal šūkis "Mažiau estetika, daugiau etikos". Naujausias projektų vedlys - " Tautų Ženevoje, bokštai-dvyniai, Vienos, мегамагазін Армани Honkonge, tyrimų centras " Ferrari Italijoje ir " Миланской mugės plotas 1 mln m2. Naujos statybos Миланской mugės svarbiausias dalykas produktas architektūros per pastaruosius 10 metų - atidaryta 2004 m. грандиозного kompleksas naują Миланской mugės, kuris спроектировал Фуксас. Tai - "выставочная махина", " 1 mln m2 - didžiausia Europoje. Tai, iš tiesų, visą miestą. Čia planuojama atlikti iki 20 didelių parodų vienu metu, ir Milanas per осуществленному Фуксас projektą, ketina перетянуть į save dalį europos tarptautinių parodų iš Vokietijos, Prancūzijos. Iš esmės milano miesto teritorija, доставшаяся M. Фуксасу dirbti, - buvo ne iš geriausių: čia anksčiau batisto didžiausias Italijoje нафтоперегінний augalų. Architektas nusprendė papuošti namus vandens teritoriją, kaip tai daroma Лейпцигской parodoje. Per visą миланскую parodą puse kilometrų tęsiasi upė: didelį, su bangomis, slenksčių ir водопадами. Ji наталкивается ant pastato, padengiant kai kurie iš jų gana, o kai kurie iš jų обпливають, sukuriant galingas jacuzzi. Ši dirbtinai sukurta upė - pagrindinė ašis, mugės, arba Corso, kaip rabi Italijoje pagrindines gatves. Ji - dviejų lygių, viršutinis lygis - прогулочный, ir pagal jį пущены эскалаторы, kad pagal šią рекой galite проскочить dėl padidėjusio greičio. Apatinis - tikrosios ярмарочный, ir palei jį eiti baseinai su šiuo vandeniu, kuriame atsispindi fantastiškas stiklinis stogas. Sienos павильонов, выходящих į Corso, pagaminti зеркальными, kai tai yra skirtingi ir aktyvūs spalvų - sidabrinės, raudonos ir mėlynos spalvos. Kai lankytojas juda pagal šios gatvės, tai sienos atsispindi ir ji pati, ir nuolat besikeičiančius kontūrų stiklo stogas. Čia sukūrė miestas-sodas, Centrinis parkas yra dabar ne tik niujorke ir Čikagoje. Projektą pavadinome "Millenium". Vasarą 2004-ojo суперпарк pagaliau atidarytas. Žemyn rapture kritikų, kurie iš karto pramintas "vienas iš geriausių" millenium-projektų pasaulio ". Labiausiai pastebimas apie'objektas parke - milžiniška skulptūra Аниша Капура "Debesys vartai" - vaizduoja gyvsidabrio lašą. Jos veidrodis paviršius atspindi didžiąją dalį miesto panoramos. Ši архитектурная grožis "mieste dangoraižių" sukurta Массимилиано Фуксасом. Kūrėjas ambicingus stadionų Rusijos verslininkas Vladimiras Romanovas paprašė M. Фуксаса sukurti " edinburgo norėdami klubo "Хартс", kurį valdo россиянин. Фуксас sumanyta statyti "gražiausių " pasaulyje". "Edinburgo kainavo 55 milijonus svarų bus priminti gėlių, ir kaip stabilizatoriai šio gėlių jo stogas bus uždarytas ir atsiskleisti. Шотландских architektų шокировала ir tuo pačiu metu užėmė naujienos apie tai, kad pats Фуксас bus pastatyti edinburgo, nes ne kiekvienas meistras statybinių darbų duoda savo sutikimą nutiesti супперсовременного stadiono. "Нувориш" iš Rusijos taip pat pasiuntė Массимилиано suprojektuoti didžiuliai stadionai Vilniuje ir sugeneruoti tik įmonėms iš miuncheno, o taip pat į rusijos Kunigaikštystė. Vadovas биеннале Po 4-ųjų metų pertraukos, 2000 m., vyko kitai raidei rašyti naudojamas tas, septintasis Tarptautinė архитектурная paroda, проходившая per Венецианской биеннале, kuri užima 57 tūkst. m2 ploto. Joje buvo размещено beveik 90 asmeninių pozicijų ir 36 nacionalinių павильонов. Paroda užsienio tūkstantmečius buvo skirta, žinoma, architektūros ateities. Jos tema - "Miestas. Mažiau estetika, daugiau etikos ". Архитектурная etika apima ne tik tai, kad зодчие reikia galvoti apie miestiečių poreikius - nuo bendro patogumo planuojant visų miestų наличию пандусов už invalido vežimėlį - bet ir tai, kad непрофессионалы-tremiami turi teisę spręsti apie architektūrą. Pasirinkdami tokią temą, direktorius parodos итальянец M. Фуксас norėjo atkreipti į специальному - внутрицехового - įvykiai visuomenės dėmesį ir žiūrovų. Bet atsitiko kitaip. Siūlo pamiršti apie grožį, p. Фуксас ne tik buvo išsigandęs išjungti prieš šaudyti публику, bet ir запутал pačių dalyvių. Į Биеннале buvo ne viena tema, o net trys. Pirmoji, tikroji miestas, tai yra урбанизм, aplinkai ir pan. Antra, tai socialinis aspektas architektūra. Pagaliau, trečia, naujos technologijos, komunikacija, virtualios realybės, žodžiu, дигитальный (skaitmeninis) architektūra. Į Биеннале buvo patikrintas projektai vadinamasis "Гнутов, рваной, сгибается architektūra", arba "зодчество burbuliukai" ("bubble architecture"), kaip vadina ją britų, arba "architektūra makaronų" ("architettura dei macaroni"), kaip vadina jį Italijoje, o šiandien jos daro viską, mados architektai: Заха Хадид ir Remas Колхас, ir Peter Айзенману. Pasak kai kurių specialistų, pas visus ji atrodo kaip nors keistai, kurią pateko nepastebimoje vietoje senojo formalus gavimu, netinka mūsų pasaulyje trimatę заигрыванием su виртуальностью. Projektas Paryžiuje Romėnų architektas Фуксас laimėjo konkursą projektų Archyvas centro nacionalinių dokumentų Paryžiuje. Į finale jis ėjo n'penkis savo prancūzų kolegų (o iš viso jų buvo 120 pretendentų). Centro pastatas plotas 85 tūkst. m2 turės būti saugoma valstybės dokumentus, изданные laikotarpiu nuo 1790 iki 2030 m. Taip pat numatyta išplėsti aikštėje po 30 metų. Statybos sąnaudų kaina 110 milijonų eurų. Kompleksas bus visiškai paruoštas функционированию 2009 m. Sergejus Вовченко "medžiagomis užsienio spaudos Projektai Массимилиано Фуксас: Plėsti kapinių į Орвьето (1990); Bendra pastato ir Biblioteka Кассино, Italija (1990); Pastatas bibliotekos, Резе, Prancūzija (1991); Pastatas ENIB, Брест, Prancūzija (1992); Pastatas лицея Максімільен Ištrina, Альфортвіль, Prancūzija (1997); " Tautų, Ženeva (1999); Bokštai-dvyniai, Viena, Austrija (2001), Мегастор Armani, Honkongas (2002). ŠALTINIS: "Statyba ir rekonstrukcija"
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą