2014 m. balandžio 5 d., šeštadienis

Du rusijos stiliaus

Per dešimt metų, po vieną kapitalizmo rusų stilius taip ir ne выработался. Jis greičiausiai выработается šiandien - paspauskite select'dėl užsieniečių atėjimas į rusų rinką inter'еров. Tiksliau, net jų bus du.

Viename iš namų подмосковном skaičius kaime Успенском viena iš jauniausių komandų dekoratorių - grupė "AM" padarė мансарду į rusų stilius. Čia yra biliardas.

Labai веселое patalpą. Kamuoliukus, балясинки, гирьки, garsiakalbiai-statinės, лубки, орнаменты тычком ir ложком, ширинки, rankšluosčiai, люстра forma солнышка, часики-ходики ir самовар. Šiek tiek supainioti biliardas, kaip daiktas ir dalyvauk, mažai populiarus namų buityje rusijos бояр ir karalių. Kita vertus, žodžiu "užuomina" pajuto kažką rusų, kai kurie mano, kad nuo šio klausimu pavadinimas Kijevo. Tačiau, nepaisant to, kad džiaugsmas, jaučiasi šiame kažką dirbtinis ir театральное. Žinoma, čia vaidina ne baseinas, o į tikrą lietuvių biliardas, vis dėlto kyla jausmas koks nors бутафории.

Tai puikus, šmaikštus, артистичный rusų stilių, ir dar самоотождествіться su juo sunku. Ir kad apskritai-tai su visais приметами rusų. Pastangos dedamos, pavyzdžiui, pastaruosius du-tris metus po atidarymo galerijos "Дача" Рублевке į aplinkinių miestelių gyventojai tapo paremta элитными бревенчатыми избами su двусветний атріумні пространствами su калиброванной ir лакированной kanados pušys. Dirba žinomi architektai - Monika Головина, Гуля Ахметшина, net Jurijus Григорян, o vis dar manai apie šios puikios vietos - ko jie iš piešti krūva elgtis? Ar nėra šiame kokios nors prekės-жеста ar net jaučiate?

Įdomu, kad vakarų dizaineriai lengvai padaryti ką orientacijos į rusijos stiliaus, ir tokiu atveju niekas воспримет tai kaip jaučiate, o, atvirkščiai, kaip ženklas почета. Net ir tada, kai apskritai-tai jaučiate, kad turite. Pavyzdžiui, Гаэтано Пеше į maskvos kambaryje su savo raudona стульчаком, kas perduoda daugiau jausmingumo rusų tautos. Ar jo dideliame атласном массажном sofos forma daug moterų kūno. Kažkaip atrodo, kad čia puikus puikus vakarų dizaineris, vienas iš įkūrėjų grupės "Memfis", pastebėjau, kad mūsų jausmingumo ir nustatė, šiame naujų įkvėpimo savo kūrybiškumą buvo.

Bet Пеше - gerai, jis žinomas пересмешник. O štai garsaus italijos " Colombo Style, kurią pastaruoju metu tiesiog nepadoru ne įdėti į elito namas, specialiai rusijos pradėjo liniją Kremlin. Ten pas juos tokie орлы į vietas, pavyzdžiui, скипетры ir maitinimo į головах, toks spinduliavimas полудрагоценных akmenų pagal sidabro фольге, tokių парчовые audinio su aukso шитьем, kad lyginant su šių бильярдная grupės "AM" atrodo žemos raktą ir net пуриста patalpa. Ir nieko, jokio издевательства, atvirkščiai, sėdėti ant tokių диванных, o tiksliau, "geležies" grupėms - ženklas, prestižą ir pagarbą sau.

Ką tai tampa suprantama, kai paaiškėjo, kad be кремлевской į Colombo yra ir kinijos kolekcija "Kinų imperatorius" - taip pat visa, neišsipildė, парче, tik чернолаковая ir su драконами. Europos dizainerių lietuvių kalba - vienas iš этно stilių. Tačiau vienas dalykas yra sėdėti ant этно-kėdės kaip европейца ir visai kas kita - kaip etninės мотива. Lyg ir išeina, kad tu sėdi.

Išeina, kad jei europiečiai daro mums dalykų "rusijos", tai mes manome, европейцами, o kai mes patys darome tą patį - moku бутафория. Esmė net ne tame, kodėl taip atsitinka, o tai, kas iš to išplaukia. Tai reiškia, kad vakarų dizaineriai laimi pas mus konkurenciją dėl rusijos stilius. Ir kuo daugiau jų čia, tuo mažiau turime galimybių išraiška save.

Čia juk kad nenuostabu. Be įvairių этно stilių yra ir normalus, europos. Yra, pavyzdžiui, anglų stiliaus baldai, yra amerikos, yra olandų ir prancūzų kalbomis, yra net italų, nors su juo sunkiau, nes visi šie daroma į italijos fabrikuose eksporto, o jų ten daro mažai. Kodėl pas mus negali atsirasti tokiam pat респектабельном europos rusijos stilių?

Priežastis čia yra gana akivaizdus. Visi šie europos stilius kyla iš ilgos tradicijos darnaus gyvenimo būdą. Jei англичанам свойственна покойная ekstravagancija kolekcininkų, tai jiems būdinga jau du šimtus metų, ir būtent šią temą jų nacionalinis stilių ir išreiškia. Mes neturime ilgalaikę tradicijas быта, pas mus pats buityje kaip daiktas респектабельного капиталистического dizaino su'pasirodė prieš dešimt metų, ir mums nėra ko reikšti.

Ar vis tik yra? Štai pavartojus per prabangių namų, tai ne visi jie atrodė бутафорскими. Vienas buvo tinkamas - ta, kurią profesorius МАРХИ Aleksandras Ермолаев pastatė dvejus metus Архангельской srityje. Tai gigantiškos erdvės, bet ne iš калиброванного kanados бревна, o iš vietos senojo medžio. Languose jam стеклопакет, taip ir langų iš viso nėra, o yra ilgas siauras poras į vieną rąstas. Erdvė yra ne двусветний атриумом niu йоркский лофт, o монументальной аморфной архангельской глыбой.

Tai nereiškia, kad tokiu namuose nepatogiai gyventi sistemos šilumos ir laidininkas ne priklauso nuo pasirinkto medžio. Bet jame yra ir autentiškumą, ir tai rusijos faktas. Ji yra tai, kad dalykų, faktūros, erdvė skiriasi tikru "darbą". Mūsų tradicija, mūsų patirtis yra tai, ką mūsų abėcėlinė terminų pasaulį per septyniasdešimt metų buvo toks "labai" pasaulio, kur žmonės ir daiktai buvo nelengvas gyvenimą.

Ilja Кабаков savo metu nustatė rusijos bendrąją dalykas, kaip "bloga" dalykas - blogai сделанную, blogai kad išlieka, blogai buvo naudojama ir несущую patys pėdsakai viso to. Su поэтикой "bloga" ko jis išgarsėjo per visą pasaulį ir tai, kaip didžiojo rusų dailininkas. Užduotis šiandien, rusijos stiliaus yra tas, kad su'atjungti šią поэтику "bloga" ką su респектабельностью šiuolaikinio быта. Tai ne taip neįtikėtina, kaip atrodo.

Štai, pavyzdžiui, петербургский dizaineris Andrew Дмитриев, mano nuomone, nėra labiausiai įdomus iš šiandienos dekoratorių. Jis nuolat veikia viena tema: jis'sujungia brangūs, atvirai brangūs šiandien arba antikvariniai daiktai su "sunki" фактурами. Į buvusių bendrų, o dabar расселенных ir tapo элитными apartamentus palieka - kaip abstrakčių tapyba - paviršius sienos, atidaryti'prisimena ir pirmąjį klestinčia advokatas, вселился čia amžiaus pradžioje, ir зощенковской коммунальную virtuvę, kuri čia susiformavo vėliau. Arba vietoj обоев naudoja неструганых горбыль - rusų labai ir labai "sunkus" gaminys. Bet kai šalia kabo венецианская muziejaus люстра - jis atrodo ne pigiai сараем. Jis įsigyja iš rusų kalbos.

Kalbama apie naudojimąsi praeities patirtimi быта - tai patirtis tokia неповторим, todėl bet dizainas неповторимо rusams. Tai gali būti bet kas - faktūrą, sienos rąstas, горбыль ar net pėdsakų pramoninių dizainų, nes mūsų двутавровая sijos eros pirmųjų n'пятилеток, kai kova už ketus buvo kažkas panašaus į nuotykių herojai "Apocalypse" mes'vietnamas, - tai toks antikvariniai daiktai, kuriam nėra kainos. Būtent taip "декорировал" inter'иер banko Ivanas Шалмін, kuris gavo pirmą prizą festivalyje " inter'interjero "Po stogu namuose": jis pasitraukė į išorę statybinės konstrukcijos namuose ir gavo tikrąją erdvę.

Galima tikėtis, kad artimiausiu metu mes su'pasirodys du rusų stilius. Vienas - remiantis poezijos "sunki" dalykų. Čia rusijos специфика atsiranda iš patirties rusų быта - ir tai yra dalykas, kurio mes neturime konkurentų, turėtų būti kažkas panašaus į anglų, olandų ar prancūzų stilių. O antrasis - rusų stilių, remiantis etninių мотивах, kažkas panašaus į kinų ar филиппинского. Jį gamins užsienio dizaineriai, ir čia jie mus bus įveikti, kaip nori.

Grigalius Ревзин

Šaltinis: ID "Коммерсантъ"

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą