Rusija vėl зажила gerai - заиграла spalvomis, Importo dažų 2006-11-27
10:34:23
Statyba ir rekonstrukcija.
Rusija vėl зажила gerai - заиграла spalvomis, Importo dažų
2006-11-27 10:34:23
Neseniai europos statybos metraštis "Coatings Agenda Europe - 2002", kuri skelbia medžiagą apie įmones - лидерах pasaulio лакокрасочной pramonės, padarė esminius фигурантом savo apžvalgą naujų augančių rinkų rusijos bendrąją įmonę "ТЕКС". Kaip vadinamas europos domėjimasis rinkos MF? Ne reiškia, ar tai, kad išvykstant iš Rusijos prieš 3 metus vakarų tiekėjai susirinko grįžti atgal? Ko gero, taip ir yra. Dalis importo lėtai, bet užtikrintai pradeda didės. Perspektyvos ir patrauklumas rusijos rinkos LMB sukelia susidomėjimą, augantį didžiausių vakarų gamintojų. Daugelis jų jau paskelbė apie savo planus завоеванию rusijos rinkos. Labiausiai aktyviai veikia "Tikkurila" (Suomija) ir "Akzo Nobel" (Olandija). "Tikkurila" jau gamina Sankt Peterburge ir po Maskva LMB pagal ženklas "Фіннколор". Planai "Akzo Nobel" пов', susijusios su statyba, pačių įmonių g. Балашиха (Московская raj. ). Į augalų galia yra apie 14000 tonų dažų per metus "Akzo Nobel" planuoja pirmajame etape investuoti 10 mln JAV. Analitikai pažymi, kad pardavimų augimas dažų Rusijoje tęsiasi, tuo procesams dabar rinkoje LMB, leidžia kalbėti apie radioaktyvaus branduolio lyderių. Rinkoje vyksta koncentracija gamybos - nedaug didžiausių įmonių kontroliuoja apie 50% rinkos. Ilgainiui (po 5-10 metų) rinkoje bus stebimas didžiausias 4-5 gamintojų, didėjančios apimties gamybos bus didesnis, nei augant pramonei apskritai. Smulkių "немарочные" gamintojai, kiekviename regione bus оттеснять į pigių sektorius. Laukiama tokių pakeitimų пов'susiję visų pirma su tuo, kad didelės įmonės priėjo prie formavimo vidurinio platinimo tinklo teritorijose ir teikia platinimas ten, vienodas su vietos gamintojais, o dažnai ir atlikti atlikti juos pagal gamybos pardavimo ir paslaugų. Pasak vadovo, Departamento rinkodaros kompanija "ТЕКС" Pitching Яворовича, grįžti iš užsienio gamintojų LMB į rusijos rinką nebus lengva. Ir eth'tai susiję pirmiausia su tuo, kad daugelis rusijos gamintojai galėtų visapusiškai pasinaudoti tomis galimybėmis, kurias jiems suteikė krizė. Į 1999-2001 metais rinkoje'atsirado lyderiai varantys ratai продуманную rinkodaros ir сбытовую politiką ir yra stiprūs prekių ženklai. Rusijos rinka LMB pagal bendrai įvairių savybės smarkiai skiriasi nuo rinkos LMB europos šalių. Visų pirma, ši reikšmė kainos produktų, kaip labiausiai svarbus veiksnys perkant. Paklausa brangūs ir aukštos kokybės dažai yra ribotas. Šiame rinkos segmente pristato praktiškai tik užsienio gamintojų: tik nedaugelis rusijos įmonė gamina panašias prekes. Kaip mano viršininkė dažų medžiagų UAB "ТЕКС" Aleksandras Маталицкій, produktų gamybos aukštos kokybės neįmanoma, be to, ar высокотехнологичного įrangos, tačiau šiek tiek rinkos dalyviams pavyko sukurti modernią gamybinę bazę. "Įranga, įdiegta pas mus, nėra unikalus ar единичным, tačiau manoma specialistų, išskirtinis tokią technologinę bazę tarp vidaus rinkos dalyvių ne". Pasak Pitching Яворовича, dalis holdingo "ТЕКС" rusijos rinkoje LMB kasmet didėja, ir 2002 m. sudarys apie 10%. Pagal gamybos apimčių gatavų шпатлевок (planas 2002 m. - 20 tūkst. tonų) "ТЕКС" užėmė pirmąją vietą Rusijoje. "Mūsų šalyje" ТЕКС "yra įtrauktas į trijų geriausių lyderių gamybos LMB statybos vidaus paskirties ir užima vieną iš лидирующих vietų pardavimų statybos-apdailos medžiagos. Dabar mes turime daugiau nei 6000 nuolatinių klientų visuose regionuose FEDERACIJOS ir užsienyje ". Regioninė rinkos struktūros LMB Rusijos yra pasekmė pramonės plėtros ir statybos pramonei kiekvieno regiono. Vartojimas LMB netolygiai. 4 regionai-Centrinis, Поволжский, Уральский ir Vakarų Сибирский sudaro beveik 2/3 общероссийского vartojimo. Tačiau šią struktūrą vartojimo negalima laikyti устоявшейся. Pavyzdžiui, dominavimas ir Centrinio regiono nusižengimą ir ne mažas mastu пов'susijęs su aktyvia statybos veikla Maskvoje. Tuo tarpu akivaizdu, kad ateityje ekonomikos augimas keltų активизацию investicijų ir statybos veiklą kituose regionuose, kad bus pakeisti regioninės struktūros vartojimo. Kaip sakė Sergejus Яворович, dabar "ТЕКС" yra visų regioninių rinkų, Rusijos, atsižvelgdama разветвленную platintojas'юторську tinklas 69 FEDERACIJOS regionuose, o taip pat Estijoje, Lietuvoje, Kazachstane, Ukrainoje, Baltarusijoje. Siekiant maksimaliai priartinti prekes prie pirkėjui, ūkis atidarė savo sandėlius Maskvoje ir Пензе, ir planuoja daryti tą patį dar bent septyniuose regionuose. "ТЕКС" planuoja per kelerius metus smarkiai pagerinti savo pozicijas regionuose, apdailos kiekviename iš jų ne mažiau kaip 25%. Pagrindiniais savo konkurentais perspektyvos "ТЕКС" mato būtent užsienio gamintojų. Užsieniečiai dabar - ne vienintelis rūpestis rusijos lyderių. Be "ТЕКС", Peterburge dirba kelios dešimtys gamintojų dažų, tai yra rinka высококонкурентный. Jeigu nuspręsite tapti federalinės kompanija, galima prarasti gimtąjį miestą, kad jau vyksta su užaugo петербургскими įmonių. Dabar rinkoje Sankt Peterburgo ir Šiaurės Vakarų regione "ТЕКС" užima lyderio poziciją. Pasak tyrimų bendrovės " КОМКОН (liepa 2001 m. ), LMB po šios prekės лидируют tiek tarp profesionalų (73, 9% statybos organizacijų) naudoja dažus "ТЕКС"), tiek ir tarp atskirų vartotojų (13, 3%), kad kelis kartus pranoksta rodiklius artimiausių konkurentų. Informuoti profesionalių statybininkų, apie TM "ТЕКС" beveik 100%. Gaminio valdos pateikiami beveik 70% miesto parduotuvių, торгующих statybos отделочными prekėmis. Bendrovė mano, kad tai yra patikima bazę užkariavimo stiprių pozicijų į kitų regionų rinkose. Stabilumas gamintojai paprastai pateikia savo сырьевая bazė. Rusijos bendrovė jai šiek tiek обзаводятся. . Яворович sako, kad savo gamybos lako (be jo neįmanomas leidimas emalio ir олифы jie jau turi. Tai leidžia negali priklausyti nei nuo kainos, pardavėjai, nei nuo jų kokybės produktus. Bet ypač aukštųjų technologijų papildai ūkis perka iš kelių užsienio tiekėjų. Paaiškinimas: "ТЕКС" - холдинговая bendrovė su 100% российским kapitalu. Pagrindinės veiklos - gamyba, dažų medžiagų ir pardavimas statybos-apdailos medžiagos. Pirmas holdingo įmonė buvo įkurta 1994 metais privačių asmenų kaip gamybos cechas staliaus gaminių. Netrukus vienas iš pirkėjų подсказал учредителям nuomonę apie gamybos шпатлевки, kuri вилы tada остром trūksta. Patirtis pasirodė удачным. Per metus buvo pradėta gamyba dažų. Centrinis biuras įsikūręs Sankt Peterburge.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą