2014 m. spalio 1 d., trečiadienis

Россияне perka daug dažų inercijos

Nepaisant krizės, rinkoje statybinių medžiagų pastebima, kad paklausa didėja, лакокрасочные medžiagos, sausi statybiniai mišiniai.

Kaip taisyklė, į užmarštį pastebimai активнее fotografuoja iki prekės remonto vasaros vilos ir šalyje namus, ypač фасадные apdailos medžiagos. Nors visur ekonominio nuosmukio pradžios šio sezono pasirodė esąs teigiamas. Pasak bendrovės "Хим-Viščiukų'єр", 2008 m. talpa rusijos rinkos dažų medžiagų (LMB) sudarė 950 mln l. Tai apie 1, 6 milijardų eurų. "Dabar mes фиксируем paklausa фасадные LMB 15% daugiau nei praėjusiais metais, - teigė Элиза Абдразаков, departamento vadovas, peizažas Строймаркет Castorama. - Daugiausia pirkėjų įsigyja laimingas ir dažų ekonominės "Текс" (Tikkurila), "Кофадекс" (UAB "NVO" Dažų Jus ") ir kt". Kiti regiono ритейлеры taip pat patvirtina небывалый paklausos augimas - iki 25%.

Pasak Jevgenijų Мовчана, komercinės direktoriaus "OBI Rusija", "rinkos LMB patenka į 15-30%, bet mes matome pardavimų augimas palyginti su praėjusiais metais dėl optimizavimo asortimento, kainų politika ir paslaugų pirkėjų".

Sergejus Тимофеев, Centro direktorius dažai "AKZO NOBEL Spb", tikimasi žymiai sumažėjo pardavimų medžiagų lauko apdailos kategorijos "premium" kol žiūri: "Registruotas lašas pardavimų LMB aukščiausios klasės litrų ir килограммах į 17-20% - tai mažinant poreikius didmeninės pirkėjų, tačiau pinigų išraiška apyvarta įrašomas lygio praėjusių metų. Kai kurie didieji šalies projektus, kurių statybos привлекались investicijos ir bankų paskolų, šiandien patiria pabaigos. Tačiau privati statybos tempas beveik ne sumažino, ir apdailos medžiagos čia vis dar yra paklausa ".

Лакокрасочная produktai nurodo labiausiai ieškoma po statybos medžiagų. Iš esmės tai пов'susiję su tuo, kad dauguma savininkų загородной turto nori statyti namus iš medienos.

Andriejus Уманский, departamento direktorius загородной nekilnojamojo turto nekilnojamojo turto agentūros "Бекар", teigia, kad šiandien rinkoje загородной turto maždaug 60% namų iš medžio. Priežastys toks populiarumas natūralios medžiagos paprastas: tai экологичность, atsparumo dilimui, tvirtumą. "Be to, medžių'medinis užmiesčio namas - tai jau tradicija, - apibendrino p. Уманский. - Apie 10% домовладений возводятся dabar iš plytų. Ši medžiaga patvari, bet brangus. Beveik trečdalis rinkos - 30% - sudaro statybos pigūs statybinių medžiagų (пенобетона, OSB-lentų ir pan. ) ekonomiškas technologijas. Tačiau, sprendžiant pagal dabartines tendencijas, rinkos dalis pigūs statybinių medžiagų ir technologijų augs. Manau, kad per trejus metus jie per iki pusės петербургского загородного rinkos ".

Į ir paspauskite select'dėl модой į экологичность populiariausių vis dar išlieka лессирующим (išlaiko paveikslas medienos, тонирующие) антисептики ir пропитывают alyvos, tokių kaip Pinotex ir jam panašių. "Klientai šalyje pastatų nori išsaugoti natūralų medienos rūšis, kuri превалирует, apdailos sprendimus. Šiuo metu ekspertai su mūsų įmonės prognozuoja mažas pardavimų augimas деревозащитных apdailos medžiagų einamaisiais metais (5-12%) kartu su sumažėti vartojimas kitų фасадных dangų ", - pažymėjo Sergejus Тимофеев.

Spalvinga istorija

Iki krizės vartojimas LMB Rusijoje augo sparčiai, daugiausia dėl aktyvios plėtros būsto, įskaitant ryšį " vienas su vienu. Lygiagrečiai наблюдался surinko mašinų pramonės ir baldų pramonė. Iš esmės visas gamyklas, buvo sutelkta į Centrinės, Pietų ir Šiaurės Vakarų regionuose. Pasak RIO "РБК", 2007 m., jų bendra dalis buvo beveik 85% общероссийского apimties gamybos.

Rusijos gamintojai istoriškai, užėmė nišą алкидных ir tepalo dažų ir эмалей apatinio ir среднеценового segmente. Premium klasės produktai sudarė импортного gamybos - beveik trečdalis tūrio rinkos pelkių-дисперсионных LMB. Svarbus požymis rusijos rinkos LMB iki krizės buvo plėtrą užsienio žaidėjų, поглощали rusijos gamintojams, kad, be abejo, ослабляло poziciją šalies įmonių. Taip, koncernas "Тиккурила" 2006 metais įsigijo питерскую įmonę UAB "Dažų ТЕКС", o 2007 metais įsigijo 70% akcijų paketą питерских UAB "Gama" (dabar UAB "Gamma Индустриальные Dažai") ir UAB "Охтінській augalų порошковых dažai" ( dabar UAB "Тиккурила Порошковые Dažai"). Galiausiai, 2009 m. buvo pradėtas logistikos centras klaipėdos. Мытищи su galimybe saugoti 3 mln l LMB.

Dabar, nepaisant ekonominio nuosmukio, rinkos LMB vertinamas kaip potencialiai auga. Pasak Jevgenijų Шупика, generalinis direktorius UAB "Тиккурила", rusijos rinka dažų medžiaga orientuota į ateitį. "Jei Europoje vartojimas dažų vienam asmeniui sudaro 10-20 l, o Rusijoje - mažiau 5 l. Šie duomenys ypač показательны lyginant gyventojų skaičių Rusijos ir kitų europos šalių ".

Pradžioje statybų sezono serija ekspertai pažymėjo didinti kainų vidaus dažai ir laimingas 25%, o importo - iki 10-15%. Iš dalies tai пов'susiję su tuo, kad visi gamintojai финишных apdailos medžiagų (tokių kaip laimingas ir dažų) buvo priversti padidinti savo kainas, nes подорожания алкидного žaliavos. Tai gali paveikti platinimo покупательского privalumai строительном ритейле, tačiau bendras vaizdas nesikeis. Dalis vartotojų (savininkai vasaros vilos ekonominės klasės, statybos bendrovės, реставрируют savivaldybės nakvynės) gali pakeisti импортную produktus vidaus medžiagomis, kurios praranda kokybe.

Departamento vadovas, "Statyba ir danga grindų" bendrovės "OBI Rusija" Aleksandras Гарбузов mano, kad situacija rinkoje sudėtinga, bet ne безнадежная: "dėl procesų, vykstančių ekonomikoje ir šalies, daugelis россияне, kuriuos planuota, kad statybos ir apdailos darbus, atsisakė jų dabar. Tie, kurie nusprendė nesustoti, itin atsargūs prie situacijos rinkoje, sekti kainos, renkasi geriausią pasiūlymą. Vartotojų krepšelis taip pat labai keičiasi, смещаясь link pagrindinių produktų. Vadovaudamiesi šia vartojimo tendencijas, keičiasi ir mūsų ассортиментная ir kainų politika ".

"Statybos bendrovės faktas didėjančios лакокрасочные medžiagos dėl подорожания žaliavos nėra daug сказалась, nes LMB tenka visai nedidelė (5-15%) išlaidas statyba iš viso namuose, o kaina ir pagrindinės medžiagos - betonas, лесоматериалы, metalo - atvirkščiai, sumažėjo ", - pažymėjo Sergejus Тимофеев.

Sausas alternatyva

Mažiau intensyvus pardavimų augimas, statybos prekybos centruose sausų statybinių mišinių. Pasak Jevgenijų ботка, generalinis direktorius UAB "Agentūra statybos informaciją", šios tendencijos yra paprastas paaiškinimas: "Dabar pastebima, kad mažėja gamybos visais statybinių medžiagų, kuri prasidėjo 2008 m. spalio mėn. Tačiau rinkos apdailos medžiagų nukentėjo nuo krizės mažiau visko, ir dabar mes matome шлейф teigiamos dinamikos sąskaita докризисного augimo gamybos praėjusių metų ".

Pageidavimus pirkėjų prekių ženklų, vis dar stabilios. Nors pasirinkus prekės kainos taip pat yra labai svarbi. Esminės perskirstyti dalį pagrindinių žaidėjų atsiradimą. Tarp pirmųjų фасадных tinkavimo mišiniai lieka produktai "plaktukas", "Евромикс", "Москито" ir kai kurių kitų.

Dabar dalis pirkėjų vis dar pageidauja šalies namų iš dujų betonui, отделанные ne штукатуркой. Bet, žinoma specialistų, tokių su kiekvienais metais vis mažiau. Ekspertai prognozuoja, po stabilizavimo 2008 m. lėtas rinkos nuosmukio sausų statybinių mišinių. "Esant sumažinti paklausą ir nuosmukio realių žmonių pajamų, o taip pat sumažinti būsto mišinių vartojimas 2009 m. pabaigoje sumažės apie 10-15%", - prognozuoja Eugenijus ления.

Olga ВАСИЛЬЕВА

Šaltinis: Užmiesčio apžiūra

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą