Sostinės rinką лакокрасочной produktų slenksčio didelių pokyčių: strateginių planų turiu keletą stambių įmonių su'atsirado punktas apie удешевлении produktus. Kaina kai лакокрасочные medžiagos sumažėjo jau dabar. Statybininkai iškėlė įmonių Šiandien situacija rinkoje yra dažų medžiagų pasikeitė: anksčiau didžiąją dalį šio vaisto vartojimo приходилась į pramoninį kompleksą, kuris обеспечивал nepertraukiamą darbą pramonės, tačiau sumažinti kiekius mašinų lėmė tai, kad į pirmąją vietą потреблению išėjo statybos bendrovės. Pasak generalinio direktoriaus UAB "Лакма" Aleksandras Новикова, plėtros Kijeve statybos pramonė prisidėjo didinant pramonės, bet tuo pačiu metu toks perorientavimas gerokai усилила sezoninis pobūdžio gamybos dažai, kurie ir be to зависел nuo masė vartotojų. Operatoriai pastebi, kad pastaruoju metu ši rinka vystosi dinamiškai - kasmet jo apimtis padidėjo apie 10-12%, o 2003 m. numatoma, kad augimas sudarys 15%. Tvirtinimo marketingas-direktoriaus pavaduotojas UAB "Лакма" Jevgenijų Егорова, atlikti tyrimai parodė, kad киевском rinkoje medžiagos ukrainos bendrovių užima apie 60%, regionuose šis skaičius dar didesnis - 65-70%. Tokie rodikliai susiję su tuo, kad vidaus produktai yra pastatytas į žemiausią kainų segmente, kuris sudaro apie 65% visų apimčių rinkoje. Skyrius produktai visi dažai skirstomi į kelias grupes, labiausiai продаваемые - алкидные органо-tirpstančios medžiagos, gaminamas remiantis dervos, masažinės водоэмульсионные, kuriuose kaip tirpiklio, naudojamas vanduo. Neseniai'atsirado rinkoje, 90-ųjų, kai pas mus atėjo mada į евроремонт, dalyvauja оштукатуривание ir danga, sienų dažai. Per trumpą laiką дисперсионные dažų suspėjo užimti laisvą nišą ir dabar toliau užtikrintai отвоевывать savo procentą rinkos. "Segmentas водоразбавимые medžiagų daug динамичнее алкидных, bent jau šiuo metu jis vystosi daug greičiau, - sako p. Kirdeika. - Kol ši produktai išdėstyti vidutinės klasės segmente, bet jau pastebima, kad teigiamą vartotojų ištrina ribas tarp mažas ir vidutines plokštele ". Užsienio investuotojai eina į sostinėje Kiti киевских gamintojų лакокрасочной produkto lyderiai reiškia "Лакма", kuri įgyvendina sostinėje 19% savo apimties, ir koncernas "Химрезерв". Po jų eina " Jobi, kad pastatė savo gamyklą priemonėmis vokietijos investuotojų, ir bendrai украинско-mėlynos austrijos įmonė "БНС-фарба", įkūrėjų, kuri yra bendrovė "Вегшайдер Фарбен ГмбХ & КоКГ". Manoma gamintojų, apskaičiuota rinkos galia dažai yra 16-20 tūkst. t per metus, arba daugiau nei $ 40 mln. Suma немалая, todėl nenuostabu, kad šis pramonės sektorius su noru eina, užsienio kapitalas: šiais metais savo gamybos Kijeve atidarė švedijos bendrovė " Landora - ПИИ "Inter Luxe". Investuotojai investuoja į tokios įmonės iki milijono dolerių, kartais ir daugiau: šių priemonių parduodamas aukštųjų technologijų импортное įranga, kuri leidžia subalansuoti platų asortimentą produktų, индустриальные mastą ir mobilumas gamybos. 2002 m. teigė apie save kaip apie programą ir киевские įmonės: изготовлением dažų занялись " turto vystymo įmonė "Fasadas" ir mokslo ir gamybos firma "Ирком-ЭКТ", kuri specializuojasi laidos фасовочного įranga chemijos pramonei. Jauni įmonė specializuojasi изготовлении švaresnis вододисперсионных dažų. Kaip pažymėjo interviu'as "ДС" direktorius ПИИ "Inter-Prabangus" Konstantinas Дячук, ekonominiai skaičiavimai rodo, kad produktų, vandens pagrindu, daug pelningiau gaminti šalies viduje, negu importuoti iš užsienio. "Anksčiau mes импортировали ir panašių produktų, tačiau vėliau suprato, atlikti vandens per sieną nėra prasmės, lengviau organizuoti gamybos vietoje. Net jeigu gamybos dažai iš импортного cheminių žaliavų jos kaina bus mažesnė привозной apie 20-30% ", - sako jis. Tvirtinimo specialisto rinkodaros АОЗТ "Химрезерв" Nikolajaus Яременко, naujos įmonės dar nėra užėmė nors didelę procentinę dalį rinkos, todėl dar anksti kalbėti apie stipri konkurencija iš jų pusės. Tačiau амбициозность naujokai verčia galvoti ir apie kitą - į rinką dažų pažeidimai pakeisti. Kaip pažymi operatoriai, taip pat negalima ignoruoti regiono gamintojų, kurie mano киевский rinka yra strategiškai svarbus, norint save. Įmonė "Снежка-Ukraina", pastatytas į Львовской srityje priemonės lenkijos bendrovės "Снежка", jau pakankamai tvirtai закрепилось į jį. Šiuo metu Днепропетровске ПИИ "Сигма" закончило statyti naują лакокрасочного gamyklos. Įmonės sumažina kainas naujų žaidėjų privertė pagrindinių gamintojų peržiūrėti strateginius planus ir nukreipti jėgas grąžinti prarastas pozicijas. Jie negali kalbėti apie tai atvirai, bet kartu su tuo savo veiksmus nukreipti į прорыву rinkoje ir užkariavo didelės jo dalį. Šiais metais gerokai pasikeitė ilgalaikis plėtros programa "Лакма", apskaičiuotas iki 2005 m. imtinai. Kaip pranešė "ДС" bendrovės generalinis direktorius, nauja investicinė programa 2003 m. numatoma, kad gamykla nukels į techninės retooling gamybos daugiau kaip 3 mln грн. Dėl šių lėšų bus įsigytas daugiau aukštos kokybės įrangą ir atnaujinti pagrindinius technologinius mazgus. "Šiandien, kai изготовлении mūsų produktas yra taikoma daug импортного žaliavos, tai padidina jos kokybę, bet neigiamai paveiks gamybos sąnaudų, - pasakoja Aleksandras Novikovas. - Sumažinti kaina dažų, mes atlikome масштабную darbą: пересмотрели technologiją, pakeisti ir realiai įranga, rasti alternatyvių tiekėjų. Dėl to sumažėjo išlaidos gamybos ir atsitiko, 20%-mažareikšmis kainų mažėjimas. Nuo vasaros vidurio smarkiai išaugo pardavimai, ir nors šiais metais prieaugis sieks vos 3-5%, jau kitais mes ketiname didinti apimtis padidėjo 30%, iki 80 mln грн ". Pasak direktoriaus, pardavimų ir rinkodaros bendrovės "БНС-Фарба" Anos Нестеровской, einamaisiais metais įmonė pradėjo įgyvendinti programą, предусматривающей eksploatacijos pradžia su gamybos gamybos алкидных ir акриловых deguto. Etapas suderinti su visais reikalingais инстанциями baigtas, ir dabar jau vyksta derybos su potencialiu partneriu apie finansavimo projektą ir perduoti atitinkamas technologijas. Ankstyvas skaičiavimus, jo kaina pasieks 2500000 грн. Kaip teigia bendrovės direktorius Sergejus Нестеровский, savo gamybos, pagrindinių cheminių žaliavų, atidarymas, kurio planuojama, kad per ateinančius metus, suteiks galimybę mažinti produkto gatavo produkto 15-20%. Komercijos direktorius, "Химрезерв" Ernestas Болдырев sako, kad į gamybos plėtrą kasmet инвестируются sumos dydžio 2-2, 5 mln грн. Visai neseniai įmonėje buvo pastatytas naujas dirbtuvės pagal синтезу keliamų norėdami dažų medžiagų. "Šiuo metu yra nagrinėjami klausimas apie tai, kad bendrovė tapo ne tik gamintojas лакокрасочной produktus, bet ir pati производила jai žaliavų", - pažymi ponas Болдырев. Lygiagrečiai įgyvendinti investicinius projektus, kuriais siekiama magistro gamybos išteklius bazės, šiandien didelės įmonės pradėjo aktyviai investuoti mažos laimės priemonės gerinti pardavimo sistemą ir formuoti savo platintojas'юторської tinklo. Tvirtinimo šeimininko Яременко, pagal gamybos finansavimo, tai yra kryptis, stovi antroje vietoje po investicijos, įdėtos į переоснащение gamybos: "Dabar visos įmonės domisi ne tik tuo, kad sukurtų prekių kiekiai, bet ir tai, kad 100% parduoti производимую jų produktus". Pagal ekspertų prognozes, лакокрасочного rinkoje dar toli iki перенасыщения, tačiau darbo sąlygos į jį verčia šalies gamintojai tobulina savo technologijas, внедряя gaminti produktus su geriausia соотношением kainos ir kokybės.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą