Daiktavardis "veidrodis" yra kilęs iš veiksmažodžio "зреть". Dabartinę rašybą žodis "veidrodis" įgyja jau XIV amžiuje, трансформируясь iš древне-слав'янского "зерцало", bet istorija kilmės pat veidrodėliai yra įsišaknijusi į taip seniai laikai, kai nei apie bet слав'yang, nei senų, nei naujų, ir kalbos net nėra lygūs.
Garbė atidaryti tokio naudingo dalyko, kurių be abejonės yra veidrodis, priklauso сидонянам, kurios kartais klaidingai отождествляют su finikiečiai.
Istorija отражениях
Šiuolaikiniai mokslininkai, kad nesukti galvos virš tiems, kam atiduoti пальму первенства, tiesiog rodo, kad pirmieji informacija apie paraiškoje metalo išoriniai veidrodėliai susiję su бронзовому amžių, tai yra į III тысячелетию iki mūsų eros. Sutinku, kad noras grožėtis savimi yra neatsiejamas nuo žmogaus prigimties nuo amžių! Ir jei iš tikrųjų primityvusis žmogus galėjo pamatyti save ir ужаснуться! ) Tik atsparus verčia veidrodis глади vandens, tai bent jau to, kaip žmonės išmoko apdoroti metalai, senovės meistrai per priemonės padarė iš bronzos ir sidabro slr savybių. Žinoma, daug ar galima buvo pamatyti šį veidrodį, greičiausiai - tik "гадательно", bet metaliniai veidrodžiai tačiau įgijo milžinišką populiarumą. (Įdomu tai, kad arabai iki pat XIX amžiaus toliau vartoti gamybos išoriniai veidrodėliai полированную plienas. )

Pirmiausia veidrodėliai plito į Senovės Rytuose, kur tais laikais buvo sutelktas civilizacija. Ne kartą paminėjo, jie ir Biblijoje. Su veidrodžiu ближневосточных tautų niekada вешалось į sieną, bet visada прикреплялось iki rankenos, kartais причудливо вырезанной ir украшенной, ir nešiojo jį ar į rankas arba į шнурке ant kaklo. Galinės pusės veidrodėliai покрывалась гравированными arba su paryškinti modelius arba paveikslėlius. Forma veidrodis daugeliu atvejų buvo apkrovoms. Saugojimo rankinio išoriniai veidrodėliai изготавливались specialūs футляры. Taip, Luksoras yra viena iš kapų archeologai nustatė бронзовое veidrodis потускнело царицы Хенуттауи (21-aš dinastijos) puikiai сохранившемся medžių'ant priedų dėkle, инкрустированном слоновой костью.
Japonai tiki, kad būtent зеркалу visos pasaulio tautos privalo'susiję tuo, kad į žemę kasdien saulė. Pagal старинному мифу, deivės saulės Аматэрасу labai обиделась į savo tikrą brolį Сусаноо ir заперлась giliai kam'ant гроте. Be šviesos ir šilumos visų gyvų būtybių žemėje tapo гибнуть. Tada nerimauja судьбой pasaulio dievai nusprendė выманить šviesios Аматерасу iš urvas. Žinant smalsumas deivės, ветках stovintį šalia гротом medžio pakabinti нарядное karoliai, šalia įdėti veidrodis ir велели garsiai dainuoti šventasis петуху.
Į verkti paukščiai Аматэрасу выглянула iš грота, ir, pamatęs karoliai, ne удержалась nuo pagundai jį примерить. Ir, žinoma, negalėjo ne žiūrėti į veidrodį, siekiant įvertinti, apdailos patys. Kaip tik šviesos Аматэрасу заглянула į jį, pasaulis осяявся ir išlieka tokiu iki šios dienos.
Veidrodis ir dabar yra įtrauktas į pareigas'privalomas rinkinys dovanų japonų merginos, pasiekė merginos'яти metų. Ji simbolizuoja sąžiningumas, прямоту, teisumas, o taip pat smalsumas, kuris iki šiol yra neatsiejamas nuo visame moterims.

Senovės graikai tik perėmėte technologiją, gamybos полированных metalo išoriniai veidrodėliai, visi į tą pačią финикийцев. Tačiau graikus nebuvo būdinga paprasta imitacija - rankenos graikų išoriniai veidrodėliai, paprastai изготавливались kaip скульптурных figūrų. O jau V amžiuje prieš mūsų erą Graikijoje изобретают складное veidrodis. Bet graikai nebūtų graikai, jei pradėjo naudoti veidrodėliai tik kaip daiktas быта. Jie ištraukė juos ir paslėptus смыслы. Taip, per метафорическое suvokimas veidrodis, atspindys Platonas bandė paaiškinti savo klausytojams procesas, pažinimo: "Pasiimk veidrodį ir води jiems į skirtingas puses - dabar pats pas tave dirbs ir saulė, ir visa, kas yra danguje, ir žemėje, ir tu pats, ir kiti gyvi padarai, o taip pat daiktų, augalų ir viską, apie ką tik buvo kalbama. Taip, bet visa tai bus viena tik matomumas, o ne tikrą сущие dalykų ". Reaguodama į tai, jo kvaili mokiniai nerado nieko geresnio, kaip sugalvoti dabar gerai visiems žinomą posakį: "nėra Ko į veidrodį пенять, coly asmuo ne išėjo". Bet пенять šiuo atveju buvo galima tik netobulumas metalo išoriniai veidrodėliai, nustatyti kuri atsirado I mūsų eros amžiuje senovės romėnai - žmonės praktiški ir visiškai ne терпели метафор ir filosofija. Būtent jie ir padarė pirmuosius permatomi veidrodžiai su олов'medinio arba švino pamušalu, žiūrėdamas į kuriuos, romėnų матроны klausia: "Šviesa mano, veidrodėlis veidrodėlis skirtas, pasakyk, aš ль šviesą visus милее... ". Už tai gerbti juos ir застали minios barbarai, сметших su asmens žemės римскую civilizaciją, kartu su ją stebuklas-зеркалами. Ir tikrai, tikri stikliniai veidrodžiai su'atsiranda Europoje tik XIII amžiuje, taip ir tai tik dėl Kryžiaus žygiai į Rytus. O iki to laiko европеизированный barbarų любовался sau ar kad отполированный meksikos taz, juodas stiklas, ir atspindys луж. Tačiau kokybiškas veidrodėliai pasirodė востребованными, ir jų gamyba buvo greitai налажено.
Veidrodėliai to laiko изготавливались ant metalinio фольге, daugiausia švino, stiklas pats употреблялось tik дутое, nes tada žinotų dar kitų būdų virimo lakštinio stiklo. Būtent todėl jo matmenys buvo tik maždaug metro su puse. Bet jau pati galimybė gamybos išoriniai veidrodėliai tokio dydžio sako apie tai, kad jie nustojo būti tik ручными ir tvirtai užėmė savo vietą ant sienos buveinių tam tikras detales. Reikia pasakyti, kad непревзойденными зеркальщик to laiko buvo венецианцы. XVI amžiuje jų buvo sukurta подводка stiklinių išoriniai veidrodėliai олов'medinio амальгамой. Atsižvelgiant į traukinių венецианцы добавляли aukso ir бронзу, todėl visi daiktai veidrodyje atrodė gražiau, nei iš tikrųjų yra. Kaina vieno venecijos veidrodžiai lygi vertės nedidelį jūrų laivas. 1500 m. Prancūzijoje įprasta плоское veidrodis, kurių dydis 120 80 centimetrų, kainavo du su puse karto brangiau, nei drobė Rafaelis.

Magija амальгамы
Be to, kad veidrodžiai yra plačiai taikoma buityje, moksle ir medicinoje, laikų седой senovėje jie yra pakankamai populiarus ir мифах, mene, literatūroje, фольклоре ir мистицизме. Pakankamai atidaryti bet kokį simbolių žodynas, norėdami sužinoti, kokį didžiulį įspūdį visais laikais производила žmonėms galimybę įsižiūrėti į veidrodį pačių atspindys. Su зеркалами пов'susijusi daugybė prietarų, yra dažnas iš jų - baimė, kad разбитым veidrodį, remiantis архаичном rodinyje, kad veidrodis yra ne kas kita, kaip langas į потусторонний pasaulį. Būtent todėl priimtas завешивать veidrodėliai namuose mirusio. Beje, lyg ir ne buvo tuščias ir blogų prietarų, idėja зазеркалья kaip потустороннего pasaulio leido su'gauti į šviesą ir taip puikus kūriniais, kaip, pavyzdžiui, "Alisa į зазеркалье" Льюиса Кэрролла ir "orpheum theater" - киношедевр Жана Кокто su Jean Mare į pagrindinio vaidmens.
Nuo XVI amžiaus, naudojant žaidimų rodymo познавали ir изменяли ateitį, вызывали tamsios jėgos, умножали derliaus ir творили daugybė ritualų. Bet трезвомыслящие žmonės įtikino зеркалам daugiau naudingos taikymo. Žvalgybos Ispanijoje ir Prancūzijoje prieš du šimtus metų iš eilės sėkmingai naudojosi sistema šifravimą, изобретенной dar XV amžiuje Leonardo da Vinci. Pagrindinis bruožas криптограммы buvo jų "вывернутость viduje". Депеши писались ir зашифровывались "зеркальном atsparus verčia" ir be veidrodžio tiesiog buvo нечитаемы. Tas pats senas išradimo buvo перископ. Galimybė stebėti priešais nepastebėti, naudojant sistemos yra tarpusavyje atspindinčių veidrodžių, išgelbėjo daug gyvybių воинам islamą. O vaikų žaidimas "saulės spinduliai" yra beveik visur naudojama visais gi'ются šalimis metu garsaus Тридцатилетней karo: sunku būtų siekiama, kad jums слепят akis tūkstančiai veidrodžių.
Pabaigoje-XVII amžiuje Prancūzijoje buvo išrastas būdas liejimo stiklinių lapų iš išlydyto masės. Šis būdas suteikė galimybę daryti листовое stiklas, kurių dydis daugiau nei dviejų metrų atstumu, kad iš karto paskatino atsirasti įvairių pagal rūšis ir forma išoriniai veidrodėliai - nuo kišeninių didžiulis трюмо. Į prabangių рамах ir обрамлениях tokie veidrodėliai naudojamos apdailai, sienoms ir каминов į дворцовых inter'ерах amžiuje baroko ir klasicizmo.
Garsaus коллекционерами išoriniai veidrodėliai buvo особы karališkosios kraujo: anglų Henrikas VIII ir prancūzų Франциск I. Toks brangus malonumas galėjo tada sau leisti tik karalius. O Людовик XIV dėl to, kad visai сразить svečių prabangos savo rūmų į Версале, pastatė ilgą galeriją, sienos kurioje buvo развешено daugiau nei tris šimtus didesnių veidrodinį (Slr galerija Cp. Мансара). Galerija suprojektuota naudojant efekto optinės iliuzijos. Jos principas yra toks: veidrodėliai išdėstyti priešingai plačių langų, выходящих sodas. Sodas, растворяясь į отражениях, tampa begalinis. Lankytojas, neišeinant iš patalpos "прохаживается" аллеям. Rūmai su slr галереей sužavėjo savo didybe visiems, kas lankėsi joje, o jo šeimininkas gavo pravarde "karalius-Saulė".
Prabanga зазеркалье
Būtent галантный amžius "karaliaus-saulės" veidrodis tapo šiuo фетишем. Siautulys apėmė visą Europą. Аристократы срывали su sienų tapyba senoviniais meistrų, siuvinėjimas ir вешали priešais langus veidrodėliai, siekiant grožėtis kraštovaizdžiu, atnaujinamas kiekvieną minutę. Доходило iki to, kad menininkai рисовали norėdami гостиных tapyba, vaizduojanti veidrodžiai, kuriuose atsispindi tas ar kitas elementas aplinką. Rėmo norėdami mėgstamiausias дворянских inter'еров подбирали kruopščiai: iš raudonos arba juodos medžio, kedro arba палисандра, iš bronzos arba черепахового панциря, su резной'яззю arba инкрустацией. Зеркалам шили grakštus užuolaidos, siekiant apsaugoti nuo įbrėžimų ar nešvarumų. Tokiu atveju применяли tik brangių audinių: шелк, тафту, rankinis кружево, вышивку ir отделку галунами, шнурами, вензелями.
Вытеснив daiktų, meno, veidrodis взялось už baldus. Anglijoje, kur ne mažiau фетишем buvo atvyk, jų pradėjo daryti iš slr plokštės. Su ypatingu шиком buvo įdėti tai stebuklas šalia židiniu, blizgus paviršius отражалась žaidimas ugnies.
Prancūzų architektas Robert de Котт išrado трюмо - su'sąjunga tarp dviejų ar trijų išoriniai veidrodėliai, обрамленных rėmo. Jos paprastai вешали į проеме tarp langų arba virš židiniu. Писком europos mados XVIII a. tapo псише - veidrodis ножке, šiek tiek наклоненное atgal. Šonuose buvo išdėstyti du бра su свечами. Juk niekas taip puošia moterį, kaip šviesos žvakės. Ir tai buvo toli gražu ne paskutinis gudravimas panašaus pobūdžio. Kartais po stiklas лили šiek tiek rožinės spalvos metalo, ir tada bet kuris asmuo, отражающееся į veidrodį, приобретало gražus персиковый atspalvį.
Įdomu, kad Peterburge gamybos išoriniai veidrodėliai negavo plėtros. Į 1874 metais. Михневич su грустью nurodyta, kad slr gamyklų į Peterburgas visai ne. Užtat yra "canon dirbtuvės серебрение stiklus į Эберта - починки ir atkūrimo амальгамы senas lemputėmis - ir tik". Visi veidrodžiai sostinę привозились daugiausia iš Belgijos, Богемии, Paryžiaus ir tik iš dalies iš Rusijos. Tiesa, mūsų mieste yra Veidrodis juostos (Невском mieste), gavęs savo pavadinimą 1956 m., ir paspauskite select'язку su tuo, kas vyksta šalia veidrodis gamykla" (buvęs Imperial stiklo fabrikas).
Žvilgsnis į ateitį
Medžiagos pagal temą |
---|
Veidrodis lubų? |
Veidrodis po senovėje |
Veidrodis - elementas namų dekoro |
Kaip šviesos šaltinis, veidrodis reikia specialios vietos bute. Ne verta kabinti jį ten, kur patenka tiesioginiai saulės spinduliai - nuo temperatūrai jis greitai потускнеет. Veidrodis reikia dėti taip, kad šviesa рассеивался tolygiai. Beje, yra vienas dalykas, dažnai нарушаемое taisyklė: pakankamai освещено turi būti ne veidrodis, o tai, ką jis atspindi.
Dalyvauja galimybių, naudojant išoriniai veidrodėliai sukuria sunkumų užsakovo, čia net patyrusiems profesionalams-dizaineriai yra aukščiau nei pagalvoti. Labai populiarus variantas dabar dekoravimo inter'interjero - "раскадровка" - apgyvendinimas šalia kelių vertikalių arba kvadratinių išoriniai veidrodėliai arba keletą veidrodžių удлиненной formos, "закованных" į vieną rėmą. Paskirtis tokių slr konstrukcijų - ne tiksliai rodo realiai, o sukurti naują įvaizdį, patalpos, neįprastas poveikis, пов', susijusių su преломлением šviesos.
Asortimentas originalių išoriniai veidrodėliai su kiekvienais metais plečiasi: galite pasirinkti iš veidrodėliai su "алмазной гранью" kaip linijinis, taip ir криволинейных formų. Dažnas taip pat veidrodėliai, kurių rėmas yra viena visuma su atspindintis paviršiumi, tiesiog stiklas kitaip apdorota, tarkim, пескоструйным būdas ar metodas шелкографии. Pati plokštuma veidrodėliai, taip pat yra veikiami aukščiausios экспериментам: jos visokeriopai расчеркивают, разрисовывают, "состаривают", suteikia цветность, naudoja atsižvelgiant į savybes, lakštinio metalo.
Šiuolaikiniai dizaineriai iš odos pardavęs лезут, kad sukurti veidrodis naujo tūkstantmečio. Pavyzdžiui, amerikiečių dizaineris Robertas Штаднер išrastas veidrodis, gali priimti SMS. O kad susirašinėjimas ne skaityti apie svetimą, raidės žinios matyti tik iš arti ir po tam tikrų градусом. Yra kiti dizaineriai ir tie, kurie, naudojant naujas technologijas, imk prie veidrodžio pagrindinį утилитарную funkciją. Француз Оливье'yra Сиде sukėlė pojūtis savo išradimo Ghost - "vaiduoklis". Paslaptis šio veidrodžio į tai, kad stebėtojų, заглянувший į jį, pamatysite atsispindi visos aplinkos apsaugą, bet tik ne save.
Visai neseniai keletas didelių drabužių parduotuvių niujorke teikiame savo klientams naują ir naudingą kūrimo - sako veidrodis, kuris padeda pasiimti gražus ir tinkama apranga.
Žinoma, kad dalykai madingas tuo veidrodis bendrauja su pirkėju per vaizdo ir Interneto. Vaizdo kamera, вмонтированная veidrodis, fiksuoja vaizdą žmogaus, kuris примеряет drabužius, ir siunčia šią nuotrauką į savo asmeninį puslapį Internete, galimą tik registruotiems giminaičių ir draugų lankytojas parduotuvės.
Kai nuotrauka patenka į puslapiu, draugai ar giminaičiai lankytojas parduotuvės, esančius šiuo metu į savo puslapį, kad galėtų iš karto nustatyti, tinka ar ne jam šis dalykas.
O štai prancūzijos bendrovė Farfelus Farfadets didelis technika apskritai nėra понадобилась. Jie daro veidrodėliai iš popiežių'є-маше. Masyvi барочная rėmas atrodo помпезно. Tačiau blizgesys "stiklas" dalis обманчив - tai tiesiog раскрашенная popierius. Patys kūrėjai vadina išradimas антінарціссіческім ir ragina dovanoti tiems, kurie negali ir minutės gyventi be paties atspindys.
Sergejus НАКОНЕЧНЫЙ, Vadimas ПАВЛОВ
Foto - Look
Šaltinis: www. еremont. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą