Stogų apreiškimo 2006-11-02 11:29:44
Spalio pabaigoje vadovai didelių stogų bendrovių Ukrainos surinkta už "круглым stalo" "Problemas ir perspektyvas кровельного rinkos Ukrainos", aptarti valstybės reikalų кровельном rinkoje, parengti bendradarbiavimo, problemų sprendimo būdai. Kaip paaiškėjo, tokiu sudaryta direktoriaus kompanijų- " pasitaiko ne dažnai. Kiekvienas savo verslą, ir tenka spręsti užduotis savo įmonės, o ne rinkos apskritai. Tačiau, кровельщики pažymi, kad atėjo naujas etapas į rinkos plėtrą. Atėjo laikas priimti sprendimus kartu, o ne atskirai po vieną. Tokios išvados verslininkai atėjo dėl tos paprastos priežasties, kad didelės konkurencijos кровельном rinkoje plieno su'būti bendrovės, vien лобірующіе savo interesus valstybiniu lygiu. Kaip rezultatas, "узаконивается" ne vieną ar kitą statybos medžiagos, o konkrečios prekės, produktai konkretaus gamintojo. Už borto lieka "neteisėtas" кровельный prekę. Pasak dalyvių, "apvalaus stalo", tokia padėtis visai neina į naudą vartotojams. Кровельщики kalbėjo, kad jau dabar investuotojai, klientai susiduria su tuo, kad rengiant projekto dokumentus, jiems siūlo naudoti konkretų medžiaga. Nors atstovai projektinių organizacijų, присутствовавшие susitikime, pabrėžė, kad dokumentais tokius įsakymus architektai niekas nieko nedavė. Jei prieš keletą metų dauguma stogų bendrovių выдвигали į rinką naują, доселе nežinomas į Ukrainą prekę, šiandien įgyvendinimo etapas новинок daugeliui įmonių paliko. Į раскрутку prekės buvo įdėtos investicijos. Dabar buvę naujovės jau duoda pelno. Импортеры ir vidaus gamintojai nesutinka su tuo, kad kai įvairovės кровельного medžiagos valstybė ir atskiros įmonės подталкивают vartotojų prie riboto naudojimo кровель. Kaip paaiškėjo, dalyviai "apvalaus stalo" beveik vienbalsiai priėjo prie nuomonės, kad кровельным įmonėms atėjo laikas apie'prisijungti norėdami lobizmo interesų кровельного rinkos. Panašūs profesinių apie'vienybę jau ne retenybė. Sukūrė savo organizacijos, nekilnojamas мебельщики, kietmedžio bendrovės, gamintojų sausų statybinių mišinių. Jau beveik prie šio veiksmo ir stogų bendrovės Ukraina. Netikėtas sprendimas dėl aptarti padėtį, dabartinė aplinka stogų bendrovių, dalyviai "apvalaus stalo" buvo pasiūlyti konkrečius galimybes spręsti problemas. Keletas idėjų, iš pirmo žvilgsnio, atrodė абсурдными ir нереальными, bet tuo pačiu metu, įmonių vadovai pastebėjo, kad pagrįstai grūdų tokiu "мозговом штурме" yra. Pavyzdžiui, kelis netikėtas buvo siūlymas kreiptis į parlamentarams rajonų. Juk Киевсовет kasmet skiria iš biudžeto tam tikrą sumą į plėtrą rajone. Kodėl gi кровельщикам negali pasiūlyti районным valdžiai savo medžiagą remonto vaikų sodų, mokyklų, ligoninių. Bando taisytis tokie kontaktai būtų visai ne nereikalingas. Kaip beje, ir su projekto organizacijomis. Ukrainiečių rinkoje jau yra bendrovių, kurios jau ne pirmus metus sėkmingai bendradarbiauja su architektai, turintys profesionalūs konkursai, популяризируя, todėl savo produkciją. Dalyviai "apvalaus stalo" dar ilgai aptarinėdami, kalbėjosi vienas su kitu. Ir nors jie kalbėjo apie tai, kad čia susirinko konkurentai, partnerystės dvasia vis tiek yra. Juk problemos iš įmonių, yra labai panašūs ir spręsti juos lengviau kartu, o ne atskirai po vieną. VYKDYTI šalyje šiuolaikinės! TECHNOLOGIJOS - MŪSŲ BENDRA MISIJA Andriejus Оноприенко, prezidentas, bendrovės "Ависта" Visi dalyvavusieji už "круглым stalo" yra rinkos Ukrainos šiuolaikinės stogų medžiagos, kurios šiuo metu, nepaisant visų savo kokybės ir privalumų, sudaro tik apie 20% nuo bendros rinkos. Todėl visiems mums apie'vienija vienas bendras tikslas - techninė švietimo visų dalyvių кровельного rinkos šalyje. Siekiant įrodymų, kad seniai suprato visas civilizuotas pasaulis - kaina dengtiems jokiu būdu ne pagrindinis rodiklis, nes tikrai kokybiškas produktas negali būti pigus. Pagrindinis taupymas - eksploatacinių išlaidų. Svarbiausia kokybė, bet кровельного medžiagos - tai jo patikimumas, ilgaamžiškumas ir экологичность. Būtent mes, pagrindiniai operatoriai šios rinkos šalies, reikia įtikinamų faktų įrodyti visiems неоспоримое kokybės ir dėl to, ir ekonominė nauda naujų stogų medžiagos ir technologijos (juk veikimo vertė, bet moderni stogo čerpėmis dengtiems stogams daug mažesnės, nei tradicinių mūsų šalis). Tai yra mūsų dabartinė misija, ir mes sąjungininkai. Tokia veikla yra naudinga, pirmiausia Ukrainai, ir mes visi norime, kad šalis buvo geresni ir turtingesni. Ir nei сплоченнее mes eiti pasiekti šį bendrą tikslą, tuo greičiau, tikrai, iš tikrųjų, mes приблизим mūsų šalį prie уклада, technologijų ir komforto gyvenimo цивилизованной Europoje. MUMS mąstyti strategiškai! Markas Анопольский, prezidentas, bendrovės "ТПК" AŠ manau, kad mes esame ne преследовании kokių nors asmeninių tikslų, o dėl bendrų interesų. Šiandien кровельном rinkoje jau praėjo, reikia spręsti strateginius ir pasaulio akimirkos - tai kultūra statybos, kultūra, dizainas (įskaitant ir patvirtinta įstatymais). Įmonėms, kurios turi daug darbo patirtis ir patirtis, laikas jau parengti vieningą mechanizmą, kuris privertė būtų valstybė turi pirkti ne taktiškai pigūs medžiagos, o strategiškai. Reikia įtikinti be to, ar naudoti medžiagų, kurios ateityje окупят save savo patikimumo ir ilgaamžiškumo. O kol kas dauguma vartotojų mano politika: pirkti подешевле. Bet po kelerių metų teks vėl keisti кровлю. O tai очередные išlaidas. Lobizmas mūsų interesus, turi būti strategiškai. Problema ta, kad esame įpratę gyventi diena сегодняшним ir ne заглядываем į завтрашний dieną. TEGUL papildo vienas kitą! Olegas Piemuo, generalinis direktorius įmonės "Pasirinkimas" rinkoje, stogų medžiagos atsirado situacija, kurioje kai kurių didelių įmonių yra vadinamieji "specialių sąlygų". Šios bendrovės galėjo пролобіровать savo interesus. Dėl eina spaudimas iš šono Госстроя - "rekomenduojame naudoti tik tą medžiagą". Ir nors tokias rekomendacijas, kol neturi jėgos įsakymu, tačiau mes jau susidūrė su tuo, kad dizaineriai atsisakė būti kitos medžiagos. Manau, kad atėjo laikas apie'burtis кровельщикам. Esmė mūsų apie'sąjunga tarp turėtų būti tai, kad mes лоббировании bendrų interesų дополняли vienas kitą, o ne persekiojo savo asmens сиюминутные interesus. Сформулируем TIKSLAS! Dmitrijus Шевкопляс, bendrovės generalinis direktorius "Евроизол" Gathering, mes turime rodyti'prisiminti, kad daugeliu atžvilgių mūsų sėkmė priklauso ne tik nuo mūsų nepriklausomas veiksmų, bet ir nuo noro rinkos vartoti tas pačias ar kitas medžiagas. O tai lemia daug veiksnių, tarp kurių svarbiausias yra prasmės dizaino ir проектировщика investuotojui. Bendro gėrio visų kompanijų ir, kaip rezultatas, nauda vartotojams, mes turime sekti strategiškai svarbus mūsų visų tikslas - padidinti kiekį rinkos šiuolaikinių aukštos kokybės medžiagų, kurios sutvarkyti mumis. PONAI, SUSISIEKITE! Konstantinas Кафієв, зам. generalinis direktorius инновационно-techninę politiką AB "Киевпроект" Investuotojas turėtų sudominti eksploatavimo patikimumo, kokybės, kainos, paslaugos, mokėjimo tvarka, dėl pažymos, licencijos atlikti darbus ir t. t. Tačiau šalyje turi būti sukurta žaidimo taisykles, t.y. planai, kurie kokybės reikalavimai, patikimumą ir kt Štai tai - užduotis pagrindinio valstybės institucija, statybos Госстроя Ukrainos. Bet dėl to, kad trūksta biudžeto lėšų, atsirado praktika, kurioje kai kurie gamintojai patys rengia technines sąlygas ir nuostatas, апробируют jų pagrindinių organizacijų Госстроя, o paskui jo paties mokslo ir technikos taryboje teigia, taikymo. Žinoma, mokestis tai našta ant pečių vienos firmos būtų neteisinga. Todėl, mano nuomone, jums - кровельщикам, reikia apie'burtis, kartu parengti techniniai reikalavimai ir sąlygos taikyti savo stogo dangos medžiagos. Norėdami tai padaryti, nebūtinai'būtina sukurti kokią nors viešųjų darbų organizavimą su представительствами regionuose. Pirmaujanti kompanija gali ateiti, sukurti grupę parengti nuostatus, учитывающих bendrų interesų, bendrai finansuoti visas veiklos sąnaudas ir gauti nuoseklų arba patvirtinta Госстроем dokumentą, turi нормативную jėgą. REGIONAI VYSTOSI! Lankas'яненко Artūras Валерьевич, generalinis direktorius 000 FSC "Biologas" Regioninis кровельный rinka nestovi vietoje. Čia taip pat gamina, parduoda ir perka кровлю. Tikrai, киевский rinka vystosi aktyviau, bet ir mes ne stovėti vietoje. Mūsų įmonės rūpi tos pačios problemos, kaip ir daugelio gamintojų. Visų pirma - tai kokybė ir medžiagos. Pastaruoju metu jis tapo labiau reikalinga, ir mes stengiamės pasiūlyti prekes aukštos kokybės. БОРИТЕСЬ UŽ KOKYBĘ! Olegas Ивженко, direktorius 000 "Технониколь-Centras" Pirmiausia, Госстрой turi būti suinteresuotas normalioje būsenoje būsto ūkio. Norėčiau pateikti pavyzdį rusijos kolegas. prieš 10 metų Sankt Peterburge pradėjo taikyti remonto кровель Полімербітумние medžiagas vieno iš vietinių augalų. Ir iki šiol administracija neturi išleido nė cento remontas jau отреставрированных 10 metų кровель, nes jie buvo pagaminti iš kokybiškų битумных ir gruntu užpildyti polimerinių битумных medžiagų. Todėl mūsų įmonė ima už pavyzdį darbą tokių įmonių. Ir dar pavyzdys, 4 metus Maskvos meras! Jurijus Лужков uždraudė naudoti рубероида remonto gyvenamojo fondo. Per metus šis draudimas buvo atšauktas. Rezultatas toks: tai, kas buvo suremontuotos tą metų uždrausti iki šiol stovi tvarkingai, kiti jau ремонтіруется dar kartą. Mūsų problema - siekti дешевизной. Žmonės ne visada nori потратиться į kokybišką кровлю. Jiems svarbus tik mažiausia kaina už m2, o jų kokybė rūpi kažkaip mažiau.
Stogų darbai Kijeve.
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą