2014 m. rugpjūčio 28 d., ketvirtadienis

Menas, покорившее amžiaus 2006-11-14 12:14:50

Statyba ir rekonstrukcija.








Menas, покорившее amžiaus
2006-11-14 12:14:50

Sąvoka "grožis išgelbės pasaulį" amžius realizmo ir прогрессіющіх technologijų seniai tapo банальность. O juk į глубинках žmogaus esmės заложено siekimas прекрасному. Ir šis noras pasireiškia norite pagerinti savo išvaizda, savo butą ir, galų gale, visą supantį pasaulį. Architektūra kaip niekas kitas ryškiai atspindi siekį žmogaus sielos, rodo laiką ir įvykius. Keliaudamas per laiką daugelis architektūros statinys доносят iki mūsų dienų dvasią ir savo eros. Tiesiog unikalus šiuo atžvilgiu šventyklos senovės Kijevo. Kaip produktas miesto pastatas meno, senovės Kijevas отличался nuostabus цельностью ir tobulumo. Atrodė, kad jis buvo sumanytas ir aplieti kokiu nors viena гениальным зодчим. Bet iš tikrųjų architektūra Kijevo susidaro per amžius ir sveikieji kartų meistrų. Amžius героических karo žygiai ir mūšiai порождала ir stiprios dvasios žmones, kurie paliko частичку savo sielos произведениях монументального meno. Šiame amžiuje вырисовывается du intervalai: X-ХІ str., Iš viršaus архитектурной виртуозности kurio yra Sofija Kijevo ir ХІІ-ХІІІ str., Kai buvo сооружен Михайловский Златоверхий katedra, garsioji savo фресками ir мозаиками, пов'susijusiomis su ім'iam печерского vienuoliai Алимпия. Sofija - atspindys dangiškosios harmonijos, buvo manoma, kad Софиевский katedra строился etapais per 50-75 metų. Tačiau jau įrodyta, kad laikotarpiu jo возведения - 10-15 metų (turbūt 1037-1051 m.). Iš pradžių tai buvo didžiulis пятіапсідний šventykla, apsupta iš šiaurės, pietų ir vakarų atviras galerijų. Pranašumą del duomo " украшала pavarų sudėtis iš trylikos куполов. Su'єднуючись atviro galerijų, jie kūrė įspūdį пирамидальности pastato. Sienos buvo выложены iš didžiausių цельных akmenų - granito ir raudonos кварцита. Dažų paletę дополняли oranžinės spalvos sluoksnį calc-цементного tirpalo, naudojamų klojant akmenų. Toks saulės dažymo sienos puikiai гармонировал su серебряно-pilka danga vonių ir склепов. Tai придавало собору торжественность ir grožį. Suprasti eilės vystosi architektūros formų Софийского šventyklos, verta paminėti, kad jis пронизан взаімосочетающіміся skaitinių соотношениями. Nuostabus būdas čia naudojama skaičius 12. Šis skaičius yra skaitoma pagrindinių dydžių šventyklos - 12 pėdų, arba 3, 75 m. Matmenys 12 12 pėdų, turi dauguma erdvinių ryšių, sudarančių pagrindinę struktūrą, šventyklos. Vidinis spindulys pagrindinė апсиды taip pat 12 pėdų, 12 vartų, 12 pagrindus, ant kurios stovi, sienos, šventyklos, 12 арочной вырезов centrinių arcades", net 12 lentų, kurios supa сакральную zoną del duomo". Tai beveik mistinę, iš pirmo žvilgsnio, noras visur pabrėžti skaičiaus 12, pagrįstas Šventojo Rašto eilutėse, kur apibūdinta dangaus Jeruzalę. Noras sumažinti dangų žemėje ir šiandien lydi daug meistrų, tik individualus suprasti, kokie gi šių dangų. Puikus gražinimu vidinės šventyklos yra senas freska, piktogramą, стенопісанія. Virš vakarų įėjimo arkos yra iškilmingas nuotrauka Pirmojo visuotinio del duomo". Sudėtis pilna figūromis иерархов sodrus литургической drabužiai. Centre - figūra Konstantino Didžiojo su atributus imperatoriškoji valdžia yra sfera ir скипетром. Atnaujinti stogo ir naujas раскрашивания šv. Софии tenka viduryje arba antroje pusėje ХVIII amžiaus. Jo praleisdavo meistrų meno mokyklos Софийского vienuolyno, kuris просуществовала prieš 1786 d. Šiuo metu pagrindinė бане buvo vaizduojamas благословляющий abiem rankom Gelbėtojas, žemiau mykolo archangelas, ir kiti архангелы. O стенках tarp langų atsispindi 12 apaštalų. Virš kiekvienos располагались aukso žvaigždžių, kurių viduje - ugninga kalba. Ši новообразованная kuro sudėtis yra aiškiai перекликалась su senovės мозаичной, kurią ji сменила. Pradžia XIX amžiaus tapo šv. Софии atgimimo laikotarpiu jos senųjų meninių vertybių. Legendinis Алимпий Laikotarpį XII-XIII ss. architektūros ir meno toji įsimintina, kaip laiko forma vietovės mokyklų. Atidaro šį laikotarpį Михайловский Златоверхий katedra (1108-1113). Jo išvaizda akivaizdžiai liudija apie nutraukimo paveldėjimo Bizantijos ir turite savo stilių. Pradžia šiame пов'sieja su ім'iam vienuoliai Печерского vienuolynas, nuosavybė meistrų tapybos Алимпия. Jo ім'i pakrovimas legendų. Tačiau kartu su jais konservuoti ir realūs istoriniai faktai. Tėvai dar ankstyvame amžiuje atidavė jį į "mokymą иконного raštai". Pažymima, kad jis rado незаурядное dovana rašydami ikona. Bet užsiima tapyba, ne dėl turto. Tai, kad зарабатывал, jis делил į tris dalis: į vieną pirkęs dažų ir įrenginiai piešimo, antrą gerbė монастырю, o trečdalis оставлял savo poreikius. Dirbo "ne дадячі sau ramybės", kaip parašyta "Печерском Патерике". Kai Алимпий tapo jau žinomas meistras, vienas киевский turtuolis norėjo sukurti už savo pinigus ir padovanoti bažnyčios 7 ikona. Jis davė dviejų монахам иконные lentos ir sidabro užmokesčio forma, kad jie susitarė su Алімпієм. Vienuoliai скрыли tai nuo vedlio, ir dar du kartus pasiėmė su kliento mokestis, remdamasi reikalavimai Алимпия. Turtuolis su noru sumokėtų tris kartus, tai reiškia, kad šlovės Алимпия. Laikais princas Vladimiro Мономаха didelis ugnies Подоле sunaikino daug darbų garsaus живописца. Manoma, kad vienas iš geriausių darbų meistro ženklelis "Great Панагия" saugomi Третьяковской galerijoje. Šią piktogramą Vladimiras Мономах pasiuntė iš Kijevo į Sietlas į įmonę, paremtą jiems bažnyčia. Paletės amžinojo grožio Skiriamasis изюминкой senovės Михайловского del duomo " buvo grindys, выложенный mažais spalvų akmenimis. Bet 1653 m. aprašymą vieną iš keliautojų matyti, kad šio мозаичного grindų jau buvo. Vietoj mozaikų muziejus gulėjo didelis raudonos plokštės. Tada paulius tapo чугунным, o pabaigoje-XIX. - Выложен паркетом. Своеобразием architektūros ir dizaino Михайловского del duomo " tapo светотеневое modeliavimas formų, drąsus palyginimas šviesus ir нежных spalvų. Į фреске, изображающей apaštalų, subtiliai'derinamos baltos, rausvos spalvos, neryškiai raudoni tonai kuriant asmenų ir drąsiai ryškios linijos силуэтов, kurie sukuria judėjimo įspūdį. Skiriamąjį tampa susidomėjimą tikro ir sugebėjimas jį perduoti. Įdomu yra ir medžiaga, naudotas kuriant Златоверхого. Парапетные aptverti šventyklos buvo pagaminti iš шиферных lentų su marmuro fragmentu. Jūs vakarinio įėjimo buvo įdiegtos dvi senovės marmuro kolonos su капителями византийского tipo. Marmuro drožinių detales, украшавшие contraption, nurodo византийскому importo. Nors yra prielaida, kad kai kurie iš jų отделаны vietos amatininkai. Toks derinys elementų klasika ir naujų веяний создавало ypatingas skonis ir делало Михайловский yra viena iš labiausiai prabangūs sales, украсивших Kijevas dėl amžiaus. Keičiasi laikai ir žmonės, веяния mados ir prašo visuomenės, bet grožis vis dar išlieka galinčios išgelbėti pasaulį - vidinis pasaulis kiekvieną, kas atvers jai širdį... Оксана Шаповал
ŠALTINIS: "Statyba ir rekonstrukcija"

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą