2014 m. balandžio 28 d., pirmadienis

Pagrindinis paslaptis мебельщика 2006-11-09 16:51:38

Statyba ir rekonstrukcija.








Pagrindinis paslaptis мебельщика
2006-11-09 16:51:38

Norėdami ukrainos мебельных dizaino bendrovių ir pramonės plėtrą, šiandien yra problema. Bandant ją įveikti, jie dažnai eiti mažiausio pasipriešinimo keliu - vietoj to, kad investuoti į savo dizaino biuro, tiesiog atgal į viršų modelis iš vakarų katalogų. Požiūris yra klaidingas: pasak žinomo italų dizaineris Giorgio Сапоріті, "svarbiausia, kad verta daryti statymą, dirbant baldų rinkoje, - originalias dizaino idėjas kartu su грамотным gamybos ir skirstymo". Savininkas ir vyriausiasis dizaineris italijos bendrovės " IL Loft Giorgio Сапоріті metu buvimo Ukrainoje šlo'язно sutiko pasidalinti savo sėkmės paslaptimis ant baldų rinkoje žurnalistas "&". PAGALBA "&" Italijos kabineto bendrovė " IL Loft - šeimos įmonė Giorgio Сапоріті. Rinka veikia maždaug 35 metų, užsiima gamybos, gyvenamųjų ir biuro baldus. 95% produkcijos realizuoja už Italijos ribų. Pagrindinis biuras ir gamybos plotas yra netoli Dževskio (Italija). Valstybės įmonės - 350 vyras yra gerai Žinomas pasaulyje, visų pirma kaip gamykla, siūlo originalius ir стильную baldai. Labiausiai именитые klientai: pop žvaigždė Michael Jackson, теннисистка Martyno Навратилова, tinklo viešbučiai Hilton, oro Орли (Prancūzija), pagrindinis biuras įmonės Mersedes Benz " ir kt. "&": Pone Сапоріті, ar jūsų darbo patirtis ukrainiečių rinkoje jau spręsti apie jo specifiką? D. . : Žinote, mes įgyvendinti "namų rinkos", - Italijos - tik 5% savo baldų. Ir tam, kad jaustis užtikrintai dėl kitų, mes tiesiog privalo'вязаные žinoti specifiką rinkos, paklausos struktūra. Juk vartotojų pageidavimus skirtingose rinkose dažnai visiškai priešingas. Pavyzdžiui, vokiečiai labiausiai прагматичные, jiems reikia funkcinė ir praktiškas baldas. Amerikiečiai labai требовательны, mėgsta prabanga. Japonijoje, priešingai, vertinami baldai "lengviau": kompaktiškas, nedidelis, "be pretenzijų". Итальянцам pat patinka, kad jis būtų gražus. Atsižvelgiant į patirtį su украинской platintojas'ютором, kuris, kaip taisyklė, užsakymų geriausias modelis, aš darau išvadą, kad jūs украинцев puikus skonis. Vienintelis dalykas, dėl ko skundžiasi partneriai - šios rinkos yra labai didelės kainos. Tačiau keletą metų darbo čia leidžia man kalbėti, kad ši rinka yra labai perspektyvi. Todėl būsime ištaisyti situaciją su kainomis: aš nusprendžiau, kad kaip tik приеду į Italiją, pradėsiu dirbti su nauja baldų serija - specialiai noro modernizuoti ukrainos rinkos. Ji bus pigesnė nei kitos kolekcijos (išnaudojant pigių medžiagų), bet ne mažiau įdomus. "&": visada kuriate kolekcijos pagal reikalavimus tam tikrą rinkos? D. . Ne, "be kolekcija" taps savotiška išimtis. Apskritai mes neturime baldai, sukurtą specialiai japonų, amerikiečių ar italų rinkose, surinkimo gamyklos - labiausiai разноплановые gaminius. Tarkim, vienas rinkinys - griežtas ir praktiškas, kitas - "linksmas" ir originalus, trečias - prabangus ir brangus. Visos trys rinkinio perka kaip Vokietijoje, taip ir Italijoje, Amerikoje, tiesiog santykį, kiekvienu atveju skirtingos. "&": Tačiau šie santykio struktūrą paklausos reikia reaguoti, kad planuoti tiekimo. Kaip pas jus įmonėje pastatytas marketingas? D. . : IL Loft - tipiškas italijos bendrovė. Mes, kaip ir visi, stengiamės pateikti pirmieji pasaulinėje rinkoje nauja kolekcija ir опередить konkurentų. Bet rinkodaros skyriaus, kaip reiškinį mes neturime. Pirma, aš pats labai daug keliauti ir studijuoja padėtį vietose. Antra, pirmiausia mes leidžiame mažos partijos baldų. Ir priklausomai nuo to, kaip ji parduodama, priimame sprendimą, kad vėliau gaminti įvairaus modelio. Tokiu atveju gamykla niekada neveikia į sandėlį. Nuo platintojas'platintojai gauna užsakymus, mes juos vykdome. Viskas labai paprasta: nėra paklausos - nėra užsakymą - nėra gamybos. Ir modelis, į kurią ilgą laiką nėra užsakymų, tiesiog išbrauktas iš "srauto". Tačiau pas mus beveik nebūna situacijų, kai mes "ne угадали" modelį. Už daugiau nei 30 metų dėl šios priežasties снимались su gamybos vos 1-2 modelis. "&": Kas tokiu atveju būdų skatinti produktą į rinką naudoja įmonė? D. . Mūsų būdų skatinti новинок visiškai tradiciniai - du kartus per metus mes atliekame parodos, издаем katalogai, po to, kaip taisyklė, pardavimų apimtys smarkiai didėja. Gali būti, kad visos bylos pavadinimo kodas. Jei tu - pripažintos autoritetą pasaulyje baldų mados, tavo idėjos, net labiausiai drąsus ir neįprastas, bus parduodami. O ім'gali sukurti tik realus pagrindas - pristatome geras ir pastebimas prekę. Aš ne устаю kartoti: sėkmę užtikrina pirmiausia įdomių idėjų. "&": Kaip jums pavyksta "atspėti", kokia idėja bus parduotas, o kuri nuo pat pradžių pasmerktas žlugti? D. . : Man tai labai lengva, dėka specialios organizacijos gamybos fabrike. Mes turime galingą dizaino skyrius, kurių aš asmeniškai руковожу, ir galingas platintojas'юторський centras, su kuriais mes palaikome artimo ir paspauskite select'ryšiai. Žinant, kad продавалось vakar ir šiandien, aš galiu prognozuoti, kad bus populiarus rytoj. Ir atitinkamai pritaikyti dizaino departamento (ir pirmiausia - sau pačiam) į "reikiamą banga". Man atrodo, kad bėda daug мебельных fabrikų būtent tai, kad jie niekaip negali rasti kompromisą tarp dizaino ir gamybos. Menininkai kažką рисуют, tada jų idėjas "apdoroja" производственники, kurie nieko смыслят dizaino, bet nori, kad ji būtų lengvai padaryti techniškai. Dėl to pasidaro neaišku, ką. Mes turime gamybos dalis užsiima tik gamyba. Jiems suteikia jau paruoštus projektus, neklausdamas nuomonę apie viso darbo. Apie galimybes techninio įsikūnijimo modelis galvoja dizaineriai, kurie kuria projektavimo dokumentus. Ir, jei kas nors kelia jiems abejonių, jie gali čia pat kreiptis į дизайнеру, kuris sukūrė idėją, ir išspręsti kartu su juo, kaip šią idėją galima "подкорректировать". "&": susidaro įspūdis, kad dizaino skyrius - pagrindinis vienetas, jūsų įmonė. Ar tai tiesa? D. . : Taip ir yra. Ir taip turėtų būti, bent jau baldų gamyboje. Čia tonas nurodomas visų pirma idėja. Jei tu pasiruošęs nuolat siūlyti naujas originalias idėjas, tai galėtum опередить konkurentų. Jei ne - eiti į dugną, net jei tokiu atveju tau bus gera ir kokybiškus gaminius. Aš, kaip dizaineris puikiai tai suprantu. Ir todėl man prieš savimi ir savo menininkai aukštos užduotis. Mes turime "generuoti idėjas nuolat, be sustojimo nė minutės. "&": jūs Pritraukti žinomų dizainerių iš viso pasaulio ім'iam, kad nuolat "generuoti" geriausios idėjos? D. . Ne, man labiau patinka dirbti su jaunais dizaineriais, kurių daug šviežių idėjų ir yra noras kažką kurti. Man patinka šviesti iš jaunų žmonių šių specialistų. "&": Jūs asmeniškai воспитываете jaunų dizainerių? D. . : O, tai padeda specialus principas sąveikos dizainerių kompanija. Pvz., kas sugalvojo idėją. Kiti - tie, kurie dirba šalia, - reikia ją lavinti ir tobulinti. Tokiu atveju pas mane yra taisyklė: kas man visada sako "taip", tai negali su manimi dirbti. Manau, kad ginčų gimsta tiesa. Todėl visada ilgai спорим ir ilgai совершенствуем kiekvieną naują idėją. Ir kai задуманное воплощается į konkrečią modelis, - tai jau rezultatas yra kolektyvinės kūrybos, kur visi vieni iš kitų mokosi. "&": Geriau dizaineris nebijo, ar "nuveikti" konkurentus? Kuo jūs laikote savo воспитанников bendrovės? D. . : Geriausias būdas išlaikyti dizaineris - suteikti jam galimybę savojo aš. Pvz., mano menininkai žino, kad, naudokitės jie į antrą gamyklą, dauguma jų idėjų ложилось būtų "stalo". O pas mus beveik visi paleisti į gamybą. Žinoma, už metus darbo gamyklos iš mūsų eidavo dizaineriai. Kas tai yra atidaręs savo darbą, kas tai ieškojau vieta получше. Bet aš nebijau to. Jei mano mokinys "переманили", vadinasi, aš geras mokytojas ir воспитал geras dizaineris. "&": Jūs sakote, kad pas jus beveik visi dizaino idėjas įgyvendinti praktiškai gamybos. Ne'yra pirma nesėkmingų idėjų, ir ką jūs darote tokiais atvejais? D. . Net ir pačios idėjos nepavyksta beveik visada yra grūdų protingo. Jį reikia tik paimti ir atskirti nuo "lukštai". Jei jaunas dizaineris pats negali to padaryti, jam padeda kiti, labiau patyrę darbuotojai. Bet vistiek, jis ne разочаруется, ne замкнется sau, taip bus ir toliau kurti. "&": Ne "leidimo" jūsų idėjos konkurentai? Ir jeigu tokie dalykai atsitinka, kaip jūs atsakytumėte? D. . Kelis kartus tai vyksta. Tačiau iki teismo aš niekada nesikreipė. Manau, jei kas paėmė mano idėja, išsivysčiusių jos kažkas pridėta, tai gerai. Vadinasi, idėja tikrai įdomi. Vieną kartą mano университетский lektorius, žinomas italų architektas, sakė: "Aš nieko sukurti. Imu tai, kas jau yra, ir tiesiog šiek tiek list nustatymai)". Iš esmės viskas, ką mes sukuriame, jau kažkada buvo. Kėdė, kaip žinoma, susideda iš nugaros ir sėdynės, ir labai sunku radikaliai patobulinti jo konstrukciją. Dizainerio nuopelnų tik tame, kad jis praleidžia, kai увиденное per savo sielą. Ir jei kažkas įkvepia sukurta manimi baldai, aš tik džiaugiuosi. "&": Daugelis ukrainiečių мебельщики skundžiasi tuo, kad net buvimas originalaus dizaino idėjų nereiškia 100% sėkmingas vidaus rinkoje - per "drąsus" detalės mūsų vartotojas gali ir tai įvertinti. Ką reiškia santykis "madų" ir "tradicinio" jūsų baldai? D. . : Vartotojai ir savo daugumoje visada nori gauti originalus produktas. Todėl mes nebijome eksperimentuoti - mūsų darbas visada необычны. Pavyzdžiui, beveik visi gamintojai, изготавливая мебельный rinkinys, kaip taisyklė, daro daiktus iš vienos ir tos pačios medžiagos. Pas mus tiesiogine prasme kiekvienam išmatos naudojamos įvairios medžiagos ir kiekvienas turi savo dizaino. Manau puiki naujiena, kurioje išmatuojamais 100% madingų idėjų ir nėra nieko tradicinių. Jei tai mada greitai keičiasi. Ir kad tavo baldai продавалась, reikia nuolat ieškoti naujų orientyrų rinkoje. Geras dizaineris turi nuolat stebėti течениями mados ir предугадывать, kad bus populiarus ateityje. Ir net daugiau - diktuoja mados. "&": Iš pradžių interviu'as yra sakęs, kad rinka Ukrainoje "labai perspektyvus". Ketina IL Loft plėsti savo buvimą jame? D. . : Manau, taip. Nors šiandien mes darome pagrindinis dėmesys rinkas Rytų Europos šalių, Ukrainos, taip pat įeina į zoną, mūsų strateginius interesus. Ir pirmieji veiksmus į savo rinką bus pratęsimo platintojas'юторської tinklo ir specialios kainos pasiūlymą. Plius - naujų idėjų.

ŠALTINIS: Сапоріті D.

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą