Statyba ir rekonstrukcija.
Kinijos stumti 2006-11-07 10:50:44
2003 m. prekiautojams сантехникой ištiko "урожайным": talpa noro modernizuoti ukrainos rinkos priežiūros keramikos, vonių ir dušo kabinų vidutiniškai išaugo 25% ir sudarė apie $ 80-85 mln. Labiausiai удачным pardavėjams apimtis įgyvendinti pavyko padidinti dėl 40-50%. O dėl tam tikrų prekių импортеры нарастили parduoti prekę beveik du kartus. PRODUKCIJOS APIMTIS bendrųjų keramikos gaminių Ukrainoje, tūkst. vnt. Pavadinimas 1997 m. 1998 m. 1999 m. 2000 m.). 2001 m. 2002 m. 2003 m. Умывальники 284, 2 311, 6 338, 5 380, 2 417, 6 395, 9 417, 7 Unitazai 498, 6 609, 4630 721, 6 900, 6 963, 1 1075, 5 Сливные бачки 400, 6 504 526, 1 606, 3 768, 6 844, 8 903, 8 Писсуары 2, 5 5, 7 4, 4 8, 6 14, 7 14, 7 13, 2 Pasak Госкомстата. Pernai labiausiai pastebimas pakeisti ukrainiečių rinkoje įvyko pigūs kainų segmente (klasė "Ekonominės"): kinijos gamintojai sienų сантехники подвергли negailestingai puola gamyklos iš daugelio kitų šalių, ir отвоевали padorus rinkos dalį (žr. "Importo sienų сантехники iš pagrindinių šalių"). Pavyzdžiui, pardavėjai iš kinijos унитазов ir раковин 2003 m. lyginant su 2002 m. padidėjo apimtis importas beveik 9 kartus. IMPORTO SIENŲ САНТЕХНИКИ iš pagrindinių šalių * Šalis Skaičius vnt. Vertė, tūkst. USD 2002 m. 2003 m. 2002 m. 2003 m. Kinija 13792 I 122 934 137, 57 1277, 68. Rusija 113701 96799 936, 82 990, 14 Baltarusija 55691 32757 646, 82 532, 9 Čekija 83705 33132 496, 54 336, 8 Portugalija 68991 64004 439, 26 575, 61 Ispanija 32275 16624 307, 12 239, 87 Turkija 23116 16853 232, 63 154, 98 Italija 10064 16238 255, 78 388, 67 Bulgarija 13128 30279 97, 49 229, 47 Viso 504 986 501 983 4675, 69 6023, 5 Pasak Госкомстата. Išplėsti ES, atrodo, gali žaisti į ranką pardavėjams сантехникой Vakarų Ukrainoje. Kaip pažymėjo bendrovės "Prekybos Namai Амико-Keramika" (m.). Луцк), jei iki Lenkijos įstojimo į europos sąjungą vidaus "laiveliai" keliavo į lenkijos rinkose dėl pigios сантехникой, tai paskutinį mėnesį "kainos Lenkijoje išaugo, ir jau lenkai atvyksta į ukrainą už prekėmis, ". VIETOS GAMYBOS Dalis pardavimų vidaus санкерамики per pastaruosius dvejus metus išlieka stabilus ir sudaro apie 70%. Pasak Госкомстата, pernai trijų украинским заводам - UAB "Славутский apjungti" Стройфарфор "(m. Славута; Хмельницкая raj. ), 000" днепр-keramika "(m. Пологи, Запорожская raj. ), VŠĮ" Львовский keramikos gamykla "- pavyko išleisti 10, 8% daugiau produkcijos nei 2002 m. Kaip sako gamintojai, jie ne успевают patenkinti augančią paklausą. Atitinkamai, gamyklos stengiasi sukurti galios. Pavyzdžiui, praėjusių metų birželį įmonė "Стройфарфор" - lyderis gamybos санкерамики - po rekonstrukcijos запустило vienas iš цехов, kurio galia buvo išplėsta į 350 tūkst. gaminių metams. Tačiau reikia pažymėti, kad цивилизованной рознице (statybos ir сантехнические parduotuvės) daugiausia parduodama импортный prekę, kuris apskritai teikia pardavėjams daugiau nei 70% pajamų. Ir tai nenuostabu. Šalies gamyklų gamina mažiausią pigios prekes. Вотчина panašaus modelio - atviras rinkas. Į tą patį didelį kiekį produktų ukrainos bendrovės сбывают statybinių įmonėms. Norėdami kokybiškai atnaujinti украинское gamyba санкерамики, reikia išorinės investicijos. Bet kol užsienio investuotojai обходят Ukrainą šalis. Pavyzdžiui, praėjusiais metais ispanijos Roca koncernas nusprendė užsiimti statyba, gamybos gamyklos teritorijoje, mūsų šiaurės kaimynas. Stambioms užsienio firmoms tikslingiau statyti gamyklas Rusijoje. Bent jau iki tol, kol ribas tarp FEDERACIJOS ir Ukrainos gana atviri. Prie to paties энергоресурсы Rusijoje pigiau, o rinkos galia didesnė. Beje, koncernas Sanitec Group, savininkas markių Kolo (Lenkija), Ido (Suomija) ir Keramag (Vokietija) - jau keletą metų присматривается prie украинскому rinkos. KINIJOS LAIMĖJIMAS Apie plėtrą į Ukrainą умельцев iš Поднебесной VERSLO jau rašė (žr. nr. 46 nuo 11. 11. 02 d.p. 39-41). 2002 m. kinijos l santechnikos, beveik nežinoma украинскому vartotojui dar prieš trejus metus, pagal gamybos, tiekimo į Ukrainą užėmė 8-ąją vietą, o pernai выбилась į lyderiai pardavimų kiti importuojamiems produktams. Priežastys tokios sėkmės yra ir pigių gaminių ($ 55-65 už 1 cd - унитаз, bakelis, reguliuojamas ir dangtelis) ir šiuolaikinės užsienio forma: ne мудрствуя лукаво, kinijos gamintojai atgal į viršų dizainas populiariausių modelių, žinomų europos gamintojų. Tiesa, atkreipkite dėmesį, kad į Ukrainą ateina kinijos produktai ir подороже - daugiau nei $ 100 už 1 cd. Iš mūsų žiniasklaidos, Kinija dėl pigios сантехникой per pastaruosius metus su puse puolė daugelis ukrainiečių оптовики. Per tą laiką jai pavyko раскрутить vidaus rinkoje. Manoma, kad prekiautojų, šiemet vargu ar verta tikėtis tęsinys tokio didelio masto plėtros. Tačiau dauguma rinkos operatorius tikri, kad "kinų", bent jau ne prarastų завоеванных pozicijas. Tačiau Kinijoje yra kaip didelių gamyklų, todėl ir "гаражные" gamyba. Būtent nesilaikant šių кустарных dirbtuvėse gali stipriai pakirsti pasitikėjimą pirkėjų prie азиатскому prekės. Turbūt todėl kai kurie ukrainos tiekėjai маркируют тамошний prekę. Pavyzdžiui, vienas iš didelių importu iš kinijos санкерамики - bendrovė "Агромат" (m. Kijevas) - skatina Ukrainoje керамику augalų " Хуіда "pagal prekės ženklas Porta. PROBLEMŲ EUROPIEČIŲ Восточноевропейские ir turkijos gamintojai, kurie spermą pigūs ir pagal vidutinės klasės serijos санкерамики (klasių" ekonominės "ir" standard "), praėjusiais metais skaičiuojamas į palankias sąlygas savo veiklos. Tarp jų galima paminėti įmonių Kolo, Cersanit (abu - Lenkija), Jika (Čekija), Vidima (Bulgarija), Kale (Turkija) ir kiti Į tai turėjo savo priežasčių: kainų karo tarp tarpininkai gamyklų beveik sustojo, o jų prekių ženklai jau seniai раскрученные Ukrainoje. Bet laukimo dauguma iš jų buvo laikomasi. Viena vertus, kinijos santechnikos tapo konkuruoti su firmos pigūs serialas lenkijos ir чешских gamintojų. Kita - kai kurie europos "скульпторы" patyrė taip pat ir dėl augimo kurso euro, подорожал 2003 m. doleris. Ukrainiečių rinkoje, kas yra "долларовой rajone", pakankamai kietas reagavo į išgyveno kainų керамику europos gamintojų (jis sudarė vidutiniškai 15-20%). VONIOS Labiausiai продаваемыми Ukrainoje lieka plieniniai лоханки (cm.. "Struktūra pardavimų įvairių rūšių vonių "p. 115). Tai pigiausias prekes į mažmeninės prekybos akrilinės vonios parduota $ 50-150. Iš esmės jie yra tiekiamos iš Slovakijos, Portugalijos ir Ispanijos. Tačiau pernai, palyginti su 2002 m.importas gerokai sumažėjo - 45% (žr.. "Importo vonių" p. 115). Kai kurie operatoriai пов'sieja tai su problemomis, kurios atsirado iš importuotojai, kai сбыте prekių į Ukrainą. Neva šalies gamintojų plieno ir чугунных vonių пролоббировали tokią situaciją, kad statybinės organizacijos закупали produktus iš jų, o ne iš importuotojai. Atkreipkite dėmesį, kad 2003 m.palyginti su 2002 m.gamybos plieno ir чугунных vonių Ukrainoje išaugo 17%. Gerokai išaugo pardavimai ir акриловых vonių - 20%, lyginant su 2002 m. Dalis jų pardavimai sudarė apie 30%. Per pigūs акриловых vonių (iki $ 100) prekybininkai перекрыли deficitas, возникший dėl sumažinti importo plieninių vonių. Tokiu atveju, kaip pažymi operatoriai, Ukrainoje'atsirado daug pigių "plastikinių" vonių, kurie parduodami imituojantys акриловых. Direktorius atstovybė įmonės Ravak Ruslanas Киселев посетовал, kad "as Ukraina ir Rusijoje pradėti vystytis" гаражный "gamybos акриловых vonių. "Бэушные" nustatyti gamybos akrilo, kurią galima įsigyti Čekijoje, Lenkijoje ar Italijoje, verta $ 30-40 tūkst. Kalbėti apie gerą kokybę tokių gaminių yra pakankamai sudėtinga ". DUŠO KABINOS Paklausa dušo kabinos nors ir auga, bet ne taip greitai, kiek сантехнического rinkos. Per pastaruosius kelerius metus jų pardavimai kasmet увеличивались 5-10%. Ribotą erdvę vonios kambarių senus namus verčia žmones atsisakyti "малоформатных" vonių ir įdiegti kompaktiškas dušo kabinos. Be to, nauji prabangūs namai, iš pradžių проектируются du санузла. Viename iš jų dažniausiai nustato dušo kabinos. RINKA SKAIČIAIS PREKĘ, реализуемый rinkoje: санкераміка (unitazai, умывальники ir t. n. ), vonios, dušo kabinos. RINKOS DYDIS 2003 M. : $ 80-85 proc. SKAIČIŲ PA'lankytini OBJEKTAI netoliese yra vietinių gamintojų: sveikatos keramikos - 3, plieno ir чугунных vonių - 1, акриловых vonių - 3; didelių importuotojai - ne daugiau kaip 10. STRUKTŪRA PARDAVIMŲ SKYRIUS САНТЕХНИКИ: санкераміка - 60%, vonios - 25-30%, dušo kabinos - 10 -15%; priedai - 5%. ŠALTINIS: Verslo
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą