2014 m. balandžio 16 d., trečiadienis

Virš vandens

Vandens telkinį, o одушевляет visą vaizdą sodo, suteikia jai gyvybingumo ir šviežumo. Nesvarbu, tai yra dirbtinis tvenkinys ar prabanga gamtinių kraštovaizdžio, laimės pasirodė, kad dalis загородного nuosavybės. Bet kai visame gražume vanduo - aplinka ypatinga, kuriai reikia specialaus požiūrio ir perkeltine, ir tiesiogine prasme.

Užtvindė pakrantę речушки ar ežero, arba puikiai ровные, bet vis tiek reikia укрытии sienos рукотворного kranto - nutiesti помоста reikia, kad būtų galima grožėtis vandens гладью. Ypatingas atvejis šios statybos - erekcija krantinės jei valtis ar jachta.

Medžiagos pagal temą

... Ir net savo salą!
Vanduo, vanduo, aplink vanduo!
Vanduo ir medis - toks derinys niekam удивишь. Be to, jis maksimaliai natūraliai suvokimas. Todėl ekologiškai смотрятся замощенные medžiu aikštelės-terasa su декоративными водоемами reguliariai formato, протянувшихся palei baseino medžių'medinės terasos ar мостики virš ežero. Sukurti visų šių konstrukcijų daug niuansų, bet yra ir kažką bendro: tiesa pasirinkta medžiaga, kuri ir pradžiugins nuomone, ir palikite ją nuolat energetikos kaimynai drėgmės.

Dirbtinis upės, medžių'яне kranto...

Tinkamas геометрическая forma mažų ir, svarbiausia, неглубоких vandens baseinų, esančių sode, reikalauja specifinio perimetras. Patys vandens telkinius daroma iš betono, nes būtent šis universalus medžiaga galėtų suteikti jiems "griežtas, lieknas išvaizdą" be nereikalingų išlaidų, tačiau kranto, kaip taisyklė, reikalauja apsaugos ir декоративного slėptuvę.

Viskas, kas pasakyta apie dekoratyvinių водоемах taisyklingos formos, galima pasakyti ir apie sporto baseinuose. Отмостка iš medžio, ypač su briaunomis paviršiumi (kalbos specialistų "вельвет"), - tokiu atveju geriausias variantas.

Puikus medžiaga - террасная lenta. Didelio tankio medienos ir keletas ypatingų savybių veislių medžio užtikrina tokiu отмостки ilgą gyvenimą lauke. Beje, esamą dirbtinis analogas, pvz., sintetinė danga Aikona, vizualiai ir pagal savybių (tvirtumo ir patikimumo, trūksta slydimo) dažnai nė kiek ne blogiau, nei natūrali mediena, tai yra gerokai pigiau. Yra ir kitų panašios medžiagos: Dek-King ® (didžioji Britanija), Flexiteek (Švedija), Marindeck 2000 ® (Nyderlandai).

Privalumai sintetinis мощения: ilgaamžiškumas, lyginant su хвойными породами, atkaklūs spalvos, mažas svoris, nėra būtinybės į зазорах montuojant. Paviršius nereikalauja periodiškai iš naujo пропитки aliejumi, kaip, pavyzdžiui, настил iš natūralaus tiko lauko, ir ne skaidres, net kai ji padengta vandeniu. Prie недостаткам gali reikšti didelę šildymas veikia saulės spinduliai. Gamybos technologija danga leidžia pasiekti ne tik spalvų panašumo su medžiu, bet ir imituoti текстурных savybių, tokių kaip paveikslas pluoštų. Kainuoja medžiagos, iš plastiko nuo 4000 iki 5500 lt. už kvadratinį metrą.

Standartinis storis террасной lentos - 22 ir 44 миллиметра. Norėdami настилов ant ežero kranto daugiausia storio lentos - jie незаменимы į konstrukcijų, соседствующие sausos žemės. Дренирование ant kranto, natūralios kranto, kai tai обов'būtinai; taip pat svarbu atkreipti dėmesį į atrankos atsilieka konstrukcijos.

Jei krantą ežero ar upės заболочен, reikia kruopščiai paruošti aikštelę po отмостку: gaus дерн, gruntą kruopščiai утрамбовывают, ir su nedideliu уклоном link kranto, kuria дренажный sluoksnis - daroma отсыпка smulkiu гравием (frakcija 5-20, standartinis aukštis - 300-500 mm ), jame прокладываются дренажные kanalai.

Jei krantas kietas, tai, kad atlaikytų horizontas отмостков, dalį jų reikia nustatyti ant polių arba, kai mažame assist, atramines priekabą, kurie leidžia reguliuoti aukštį настила. Kai reikia pakelti мостики virš dviejų metrų daro свайный pagrindas arba naudoja medžių'mediniai stulpai ar plieniniai vamzdžiai.

Apdorojimo отмостков составами, препятствующими gaisrą (антипиренами), galima dėti tiesiai ant jų nešiojami krosnies-grilis, sodo židiniai, грили arba мангалы.

Patikimas prieplauka

Яхтинг - puikus okupacija, be kurio ir prabanga ne prabanga. Nenuostabu, kad nekilnojamojo turto krantų vandens baseinų yra išskirtinis paklausos, o buvimas miestelis jachtų klubas - visada ženklas элитарности. Organizuota коттеджные miestelių siūlo gyventojams "поселковые" пирсы ir эллинги (tiesa, jų nuomos kaina dažnai sukelia šoką žmonės, kurie žino, kainą pinigus). Laikyti laivo iš savo krantinės daug gražiau ir pigiau, ir jei ne gąsdinti formalumų (gauti leidimą kėlimas ir eksploatuoti pastatų pakrantės apsaugos juostos, bet ir labai sunku - tenka praeiti daug согласований, įskaitant valstybinę ekologinę экспертизу, atlikto Rosprirodnadzor), tada galite statyti "gimtoji" prieplauka".

Asmeninėms "mažojo laivyno" yra tik du variantai пирсов: свайные (stacionarūs) ir понтонные (плавучие).

Prieplaukų į сваях Rusijoje buvo seniai - kai kurie jūrų uostuose šalyje iki šiol stovi tas, kad funkcija pastatytas į царские laikais. Optimalios древесиной kad poliai yra laikomas лиственница, unikalus pagal atsparumą nuo vandens. Bet šiandien yra alternatyva medžių'деревянным опорам - metaliniai. Plius tokių poliai dar ir tai, kad jie aukštį. Dažnai tai yra geriausias sprendimas, ypač, kai prioritetu tampa paprastumas ir lengvumas. Prieplaukų ant metalinių опорах, patikima ir saugi, jie опускаются ir pakyla naudojant specialius mechanizmus, todėl paviršius išlieka sausas net ir didelėmis. Horizontas причалов į сваях sudaro betono plokštės, dekoratyvinis viršutinis sluoksnis - kaip taisyklė, террасная lenta, angliškai deck. Tai yra tas pats žodis anglų kalboje reiškia laivo denio.

Jei gruntas vietoje statybos labai m'kuris, tai geriausia, kad понтонный prieplauka, kadangi poliai turite rezultatas tikslus per giliai. Tai, žodžio pasakyti, pastebimai pigiau, nei statyti stacionarių krantinės, ypač atsižvelgiant į būtinus paruošimo darbus dugno. Tačiau, kai kuriate palaikius upės patikimai pritvirtinti lengvai modulinė prieplauka bus problemiškas. Dar vienas "bet" - эстетическая šalis.

Prieplauka teritorijoje sodo dalis, kraštovaizdžio tvarkymo specialistai dizaino, o iš gražioje уголке, prie vandens. Todėl nemažą reikšmę turi estetika statinys. Dauguma architektų - ярые priešininkai pontonai. Juos galima suprasti: stacionarus prieplauka " visada atrodo выигрышнее. Patarimas проектировщика dvaro spalvingo talpa gali forget, kad "teisės" argumentas: įrengimo pontonai, paprastai lengviau gauti derybas, o iškilus problemai, juos lengva išardyti. Kita vertus, вбивая į dugną polių, šeimininkas lyg ir закрепляет pasilieka акваторию.

Понтонные prieplaukų gali būti бетонными arba iš plastiko. Плавучие prieplaukų ant plastiko понтонах paprastai протягиваются 3, 4 arba 5 m ir sudarytos iš сходнів ir pagrindinės dalys. Be to, jie dažnai būna модульными - iš atskirų elementų, напоминающих konstruktorius Lego. Tokių prieplaukų be pastangų transformuoti - galite net pakeisti konfigūraciją, iki visiškai sureguliavimas ir surinkimas pagal naują schemą.

Понтоны iš betono išskiria patikimumą, kadangi ši medžiaga yra patvari ir nėra linkęs korozijos, tai tarnauja per amžius. Technologija statyba betono понтонах leidžia statyti плавучий prieplauka, skirta valčių ar jachta į bet kokį skaičių stovėjimo vietų ir savavališkai konfigūracijos, taip pat prieplauka " jei lėktuvas-амфибии ar viešbutį ant vandens.

Yra nustatyti papildomų elementų krantinės. Prie jos yra aptverti, kuriems reikia patikimai ir greitai крепиться į болтах prie pagrindo krantinės, suolai iš aliuminio arba medžio, спусковые laiptų. Be to, stacionarių причалах galima rengti skirtukus poilsiui.

Praktiškumas, эстетичность, kaina - visa tai labai svarbios savybės причалов. Tačiau negalima nepaisyti ir экологичностью. Šiuo atžvilgiu plastikiniai понтоны yra laikomi labiausiai priimtinas. Kai изготовлении pontonai į gamyklos sąlygomis lengviau užtikrinti kokybės kontrolės naudojamų medžiagų, o statant понтонных причалов beveik panaikinti patekimas į vandenį jokių žalingų aplinkai medžiagų.

Kai kuriose šalyse, beje, griežtai reglamentuoja naudojimas пропиток už medžių'medinių настилов причальных įrenginius. Oficialiai šie apribojimai susiję su savininko jachtos, kuris nusprendė обзавестись savo причалом, tačiau, kalbant apie asmeninę atsakomybę kiekvieno žmogaus prieš gamta - tai yra svarbu.

Tatjana Zelenova

Šaltinis: zagorod. spb. lt

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą