Nė vienas sintetinis medžiaga nėra pajėgus pripildyti namus tokia galinga gamtos energiją, kaip medis. Liesdami jį, mes suvokiame atsakymo šilumos, o приглядевшись, randame paveikslas: pėdsaką metinių žiedų, расширяясь arba уплотняясь, "pasakoja" apie įvykius ir apie pasaulį, kuriame mus dar nebuvo.
Šiandien tendencija naudoti natūralių medžiagų tapo ypač aktuali. Lyg ir nebuvo graži, ir функциональны iš plastiko ir aliuminio, inter'interjero mūsų namuose jie, kaip taisyklė, blogai приживаются. O štai medis yra būtent tuo medžiaga, faktūra, spalva ir gyvas šilumos kurį sukuria atmosfera psichologinio atsipalaidavimo.
Dabar декоре inter'еров aktualu baldai iš natūralaus medžio рустикальном stiliaus. Konstruktyvus jis primena daiktų paprastą крестьянского быта: скамьи, grubus darbo stalai... Dažnai древесиной, naudojamos dizainerių sukurti tokią baldų, tarnauja senosios lentos, выброшенные jūra arba ilgai пролежали saulės, lyjant lietui. Jūros vanduo šiek tiek обесцвечивает medieną, o lietus ir saulė, atvirkščiai, daro tamsesni, bet ir tuo, ir kitu atvejais ji įgyja потертости, neapdorotų, викришеностей krašto ir декоративную обветшалость.
Tačiau kartais, siekiant užtikrinti medieną "biografijos", kad ją bus galima dirbtinai состарить. Šio medžio, yra tvarkomi, druskos, po to ant jo su'yra vaizdingas įtrūkimai - tarsi šios baldais naudojosi jau keletą amžių. Kuriant рустикальну baldai, dizaineriai siekia parodyti savo individualumą, parodyti grožį senos medienos, jos istoriją. Ypač vertinami siela primityvi, beveik neapdorotas faktūras.
Defektų nėra tik ne slepiasi, o, atvirkščiai, tampa своеобразными оформительских elementais: įtrūkimai, bangos.nokia ir skaldos tokią baldus papuošti. Senėjimo požymius medis taip pat tampa своеобразным puošimas: изъеденное жуками medis užpildomas mechaninė dulkių, o iš viršaus taikoma ypatinga sudėtimi, защищающим nuo šio гниения.
Baldai iš pačios распространенного Rusijoje medžio - pušies - šiandien niekas удивишь. Bet ir šioje, toks pažįstamas mums medienoje galima švirkšti visiškai naują, egzotiškų išvaizdą. Dėl ypatingos technologijos красит pušies įgauna įdomų фактуру: прожилки medžio проступают per spalva - juoda, žalia, gintaro ar rudos fonas.
Reikia pripažinti, kad Rusijoje ilgai kurtos daiktų aplinką (daugiausia утилитарные), tarp kurių susitiko tobulos formos, gautos už sąskaitą умелого, kartais intuityvus naudoti juos создателями необразотворчих lėšų meno būstinės. Ypač "kalbos" šių daiktų, mažai pastebimi, jei непосвященных, tačiau įtakos подсознательном lygio visi, galintys įvertinti šias subtilybes, buvo продуманном абрис formos, harmonijos пропорциональных santykius, ритмах dalių, приемах kontrasto ir niuansų, обыгрывании natūralios tekstūros ir faktūros medžiagas, spalvų kokiu santykiu. Į pirmąjį XX amžiaus dešimtmetį paaiškėjo, kad būtent šie неизобразительные sudedamosios dalys gali perteikti temą ypatingą siela.
Reikia pažymėti, kad didelę dalį rusijos baldų iki XVII amžiaus, žinomas šiandien, yra unikalūs daiktai, kurie nebuvo įtraukti nė į vieną типологический eilės, ir kartais neturi tiesioginių atitikmenų į западноевропейской kultūros išvaizdos interjero'иер.
Baldų рустикальном arba псевдорусском stiliaus pirmą kartą su'pasirodė tarptautinėje parodoje 1867 g.. Paryžiuje. Ir toliau ji bus sėkmingai экспонироваться, visada sukelia asocijuotis neveidmainiškas palūkanų publikos ir specialistų. Orientacinis, kad gaminiai, atliktus šiuo stiliumi, privertė europiečių pakeisti savo nuomonę apie rusijos ir внимательнее būti atsižvelgiama į tai, kad pasiūlė rusijos фабриканты.
Pakeis esamą tada Vakaruose nuomonę ("Rusija - šalis имитаций", o jos gamintojai orientuojasi tik sukurti kopijų, лишенных originalumo) ateina naujas požiūris, kuriame dominuoja asocijuotis neveidmainiškas susidomėjimą ir nuostaba. Europos ekspertai iš karto pažymėjo, kad Rusija stengiasi išsivaduoti nuo kurios paneigė, įtaką ir sukurti savo stilių, remiantis nacionalinių elementų.
Įdomu, kad pati Rusija visada skirtingai priklausė tam pačiam "rusijos stiliaus". Vieni ateidavo į malonumas, kiti gana skeptiškai įvertino "мебельные fantazijos". Genialiais tautiečius manė, kad сторонникам naują stilių, ne visada pavyko garbingai baigti "kovos skonio stiliumi".
Europos specialistai dar toje pačioje 1867 g.. bandė analizuoti "lietuviškai stiliaus". Suderintu daiktų западноевропейской ir rusų aplinkos, Yu. Лессинг rašė: "Mūsų europos baldai dažnai kenčia kreipdamiesi į kam'medinių ir бронзовым formoms senovinių mėginiai.. Tikroji prigimtis, medžio ir jo technika retai atsiranda atsižvelgti.. Rusijos baldai visiškai išaugo iš šių sąlygų. Su'sąjunga tarp medžio nėra paslėpti mechaninė фанеровкой, bet, priešingai, jiems yra suteikta ypatingą выразительное reikšmę. Iš to kyla ir visa орнаментика, членение atskirų dalių įvykdytas visiškai suprasti paprasčiausias technologijos, kiekvienas elementas padaro įspūdį, kad jis greitai ir lengvai buvo pagamintas резцом arba токарном станке ". Šias savybes autorius tikėjo niewatpliwą garbingai rusų baldų.
Tačiau ir XXI amžiuje'ясовується, kad lyg ir nebuvo iš plastiko ярок, patvarus ir tvirtas, tik mediena gali стареть gražiai ir kilniai, kaupti savyje spalva, šilumos ir prisiminimų. O теплота ir m'spalva baldai iš natūralaus medžio sukurti namų aplinką, atsipalaiduoti ir taikos. Nepriklausomai nuo stiliaus, kuriame ši baldai atlikta.
Natalija Мальцева
Šaltinis: www. еremont. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą