2014 m. balandžio 30 d., trečiadienis

"Koncepcija - tai sudėtingas, beveik матерное žodį" 2006-11-09 11:15:25

Statyba ir rekonstrukcija.

"Koncepcija - tai sudėtingas, beveik матерное žodį"
2006-11-09 11:15:25

Asmeninės parodos ir projektai: 1995 m. - "Krintanti Žvaigždė, социологическое tyrimas", World Wide Art Gallery " (k.) Niujorkas, JAV); "Выжигатель", Centras, šiuolaikinio meno muziejus "Vartai" (m.). Kijevas); 1997 - "No comment", pagal parodos "Foto... sintezė ", galerija Sąjungos Ukrainos menininkų Namuose menininkas (g. Kijevas); ретроспективный rodyti filmus" Kvapas ", " Taip ", " Juggernaut ", šiuolaikinio meno Centras Spazio Umano (d. Milanas, Italija); 1999 m. - garso ir vaizdo projektas "Radijo Евразия" su DJ Derbastler (d. Paryžius, Prancūzija); 2000 m.). - "Pirmas pastaba'paminklas диджеям" kartu su Ильей Чичканом, Киевский tarptautinis festivalis (d. Kijevas); 2001 m. - "Cuba,... por favor... Cuba,... por favor... "galerija" Ra "(m.). Kijevas); 2002 m. -" Натюрморт - į virtuvę! Peizažas - į miegamąjį,... "per festivalio" Iniciatyva "Projektas-02"galerija "Ra" (m.). Kijevas); 2003 m. - muzikinis projektas "Muzika kosminių дальнобойщиков", etiketėje Thermos Records. 1998 m. restoranas "Хуторок", плавучий restoranas "Žuvėdra" (uždaras); 1999 m. restoranas "Эдельвейс" (uždarytas; dabar jo vietoje restoranas-picerija Walter's); 2000 m.). restoranas "Brazilija" (uždarytas; Dabar jo vietoje restoranas "Мамбо"), кондитерская "Markizas Шоколадница"; 2002 m. restoranas "Formulė-klubas"; 2003 m. - kavinė "Avalon", kavinė'ярня "Kava-klubas", japonų greito maisto "Якитория". Šeimyninė padėtis: vedęs, turi dukrą. Pomėgiai: kosmosas. - Kas jums yra sąvoka restorano? - Koncepcija - tai sudėtingas, beveik матерное žodį. O jei rimtai, tai daugeliu atvejų klientai ateina pas mane su jau sukurta koncepcija. Tačiau galima ir atvirkštinė situacija, kai žmonės, norintys atidaryti savo restoraną, nežino apie ateitį заведении nieko, net dėmesio virtuvės ir pavadinimai. Šiuo atveju дизайнеру, žinoma, daug sunkiau dirbti, bet aš ne tapo būtų kategoriškai teigti, kad šis variantas yra mažiau efektyvus, nei variantas, iš pradžių sukurta ресторатором sąvoka. Mano praktikoje buvo atvejų, kai idėja restorano kėlė mane. Žinoma, nemokamai. - O daugiau? - Tai buvo projektas, deja, taip ir liko нереализованным, kuris buvo vadinamas "Griežtas mokytojas", restoranas su официантками-"школьницами" ir nuotrauka Зигмунда Froido į логотипе. Idėja buvo mano, Татьяны Савадова ir Георгия Сенченко. - Drąsiai! Beje, jei lyginti savo darbo kaip menininkas ir kaip dizaineris, restoranų, nors pastaraisiais daug daugiau nei tradicinių. Kas yra priežastis, kad nedavė разгуляться? - Man visai neatrodo, kad sukurtų manimi inter'еры restoranų tradicinis ir konservatyvus. Komunikacijos procesas su рестораторами aš kartais выдаю-mount "nuodingų", radikalias idėjas, kurios daugeliu atvejų klientas tik настораживают. Nors man tokie "provokacijos" toks банальны... Bet vis dėlto malonu, kai šios idėjos per tam tikrą laiką vis tiek išnyra į paviršių, transformuoti ir pagaliau įgyvendinti praktiškai gyvenimą. - Kokie yra pagrindiniai optimalios savybės koncepcijos restoraną? - Kaip pavyzdys, aš visada nurodo vieną скандинавский restoranas, kuriame įgyvendinta labai plona ir graži idėja: visos maistui prietaisai, baldai ir t. t. ten šiek tiek didesnių, nei įprasta, dydžių. Todėl turime remake į temą vaikystės: lankytojai gauna galimybę vėl pajusti, tarkim, 12 metų. Puiki idėja, kurią galima įgyvendinti tiesiog dėl cento, o atatranka nuo jos - tiesiog kosmoso sritis. Negalima ištremtas tik эстетикой, nepamirštant apie praktinę pusę darbai. Dizainas neįmanomas be įgyvendinimo, idėjas reikia mokėti įkūnyti gyvenime. Be to, gera koncepcija turi būti vientisas. Aš norėčiau продумывать visas detales, įskaitant, pavyzdžiui, drabužiai laukti personalas. Ne visada, žinoma, klientai ateina į tai, kad, žinoma, jų teisė, bet juk aš sukurti vientisas projektas, visi daiktai, kurios tarpusavyje'susiję. Kai pasakiau savo advokatu: "Впиши mano sutarties punktas, pagal kurį aš gaunu teisę nustatyti formą бакенбардов personalo restorano". Ir jis вписал! Kitas dalykas, kad šis punktas mes tada вычеркнули, ir vis dėlto... Kartais gaila žiūrėti, превращением gerų projektų apskritai, po to, kai statyba yra užbaigta ir dizaineris savo "paliko". Inter'иер restoranas - tai gyvas organizmas, малейшее keisti bet kurios detalės gali jį nužudyti. Todėl nėra nieko blogiau, nei "kūrybinės натуры" tarp рестораторов, kurie po atidarymo restoranas pradeda kažką keisti, - dažniausiai gaunamas неграмотно ir netinkamai. - Man visada atrodė, kad pats svarbiausias reikalavimas koncepcijos restoraną - ir jos įgyvendinimas... - Žinoma. Negalima ištremtas tik эстетикой, nepamirštant apie praktinę pusę darbai. Dizainas neįmanomas be įgyvendinimo, idėjas reikia mokėti įkūnyti gyvenime. Sąvoka negalima suprasti kaip visiškai laisva erdvė, kur kas nori, tai ir творишь. Yra apie'objektyvi realybė, nuo jos ir reikia отталкиваться. Vaidina savo vaidmenį ir kultūra gamybos: jei tai строительном буме, kurį mes dabar matome Ukrainoje, daug projektų "накрываются медным тазом" непрофессионализм asmenų, atsakingų už idėjų įgyvendinimo, t.y. statybinių organizacijų ir tiekėjų. Mūsų šalyje dažnai neįmanoma pasiekti norimą plytelės arba bet kokios kitos statybos medžiagos. Vidaus pardavėjai tiesiog ne успевают už šiuolaikinių tendencijų, kai pasiūlymą nepagrįstai brangus, išskirtinis, medžiagos, taip pat labai sunku išimti. - Sąvoka gali дорабатываться procesą statybos darbus? - Jokiu būdu! Projektas turi būti visiškai patvirtintas, prieš pradedant įgyvendinti restorano koncepciją. Dizaineriai ši stadija yra išreikšta visų pirma autorinis priežiūrą statybos procesą. Yra dalykų, kurie dizaineris turi nuolat stebėti. Visų pirma tai tinkamai naudoti medžiagas, laikytis technologijų ir dizaino sprendimus. Kaina autorių priežiūra labai priklauso nuo konkretaus projekto: sutinku, kad kontroliuoti statybos кав'кофейни plotas 100 kv. m ir 10 aukštų namuose - tai skirtingi dalykai, kurie ir mokama, turi įvairiais būdais. Sėkmės restoranų, kuriuos aš dariau, daugeliu atvejų nulemia заслугами jų savininkai, kurie iš pradžių žinojo, ką jie daro, ir atėjote pas mane jau visiškai sukurta koncepcija. Aš turiu galvoje, restoranai "Koziris Žemėlapiai" - "Хуторок" ir "Чайку", įstaigos Фалька Небигер - "Эдельвейс" ir "Маркизу Шоколадница"... Esu labai patenkintas restorane "Brazilija"patinka "Якитория", kad tas ekstraktas ne visai panašios į московский originalas. Šiuo atveju, buvo labai malonu, kad klientas atėjo man įpareigoti, suteikiant galimybę pakeisti tai, ką aš maniau buvo reikalingas, o kai neišeinant sritį bendro formato visą tinklą. Visų pirma, buvo pakeista spalvų sprendimas - originalas ji buvo šiek tiek mažiau "japonų", nei tikėjausi. Московская pusė liko labai patenkinta киевским inter'єрним sprendimas. "Якитория" man apskritai patinka savo демократичностью, kad сказалось ne tik kainų politiką, bet ir į dizainą - jis liko эстетским, bet kartu su tuo turi priartėti prie vidutinis klasei. - Jei ne laikyti savo projektus, kurie киевские restoranai jums patinka su dizaino požiūriu? - Šiandien ryte buvo "Arizona" - puiki vieta. Seną restoraną, bet su laiku jis tampa tik geriau. Ir apskritai, man nėra aiškiai išreikštų apribojimų lengvatų - galiu кайфануть kokia nors естетської минималистском inter'ери, запредельной классике, inter'ери 70-aisiais XX amžiaus ir t. t. - Kas yra jūsų komanda? - Aš dabar dirbu su architektai Aleksandru Поповым ir Дмитрием Васильевым, bendradarbiauti su įvairių statybos organizacijų ir tiekėjų. Kolektyvas judri, nes aš esu šalininkas demokratinių formų bendradarbiavimą. Man lengviau dirbti su pasirodė žmonėmis, todėl ir paspauskite select'язку ilgai ir patikimai. Plius aš контактирую su daugeliu menininkai, amatininkai kai kurių meno technikas. &Quot;Brazilija", pvz., buvo mozaika - suprastas dalykas, jos buvo profesionalus menininkas. Iš pradžių jis buvo vienas, bet paleisti projektą pasirodė, kad toks skaičius grynuoliai tarp штукатуров, kad mes buvome tiesiog priblokšti kūrybinės "плодородием Ukrainos". - Kai pareikštas konkurso фор projektą, jo vykdymą moka darbdavys, ar ne? Tarkim, jei jūsų фор-projektą užsakovo netenkina ir jis atiduoda pirmenybę kitam дизайнеру, jūs pinigų už darbą negauna? - Kartais фор-projektas mokama atskirai, bet ne visada, nes sąlygos iš kiekvieno kliento individualius - būna kaip apmokamas, taip ir неоплачиваемые paraiškų į фор-projektą. Būna, pamatęs фор-projektas, klientas iš karto, moka ne tik už jį, o už darbo projektas, t.y. už tuos veiksmus, kurie dar tik ateis. Dabar фор-projektai, atliekami įvairių rūšių - ne tik 3D-grafika, bet ir kaip animacinių paveikslėlių. Kai kuriais atvejais, kai laikas ribotas, mes dirbame su darbalapio, t.y. iš двухмерной atvaizdai, naudą patirtis leidžia. - Vyksta ar, kad klientas atsisakė nuo projekto viduryje jį atlikti? Moka, ar klientas tokiais atvejais неустойку? - Vyksta. Tokiais atvejais klientas sumoka sumą, atitinkančią apimtį jau atliktą darbą. Aš susitiko su panašiomis situacijomis, kai projekte privataus inter'interjero - butai, kotedžai, nameliai ir pan. Privatus inter'иер paprastai ne mažiau sudėtinga, nei dizaino restoranas, tokie projektai yra labiau ilgalaikis ir reikalauja iš kliento didelių piniginių priedų - žinoma, būna atvejų, kai tam tikru metu klientas supranta, kad "ne traukti" projektas. - Ukrainiečių dizaineris dabar - tai pinigai profesija? - Palyginti su Europa mūsų dizaineriai gauna mažai. Net Rusijoje už dizainas moka dvigubai daugiau, nei Ukrainoje. Beje, finansų užklausas priklauso nuo to, kiek praeities projektų, nuo reikšmingumą specialistė. Kiekvienas dizaineris žino sau kainą, ir už mažesnius pinigus dirbti tiesiog nebus. Projektai paprastai ilgesnį laiką - vidutiniškai per 3-5 mėnesius, buvo projektai ir 2, 5 mėn. Laiko faktorius turi įtakos kaina dizaino projektas: нередки atvejai, kai statybos įšaldytas, nes mes ресторатора bėga priemonės. Jei dizaineris normalių santykių su klientų aptarnavimo, ir jie jį supranta, finansinių problemų ресторатора, žinoma, turės įtakos mokestį, kurį šis dizaineris reikės. Tai yra, kartais dizaineris, apskaičiuoti iš pradžių į vieną sumą, todėl gauna visai ką kitą. Kai pasakiau savo advokatu: "Впиши mano sutarties punktas, pagal kurį aš gaunu teisę nustatyti formą бакенбардов personalo restorano". Ir jis вписал! Visa pasaulio dizainas yra padalintas į dvi pagrindines grupes - fashion-projektavimas ir pramonės dizainas. Ir jei į pirmą taikoma tik drabužių dizainas, antroji - dizainas daugelio dalykų: nuo dantų šepečiai iki automobilio. Į Ukrainą industrial dizainas kol kas pristatyta labai ограниченно: yra dizaineriai privačių ir viešųjų inter'еров, bet niekas užsiima, tarkim, išskirtinio dizaino baldų. Aš manau, kad į Ukrainą dizainas išeis į pasaulinį lygį, tik tada, kai su'ateis kažkoks rinkos idėjų. - Jums dizaino restoranai - tai pajamos ar kūryba? - Protingas kompromisas tarp šių dviejų sąvokų. Dizainas gali būti ne tik заработком - aš дорожу savo ім'iam, savo verslo reputaciją ir negaliu vadovaujasi tik finansinėmis motyvai. Mano praktikoje buvo atvejų, kai aš atsisakydavo nuo pelningų projektų, ir tai nėra влияло į mano santykiai su klientas - mes susitiko vėliau, kituose projektuose. Jei aš ne "matau" būsimasis restoranas, jei projektas man неинтересен ir бесперспективен, aš ne возьмусь už jį, ir pinigai čia nieko nėra išspręsti. Ir priešingai, projektas yra ne ypač pelningas, bet labai įdomus, profesinės prasme man visada привлекателен.
ŠALTINIS: Verslo

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą