2014 m. spalio 1 d., trečiadienis

Jų сіятельства 2006-10-27 18:07:22

Statyba ir rekonstrukcija.

Jų сіятельства
2006-10-27 18:07:22

Ukrainos gamintojai, šviestuvų ir anksčiau praranda vidinis pardavimo rinka. Tačiau dėl augančios paklausos импортную produktus mažos įmonės ir prekybos tinklai stengiasi patys sukurti importo осветительного įranga Ukrainoje. Nei tai lydi nemažai vargo daug импортерам. RINKA · Prekė, реализуемый rinkoje: осветительное įranga, skirta gyvenamųjų patalpų. · Pardavimo apimtis 2003 m. *: $ 25-30 mln mažmeninės prekybos kainas. · Operatorių skaičius: 2 didelių kodas, 8 didelių importuotojai. · Akcijų pardavimo vidaus produkto - 5-10%, importo - 90-95% (pinigų išraiška). · Pardavimų struktūra: люстры tinklelio - 55-60%, šviestuvus stalo, бра, торшеры - 40-45% (pinigų išraiška). ___________________________________ * Prognozė. DINAMIKA RINKOS Operatoriai vertina augimas įgyvendinimo namų, šviestuvų skirtingai. Labiausiai pasisekė pardavimų apimtys į dabartinę m., palyginti su 2002 m. išaugo 30% (pinigų išraiška). Kai kuriems šis augimas sudarė tik 10%. Yra ir неудачники. Atstovai iš vienos įmonės, kuri nusprendė likti неназванными, papasakojo, kad jie lapkritį dabartinį metų pardavimus "šviesos" buvo, ar ne 3 kartus mažiau, nei per tą patį laikotarpį 2002 m. Jie aiškina šis nemalonus faktas, kad mažėja paklausa brangus ir vidutinių kaina šviestuvus. Bet vis dėlto, manoma, dauguma prekybininkų, šiemet pardavimų dinamika, šviestuvų išliko teigiamas - apie 10-15%. Su nuomone specialistai beveik sutampa ir duomenis oficialiosios statistikos. Kitaip ir būti negali. Juk Ukrainoje aktyviai statomi gyvenamieji namai. Žinoma, новоселы обзаводятся naujų осветительными prietaisų. Tačiau operatoriai mano, kad rinkos potencialas yra žymiai didesnis. Daugelis pirkėjų, ne жалея dešimtys tūkstančių гривен į naujus baldus, šviestuvus stengiasi pirkti pigiau - šviečia ir gerai. Virš to, kokias normas šviesos turi būti patalpoje ir kaip juos pasiekti, atspindi tai ne visi. Pažymėtina, kad toks скупердяйскій ir nesidomintis požiūris žmonių, iki savo būsto pardavėjai "šviesos" skundžiasi jau ne vienerius metus. Mūsų nuomone, nepaisant to, kad visi pareiškimai specialistų dėl būtinybės švietimo vartotojams, realus darbas minias ir nėra vykdomi. SITUACIJA RINKOJE Ukrainos gamintojai ir toliau perleisti rinkos užsieninius produktus. Manoma, operatoriai, nuo praėjusių metų Ukrainoje akcijų pardavimo vidaus šviestuvų sumažėjo nuo 20% iki 10% (pinigų išraiška). Ir, kaip rodo duomenys Госкомстата, gamyba, šviestuvų per pastaruosius trejus metus nuolat mažėjo vidutiniškai 27% per metus. Atitinkamai tarifą auga pristatymo importuojamiems produktams. Ankstyvas apskaičiuota, operatoriai, 2003 m. импортеры ввезли maždaug 40% rungtynėmis daugiau, nei 2002 m. (pinigų išraiška). Pažymėtina, kad dalis šviestuvų nacionalinės produkcijos asortimentas dauguma prekeivių yra tik apie 5%. Verslininkai vadina keletas priežasčių savo нежелания bendradarbiauti su украинскими gamintojų. Kai неплохом kaip jų produktų (gamyboje naudojamos importo komplektuojami) didžiųjų gamintojų "nevykęs" dizaino gaminių, o jūs mažų firmų, производящих originalus modelis, nedidelės apimties spaudai. Pagrindinis patį pranašumą импортного осветительного įranga - modernus dizainas ir patraukli išvaizda. Pasak prekybininkų, net kinijos šviestuvus nedidelio kokybė turi didelę paklausą pirkėjų, nei ukrainiečių prekę (kai lyginti kainas). Beje, apie trečdalį ateiti į Ukrainą, šviestuvų kinijos gamybos (pagreitį tiekimo žr. lentelėje. 1). 1 lentelė IMPORTO BUITINIŲ ŠVIESTUVŲ, mln USD 2001 m. 2002 m. 2002 m. (sausis - rugsėjis) 2003 m. 2003 m. * (sausis - rugsėjis) Vokietija 0, 16 0, 2 0, 2 0, 5 - Lenkija 0, 4 0, 3 0, 22 0, 45 - Italija 0, 7 0, 6 0, 45 0, 37 - Kinija 1, 6 2, 4 1, 7 2, 1 - Viso 5, 6 6. 2 4. 01 5. 7 8. 8 * manoma, kad operatoriai. Pasak Госкомстата. 2 lentelė GAMYBOS BUITINIŲ ŠVIESTUVŲ, tūkst. vnt. 2000 m.). 2001 m. 2002 m. 2003 m. * Электролампы stalo 128, 9 88, 7 28, 2 - Бра 48, 3 39, 3 25, 3 - Люстры pakabinimo 109, 5 78, 5 95, 6 - Iš viso 286. 6 206. 5 149. 0 94. 0 * manoma, kad operatoriai. Pasak Госкомстата. 3 lentelė EKSPORTAS BUITINIŲ ŠVIESTUVŲ, mln USD 2001 m. 2002 m. 2002 m. (sausis - rugsėjis) 2003 m. 2003 m. (sausis - rugsėjis) Rusija 1, 26 0, 46 0, 35 0, 23 - Kitos 0, 07 0, 07 0, 04 0, 32 0, 32 Iš viso 1, 33 0, 53 0, 39 0, 55 0, 74 * Manoma, kad operatoriai. Pasak Госкомстата. Ukrainos gamyklos savo nesėkmių vidaus rinkoje aiškina blogai налаженными kanalų pardavimo. Tačiau gamintojai ketina stiprinti savo veiklą reklamuoti produktus. Pavyzdžiui, atstovai vienos iš fabrikų sakė, kad kitais metais jie planuoja atidaryti Kijeve savo оптовый sandėlis. Kai kurie šalies gamintojai stengiasi ištaisyti savo reikalus didinant eksporto pardavimų. Pasak Госкомстата, už 9 mėnesius, 2003 m., palyginti su tuo pačiu 2002 m. eksporto apimtys šviestuvų su Ukraina padidėjo beveik 40% (pinigų išraiška). Нелегальный importo Kaip pažymėjo operatoriai, kiekius nelegaliai importuoti įrenginiai, Ukraina mažėja (dabar, jų skaičiavimais, jie sudaro 20-25% viso importo), kad yra pasekmė sumažinti dalį pardavimų šviestuvų per turgūs - pagrindiniai pardavimo kanalus контрафактного ir несертифицированного prekės. Manoma, operatoriai, dabar rinkose įgyvendino apie 30% viso pardavimo. Parduotuvės pats su несертифицированной produkcija stengiasi reikalų neturėti. ASORTIMENTO Struktūros pardavimų vidaus šviestuvus pagal rūšis per pastaruosius metus nepasikeitė (žr. VERSLO № 3 iš 21. 01. 02 d., psl. 55-58). Tačiau, kaip pažymi operatoriai, vis daugiau laukiamos rinkiniai apšvietimo prietaisai, kurie sudaro люстра, торшер ir sienos šviestuvus. Jų skaičiavimais, pardavimo apšvietimo гарнитуров dabar sudaro apie 40-50% nuo bendro įgyvendinimo įrenginiai (количественном išraiška). Kaip ir anksčiau pagrindinius pardavimo (apie 70% количественном išraiška) pardavėjams suteikia šviestuvus su tradicinėmis kaitrinėmis lempomis - jie pigiau ir привычнее operaciją. Tačiau vis didesnę paklausą naudojasi šviestuvus su галогенными šviestuvai. Dabartinio sezono dalis jų įgyvendinimo padidėjo 5-10% (iki 30%). Toks populiarumas, pasak светотехников, todėl gera светоотдачей галогенных lemputes ir ilgesnį valstybėje eksploatavimo. Pažymėtina, kad 2003 m. prekiautojai išplėtė ассортиментную liniją sąskaita šviestuvus su led apšvietimo. Jos taikomos daugiausia peizažas. Pavyzdžiui, naudojant šviesos diodų galite sukurti patalpose poveikį "žvaigždžių dangaus". Kol pardavimo tokių šviestuvų mažas. Kai kurių prekeivių, jie sudaro 2-3% bendros apyvartos. SKATINIMAS informacijos operatoriai, dabartinio metais vis daugiau мелкооптовых prekybininkų, įskaitant ir kai kurie mažmeninės prekybos tinklo, bandė importuoti prekes patys. Todėl daugelis stambių импортеры (jie gi - dažnai savininkai savo parduotuvių), patyrė problemų su сбытом produktus. Viena vertus, kai kurie iš jų skaičius sumažėjo didmeninės pirkėjų. Kita - smulkių импортеры-naujokai pradėjo atidaryti savo nedidelių mažmeninės prekybos taškus (daugiausia prekybos centruose). Faktas yra tai, kad, pradėjus dirbti tiesiogiai su gamintojais, jiems teko padidinti pirkimų apimtis produktus. O tai reiškia, kad mažų operatorių atsirado poreikis sukurti papildomų kanalų. Tačiau kai kurie savininkai žinomų parduotuvių "šviesos" išdidžiai skelbia, kad smulkių mažmeninės prekybos taško ypatinga konkurenciją jiems sudaro, nes asortimentas parduotuvėse yra daug platesnė. Tikrai, nedidelių mažmeninės prekybos vietose pateikė daugiausia nebrangiai штучный prekę (nustato kolekcijos neleidžia ribota prekybos aikštė). Užtat, manoma, kai kurie operatoriai, tiesioginių pirkimų iš gamintojų leido šiek tiek оптовикам (savininkams prekybos taškų) sumažinti mažmeninės kainos 10-15%. Pažymėtina, kad didelių salonuose "šviesos" į dabartinę metais paaiškėjo ne taip jau ir daug. Kiek mums yra žinoma, sostinėje - ne daugiau kaip 4. EKSPERTAI SAKO Eugenijus Нетреба (29), skyriaus vadovas, pardavimų осветительного įrangos parduotuvė "Фокстрот į Глыбочицкой" (m.). Kijevas; pardavimas осветительного apie-рудования TM Massive; nuo 1995 m. ; 7 asm. ): - 2003 m. pardavimo buitinių šviestuvų padidėjo, palyginus su 2002 metais, maždaug 30-35% (количественном išraiška). Tai įmanoma dėl produktų realizavimo užsienio tiekėjų. Skirtingai nuo ukrainos gamintojų jie siūlo geresnes šviestuvus, įvairių stilių ir platų kainų diapazoną. Tačiau padidinti pardavimus buitinių šviestuvų skatina ir didėjančios apimties gyvenamojo nekilnojamojo turto rinkoje. Olegas Нилов (28), direktorius, parduotuvės-salono "Šviesa" (m.). Kijevas; priklauso UAB "M. Ir. Prie. Шорр"nuo 1991 m. ; 50 asm. ): - Prekyba šviesos ir prietaisų kiekvienoje kainų grupėje turi savo ypatumų. Pavyzdžiui, parduodant brangaus осветительного įranga labai svarbų vaidmenį vaidina pardavėjas-konsultantas. Jis turi žinoti ne tik funkcinės kokybės, šviestuvų, bet ir ypač dizaino sprendimus, naujausias tendencijas интерьерной mados. Taip pat reikia žinoti новинок rinkos осветительного įranga. Todėl, kad dauguma pirkėjų yra blogai informuoti apie galimybes светотехнических sprendimus kuriant inter'иер. Sergejus Жаглов (40), komercijos direktorius GP "Sparkle-Invest" (m.). Liūtai; gamybos ir pardavimo vidaus осветительного įranga; su 1998г. ; 50 asm. ): - Viena iš pagrindinių problemų ukrainos gamintojų šviestuvų - skatinimas produktus. Rinkoje yra labai daug mažų mažmeninės prekybos (ypač базарных) taškų įgyvendinti buitinių šviestuvų. Jų neįmanoma kokybiškai презентовать prekę. Tačiau gamintojai ir, tikriausiai, импортеры patiria labai stoką regioninių sandėlių ir didmeninės tinklų, торгующих buitinėmis "vairas". Ypač sunku sutarti skatinimas pigūs šviestuvų - šiame segmente labiausiai didele konkurencija, ir operatoriai dažnai nustato minimalų prekybos наценку, o tai ir visai демпингуют. Į situaciją gamintojams tikslinga plėsti asortimentą brangiausių ir originalių modelių žibintuose. Tokiu atveju su'yra galimybė pristatyti prekes į salonai "šviesos", kurių, kaip taisyklė, dirba kvalifikuoti pardavėjai, o prekę pristatė plačiąja asortimentas. Andriejus Черкасов (28), vadybininkas UAB "Лайт-apartamentai" (m.). Kijevas; pardavimas осветительного įranga; nuo 1993 m. ; 30 asm. ): - Prieš keletą metų, kai buvo deficitas originalių šviestuvų, iš prekybininkų buvo daug daugiau galimybių sustiprinti tas žinojimas ukrainiečių rinkoje осветительного įranga. Šiandien rinka yra išnaudotas prekėmis. Daugelis užsienio gamyklų nėra siekia padidinti skaičių pardavėjų. Prie to paties, kad užsienio tiekėjai nustato tokią minimalią kainą viešųjų pirkimų, kuri daugeliui jaunu įmonėms ne pagal jėgą. Todėl 2003 metais naujų didelių bendrovių, реализующих осветительное aparatūra europos prekių ženklų, ne'atsirado. Tik kai kurių esamų operatorių padidino savo rinkos dalį iki plečia mažmeninės prekybos tinklą. Олеся Мазепа (34), direktoriaus pavaduotojas VĮ "Капро" (m.). Kijevas; prekyba DĖŽĖ, ЭТП ir осветительным įranga; nuo 1994 m. ; daugiau nei 400 asm. ): - Parduoti namų ūkio šviestuvus mažiau pelninga, nei biurams - apyvarta biuro осветительного įranga yra tris kartus didesnis. Tačiau pardavimo buitinių šviestuvų 2003 m. lyginant su 2002 m. padidėjo apie 18%. Tokiu atveju į dabartinę metais sudarėme sutartis dėl tiekimo įrenginiai su n'devynių заводами. Manau, tai leis šiek tiek sumažinti mažmeninės prekybos kainas ir padidinti apyvartą 2004 m. Bendrovė planuoja padidinti apyvartą, taip pat plečiant tinklą specializuotų parduotuvių. Mūsų nauji pardavėjai - lenkijos ir italijos bendrovės. Bendradarbiauti su украинскими gamintojų yra labai problemiškas. Dauguma šalies įmonių - smulkių ir dirba daugiausia pagal užsakymą, taip pat jų asortimentas labai ribotas. Pristatymo laikas gatavų produktų - nuo trijų savaičių iki mėnesio. Todėl dalis šviestuvų noro modernizuoti ukrainos gamybos į mūsų asortimentas sudaro ne daugiau kaip 5%.
ŠALTINIS: Verslo

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą