2014 m. balandžio 4 d., penktadienis

Langas iš Europos 2006-11-02 19:25:59

Statyba ir rekonstrukcija.

Langas iš Europos
2006-11-02 19:25:59

Ekspertai teigia, kad vidaus rinka металлопластиковых langus, ir šiandien yra viena iš sparčiausiai augančių produktų rinkas Ukrainoje. Tuo tarpu, nepaisant pareiškimų kai kurie operatoriai apie tai, kad vartotojui, kaip ir prieš lemiamas veiksnys išlieka kaina, didžiausi žaidėjai teigia, kad klientai vis daugiau dėmesio skirti nustatytu pagal kraštinių kaina / kokybė.

Rinkos металлопластиковых langus pradėjo aktyviai formuotis į 1992-93 metais, kai pirmieji импортеры atrado sau naują nišą rinkoje statybinių paslaugų. Didžioji dalis ввозимой produktų (pasak kai kurių šaltinių daugiau nei 80%) buvo atlikta Lenkijoje ir Turkijoje, tačiau gana greitai puodelis svarstyklių склонилась paklausos pusėje daugiau kokybiškų gaminių - daugiausia vokiečių. Kartu su tuo atėjo supratimas, kad металлопластиковые lango pelninga gaminti vietoje, derinant naudoti savo nebrangus ir efektyvus darbo jėgos su modernia vakarų technologijomis ir medžiagomis. Sąlygomis auganti konkurencija tai davė неоспоримые privalumai prieš importuotojai, nes gamintojas gavo galimybę žymiai sumažinti produkto paskirties produktus, taip pat daugiau kaip operatyviai ir lanksčiai reaguoti į rinkos reikalavimus. Vertinant viliojantis perspektyvas naują rinkos, 1994-95 metais, Ukrainoje pradėjo su'ryškėti pirmieji šalies įmonės, kurios tapo gaminti металлопластиковые lango. Iš esmės jie buvo iškelta remiantis tų pačių firmų importu ir surinkti lango sistema iš закупаемых užsienyje dalių, sparčiai pildydami dar ne освоенную rinkos nišą. Mėlynai galima teigti, kad šiuo metu tik Ukrainos sostinėje, apskaičiuota киевских operatoriai, veikia apie 150 įmonių-gamintojų металлопластиковой produktus. Tokiu atveju nuorodinis vieta, tarp jų ir teise priklauso bendrovės "Langas-Пласт", pagrindinis konkurencinį pranašumą, kuris yra stipri gamybos bazė, разветвленная atstovas tinklas, optimalus derinys kainos ir kokybės siūlomų gaminių ir noras комплексно spręsti visas problemas, atsirandančias iš kliento.

Vyriausiasis skaičiavimas yra į vidinį potencialą bendrovės
Pagal savo organizacinė-teisinė statusą "Вікнопласт" yra bendras украинско-vokiečių-польским įmonė, специализирующимся gaminti металлопластиковых ir aliuminio оконных konstrukcijų dėl dabartinių vokiečių technologija. Tokiu atveju pagal nustatytą praktiką, klientams siūloma įvairių susijusių gaminių: durų, skiriamieji pertvaros, palangės, apsauginės роллеты, žaliuzės, противомоскитные akių ir pan., taip pat yra labai profesionalūs paslaugas pagal jų montavimo.
Pirmoji linija изготовлению металлопластиковых langų technologijos vokietijos firmos КВЕ buvo paleista "Вікнопласт" 1995 metais kvadratų киевского PAGAL jiems. Karalienė. Per dvejus metus į bendros įmonės įvaldę dar vieną kryptį - gamyba aliuminio sistemų architektūros technologijos vokietijos firmos Wicona.
Tarp priežasčių, определивших pasirinkti užsienio partneriai, verslo, bendrovės generalinis direktorius "Вікнопласт" Alex Рыжов ypač išskiria šiuos. "Visų pirma, - sako jis, - tai rimtas požiūris į verslą ir savo partnerystės зобов'įsipareigojimams, antra, aukštos kokybės pristatomi mums komponentų - пластикового ir aliuminio profilio ir blum furnitūros montavimui. Taip pat gavome nuo vokiečiai tokią reikalingą pirmojo etapo techninį ir консультационно-методическую pagalba. Šiaip gi, teko pasikliauti savo jėgomis ". Laimei, teisingą ir laiku pasirinkti veiklos sritį padėjo įgyvendinti labiausiai ambicingus planus bendrovės: paklausa металлопластиковые lango etape formavimas, rinkos žymiai превышал pasiūlymas, tai leido dirbti su didelio rentabilumo norma, o gautą pelną investuoti į verslo plėtrą. Šiandien perpildytos rinkos ir konkurencija tarp operatorių pastebimai išaugo, o kainos smarkiai sumažėjo. Tokiu atveju su'atsirado naujų veikiantys asmenys ne tik sostinėje, bet ir regionuose, o pelningumas sumažėjo iki minimalaus lygio. Taigi, віконникам dabar tenka remtis сверхприбыли, tačiau bendrovė "Langas-Пласт" neslepia, kad atėjo į rinką rimtai ir ilgam.

Kompleksinis problemų sprendimas, klientų - už užstatą sėkmės
Pagrindinis dėmesys savo veikloje "Вікнопласт" leidžia dirbti su verslo klientais. Tačiau tai nereiškia, kad jeigu tu privatus asmuo ir norite įdėti pas save bute nauji, modernūs ir taupiau lango, jums уделят mažiau dėmesio. Atvirkščiai, bendrovės specialistai mano, kad ypač svarbu ne tik pasiūlyti kiekvienam klientui kokybišką produkciją, bet ir padėti išspręsti šią problemą komplekse. Tai yra viena iš sąvokų, lanksti ir gerai apgalvota marketingo strategijos žodžius. Čia yra giliai įsitikinę, kad tai, kad klientui reikia pasiūlyti ne tik produktą ar paslaugą, o kompleksinis sprendimas, priskiriama juo problemų. Nepakanka pasakyti, pavyzdžiui, металло-plastikiniai langai, siūlomos firmos - tai grožis, ilgaamžiškumas, aplinkos sauga, saugus теплозащита, ramiai atsistatydinimą ir komfortą. Reikia padaryti taip, kad visi tai наполнилось realiu turiniu. Todėl klientui yra siūloma įvairių дизайнерского ir spalvų konstrukcijos, optimalus visais atžvilgiais įsikūnijimo bet kokį projektą, maksimalios garantijos ir labiausiai visą kompleksą paslaugų, pradedant nuo konsultacijų pasirinktinai konkretaus konstruktyvų sprendimą langų ar durų (įskaitant reikalingą fasadus ir susiję gaminiai) ir baigiant jų kokybinius montuoti.
Tokiu atveju "Вікнопласт" išsiskiria ir pakankamai lankstus požiūris į formavimo kainų. "Mes neturime siekį užsidirbti šią sekundę ir maks, siekiant, - pažymi komercijos direktorius Sergejus Есипов, - svarbiausia - užkariauti pasitikėjimą vartotojų, dirbti perspektyvos. Produktai turi būti prieinama kaina, bet rūpinasi, tai turi ne mažinant jos kokybės ". Tokia filosofija verslui leidžia firmos užtikrintai likti jachtoje, saugiai миновав visas kliūtis. Kaip pavyzdys, iš finansinės krizės 1998 m., tapo sunkus išbandymas daugeliui verslo struktūrų, dirbančių ukrainiečių rinkoje, įmonės galėjo patekti su minimaliomis nuostolių suma: nebuvo uždaryta nė viena gamybos linija (juos "Вікнопласт" trys), ne sumažino nė vieno darbuotojo, išlaikė tvirtą дилерскую tinklas ir сложившийся klientų ratą.

Įtikinti geriau ne žodžiais, o iš tikrųjų
Analizuojant rinką металлопластиковых gaminių, negalima nepastebėti, kad dauguma pirmaujančių gamintojų, šiandien dirba su aukštos kokybės vokiečių profilio, todėl обострению konkurencijos, ir "išsiskirti" iš bendros masės оконных įmonėms tampa vis sunkiau. Pranašumą turi tie iš jų, kurie galėjo patekti į didelės apimties gamybos dėka bendradarbiavimo su įmonėmis-застройщиками ir didelėms verslo klientams. "Вікнопласт" nurodo būtent tokių bendrovių, tačiau tai visai nereiškia, kad užsakymas patys plaukioja į rankas. Už juos tenka kovoti, ir daroma tai, kaip taisyklė, per dalyvavimo vykdo klientų pasiūlymus, kur pagrindinis argumentas ir противоборствующих šalių veikia aukšta produktų kokybė, prieinamos kainos ir vertas paslaugas.
Beje, vienas iš tokių тендеров (jį daro žinomas Ukrainos farmacijos įmonė) pasirodė labai netikėtas jo dalyvių. Klientas изъявил noras išbandyti pateiktą оконными firmų produktus agresyviai aplinkai. Teko nesutikti, nors tam tikrų abejonių, ar panašų eksperimentą buvo. Tačiau rezultatas порадовал - dėl aukšto kokybės экструдирования ir stabilumą стабилизирующих papildų "Вікнопласт" pavyko išeiti iš šio bandymo nugalėtojas, o kartu gauti prestižinį ir didelis užsakymą.
"Dar vienas labai svarbus mums тендером, - pasakoja Aleksejus Рыжов, - buvo atlikti sudėtingus darbus, konversija susijusius darbus buvęs" Emocijas "kampe Институтской ir Крещатика į суперсовременный prekybos kompleksas, pavadinimu" City-Centras ". Apeliacinį skundą apie'objekto, обусловленная jo vieta centrinę Kijevo ir gana didelė darbų frontu, iki ribos накалила aistros aplink jį. Norėdami įrodyti, kad esame geriausi tarp konkurso dalyvių, teko dėti daug pastangų. Ten buvo ir dar vienas svarbus niuansas: pastatas, kuriame разместился "City Center", yra laikomas pastaba'paminklų architektūra, todėl vienas iš pagrindinių mūsų užduočių buvo tai, kad pasiūlyti tokį variantą rekonstrukcija, kuris garantuoja būtų darnios sambūvis naujos ir senos dalys fasado. Pasak specialistų, siūloma mumis sprendimas pasirodė visiškai priimtinas ".
Bendrovės dalyvavo тендерных баталиях - tema beveik неисчерпаемая. Už kiekvieną didiesiems apie'objekto verta savo istorija. O tokių'objektai yra "Вікнопласт" dešimtys. Šiandien įmonės gaminiai puošia pastato Centrinės geležinkelio stoties ir Konstitucinės teismo, автосалоны: "Дэу", "Ford" ir "Ситроен", įmonės farmacijos pramonė: БХВЗ, "Дарница", "Фармак", "Киевмедпрепарат", parduotuvės: "Мерк", "New Винд", "Vist", "Гулливер", "Standard", "City-Centras" Крещатике, "Vaikų pasaulis" Русановке, "Нокия", "Puma", parodų paviljonas nr. 5 į buvusios ВДНХ, лицей " Grand ", gyvenamųjų namų ir kitų. Sutinku, kad toks nuostabus "įrašus sąrašą" geriau bet koks reklamos įtikina į konkurencinių pranašumų įmonės, jos išsaugoti gamybinę, организационном ir technikos potencialas. Tokiu atveju bendrovė mano pagrindinis objektas savo pasididžiavimo - įrengiant langus namus noro modernizuoti ukrainos ambasados Paryžiuje ir Prahoje. Daug apie ką jau liudija tas faktas, kad "Вікнопласт" pasirinko kiti daugelio europos bendrovių ir jai patikėta sudėtinga dirbti pastatuose, kurie yra atidaryti'памятниками architektūra.
"Centras " mes turime produktų kokybę, padorumas atžvilgiu, mūsų partneriams ir klientams, - sako Sergejus Есипов. - Mes giliai įsitikinę, kad tai, kad pasitikėjimas mums vartotojų ir patirtį - tai labai vertingas kapitalas, kuris įstengė išlaikyti gyvybingumą sukaupti mūsų įmonė. Remiantis šio tvirtą pagrindą, mes statome mūsų verslo. O kovojant dėl "vietos po saule", kaip argumentą pateikti ne nuogi žodžiai, o darbą. Beje, darbą, направленную palaikyti darnaus teigiamą įvaizdį. Žinoma, mes kovojame už tai, kad mūsų produktai buvo prieinamą kainą, tačiau manome, kad tai jokiu būdu negali būti užtikrinta, mažinant jos kokybės. Ir būtent tai vertina mus klientai ".
Dar vienas patvirtinimas to - pergalė "Вікнопласт" per всеукраинском konkurse "Prekės ženklo metai-2001" kandidatūrą "Liaudies pripažinimą", jau antrasis bendrovės istoriją. Taip, konkurse "Prekės ženklo metai-2000" ji tapo lyderis kandidatūrą "Šalies prekės ženklą", o kandidatūrą "Nepriekaištinga reputacija" nugalėtoju buvo pavadinta vokiečių kompanija КВЕ - jūsų profilio produktų "Вікнопласт".

Совершенств "nėra jokių apribojimų
Atrodytų, apdailos lyderio pozicijas rinkoje, добившись pripažinimo vartotojų, galima ramiai почивать į лаврах. Tačiau tokią padėtį ne "Вікнопласт". Nuolatinis darbuotojų tobulėjimas, ieškoti naujų požiūrių, idėjų, kai būtinai aukštos kokybės produktus ir уважении klientams tapo aukštosios tikslas plėtros bendrovė. Iš metų į metus jos specialistai ateina su kažką tokio, kad į gerą kelią daro perversmas rinkoje. Taip, vienas iš labiausiai удачных rinkodaros juda ekspertai vadina jau davė savo vaisius akciją "Kiekvienas n'penktasis langą - nemokamai". Taip pat kartu su žinomo draudimo kompanija "Надра" bendrovė "Вікнопласт" suteikia savo klientams draudimą į savo produktus, ir jei jokių nenumatytų įvykių (противоправных veiksmų trečiųjų šalių, gaisro, gamtos катаклизмов) stiklas bus suskirstytas, jo jums pakeičiamas kitu, visiškai nemokamai. Jau dabar, sprendžiant iš reakcijos vartotojui, galima drąsiai sakyti, kad šis papildomas ir kol išskirtinis mūsų šalyje įrankiai bus naudinga.
Ypatingą dėmesį į savo vystymąsi "Вікнопласт" skiria tobulinti technologijas. Jei anksčiau "коньком" įmonės buvo daugiausia "buitinės" металлопластик, o šiandien ji sėkmingai освоило kūrimo ir gamybos, modernios ir "разно-жанровых" aliuminio konstrukcijų technologijos vokietijos firmos Wicona. Pavyzdžiui, jei jūs nors kartą matė зенитные žibintai, darbuotojai pastatų originalus skaidri stogu, tai sutinku, kad tai tikrai tai yra būtent meno kūrinius. Virš jų vystymąsi ir kuriant įmonėje dirba geriausi ukrainos inžinieriai, konstruktoriai, kurie turi 30 metų darbo patirtį už pečiais dar su броварским intarpai. Yra "Вікнопласт" taip pat savo kvalifikuoti architektai, gerai susipažinęs su ypatumų sistemų profilių, kuri leidžia jiems įgyvendinti visus, net ir labiausiai neįtikėtina fantazija klientų į алюминии ir stiklo, kaip galima geriau panaudoti visus juos laimėjo pusės. Beje, aukštos techninės грамотность būdinga ne tik inžinerijos конструкторского sudėtis žodžius. Ir tai, kad atliekant тендеров su malonumu pažymi daugelis klientų. Beveik visi darbuotojai "Вікнопласт" turėjo galimybę стажироваться Vokietijoje, Lenkijoje, pabandyti stilių ir technines savybes "капиталистического gamybos". Todėl profesionalumo jiems negali užimti net sprendžiant sudėtingiausių užduočių.
Pavyzdžiui, mažai kas žino, kad į farmacijos įmonėms оконных konstrukcijų dievui'yra savo aukštus reikalavimus. Reikia, kad sistema buvo stabilios į vadinamąjį agresyvios aplinkos, jie turi turėti horizontalius "lentynas", kuriuose gali оседать ir sukaupti вредная dulkes. Ir dar kartą dėkojame už prieinamumą specialiųjų sistemų farmacijos, aukštos kokybės medžiagos ir darbai, kiti toli gražu ne silpnų konkurentų konkurso laimi "Вікнопласт".
Bet ir tai dar ne viskas. Ieško naujų ниш SP "Вікнопласт" освоило премудрости projektavimo ir gamybos automatinius раздвижных durų. Ir atrodo, ši idėja turi šviesią ateitį. Juk dauguma уважающих save viešbučių, parduotuvių, dabar stengiasi aprūpinti savo patalpose šių непременными atributus komforto. Taigi, automatinės durys su prekės ženklo "Вікнопласт" jau puošia centrinis įėjimas užsienio reikalų Ministerijos Ukrainos, o taip pat tinklo didmiesčių parduotuvėse "Мегамаркет" ir keletas kitų žinomų prekybos centrų.
Apskritai, sąvoka "lango konstrukcijos" šiek tiek palyginti. Juk, be tradicinių langų ir durų, "Вікнопласт" sukuria nuostabų renginių centras " winter gardens", крытые baseinai, vitražas. Išlaikyti asortimento įmonė siūlo гаражные vartai, skiriamieji pertvaros, apsauginės išorės žaliuzės, dekoratyvinės užuolaidos-vaidmuo-tu, москитные akių ir palangės.

PAGALBA
"Вікнопласт" - bendras украинско-vokiečių-польское įmonė, kuri specializuojasi gamyboje металлопластиковых ir aliuminio оконных konstrukcijų, pagrįstas pažangiausiomis technologijomis. 1995 m. kvadratų, skirtųjų " į киевском vardan. Karalienė, buvo įvesta gretas pirmoji linija изготовлению металлопластиковых langus. Gamybinius pajėgumus įmonės leidžia gaminti apie 4, 5 tūkst. gaminių per mėnesį. Iki šiol kolektyvas SP "Вікнопласт" turi daugiau kaip 100 žmonių.
ŠALTINIS: Kompanionas.

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą