Statyba ir rekonstrukcija.
Spinta iš stiklo ir betono 2006-10-28 16:53:40
Spalio mėnesį Maskva aplankė Michael Ратнер - skyrius legendinis jav kompanijos Richter + Ratner, kuri štai jau beveik 100 metų specializuojasi statybos madingų parduotuvių JAV. Apie тонкостях savo profesiją Michael Ратнер papasakojo išskirtinis interviu'as žurnalistė "Pinigų" Аделе Фатеховой. Bendrovės istorija Richter + Ratner (R + R) - tai tam tikra prasme istorija, amerikos mados pramonės. Įkurta 1912 m. " iš pradžių, kaip ir statyba, шляпную parduotuvių, skirta žmonių su mažas ir vidutines pajamas. 60-70-ųjų metų, kurie пришелся didžiausio populiarumo моллов (didieji prekybos centrai ir laisvalaikio - tokie jau statomi ir Maskvoje; plačiau "Pinigus * № 32 už metus), R + R получала užsakymus daugiausia iš jų nuomininkų. Tačiau jau 80-aisiais pagrindiniai klientai plieno įmonių savininkai mados parduotuvių klasės "liuks. Klientų sąrašą R + R galima pavadinti путеводителем pagal pasaulio mados pramonės. Pastatytas " parduotuvės atneša pelną tokiu брендам, kaip Burberry, Calvin Klein, Cartieryra, Christian Dior, Donna Karan, Escada, Giorgio Armani, Gucci, Hermes, Prada, Louis Vuitton", " Tiffany & Co. Iš viso duomenų bazėje R + R (apie 20 tūkst. klientų. "Aš DIRBAU FIRMOJE TĖVO Шофер sunkvežimis" - Paskutinis jūsų garsiai projektas - boutique " Prada " niujorke kainuoja $ 40 milijonų, kuriame drabužiai nėra didelis, o прячут. Jūsų nuomone, tai sumanu prekybos vietos? - Tikrai - lankotės parduotuvėje ir patenka į labai šviesią patalpą, kurioje nėra prekių. Norėdami pamatyti kolekciją, teks eiti į rūsyje. Tai revoliucinis požiūris į spręsti komercinės erdvės dalį, kuri visų pirma siekiama išlaikyti įvaizdį, o ne tik padidinti pardavimų. Manau, new йоркский boutique yra "витриной" Prada. Mums tai buvo labai sudėtingas projektas - bet man jis siaubingai patiko, ir aš jam buvo labai ištikimas. - Ar turite asmeninę пристрастия aplinkoje dizainerių drabužius? Su kuo smagiau dirbti? - Jei kalbėti apie priedą, tai man labai patinka dirbti su Salvatore Ferragamo. Iš esmės kasmet'yra keletas projektų, kurie man ypač įdomi. Iš naujausių - tai, kad iš Burberry, 57-oji gatvę. - Ar yra esminis jų skirtumas dirbant su projektais atskirai stovintį бутика ir vadinamieji " shop in shop? - Su savarankiškai parduotuve dirbti įdomiau. Be to, manau, kad klesti atseit .. ir didelių универмагов Amerikoje baigėsi. Ne ta prasme, kad jų daugiau nebėra. Tiesiog jų nustojo statyti. Ir naujo nieko ten nevyksta ir negali įvykti. Kita vertus, į tokių miestų kaip Niujorkas, Bostonas, Čikaga, San Franciskas, Vašingtonas, miesto centras tikrai vis dar gyvas mažmeninės prekybos, Miami, Atlanta, X'юстоні, pavyzdžiui, brangus parduotuvių'yra tik prekybos centruose. Jei tai tikrai dideli pinigai išleidžiama trijuose JAV miestuose - niujorke, Čikagoje ir San Franciske. Mes paskaičiavo, kad boutique niujorke ar Čikagoje, apskaičiuojant į vieną prekės vienetą parduoda mažiausiai 4, 5 kartus daugiau, nei panašaus boutique bet kurio kito miesto. -Kiek gyvena inter'иер nuo R + R? - Dažniausiai n'ять metų. Tai normalus darbo laikas nuomos sutarties JAV. Bendrovė Richter + Ratner šeimos. Jos sukurtos jūsų senelis, byla toliau jūsų tėvas. Jūs turėjo galimybę pasirinkti profesiją, ar viskas nuspręsta? - Nuo manęs laukė, kad aš eisiu iš tėvo pėdomis ir senelis. Tėvas, tiesa, norėjo, kad aš tapo architektu, bet aš jaučiausi savimi, kad tai yra pakankamai kūrybinių jėgų, ir gavo inžinerija švietimas. Bet aš ne iš karto nuėjo į savo namus firmos. Gavusi диплома Карнельского universiteto aš keletą metų dirbo žinoma statybos bendrovė niujorke. O prieš tai į savo tėvo vairuotojais lydėti sunkvežimis. "LAIPTŲ - DIDŽIAUSIA PROBLEMA" - Московская bendrovė " Fashion Consulting Group " pasiūlė jums perskaityti paskaitų kursas vidurinėje mokykloje ekonomikos. Ar tai buvo jums netikėta? - Nė. Aš skaitau kursai, paskaitos studentams-architektai, tiems, kurie svarsto mados verslo. Aš ne profesionalus instruktorius; i praktika, todėl mano žinios labai laukiamos. Aš mokė Prahos į niujorko архитектурном kolegijoje, " Fashion Institute of Tecnology. - Į paskutinę paskaitą, jūs kalbėjote apie tai, kas pakeis минимализму ateina tradicinis požiūris į dizainą inter'иер. Bet jūs taip pat утверждаете, kad būtent минималистском dizainą prekę atrodo naudingesnė būdu. Kaip visa tai уживается? - Tai tikra dilema. Jei yra noras visus nustebinti, ir ji didesnė rūpestį pelno ir pardavimų apimtis, tai niekas nedraudžia kreiptis į neįprastą ar netinkamo požiūriu мерчендайзинга dizainas. Aš asmeniškai norėčiau минималистичные inter'еры. Kitiems patinka, kai parduotuvėje daug visko накручено. - Su kokiais sunkumais atliekant užsakymo susiduria dažniausiai? - Pirmiausia sudėtingumo eina nuo kliento. Pavyzdžiui, jie atsirado, pateikimo бутика Donna Karan. Pati Donna Каран поклонница zen-budizmas ir, keliavo iš Japonijos, ji atsitiktinai отыскала dvi didžiulės булыжника, savo forma primena kėdės. Jai захотелось įdėti juos į boutique. Bet iki to momento, kai dirbti jame jau buvo beveik baigtas. Įtikinti Донну Каран mums nepavyko - teko blokuoti Madison avenue, булыжники sveria apie dviejų tonų kiekvieną pakelti krano ir per langą, į vidų dėti бутика. Akmenims нашлось vietą mažame sode, разбитом tiesiai į parduotuvę. Jų vieta корректировал konsultantas pagal feng-shui, нанятый dugno dalyje gyvybės. Šis užgaida kainavo jai beveik $ 40 tūkst. O pats boutique plotas 12 tūkst. kv. m kainavo apie $ 14 milijonų. Bet didžiausia problema, su kuria сталкиваешься beveik kiekviename projekte, - laiptų. Ji užima labai daug vietos! Čia yra daug dalykų, kuriuos reikia apsvarstyti: žmonės nemėgsta vaikščioti aukštyn-žemyn, o tuo labiau žemyn į подвальные patalpos. Todėl laiptų turi būti gražus ir gerai matomas. Tai labai sudėtinga vykdymo ir brangiai kainuoja. - Jums buvo nesėkmių, problemų su klientais? - Buvo, žinoma. Būna net konfliktai. Tarkim, klientai reikalauja įdėti medžių'яне baldai, kai dar nėra sistemos, oro kondicionavimo. Mes nedarome to: įdiegus kondicionierius medis рассыхается. Apskritai, statybos - sudėtinga sritis; mūsų darbas - įkūnyti замыслы kitų žmonių. Vienas projektas apima šimtus mažų užduočių ir viena maža klaida gali lemti nesėkmę. - Šiandien, kad klientas norėjo pirkti dalykas, reikia daugiau ухищрения. To, kad jis žino prekės ženklą ir mato prekę lentynos, jau nepakanka. Kokius metodus pirkėjo šiandien naudoja Vakaruose? - Šiandien labai svarbus netiesioginę verslo. Į бутиках Alfred Dunhill, pavyzdžiui, yra курительные kambariai, kuriuose galite ne tik выкурить cigarų ir пригубить коньяка, bet nuoma, seifai, saugoti savo kolekcijos cigarams. Kitas pavyzdys. Į бутике Escada 57-oji gatvės kambarį princeses kraujo. Jie ten посидят-посидят taip ir потратят tūkstančių n'ятдесят. Tačiau čia svarbu tiksliai žinoti savo auditoriją. Pavyzdžiui, Park avenue yra brangus prancūzų ware parduotuvė Fauchon su tradiciniais šios prekės arbatos kambariu. Niujorke ji turi sėkmė, nes Amerikoje ne tradicija gerti arbatą. Nes nėra tradicijų religija: mes visi darome paleisti ir vietoj vakarienės перекусываем. Dar įdomus pavyzdys. Savininkai prekės, Ritinėliai,-Royce savo laiku заставляли prekiautojų statyti labai gražus, brangios biurai. Ten buvo dėžes, kuriose buvo galima rasti kai kurių detalių legendinis automobilio. Prekiautojai pat manė tai неоправданной atliekų pinigų. Reikalas tas, kad, kaip tai nenuostabu, transporto Ritinėliai-Royce kainuoja $ 250 tūkst. taikoma kategorijos импульсивных pirkimai. Žmonės, kurie gali sau tai leisti, ilgai раздумывают: juk tai ne priemonė keliavimo, tai užgaida. "Niujorke ŽMONĖS VAIKŠTO PĖSČIOMIS IR BE APSAUGOS", Jūs sakėte, kad Amerikoje моллы jau ne stato. Mes turime tą pačią era моллов tik prasideda. Kiek tai перспективная forma prekybai? - Aiškaus atsakymo neturiu: reikia atsižvelgti į демографическую situaciją, suskaičiuoti temas pirkėjų ir t. d. Bet, kai rinka tik susiklosčius, niekas nežino, kur kokias temas. Maskvoje jų dar turi būti apskaičiuoti. Bet man непонятны turite kitų dalykų. Turtingi žmonės Maskvoje kažkodėl закапсулувалися, передвигаются tik savo mašinos ir su apsaugos darbuotojais. Niujorke kitaip: visi vaikšto pėsčiomis ir be jokios apsaugos. Man, pavyzdžiui, gali būti, ir reikia samdyti apsauga, bet pas mus tai priimta. - Jūs jau lankėsi "gatvės parduotuvių" - Третьяковский kelionės? - Taip. Ir kaip tik ten mane nustebino žmonių skaičius ir su ginklais. Nors, galbūt, tai ypač kultūros. - O profesinės pastabas gana maskvos parduotuvių yra? - Apskritai, visi gerai organizuota. Bet kritika yra: yra ką tobulinti. Lango vitrinose, apskritai, nėra labai patraukliai atrodo, kol dar ne зазивающе. Tame pačiame Третьяковском kai бутиках laiptų nematau. Į Armani, pvz., nesuprantu, yra antras aukštas, ar ne. Ir dar atkreipė dėmesį į tai бутике į kam'akmens plokštės - mūsų каменщики padarė būtų geriausia. Столешніков juostos taip pat sukėlė šiek tiek glumina: eini iš vienos pusės ir nesupranti, kas ten toliau, ar yra ten kas nors? Į бутике Salvatore Ferragamo aš pastebėjau, kad vietoj originalių medžiagų, kurios, greičiausiai, buvo projekte iš pradžių, dažnai buvo jų pigių kolegomis. - Kaip svarbu naudoti kokybiškas medžiagas, juk неискушенный į statybos тонкостях vartotojas фэшн-produktų vargu ar отличит juos nuo pigių išskirtinis? Pigūs kolegomis pradeda būti ne skubėti į akis labai greitai: jie greitai išeina iš eilės. Mes прибегаем prie tokių medžiagų kaip išimtis. Pavyzdžiui, padarė visai nebrangiai boutique Burberry Soho. Bet dėmesys į tai, kad jis laikinas. Burberry Temporary Store batisto 300 m nuo šio бутика, kad mes tada pastatyta. Tiesiog statyba užtruko beveik metus, ir per tą laiką įmonė gali prarasti klientus. Kad tai, kas atsitiko, ji nusprendė потратиться į boutique, kuris просуществовал tik metai. - O kaip atrodo jūsų biure? - Ten laikas nukreipti generalinį valymą. Baisu, visi gulinčius. Bet mes, laimei, biure klientų nepriimame. Ten anksčiau buvo деревообрабатывающая dirbtuvės. Beje, tai tik antrasis biuras istorijoje mūsų įmonės - iki 1960 metų ji nė karto nėra переезжала. Aš ne šalininkas, išleisti savo pinigus į save, savo poreikius žodžius. Geriau juos išleisti į projektą, investuoti į blogąją. Yra tokia išraiška jūs valiutų žaidėjų: pinigus daro ir tie, kurie vaidina niokojimo, ir tie, kurie uparty. Skamba visada tik kiaulių. Jei jūs siūlote žaidimas, scenarijaus (nesvarbu, sumažinamas arba didinti ), o norite sužlugdyti visus pinigus iš karto, tai verslo nebus. Mūsų privalumas - mes dirbame sąžiningai ir pagal оговоренному scenarijų, vykdome įsipareigojimus'язання terminas. Mums ne'valgyk. ŠALTINIS: Коммерсант Pinigus
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą