Statyba ir rekonstrukcija.
Taisyklės выбивания 2006-11-09 16:49:32
Net rinkoje, kuri beveik visiškai užimtas produkcija užsienio gamintojų, per 3 metus galima išeiti į lyderio poziciją. Kokiu būdu - pasakoja Богдан Цуприк, generalinis direktorius UAB "Pramonės apie'єднання" Древесные plokštės ir medžiagos? (Prekinis ženklas WBMд). Įmonės prekių WBMд pradėjo aktyvią veiklą ukrainiečių rinkos dalių baldų 1998 m., kai vidaus laminuoti plokštės buvo neįprasta - beveik 100% kad šio produkto импортировалось. Šiuo metu bendrovė įgyvendina Ukrainoje 75% производимых meile ламинированных FAIL.; likusi dalis produktų ateina į užsienį. Generalinis direktorius UAB "Pramonės apie'єднання" Древесные plokštės ir medžiagos? Богдан Цуприк aiškina, kad įmonės sėkmę tuo, kad jos metu įmonės WBMд atnaujino kaip technologinį įranga, поменяв jį labiau modernus, todėl ir požiūriai į valdymą, gamybos ir kokybės kontrolės, todėl, visų pirma, pasiekti norimą vartotojų kokybės sudėtinės dalys baldai, antra - mažinti gamybos produktų. "&": Богдан Мирославович, nei jūs vadovaujasi, kai buvo sprendimas apie išėjimą į ukrainiečių rinkos dalių baldų? B. Ts. : Pirmiausia mes atkreipė dėmesį į tai, kad šioje rinkoje beveik 100% pasiūlymai sudarė importuotos laminuoti plokštės. Dauguma iš jų dėl savo kokybe neatitiko reikalavimų мебельщиков ir pirkėjai. Tačiau Ukrainoje dar nuo sovietinių laikų egzistavo įmonė, orientuota į gamybos žaliavų baldų pramonės (Надворнянский ir Костопольский комбинаты). Buvo atlikta kokybinė analizė rinkos būsenos ir priimtas sprendimas apie organizaciją gamybos apie'sąjunga tarp, kuris galės pasiūlyti klientams kokybiškas laminuoti plokštės, galintys sudaryti konkurenciją импортным аналогам. Siekiant gaivinimas gamybos šiose įmonėse savo laiku buvo atliktas atnaujinti seną įrangą, kuri egzistavo dar nuo sovietinių laikų. Todėl pasiekėme norimų - baldai, произведенная iš mūsų komponentų, už savo kaip estetinių, tiek ir fizika-механическим charakteristikos pranoksta importo kolegomis. Kai tai galų 2000 m.). - 2001 m. pradžioje mes susidūrėme su problema, kai gamybos pajėgumai jau trūko, siekiant patenkinti mūsų produktais. Todėl pabaigoje ir 2001 m. buvo perkeltas į gretas dvi šiuolaikinės linijos ламинированию FAIL. tvark., tada, kad leido padidinti apimtis laidų produktų 1, 5 kartus. Dėl to buvo pasiekta tam tikro pariteto santykiu pasiūla ir paklausa. Nemažą vaidmenį sėkmę atliko ir tai, kad mes aktyviai bendradarbiaujame su siaurai профильными specialistas gamybos FAIL. tvark., tada iš Vokietijos, Šveicarijos, Austrijos, kurie pasakoja apie pasaulio naujoves ir inovacijas, pateikti rekomendacijas, kaip diegti naujas technologijas. Mūsų specialistai vyksta стажировку ir mokymas užsienyje. "&": Be produktų kokybę ir невысокой kainos į ją, kad dar padėjo jums užtrukti apie tokį trumpą laiką lyderio poziciją šioje rinkoje? B. Ts. : Šiandien vidaus мебельный rinka dinamiškai vystosi, ir su kiekvienais metais kiekį ir kokybę šiuolaikinės baldų, pagaminta Ukrainoje, auga. Iš čia auga poreikis kokybinius žaliavų jos produkcijos; dabar baldai nedidelio kokybės vis sunkiau parduoti net ir esant santykinai mažą kainą. Todėl norėčiau pabrėžti, kad mūsų prekybos politika, kaip ir anksčiau remiasi непреложности to fakto, kad pagamintais mumis sudėtinės dalys baldų neišvengiamai reikia turėti aukštos kokybės. Tai savo laiku padėjo mums užmegzti glaudžius ryšius su gamintojais baldų ir partneriais, ir tuo pačiu leidžia išsaugoti dabar gerą verslo santykius su jais. O mūsų plėtros strategija, viena vertus, siekiama padidinti gamybos ir kokybės gerinimas, kita - iš asortimento išplėtimas декоров, padidinti galimybes толщин plokštės. "&": Kokie veiksniai lemia požiūrių formavimo produktų asortimentą? B. Ts. : Kurdami naują asortimento декоров mes stengiamės orientuotis į skonio pageidavimus pirkėjų baldų toje ar kitoje vietovėje. Taip, savo laiku mes bandė suvienyti struktūrą тиснения, atsižvelgiant į vartotojų pageidavimus vieno iš regionų Ukrainos. Bet paaiškėjo, kad pirkėjai baldų iš kitų regionų ne priėmė šią idėją. Padaryti teisingas pasirinkimas mums padeda partneriai-мебельщики, jie yra su mumis informacija apie išleistas naujas веяний mados kiekvieno iš regionų. Padidinti asortimento толщин lentų mes darome su tuo, kad užimti tą nišą rinkoje ламинированных lentų, kuriose dar dominuoja mūsų užsienio konkurentų. Taigi, šiandien mes gaminame plokštės storis 16, 18, 28 mm, tačiau jau balandžio mėnesį bus pradėtas leidimas FAIL. tvark., tada ir ламинированных lentų storis-10 mm, naudojami gamybos spintelės-kupė, mm ir 22 mm gamyba, prekybos ir аптечного įranga ir t. t. Dabar plokštes tokio storio завозятся, daugiausia iš užsienio. Be to, mes organizuotas išleisti naujos serijos ламинированных lentų elito окрасов gamybos išskirtinis baldų. Tikimės, užimti lyderio poziciją ir šioje nišoje. "&": Rudenį 2001 m. įmonė paskirs ţenklą WBMд norėdami ламинированных lentų. Kokias užduotis ketinate išspręsti naudojant šį žingsnį? B. Ts. : Esmė ta, kad mes gaminame plokštės skirtingų kainų kategorijų. Mūsų sudėtinės dalys naudojamos gamyboje kaip yra brangiau, todėl ir santykinai pigūs baldai. Pagal prekių ženklas WBMд mes nusprendėme siūlyti tik aukštos kokybės produktus. O ypač šį ženklą mes "ne раскручивали? - Populiarumą jai atnešė pati produkcija, kuri veikia ženklo įvaizdį, o ne atvirkščiai. Į ir paspauskite select'ryšium su tuo noriu pabrėžti, kad mes visada stengėsi rasti optimalų santykį kaina / kokybė, gamintojų baldų. Tai patvirtina rinkodaros tyrimais, atliko specialistas мебельных asociacijų daugelyje šalių. Daugeliu atvejų tai paaiškina didėjantį populiarumą mūsų produktus ne tik ukrainiečių, bet ir užsienio rinkose. Taip, kaip laikomasi produktų mūsų prekių tarptautinius standartus nustatė stabilią eksportuoti į Rusiją, Белоруссию, Vokietiją, Lenkiją, Čekiją, šalies centrinės Azijos, Vidurio Rytų ir kitos. "&": Ar jūs susiduriate su problemomis, вхождении rinkose kitų šalių? B. Ts. : Eksportuojant lentų į Rusiją (mūsų didžiausia užsienio rinka) mes susidūrėme su ta pačia problema trūksta gamybinių pajėgumų. Dėl didelės talpos rusijos rinkoje mes 2001 metais negalėjo patenkinti augančią paklausą ir tam tikrais atvejais tiesiog buvo priversti dirbtinai apriboti savo eksporto į šią šalį, atsižvelgdama įsipareigojimai'язання prieš украинскими klientų. Beje, ši problema jau išspręsta, po to, papildomų linijų. Savo metu turime problemų su kito pobūdžio - kai mūsų produktus parduodamas pagal чужими prekių ženklai. O kai вхождении į rusijos rinką, mes susidūrėme su situacija, kai viena įmonė Sankt Peterburge продавала mūsų židiniams imituojantys suomijos pripūstos kainą. Žinoma, tai neigiamai отразилось į mūsų pardavimų. Teko atsisakyti bendradarbiavimo su šia firma ir ieškoti daugiau bona fide partnerių. "&": kuria kryptimi jūs ketinate toliau auginti savo verslą? B. Ts. : Tobulina kokybę ir plečia asortimentą, mes ketiname padidinti užimti nišą ламинированных lentų, tokiu būdu вытеснив su noro modernizuoti ukrainos rinkos užsienio produkciją. Be to, planuojama išplėsti gamybos столешниц - dabar rinkoje vyrauja importo rūšių šio produkto. Su laiku planuojame įsisavinti leidiniai ir tapti lyderiais gamybos ir realizavimo visų rūšių dalių baldų. Pagalba ţenklas (Wooden Lentose & Materials - "Древесные plokštės ir medžiagos? ), Po kurio spaudai produktus SP" Интерплит? (M. Надворная) ir "Nejungti medienos lentų? (M. Костополь), registruota vasarą 2001 m. Pasak rinkos tyrimų, iki šiol WBMд užima daugiau nei 60% vidaus rinkos ламинированных lentų. Pagrindinės laidų produktai: FAIL., ламинированная FAIL., столешницы, фанера, Гнутоклеені gaminiai iš natūralios, lukštas. Priedai rekonstruoti produkcijos už 1999 - 2001 m. sudarė apie $ 4 mln. Kartu su dviem заводами 2001 m. buvo gaminami 8, 33 mln kv. m prietaisų su nerūdijančio plieno, o 2000 m.). - 4, 58 mln. kv. m. Į 2002 m. planuojama, kad gamyba шлифованной FAIL. tvark., tada apie 250 tūkst. pm kubą., iš jų daugiau kaip 12 mln. kv. m ламинированных lentų. ŠALTINIS: Цуприк Būtų.
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą