Pasaulyje turbūt nėra labiau atliekų ir daugiau изысканного statinys. Esant šiuolaikinės civilizacijos žmonija seniai galėjo išsiversti be каминов, 80 procentų šilumos kurių tiesiog вылетает į vamzdį. Bet šiandien židiniai persikėlė į naują kokybę, tapo simboliu вековых tradicijas. Каминный ugnies, būtų'ется, kam'деревенской arba geležinio narvo, tiesiog įtaigus mus, вырывая iš будничных darbų, ir dovanoja gerą nuotaiką ir dvasinis komfortas, todėl visiems reikia bet kuriuo metu, nepriklausomai nuo amžiaus.
Монументальность ir импозантностьŽidinys - puikus kūrinys, ir proto, ir žmogaus rankų - su metais приспосабливался į be perstojo ją valdo mados įvairių šalių ir epochų, nekeistų vietą, matmenis ir formą.
Medžiagos pagal temą |
---|
Siūlome "oras namuose" |
Era Atgimimo Italijoje židinys atstovavo yra nepriklausomo contraption viduryje kambario ir buvo pagrindinė ir labiausiai funkcionalus objektas inter'иер. Pirmieji трактаты pagal architektūros ir зодчеству yra paminėti tik apie centrinių каминах su atitinkančiu laikikliais, ir tik daug vėliau racionaliai italai perkelia židinys vienoje iš sienų.
Į atstumą židiniai amžiuje, Renesanso didžiulį poveikį turėjo architektūros srovių Prancūzijoje. Būtent nuo to laiko buvo skirstymas į "prancūzijos" ir "romėnų" židiniai, esminis skirtumas, kuriuose buvo išoriniame pateikimo. "Prancūzijos" židiniai buvo nuo kolonos, o "romėnų" rado sau vietą jūros sienos su топкой.
Эффектным elementas силуэтов daugelio prancūzijos pilių tampa каминные vamzdžiai, своеобразно ieškau aukštyn ir sukuriant гармоничный ansamblį su мансардными кровлями.
Ypatingą reikšmę įgyja dekoro каминов: freska, tapyba, parašytų aliejumi, статуэтки.
Žaidimas su forma išsilietų į lauko židiniai-skulptūros ("машероне") su гротескным nuotrauka veido разинутым burna-топкой. Tipiškas tokio импозантного židinio - žinomas visame pasaulyje "židinys-nosies" nuo "Portretas Marija West" namuose-muziejuje Salvadoro davė Ispanijoje.
Aukso amžius каминов
XVIII - XIX ss. židinys jau buvo prie veiksmingas rūšių šildymo, tačiau tuo pačiu metu buvo puoselėjamos dalis bet inter'иер.
Nuo XVIII a. pabaigos dėka padidėtų grafikas fonas Румфорд forma топки židinio gerokai pasikeitė, tapo неглубокой, su nedideliu топочным челом ir mažai galine sienele. Toks новшество gerokai sumažinti dydį židinio ir leido rengti židiniai, mažose patalpose. Atėjo aukso amžius romantiška каминов.
Geometrinių formų su импровизированным naudojant marmuro ir bronzos, античные motyvai tvarkymo, рустикальная imitacija - visos šios tendencijos rado savo vietą каминных salėse.
Увлеченность путешествиями šalių kolonija teikia tautinių ir būdingas nacionalinės detales intarpai каминов. Savotiška экзотика ir aistra retro-историзма naudojamas декорировании retai, kaip duoklė mados ir, deja, ne приживается.
Tuo pačiu metu, ypač ryškiai matomas питерская ir московская mokyklos каминного meno, черпают Skandinavijoje kūrimą su technologijomis ir проектируют juos į naują rūmų stilių. Meistrai puošia каминные kambario Аничкова rūmų, Адмиралтейства, Эрмитажа, Смольного, kuriant rusijos bendrąją erą эклектики savo rankomis.
Дровами ne топим - топим углемPabaigoje-XIX pradžioje XX ss. vietoj malkos, tapo топить углем, kad kitaip negali įtakoti dydžio židinio. Miniatiūriniai židiniai būna eros art nouveau, синтезируя šiuolaikinės pasiekti ir viduramžių tradicijos. Plotis vaizduotę meistrai jau ne tik niekuo. Pavyzdžiui, vizitine kortele didžiojo каталонца Antonio Гауди tapo naudojimas lazda blizgus keramikos pateikimo fasadų каминов ir спиралевидная formos vamzdžių. Rusijos каминный модерн architektas Федора Шехтеля būdingas apdaila iš medžio ir sklandžiai pereiti nuo vieno architektūrinio stiliaus prie kito.
Naujoves visame - moto avangardo. XX a. viduryje повальное traku минимализмом ir примитивизмом šiek tiek приостановило триумфальное procesija каминов su inter'еров, tačiau per kelerius metus į mados židiniai отвоевала savo poziciją, tiesa, kelis naujajame kaip.
Architektai, nuolat eksperimentai, ieško vis daugiau naujų formų, apdailos elementai, medžiagos, vietą ir, bando ne переборщить į kombinacijų to ir kito, kuria kartais tiesa šedevrų, beveik visada aiøkiai derinasi su многовековыми tradicijas.
Naglis Коваленко
Šaltinis: www. еremont. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą