Statyba ir rekonstrukcija.
ВіВАТТ, КАБЕЛЬеро'2001 2006-10-30 10:30:13
Rinka yra Produktų, kurie rinkoje, - кабельно-проводниковая produktai. Pardavimai 2000 m. - apie $ 350 milijonų (didmeninės kainos). Daug operatorių - stambių didmenininkų - apie 20, gamintojų - daugiau nei 10. Savitasis svoris importo ir vidaus produktai - vidaus - 75%, импортная - 25% (pinigų išraiška). Žmogaus kalba elektros Kabelis - vienas ar keli izoliuoti pritaikymas, kalinių герметическую pakuotės, ant kurios, kaip taisyklė, uždedami apsauginiai покровы. Kabeliai bet tipai turi bendrų konstrukcinės dalys: токопроводящие laidai, izoliacija, apvalkalo. Laidas elektros - metaliniai laidininkai, sudarytas iš vienos ar kelių проволок; skirti daugiausia elektros energijos perdavimo, o taip pat į gamybos токопроводящих обмоток elektros mašinos. Atskiria izoliuoti ir неизолированные laidai. Kabelis - viena arba dvi judrus многопроволочных токопроводящих laidai su gumine arba поливинилхлоридной izoliacija. Kreiptis, norint prisijungti prie elektros tinklo, buitinių prietaisų ir kitų нестационарных registruotų vartotojų elektros įtampa iki 250. Apie'ем rinkos Pastaruosius dvejus metus paklausa кабельно-проводниковую produktus (DĖŽĖ) didėja. Pardavėjai aiškina šis gražus, jiems tai kaip vis apimties statybos-remonto darbų, taip ir plėtra pramonės sektoriuje, kur be DĖŽĖ niekaip negaliu išsiversti. Skirtingais vertinimais, 2000 m., ukrainiečių rinkoje buvo realizuota DĖŽĖ maždaug $ 350 milijonų (didmeninės kainos). Tai apie $ 50 milijonų daugiau, nei 1999 metais. Pardavėjai prognozuoja, kad iki 2001 m. rinkos apimtis padidės dar tiek pat. Tik šalies įmonės (o jų Ukrainoje daugiau nei tuziną), skaičiuojant didmenininkų, išleistas pernai DĖŽĖ maždaug $ 270-280 milijonų (beje, kai kurie gamintojai suteikia daugiau kuklus vertinimo, žr. 49). Gamintojai DĖŽĖ yra Kijeve, Харькове, Одессе, Запорожье, Днепропетровске, Бердянске, Чернигове, Kam'каменец-Подольском, Донецке, Sklandžiai ir kituose miestuose. Nors gamintojai ir skundžiasi dėl prastos kokybės vidaus žaliavų ir trūksta perleidžiamieji lėšų poreikis ir jų produktais vis auga. Pirma, vartotojų pritraukia дешевизна vidaus kabelių ir laidų. Antra, импортерам su kiekvienais metais vis sunkiau dirbti su užsienio продук-tai (aukšti muitų mokesčius, reikia sertifikavimo kiekvieną ввозимой pozicijos). Trečia, daugelis šalies gamintojų pradėjo naudoti импортное žaliavų gamybos DĖŽĖ, ir nors tokia produktai brangesni visiškai tėvynės, ji, pasak vartotojų, качественнее. Manoma, operatoriai, praėjusiais metais, beveik ketvirtadaliu, kiek rinkos suteikė импортная DĖŽĖ. "Užsienio" laidų buvo parduota maždaug $ 75-80 mln (didmeninės kainos). Šiandien Ukrainoje кабельно-проводниковую produktus siūlo apie 20 importuotojai. Daugelis iš jų prekiauja, kaip импортным, taip ir vidaus prekėmis. Yra gerai žinoma rinkoje produktai bendrovių АВВ, Samsung, Siemens, Electrim ir kt Sezoniškumas apskaičiuota rinkodaros bendrovės "БудМакс", pardavimo kabeline produktų nėra linkę į rimtas сезонным svyravimus. Jaučiamas tik nedidelis augimas balandžio - spalio laikotarpiu įjungti ремонтно-statybos darbai. Pasak Ваче Давтяна, prezidento, asociacija "Промкабель", buvimas plataus asortimento, galite vasarą ir užeinant холодов aktyviai parduoti kabelis didelių pjūvių tiesimui į žemę, o žiemą ir pavasarį - plonas, kabeliai ir laidai, skirtas vidaus darbams. Muitinės reguliavimas Beveik visų rūšių kabeliai льготная norma ввозной muitai įdiegta dydžio 20%. Išimtis sudaro tik skaidulinės optikos kabeliai. Jiems пошлина yra 2% ir 5% (atitinkamai льготная ir pilnas). Nuo liepos 1 d. dabartinio metų muitai į visos medžiagos, naudojamos gaminant tokio kabelio, buvo padidintas nuo 1, 5% iki 2, 5%. Gamintojai labai nepatenkinti šios: jie neša nuostolius dėl jau выигранным тендерам ir kalinys tiekimo sutartis, kurioje buvo nurodytos kainos, atsižvelgiant į ankstesniųjų muitai į medžiagą. Susijusios prekės paprastai, prekybininkai, įgyvendinti кабельно-проводниковую produktus, siūlo ir specialius kabeliniai kanalai (gylis), automatai apsaugos, осветительную аппаратуру, įvairių prietaisų, leidžiančių подводить elektros ir ryšių linijos į reikiamas vietas. Ir nors daugelis vis dar крепят laidų ir kabelių gnybtų ir дюбелями, vis labiau tampa tiems, kurie naudoja šių tikslų, specialūs kanalai. Prieš keletą metų šią nišą beveik visiškai užimtų įmonės gaminiai Rehau (Vokietija), šiandien pat ukrainiečių rinkoje инс-талляціонние gaminius taip pat siūlo firma Jung, ABB (Vokietija), Lexel (Švedija), Prodax (Vengrija), Gwiss (Italija), VI-KO (Turkija), Polo (Lenkija, Ukraina) ir kt apskaičiuota prekybininkų, 2000 m. šio modelio buvo parduota $ 15-20 milijonų (didmeninės kainos). Jie mano, kad kitais metais paklausa įvairių kabelinio kanalo produktų padidės maždaug 25%. O kai kurios užsienio kompanijos jau plepa apie pradedant savo gamybos susijusių produktų į Ukrainą. Gamyba Dar 1999 metais " nariai "Укрелектрокабель" pavyko įtikinti Кабмин pagerinti ввозные muitai į kabelių produktus. Daugelis jos rūšių tapo облагаться 20%-nojus пошлиной. Į Ukrainą beveik iš karto dingo проводниковая produktai yra kilę iš Lenkijos, Bulgarijos, Turkijos. Kaip kartą 1999 metais пришелся teigiamas lūžis dinamikoje kabelinės gamybos ir dramatiškai pasikeitė santykis eksporto ir importo. Кабмин klasika būdu gynė vidaus товаропроизводителя. Visada bus taip. Situacija Госкомстат savo "kabelių" сводках оперирует "малос'едобнимі" величинами panašaus į "погонных metrų kabelio". Daugiau panašių vertybės - pinigų ekvivalentas - Verslo suteikė praktikos. Tai įmonės, priklausantys bendrovei "Укрелектрокабель", - savanoriškas apie'sąjunga tarp gamintojų. Ant jų sąžinės apie 95% gamybos apimties kabelio šalyje. Pasak " microsoft " "Укрелектрокабель", paplitęs tarp jos narių, apimtis išleidimo kabeline produktų 1999 m. sudarė 358 mln грн. ; 2000 metais - 500 mln грн. Duomenys pateikiami gamyklos kainų. Eksporto noro modernizuoti ukrainos kabelio 2000 metais, palyginti su 1999 m., taip pat подрос: $ 37 mln iki $ 48 mln. O štai importo į 1999-2000 metais nebuvo keičiama. I ketvirtis 2001 metų, оценочным duomenų kabeliu importuota mažiau, nei tuo pačiu laikotarpiu 2000 m. Nustatyti procesų rezultatas bendros veiklos " "Укрелектрокабель" ir Кабмина, kad pasikeitė "пошлінообложеніе" importuojamo проводниковой produktų (žr. aukščiau). Varantys ratai ukrainos gamintojai vidutiniškai 30% savo produkcijos eksporto - kol kas daugiausia ближнее зарубежье. Pa'objektų Kiti "senų" ukrainos kabelių gamyklų galima išskirti vos septynių didžiausių įmonių, pastatytos tarybiniais laikais: UAB "Азовкабель" (m.). Бердянск, Запорожская raj. ; Teritorijoje yra "Азовкабелю" - keturių nepriklausomų įmonių su несовпадающие гаммой kabeline produktai), UAB "Южкабель" (Харьков), VŠĮ "Донбасскабель" (Донецк), VŠĮ "Одескабель", UAB "Kam'каменец-Подільськкабель" (Хмельницкая raj. ), VŠĮ "Укркабель" (Kijevas), UAB "Запорожский kabelių gamykla". Tarp didelių "naujų кабельщиков" показательный pavyzdys киевского UAB "Катех". Tai vienas iš labiausiai sėkmingų ukrainos kabelių įmonių. "Катех" - ilgametę lyderis pagal gamybos perdirbimo žaliavų (vario ir aliuminio катанки) ir масштабам produkto išleidimo. Tik pastaruoju metu vieną-dvi įmonės pradėjo gaminti соизмеримы su катеховскімі apimtis kabeline produktus. Kvietimas kitų matomas кабельщиков (dauguma iš jų - "naujas"): UAB "Эней", UAB "Алай" (Kijevas); AB "Чернігівкабель", bendrovės "Тумен" ir "Efeze," (Одесса), UAB "Croke-RM", UAB "Електротехпровод" (Запорожье); UAB nusistovėjusias pnp "Энергопром" (atsisėdo. Jubiliejus, Днепропетровская raj. ), "Меткабель" (Ковалевка, Ivano-Франковская raj. ); "Прикарпатье" (Коломыя, Ivano-Франковская raj. ) ir kt. Nemaža dalis rinkos (pasak kai kurių šaltinių - iki 15%) priklauso подпольным ir полуподпольных фабрикантам, kad spermą iš esmės yra neįprastas produktas, iš išvaizdos panašus į "teisingai". Bendrovė "Укрелектрокабель" savo laiku net предлагала Кабмину įvesti licencijavimo kabelių gamina. Yra tikimybė, kad į šią temą Кабмин nors sugrįš. Žaliavų Kaip "исходника" kabelio pramonė naudoja медную ir алюминиевую катанку, o taip pat izoliacinės medžiagos. Pagal n'penkerius metus (nuo 1996-ųjų iki 2000 metų) bendras poreikis kabeline pramonės vario ir алюминии sudarė apie 150 tūkst. t. Maždaug tris ketvirčius šio kiekio sudarė aliuminis. Gamybos kabelio "алюминиевом" veiklos 2000 metais, pasak " microsoft " "Укрелектрокабель", padidėjo 1, 7 kartus, "vario" - 1, 3 kartus. Алюминиевую катанку mūsų šalyje gamina UAB "Запорожский aliuminio apjungti" (ЗАлК). Медную катанку vykdo VŠĮ "Артемовский augalų apdorojimo spalvotų metalų" ir запорожский "Forumas". Gamintojai, žaliavų kol labai сработались su кабельщиками. Kainos украинскую катанку viršija pasaulio. Todėl подавляющая dalis žaliavų vidaus кабельпрома ввозится iš Rusijos, o taip pat iš visos Europos. Asortimentas Šiandien vidaus pramonei gamina kelis šimtus pavadinimų кабельно-проводниковой produktus. Pramonė yra išsivysčiusi klasifikavimo sistema DĖŽĖ pagal fizinių ir eksploatavimo savybėmis. Ši sistema yra labai paini, ir rinkodaros skaičiavimai jos lengviau: vielos ir kabeliai skirstomi medžiaga jungtims (varis, aliuminis, plienas) ir pagal paskirtį (pramoninio ir buitinio naudojimo, maitinimo ir apšviesti). Medžiaga Tradiciškai mūsų šalyje didelę paklausą naudojasi aliumininiai laidai. Manoma, pardavėjų, šis produktas garantuoja jiems praėjusiais metais apie 70% pajamų. Pagrindinė priežastis, dėl aliuminio laidų - santykinis дешевизна. Vidutiniškai meksikos laidininkas (laidas, kabelis) 2-3 kartus brangiau aliuminio. Tačiau 2000 metais pradėjo augti paklausa ir variniai laidai ir kabeliai. Prekybininkai kalba apie tai didina vartojimo kultūros, o taip pat siekis vartotojams turėti daugiau puikių электросеть. Meksikos kabelis, palyginti su aliumininiu, atlaiko didelį krūvį, ne окисляется ore, turi ilgesnį eksploatavimo trukmė ir t. t. Kainos, Pardavėjai teigia, kad гривневые kainos DĖŽĖ " per pastaruosius dvejus metus beveik nepasikeitė. Ir iki galo dabartinio metus su jais vargu ar kas nors atsitiks. Taikymo sritis DĖŽĖ naudojamas kaip pramonės poreikius, todėl ir "namų apyvokos". ("Namų grupė" ir taip vadinamas tik pagal pageidaujamą taikymo. Įgauna "namų" prekė yra iš esmės statybinės organizacijos. - Red. Prie "namų" produktų prekybininkai šių priklauso įdiegimo laidai; laidai ir laidai jungiamieji; atlikti telefonų; kabeliai tv antenos. Jų skaičiavimais, 2000 metais nuo įgyvendinimo, pavyzdžiui, produktų buvo выручено maždaug $ 150 mln. Tai 15-20% viršija rodikliai 1999 m. Tokiu atveju didžiausias paklausos patiko telefonų ir apšviesti kabeliai. Vis dažniau statybos gauna трижильні laidai, kurių į elektros tinklą butų, dėl didėjančio vartojimo электроаппаратуры, kad reikia обов'privalomas įžeminimo dirbant. Pardavimo DĖŽĖ pramonės vartotojams ir statybinių organizacijų, prekybininkų выручили pernai apie $ 200 mln. Оптовики pažymi, kad lyginant su pirmuoju полугодием 2000 m. pardavimų apimtis už analogišką laikotarpį 2001 m. padidėjo maždaug 15%. "Завлекалочки" Skirtingi pardavėjai DĖŽĖ įvairiais būdais pritraukti klientų. Pavyzdžiui, bendrovė "Капро" daro tai tokiu būdu. Tarkime, домостроительный apjungti arba turto vystymo bendrovė nori pirkti apie 500 m kabelio žvelgiant jį naudoti per metus. Pardavėjai siūlo klientui įsigyti tik nedidelę dalį, reikalingą darbo šiuo metu. Už kito prekėmis, siūlo užsukti bet kuriuo patogiu laiku, užtikrinant prieinamumą kabelio sandėlyje. Asociacija "Промкабель" sukūrė ir išleido pirmąjį Ukrainoje elektroninis vadovas кабельно-проводниковой produktų, kuris nemokamai рассылается galioja ir potencialiems klientams. Rinkodaros skaičius yra Vienas iš didžiausių didmeninės bendrovės atliko apklausą daugiau nei 800 vartotojų кабельно-проводниковой produktus. Atsakymai į kai kuriuos klausimus išdėstyti diagramose. Veiklos sritis interviu'юйованих, % Pirkimų "попутных" prekių, % * Kas dažniau perka, % * Dažnis viešųjų pirkimų, % * Suma viršija 100%, nes daugelis pasirinko keli variantai. Skatinimas Bruožas rinkos DĖŽĖ yra tai, kad традицион-tačiau maždaug 75% prekės оптовики didelėmis partijomis įgyvendinti tiesiogiai pramonės įmonėms, ремонтно-statybinių organizacijoms ir kitiems dideliems klientams. Ir tik ketvirtadalis visos prekės patenka į mažmeninės prekybos. Kaip taisyklė, ремонтно-statybos brigados yra vartotojais "namų" kabelio ir parduoti jį kartu su paslauga montavimo ir remonto darbai. O įvairių gamybos įmonių įgauna pramonės kabelis daugiausia savo reikmėms. Opt apskaičiuota prekybininkų, rinkoje veikia daugiau kaip 20 didelių didmeninės įmonės. Apklausa, kurią jis praleido viena didelė didmeninės prekybos bendrovės, tarp 800 vartotojų DĖŽĖ, parodė, kad labiausiai žinomas ukrainiečių rinkoje tokios gamybos ir prekybos bendrovių, kaip "Катех", "Капро", "Промкабель", "Эней", "Forumas", "Крог - RM "ir kt. (ką dar pavyko su'išsiaiškinti apklausoje - žr. srityje" Rinkodaros skaičių "psl. 50). Kai kurios didmeninės bendrovės šalia pavarų DĖŽĖ siūlo įvairūs електронастановне įranga (įvairūs automatai apsaugos, kabelių movas ir kanalai, skydai, lizdai ir pan. ). Bet pasiūlyti daug įvairių сопутствующего įranga nori tik didelės įmonės, nes asortimento išplėtimas, be abejo, reiškia pasilieka ir papildomas išlaidas. Todėl dauguma įmonių nori parduoti tik DĖŽĖ, išsiblaškęs fasadus. Daugelis didelių оптовики (kiekvienas iš jų yra pajėgi įgyvendinti DĖŽĖ daugiau nei $ 100 tūkst. per mėnesį) visai neturi savo mažmeninės prekybos taškų. Tokiu atveju, kaip taisyklė, jie siūlo prekę kelių gamintojų. Tik kai оптовики besivystančių savo mažmeninės prekybos tinklą (specializuotų parduotuvių) ir turi didelį sandėlio atsargų (apie 500 pavadinimų). Tačiau visi jie mano, kad šis dalykas yra varginantis ir ne kiekvienam per petį (žr. Nuomonė Aleksandro Карнауха). Dar yra мелкооптовые žodžius, kurie умудряются dirbti tik pagal užsakymą. Bet pardavėjai pastebi, kad pirmąjį pusmetį 2001 metų pirkėjai kiti ką nors dav pirmenybę įmonėms, parengta обслужить juos iš karto, o ne per mėnesį. Kaip taisyklė, " наценка didelių didmenininkų yra apie 30% импортный prekę ir 10-20% - vidaus. Мелкооптовые bendrovės "накручивают" 10-25%. Розница Į универмагах, ūkio ir specializuotose parduotuvėse parduodama apie 60% visos DĖŽĖ, реализованной per mažmeninės prekybos tinklas. Į ūkio rinkose, раскладках ir лотках - ne daugiau kaip 40%. Prekiautojai laikosi nuomonės, kad tikslinga skelbti parduotuvė šalia оптовым sandėlio, kuriame rekomenduojama turėti apie 100 labiausiai veiklos pozicijų. Juk ne iš karto угадаешь, koks kabelis ir kiek prireiks to ar kito kliento. Tačiau yra modelis galimybes "фасовки", kai kabelis нарезают 5 ar 10 m. Pagal pastabas specialistų, per pastaruosius dvejus metus padidėjo skaičius specializuotų "instaliacija" prekybos taškų. Jei anksčiau DĖŽĖ parduodamas tik хозмаге, tai šiandien didelių ir vidutinių оптовики pasiruošę atidaryti savo parduotuves produktų realizavimo. Vidutiniškai prekybos vieta, kuri specializuojasi pardavimo DĖŽĖ ir электрофурнитуры, parduoda mėnesį įvairių laidų ir kabelių 50 tūkst. грн. "Наценка - iki 25%. Į ūkio rinkose parduoda kaip фасованный prekę, taip ir погонажные. Pasak pardavėjų, ateinančiais metais kiekį rinkos prekybos DĖŽĖ ne mažiau. Лоточникам pelninga parduoti tokius produktus, nes dėl atskirų jos rūšių jie gali nustatyti prekybos наценки iki 100%. Vidutiniškai pat, prekybos наценка iš rinkos prekeivių sudaro 20-25%. Ką sako кабельщики Generalinis direktorius UAB "Азовкабель" Valerijus ДЕНИСЕНКО: - Svarbiausia kliūtis, bet noro modernizuoti ukrainos kodas kabeline produktų - kainos vidaus rinkoje žaliavų ir energijos. Rusijoje varinė катанка verta $ 1, 98-2 tūkst. už 1 t su PVM, o Ukrainoje kaina eina iki $ 2, 3 tūkst. Tūkstantis kubinių metrų dujų pas mus kainuoja apie $ 50, o tarp jų - $ 17. Pabandyk, dirbant su vidaus сырьем ir энергоносителями, konkuruoti rusijos rinkoje тамошними įmonėmis! Tačiau mūsų įmonė pastaruoju metu aktyviai veikia rusijos rinkoje. Tiesiog kai kurios rūšys yra kabeline produktų Rusija ne gamina, o dėl tam tikrų rūšių миухитряється "būti" į rusijos kainos... Kalbant apie noro modernizuoti ukrainos rinkos, tai ego pastaraisiais metais skiriasi gausa naujų gamintojų ir gana aštriu konkurencija. Gyvenimas didelių įmonių viliojantis beveik. Tačiau mes tikimės, kad grąžinti "Азовкабелю" buvusios prestižą. Ne paskutinę vietą mūsų расчетах užima prognozuojamas augimas, vartojimo kabeline produktų šalyje. Generalinis direktorius UAB "Катех" Georgijus ЛУЦЕНКО - Per pastarąjį dešimtmetį į septynių didžiausių украинским gamintojams kabelio прибавился keliolika naujų gamyklų. Didėja paklausa - auga ir pasiūlymas. Tarp įdomesnių "kabelių temomis", verta pavadinti электроэнергетику. Ji - солидные perspektyvas, atsižvelgiant į geografinė padėtis Ukrainos kaip транзитного valstybės. Be to, dabar galima drąsiai sakyti, kad šalyje prasidėjo pramonės augimas. Vadinasi, bus pastatytas naujas gamyklas. Reikia строящихся ir jau возведенных objektai yra kabeline produktų milžiniška. Galiausiai, paimkite poreikius Ukrainos į naują laidą ryšio. Atsižvelgiant į "транзитное" vieta, Ukrainos, prieiname prie išvados, kad netrukus reikės pakeisti ar didžiulė dalis ryšių linijų skaitmeninės. O tai - augimas gamybos optinio pluošto kabelį ir susijusių produktų (медного ryšio kabelį). Todėl nebus per drąsus teiginys, kad kabelių rinkos ir gamybos kabelio ateinančiais metais augs. Pardavėjai DĖŽĖ - apie rinką Ваче ДАВТЯН, asociacijos prezidentas "Промкабель" (крупнооптовая prekyba DĖŽĖ): - Situaciją кабельном rinkos Ukrainos artima situacija Западет. Gamintojai daugiausia užsiima gamybos, pardavimo teikia didmeninė kompanija, siūlo daug daugiau aukštos kokybės paslaugų ir operacijų užsakymus, o dėl давальческого žaliavos - ir mažesnės kainos. Daugiausia оптовики "неходовым" позициям dirba pagal užsakymą, kad suteikia greitą apyvartą pinigų ir, atitinkamai, mažesnės kainos. Prie to paties pilno asortimento neturi nė vienas pardavėjas, nes tam reikia вложит iš karto keletą milijonų dolerių. Dar labiau padidinti kiekiai pardavimas оптовик gali užtikrinti, kad dėl tinklo plėtrą regioninių atstovybių, padidinti asortimento, раскрутки prekių ir naudojimo rinkodaros taktika, laimėti ir išlaikyti rinkos. Andriejus СЕРЕДА, direktorius UAB "НетЛайн" (didmeninė prekyba DĖŽĖ): - mūsų nuomone, rinka электропроводникового įrangos sunkiai segmentuoti tiek gamintojams, tiek ir dėl realizavimo rinkų. Kiekviename segmente (строительном, telekomunikacijų, ele ктротехническом, бытовом ir t. d. ) turi savo didieji žaidėjai, kurie siūlo dauguma paslaugų ir platų asortimentą. Kartu su šia nemažai ir tokių įmonių, kuriose кабельно-проводниковая produktai - ne pagrindinis verslas. Per pastaruosius keletą metų situacija rinkoje iš esmės nepasikeitė. Nors, pagal mūsų pastabas, firmų skaičius šiek tiek padidėjo. Vienareikšmiškai galima teigti, kad konkurencija išaugo ir повлекла pasilieka sugriežtinti santykius tarp rinkos dalyvių. Be to, gamintojai stengiasi sumažinti grandinėje "gamintojas - galutinis vartotojas". Kartu šie veiksniai suteikia sumažinti kainas rinkoje. Aleksandras КАРНАУХ, direktorius "Капро" (didmeninė-save mažmeninė prekyba DĖŽĖ): - Ukrainoje tik pavieniai bendrovė pasirengusi pasiūlyti klientui prekę komplekse - nuo įvairaus kabeline produktų ir baigiant электрофурнитурой. Šiais turi savo privalumus ir trūkumus. Klientui svarbu įsigyti ne tik gabalas laido, bet ir laidų skydai, jungikliai, gauti norimą prekę ir konsultacijas vienoje vietoje. Tačiau "integruotą" pardavėjas tai papildomos išlaidos, sandėliavimo patalpos, prekybos ploto, personalas. Viena vertus, reikia kloti savo sąrašą didesnį prekybos наценку. Kita, negalima didinti kainas, nes priešingu atveju klientas pirks pigiau ir panašių produktų. Pagal mūsų pastabas, pastaruoju metu vartotojas atiduoda pirmenybę tiems firmoms, kurios gali iš karto paleisti norimą prekę, o ne sako: "Per недельку достанем". Dmitrijus ИОРГАЧЕВ, valdybos pirmininkas, VŠĮ "Одесскабель" (gamintojas DĖŽĖ): - Кабельно-проводниковая produktai - prekė konkretus, ir ratas jo vartotojų yra ribotas. Tai telekomunikacijų operatoriai, statybos montavimo organizacijos, įvairių įmonių. Tokių klientų yra daug, tačiau kiekvienoje iš jų įgyja mažos partijos kabelių ar laidų (pvz., remonto arba nutiesti ryšių linijų). Todėl mums, kaip gamintojams, tai naudinga bendradarbiauti su regioninėmis tarpininkai, kurie aptarnaus smulkių klientų konkretaus regiono. Tokiu atveju su didžiųjų operatorių geriau juk dirbti tiesiogiai. Bendradarbiavimas su tarpininkais taip pat leidžia jums gauti kuo išsamesnę informaciją apie televizoriaus paklausa, į tai, ar kito regiono objektai yra "iš pirmų rankų" ir, atitinkamai, greitai į tai reaguoti. Prognozė Be jokios abejonės, rinkos dydis DĖŽĖ per ateinančius dvejus metus (kai yra stabili ekonominė padėtis šalyje) augs. Numatoma, kad vidutinis metinis prieaugis pardavimo 10-15%sumažėjo beveik visų rūšių DĖŽĖ. Didesnės paklausos per artimiausius keletą metų bus mėgautis maitinimo kabelis. O naujų skaitmeninių automatinių telefono ir naudojimas aparatų ir modemų, visoje matomumas, padidins paklausa modernus telefono laidą. Kainos liks sustingęs. Naujų "monstras" rinkoje DĖŽĖ tikėtina. ŠALTINIS: Verslo
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą