2014 m. spalio 1 d., trečiadienis

Su siurblio per gyvenimą 2006-10-27 18:08:30

Statyba ir rekonstrukcija.








Su siurblio per gyvenimą
2006-10-27 18:08:30

RINKA SKAIČIAIS Prekę, kuri parduodama rinkoje, - kasdienės siurbliai (vandentiekio, šildymo ir nuotekų šalinimo). Metiniai pardavimai - $ 20-30 mln (mažmeninių kainų). Daug operatorių - didelės - apie 10 (pardavimo daugiau nei $ 700 tūkst. per metus). Santykis importo ir vidaus produkto - apie 70% импортного, iki 30% - vidaus. SITUACIJA RINKOJE ir Per keletą metų pardavimo buitinių siurblių išaugs į 25-30% per metus. Deja, niekas negali tiksliai įvertinti talpa noro modernizuoti ukrainos rinkos buitinių siurblių. Tik suderintu nuomonės operatoriai ir duomenų pardavimų apimties kai kurių stambių firmų, galima daryti išvadą, kad 2001 m. buitinių siurblių Ukrainoje buvo parduota maždaug $ 20-30 mln (mažmeninių kainų). Praėjusių metų buvo удачным prekiautojams насосами vandens pardavimas, lyginant su 2000 metais išaugo ne mažiau kaip 20%, ir jūs turite daug "старожилов" ir 30-40% (nepaisant to, kad neįprasta lietingą gegužės ir birželio privertė daugelį savininkų приусадебных sklypų atsisakyti pirkimo pompa skirta laistymo sistema. - Auto. ). Prekybininkai насосами mano, kad pardavimų augimą skatino šiuos veiksnius. Didinti gyventojų gerovės. Vis didesnis skaičius žmonių sau įsigijimo pompa. Aktyvus namų statyba. Į tą patį vieną kotedžas visiškai galima "įsisavinti" kelias pompa - vandens tiekimo, šildymo, nuotekų šalinimo, baseinai, taip pat дренажный siurblys atveju potvynių подвальных patalpų. Augimas verslo veiklą. Naujų įmonių ir senų rekonstrukcija didina paklausą įranga paprastai ir siurbliai pirma. O įmonėms reikalingi ne tik pramoniniai siurbliai, bet ir namų. Pirma, daug nedideliu производствам (nekalbant apie kavinės ir mažus viešbučiuose), siekiant išspręsti problemas vandentiekio, šildymo ir nuotekų šalinimo pakanka našumo buitinių siurblių. Antra, namų siurbliai, vis dažniau naudoja kaip sudėtinis elementas pramonės įrenginių, pavyzdžiui, tose srityse, gamybos, kur reikia greitai перекачать vandenį iš vienos talpos į kitą. Dar daugiau удачным prekiautojams насосами žada tapti metus dabartinis. Už šešių mėnesių, kai kurie iš jų sugebėjo parduoti įranga beveik daugiau, nei per visą praėjusių metų. Neabejotina, padėjo jiems labai karšta ir sausa vasara, "užtikrino" padidėjusi paklausa sistemos, laistymo siurbliai ir jiems. Tačiau negalima atmesti galimybės, kad pagaliau atėjo laikas nuimti derlių daugiametę darbo kuriant дилерских tinklų ir выращиванию klientų, tarp projektavimo ir statybos organizacijų. Operatoriai mano, kad per dar tris-keturis metus pardavimų augimas buitinių siurblių bus didelis. Bet dar daugiau optimizmo внушает padidinti pardavimus pramonės siurbliai - ateina laikas pakeisti изношенного įranga. Pavyzdžiui, pagal jūsų parduotuvės, Киевэнерго šiemet planuoja pastatyti apie 330 бойлерных (du циркуляционных siurblio pajėgumas iki 5кВт kiekvienoje). Reikia pažymėti, kad beveik visi didieji prekybininkai, buities насосами siūlo ir pramoniniai įrengimai. O sėkmingą skatinimas paskutinio galimas tik tuo atveju, jei kvalifikuotų darbuotojų, aukšto lygio darbo remonto ir aptarnavimo paslaugas. Todėl, kad surasti toks dėsningumas: kuo geriau nustatyti bendrovės darbo pagal efektyvus pramonės įrangos, tuo greičiau auga jai ir pardavimų apimtis buitinių siurblių. Be to, kaip regioninis дилерам, tiek ir pagrindinis klientams торговца насосами - statybininkai, монтажникам - patogu dirbti su firma, galinti pasiūlyti optimalų sprendimą, vandentiekio ar šildymo jokių klientų - nuo kuklių огородников prie коммунальщикам. IMPORTO Импортная produktai tradiciškai teikia pardavėjams pagrindinę выручку. Norėčiau блеснуть tiksli informacija apie kiekiais eksporto ir importo buitinių siurblių, ir nepavyks. Nors psl. 29 ir ieškokite держкомстатівська informacija apie kiekius importo, eksporto pompa, bet ji apima duomenis поставкам tiek pramoninių, tiek ir buitinių siurblių. Todėl visi į atitinkamą skyrių muitinės классификатора klaidina ir pagrįstą naudojimo непригодно. Pultai (nors ir nedaug. - Red. ) Tik tai, kad ir duomenis, kurie patenka į bendrijos muitų statistiką, su realiu gyvenimu turi mažai ką bendro - pat įprotis importuotojai (ar taisyklė? - Red. ) Занижать kaina ввозимой produktų, net ir tada, kai ir muitų mokėti nereikia. Льготная norma yra 10% ir visa - 20% nustatytas tik погружных ir maistinių siurblių sistemų šildymas. Visų kitų rūšių siurbliai льготная norma - 0%, visa - 5%. Didžiąją dalį įrangos ввозится pagal palanki palūkanų norma. Dar tris metus atgal santykį, pardavimų apimties vidaus ir importo pompa buvo maždaug 50:50. Dabar импортная technika suteikia pardavėjams apie 70% pajamų. Ir импортеры mano, kad jos akcijų pardavimo didės ir toliau, nes vidaus produktas kol pralaimi užsienio kokybės. Ką manote apie šį klausimą vidaus gamintojams - žr. psl. 27-29. Ii pasaulinio produktai Daugelis šalies gamintojų jau озаботились įgyvendinti rinkodaros gudrybių pardavimo. Kitas "насосоделателям" verta поспешить, kitaip galite prarasti rinką. Apie gyvenimo ir kūrybinės sėkmės ir vidaus gamintojų buitinių siurblių išsamiai aprašomos psl. 27-29. Mes pačios остановимся kai kurių funkcijos realizavimo vidaus produkto. Dėl bendravimo su торговцами susidarė įspūdis, kad kai kurie iš jų nuo daugelio ukrainos pompa отвернуло ne tiek jų - siurbliai - kokybė, kiek непродуманная kainų ir сбытовая politika, vidaus gamintojų. Prekybininkai сетуют į tai, kad jie uždirba kiekviename vidaus purškimo cento. O uždirbti jiems nepavyksta dėl to, ar netobulo sistemos didmeninės nuolaidas. Klasikinis pavyzdys - žinomas харьковский gamintojas pakankamai kokybiškas центробежных siurblių pagal vieną ir tą pačią kainą atleisti siurbliai ir забрели į gamyklą "огороднику", ir оптовика, kuris perka sunkvežimių prekės. Nenuostabu, kad iš prekeivių, ne kyla noras прикладывать rimtų pastangų skatinti šio produkto. Teisingumo dėlei atkreipkite dėmesį: pastaruoju metu stebimi подвижки tobulinti pardavimo šalutinis kai kurių vidaus gamintojams. Jie aktyviai налаживают komunikacijos'язки su prekių organizacijomis, statomi pardavėjo tinklo, gerina paslaugų teikimą, remonto ir techninės priežiūros darbus. Ukrainos gamintojai taip pat gerina kokybę ir technines charakteristikas, jo produktų. Pavyzdžiui, pernai su'pasirodė naujas modelis вибрационного siurblys su mažesniu garsumu, didesnio patikimumo ir t.t. Pasak gamintojų, svarbiausia - jų siurbliai, skirtingai nuo kitų вибрационных siurbliai, ne "dega". Ar tikrai taip yra ir kiek laiko jie sugeba "laikyti" nustatytus veiklos rodikliai, galima nustatyti tik tada, kai jų masinio naudojimo. Tačiau pardavėjams reikia atkreipti dėmesį į jų išvaizdą. Kažkam-tai jūsų šansas uždirbti naujų produktų, o kažkas-potenciali grėsmė apimtims pardavimo mažiausių ("дачных") центробежных pompa. PREKIŲ ŽENKLAI Pedrollо, Ebara, Wilo, Marina... - Tokie pavadinimai yra prekių ženklų siurbliai kažkodėl (? Lengva prisiminti'ятовують ir mažmeninės prekybos prekybininkai, ir vartotojai. Tiesą sakant, tikrai žinomų prekinių ženklų buitinių siurblių, t.y. tiems, kas "ausims" pas visus prekiautojus, ukrainiečių rinkoje ne taip jau ir daug. Visų pirma вспоминаются vokiečiai "гранды" Wilo ir Grundfos. Šios dvi prekės, pasidalijo rinką циркуляционных siurblių sistemų šildymas. Labai stipri vokietijos bendrovės ir grupės pompa pašalinti nuotekų. Bet dabar su jais pradėjo konkuruoti italijos gamintojai. Ypač stiprias pozicijas užima italų prekę segmente buitinių siurblių dėl vandens tiekimo. Kiti "italai" labiausiai "visur" siurbliai, prekių Pedrollo. Sunku pasakyti, ką pirmiausia skatino tokiam plačiau skleidžiant šios markės Ukrainoje: techniniai duomenys, сбытовая politika ar pavadinimas, taip ассоциативное, kad prisiminti'незапоминающие iš pirmo karto ir visiems laikams. Be abejo, tyrinėtojas rinkos-ortodoksas pasakyti, kad išėję į "иноязычные" rinkas reikėtų vengti atsiradimo tokių asociacijų. Bet слав'janské siela taip загадочна, kad vakarų rinkodaros mokslas negali jos suvokti. Ne taip visuotinai, kaip Pedrollo pateikiami siurbliai prekių Speroni ir Marina (labiau brangi versija Speroni). Tiesa, pernai московское atstovybę Speroni проявляло didesnį aktyvumo pritraukiant naujus importuotojai - pasiūlymai dėl bendradarbiavimo рассылались beveik visoms įmonėms. Pranešama parduotuvės, keli ukrainos įmonių jau surengė derybas dėl tiekimo, ir šių metų skaičius importuotojai Speroni (ir, žinoma, Marina) didės. Jau pradėjo dirbti atstovas Speroni į Одессе. Pamažu į ukrainos rinką "užsukti" ir kitos europos markės. Pavyzdžiui, pernai dvi įmonės pradėjo "prastumti" siurbliai italijos bendrovės DAB. Pasak prekybininkų, Kijevas netrukus atvyks ir pirmoji partija pompa Calpeda. Nuo 2000 m., ieško padoraus atstovas Ukrainoje dar viena didesnė italijos kompanija SAER. Dabar, atrodo, rado - rugsėjį jos siurbliai поступят į Ukrainą. Kiti vidaus buitinių siurblių didžiausiu populiarus tarp vartotojų ir розничников patiko "Vandenis" ir "Азовец" (центробежные). Iš вибрационных - "Босна LG", "Vandenis", "Катех", "Kaštonas", "Ручей". KAINOS Siurbliai, greičiausiai, bus дешеветь. Išaugo praėjusiais metais konkurencija, kaip ir reikėjo tikėtis, "pradėjo" procesas mažinti kainas siurbliai - pradėti dabartinio metų jie (kelių sakinių) подешевели maždaug 5-10%. Bet последовавший už šio augimo kurso EUR (būtent į jį "прив'вязаные" savo расчетах tiekėjai pompa) lėmė padidėjusios "гривневых" kainos 5-10%. Sunku pasakyti, kas bus toliau su kursą vieningą europos valiutą, ir, atitinkamai, su "гривневым" kainomis, bet kainos ir importo siurbliai EUR toliau turėtų sumažėti. Примерные mažmeninės kainos насосное įrangos g. Kijeve Įrangos Kaina, грн. Automatinė stotis vandens 530 Siurblys sukeltas 95 išcentrinis paviršutiniškai (чугунный korpusas) 250 savisiurbis išcentrinis (чугунный korpusas) 450 savisiurbis išcentrinis (nerūdijantis plienas) 520 išcentrinis погружной, напор 16 m 430 išcentrinis погружной, напор 25 m 670 išcentrinis погружной, напор 60 m 1050 išcentrinis погружной, напор 130 m 2330 дренажный 425 фекальный 1150 EKSPERTAI SAKO Aleksandras БАРИНІН (51), direktorius UAB "Босна Alas Jie" (m.). Kijevas, gamyba вибрационных pompa BOSNIJA LG, rinkoje nuo 1994 metų, daug darbo - 30): - вибрационных pompa Ukrainoje dabar parduodama žymiai daugiau, nei погружных центробежных. Manau, kad taip bus ir toliau. Kai visų esmės центробежные siurbliai yra daug brangiau вибрационных (3-4 kartus. - Auto. ). Toks kainų skirtumas lemia принципиальными конструктивными отличиями. Bet kaina noro modernizuoti ukrainos gyventojų dar ilgai liks lemiamas pasirinkimo kriterijus. Be to, neveikia siurbliai nėra paleisti iš savo galimybes tobulinti - su'atsiranda naujas modelis, mažiau triukšmingas ir labiau patikimas. Petras ШАБЛЕВСКІЙ (42), direktorius UAB "Energija СВО" (m.). Kijevas, pardavimas pompa prekės Pedrollo, importo pompa SAER, rinkoje nuo 2002 m., skaičius darbo - 5): --- Net kai tokios didelės konkurencijos, kuri dabar yra kiti pardavėjai siurbliai Pedrollo, galite dirbti. Taip, Kijeve parduoti siurbliai jau sunku. Bet pradeda "pabusti" regionai. Ir kas ypač įdomu - aktyvuotas paklausa промышленную grupę pompa. Apie naujų operatorių RINKOJE ištroškę prekybos насосами dar ir toks šiltas местечко. Kelias naujokas aštrų bet kurioje rinkoje. Bet растущем rinkoje ir ne перенасыщенном operatoriai, jo "šildo" vista: "отмучившийся" pirmieji du-tris metus, gauti dėl perspektyvus ir nuolat besivystantis. Apsvarstykite keletą tipiškų (per pastaruosius metus ar du) variantų apylinkės naujų operatorių rinkos buitinių siurblių. "Null" GALIMYBĖ. Pinigų šiek tiek patirties, taip pat verslo pastatytas beveik "į tuščią vietą". Didesnė sėkmės tikimybė ši затея turi regionuose, bet ir Kijeve, yra galimybė išgyventi. Džiuginantys buvimas kiti importuotojai italijos pompa tokių, kurie pasiekė sėkmės į "auginti" daugelio pardavėjų. Tokios bendrovės yra gana reali gauti nuolaida nuo mažmeninės kainos 20-25%, o vėliau - ir 30%. Prekiautojai, kurie ypač заинтересовали импортера, gali tikėtis, kad "спецусловия" - nuolaida 35% ir daugiau. Закупка reikalingų darbų pavyzdžių ir mažų atsargų prekės, reikėtų $ 1500-2500. Be to, dalis pompa bus parduodami ", pagal užsakymą". Pristatymo vykdo import using. Su laiku gali suprasti apie atidėti mokėjimą. Apskritai, kaip sakė treneris, vienas iš futbolo komandos: "Visi tave tik play! " būtent žaisti, t.y. parduoti siurbliai, ypač be patirties, tai ir yra sunkiausia. Teks dirbti tiek su privačiais asmenimis, tiek su organizacijomis. Todėl yra prasminga registruoti du pa'objektai yra verslo veiklos - įmonė arba fizinis asmuo), dirbantis pagal bendrą mokesčių sistemą (kad išrašyti mokesčių važtaraščius)ir физлицо veikia bendrojoje налоге (už nerūpestingą darbo su grynais). "Prisijungti" į rinką geriau žiemos pabaigoje - pavasario pradžioje, prie "atidaryti" sezono laiką susitikti su vietos statybininkais, бурильщики ir сантехниками. "PINIGUS + PATIRTĮ" NULIS ". Prieinamumas bent $ 5000-6000, visų pirma, suteikia galimybę sukurti prekės tiekimo "vasaros" siurblių prieš pradedant sezoną. Antra, rinkoje pompa veikia sena verslo taisyklė: "Kuo platesnis asortimentas ir daugiau prekių atsargos, tuo daugiau ir pardavimų apimtys". Trečia, buvimas yra perleidžiamieji ir priemonių leidžia organizuoti darbą su parduotuvių, kas ženkliai padidina jūsų bendrą pardavimų, ir, atitinkamai, šansai naujokas išlikimo. "PATIRTIS + PINIGŲ" NULIS ". Pavyzdys iš gyvenimo: specialistas, kuris проработал apie septynerius metus į vieną iš žinomų насосных įmonių, sukuria savo, pritraukia pažįstamų klientų. Be to, tam tikrą populiarumą "околонасосних" ratą ir gera profesinė reputacija padeda verslininkui derybos su tiekėjais, taip pat suteikti geriausias sąlygas tiekti. "PINIGUS + PATIRTIS + СБЫТОВАЯ STRUKTŪRA". Klasikinis pavyzdys: įmonė, kuri ilgą laiką buvo lyderis, vienas iš "околоводяних" rinkose, nusprendė užsiimti skatinimo nauja Ukrainos ženklų siurbliai. Esama atstovas tinklas gali būti "į visus šimtą" naudojama ir skatinti pompa. Trūkstamas specialistai priima į darbą "iš šono". Jei импортируемая gamintojas pasirinktas įdomiai, tai sėkmė garantuota. REKLAMA Prekybininkai насосами visiškai pamiršote apie reklamą galutiniam vartotojui. O veltui. Mėgstamiausia laikmeną reklamos pardavėjams насосами - VERSLĄ (kaina-lapus) ir specializuotų leidinių. Yra reklamuojami "насосников" ir yra kataloge "059", reklamos laikraščiuose. Pavasarį ir vasarą reklama pompa su'yra į laikraštį "Namas, sodas, daržovių sode", su transportu. Dar prieš porą metų kai kurios firmos весенне-vasaros sezono metu smarkiai padidėjusios обклеивали рекламными skelbimų stulpai ir po'kelio. Dabar tai yra сошло nėra efektyvumą tokios reklamos artima nuliui. Reikia pasakyti, kad šiais metais daugelis didmeninė žodžius sumažinti savo reklamos biudžetus. Daugiausia dėmesio skiriama darbo su prekių посредниками, įranga ar prekės į рознице (bet ar verta taupyti pinigus reklamai metu обострения konkurencijos? - Red. ). РОЗМОВОНЬКИ НАСОСНОГО RINKOS Gudrybes skatinti pompa įvairovė nesiskiria. Bet jei bendrovės parodys išradingumo, pardavimų augimas bus didesnis. Nepaisant skirtumų tarp įmonių ir rekomenduojamais jų насосами, triukai, kuriais prekybininkai охмурять pirkėjas, atrodo списанными iš vieno šaltinio. Populiariausias "ужастик", pasakoja potencialiems klientams (ir naivus laikraščių korespondentai) beveik visi "насосных" biurų šalies, skamba taip: "Čia buvo pas mus pirkėjas. Pasiūlė mes jam mūsų nuostabų siurblys, kuris nors ir kainuoja šiek tiek brangiau, nei siurblys žodžius Y X, bet tarnauja ilgai ir laimingai. Kiek metų mes jau rinkoje, nė viena dar nėra sugedo! Bet пожалел pirkėjas pinigų, išvyko į įmonei X, ir nuo to laiko prasidėjo jo baisi problema su remontu ". Kai šis "ужастик" преподносят pardavėjai vokietijos siurblių, kaip X pasisako prekybininkai italų įranga. "Italai", savaime suprantamas, moko jis apie ukrainos насосах (taip pat ir apie "svetimus" italijos savininkai taip pat), o pardavėjų ukrainos центробежных pompa tokiu Y yra vidaus sukeltas siurblys. Ir tik вибрационщикам tenka sako iš esmės. O jei iš esmės, tai вспоминается, kad siurbliai pagrindinių prekių ukrainiečių rinkoje pasirodė tik prieš penkerius-septynerius metus, o per tą laiką nė vienas "уважающий" save siurblys neturi teisės išeiti iš eilės (juk niekas nestebina, kad visoje šalyje исправно tarnauja tūkstančiai buitinių siurblių dar sovietų gamybos. - Ed. ). Kas liečia patikimumą technologijos vieną ar kitą žinomą prekės ženklą, tuomet atkreipkite dėmesį, kad visi импортеры turi savo remonto paslaugos, ir nė viena iš jų tarsi nėra, sėdi be darbo. Yra ir serija "страшилок" štai prekybininkų mažiau brangus ar mažiau "раскрученной" technologija, kurios jie pasakoja apie savo daugiau prestižinių arba žinomų коллегах. Изюминкой aisiais yra "tiesa apie dabartį surinkimo vietoje". Sprendžiant iš šių рассказам, lyderis produkcijos importo siurbliai yra, keista, Nedidelis Арнаутская į Одессе, o d. Baltoji Bažnyčia Киевской srityje. Beje, ir pavadinimą renkami pompa, ir konkrečią vietą сборочного gamybos smarkiai skiriasi (tai netrukdo to, kad рассказчики sako tiesą). Nesuprantamas, tačiau, kur šiuo сюжете криминал, - na затянул keletą veržlių ne italų ar lenkų darbo, o соотечественник, kodėl печалится? Be to, surinkimas stočių (гидроагрегатов) iš importuotų komponentų - tai ne contraption, ir reikia labai stengtis, kad atsitinka blogai. Prie to paties daugelis импортеры pabrėžia: Europoje jau seniai nėra nei grynai vokiečių, nei grynai italijos produktų. Beveik bet koks gaminys - "интернационально" pagal savo составу arba месторасположению gamyba. Пообщавшись su торговцами, autorius, atrodo, rado atsakymą į мучающий daugelis kompanijų klausimas: "Kur деваются potencialūs pirkėjai? ". O jie, обойдя nemažai firmų ir обобщив viską, kas ten buvo kalbama apie konkurentus, visoje matomumas, ateina prie неизбежному ir печальном išvadą: "siurbliai apskritai pirkti neverta, nes jie visi nepatikimi", ir toliau vilkite aplink vandens kibirus. Arba daro pirkti ten, kur po senojo taisyklės: "Nėra ругай konkurentas". ORAI šiais metais pardavimų apimtis buitinių siurblių viršys прошлогодние rodikliai ne mažiau kaip 30%. Tačiau pardavimų augimas visiškai neatmeta augimo konkurencijos. Priešingai, visi operatoriai, kad konkurencija gerokai sustiprinti, nors vietos rinkoje kol pakankamai visiems. Būtinai atsiras ir nauji ūkio subjektai ir nauji prekių ženklai. Jei nėra vyks tolimesnis augimas EUR, "гривневые" kainos ir importo siurbliai kainos sumažėjo maždaug 5%. Засосал stiklinė - ir į vatikaną rinkoje tapo pasirodys kinijos klastojimas. Jie gali потеснить ir užsienio, ir vidaus prekę. Pasak specialistų, ukrainiečių rinkoje pasirodė šis gaminys, išoriškai напоминающее siurblys PKm60 prekių Pedrollo. Bet: 1. Vietoj etikečių Pedrollo jame красуются прыгающая "katė" ir užrašas "Puma". Suklastotas kaip toks, tai laikyti negalima, greičiau - подражанием. 2. Sprendžiant iš visko, šių "katės" kol rinkoje - reiškinys nėra masinis. "Ruoniai" tokio siurblio gamina į specialistą neišdildomą įspūdį ir sukuria неразрешимые klausimus kaip: "Kaip gi ji bus качать vandenį? " (tačiau kažkaip siurbliai - patikrinti). Pagal jūsų prekybininkų, šis "technologijų šedevrą" padariau, aišku, Одессу ir plinta per Ukrainoje, dabar jis yra plačiai pristatyti базарах pietinių regionų. Kai kuriose vietose jo galima nusipirkti beveik už $10 (kaina PKm60 - nuo 250 грн. ). Galbūt atsiradimas rinkoje yra kinijos "кошечек" ir ne таит sau jokios grėsmės pardavėjų europos ir ukrainos pompa. Bet gali būti ir pirmojo šiaudų temoje pigios kinijos produkcijos. Prieš keletą metų ji "затопила" afrikos rinkos, smarkiai потеснив italijos bendrovės. Соб. inform. EKSPERTAI SAKO Vadimas ЛОБОДА (35), vykdantysis direktorius, UAB "Гидротехника" (p.. Kijevas, pristatymo pompa markių Speroni, Marina, rinkoje nuo 1996 metų, daug darbo - 10): --- Pagal rezultatus 2001 m. pirmąjį pusmetį 2002 metais, įgyvendinimo pompa regionuose augo greičiau, nei Kijeve. Sostinėje paklausa siurbliai jau stabilizavosi. Reikia pažymėti, kad pardavimai parduotuvėse su kiekviena diena didėja. Su laiku visiems импортерам teks išmokti dirbti su parduotuvių - arba tiesiogiai, arba per regionų pardavėjo (dar prieš kelerius metus kai kurie импортеры pasisakė, iš tiesų, vaidmuo mažmenininkams. Didžiąją dalį prekių jie реализовывали iš biuro tiesiogiai galutiniam vartotojui. Dabar šios pačios įmonės iki 75% pajamų gauna iš pardavimo prekybos посредникам. - Auto. ). Norint sėkmingai parduoti turi būtinai pateikti klientui ir susijusios paslaugos (montavimas, derinimas, garantinį ir techninė priežiūra). Liudmila ДЕМЕНТЬЕВА (42), direktorius UAB "Šaltiniai" (p.. Kijevas, pristatymo насосного įrangos (Pedrollo, Calpeda), išskirtinis дистрибутор prekės, Zenit, rinkoje nuo 1994 metų, daug darbo - 11): --- Siūlome vis daugiau renkasi kokybišką produkciją, net jei jis ir brangesnis. Siurblys - prekė ilgą naudojimo. Mesti pinigus, per valanda turi problemų su remontu, o per du - pirkti naują - ši perspektyva mažai ką прельщает. Olegas ДАНИЛОВ (26), vadovas krypties parduoti насосного įranga SP "УДТ" (p.. Kijevas, gamyba, pardavimas plastikinių sistemų, vandens tiekimo, šildymo ir kanalizacijos, importo pompa DAB, įkurta 1995 m., darbuotojų skaičius - 20): --- Bet naujokas visada labai sunku. Firma turi ateina į rinką, turint tam tikrą bazę, bagažą, į kurį ji gali remtis kovoje dėl pirkėjo. Tai gali būti, sakykime, išsivysčiusi struktūra pardavimo koks nors beveik насосам prekių grupės (pvz., pas mus - sistemų, vandens tiekimo ir šildymo). Nors pats naujokas turės отвоевывать savo vietą po saule, naudojant labai mažai цэн
ŠALTINIS: Verslo

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą