Statyba ir rekonstrukcija.
Rinkos электроинструмента: strategija ir taktika 2006-10-30 11:23:46
Augimo tempas statybos Ukrainoje specialistai vertina skirtingai, tačiau bet kuriuo atveju šis procesas nestovi vietoje, o tai reiškia, reikalavimai intensyvumo ir kokybės atliekamų darbų, laikui bėgant nuolat усложняются. Be šiuolaikinio ir aukštos klasės электроинструмента ne visiškai šiandien nė viena statyba ar net įprastą квартирный remontas. Todėl потребительское dėmesį į šio produkto nuolat auga, выдвигаются naujus prašymus iki lygio funkcionalumą, patikimumą ir eksploatacinių savybių atskirų gaminių. STRUKTŪRA 2003 m. pardavimo электроинструментов Ukrainoje išaugo, dėl įvairių skaičiuojant, 20-35%. Šie rezultatai dauguma specialistų vertina kaip labai teigiamas, atsižvelgiant į stoka pastaruoju metu vadinamųjų "строек amžiaus", taip pat pakilo euro kursas. Pagrindiniai gamintojai электроинструмента turi europos kilmės, todėl daugelis prekybos operatoriai buvo priversti pernai pakelti kainos 8-10%, tačiau šis "manevras", reikia pripažinti, kad beveik nėra сказался į situaciją su pardavimų. Santykiu rinkos pasiūlymų jokių ypatingų pokyčių neįvyko. Išleidimo ukrainos электроинструментов ir anksčiau, užsiima vienintelis šalyje gamintojas - fabrikas "Фиолент" (k.) Симферополь). Jo produktai nesiskiria ypač plataus asortimento, tačiau atkreipia dėmesį, kad gana priimtina kaina, todėl randa savo vartotojų ne tik mūsų šalyje, bet ir tarp artimiausių kaimynų, ypač Rusijoje (didžioji dalis vidaus įrankis eina į eksporto). Bet net ir nepaisant to, kad ukrainos gaminius pigiau importo, šiandien rinkoje 80-85% priklauso europos gamintojams. Tiekėjų importuojamiems produktams yra, iš esmės, Vokietija, didžioji Britanija, Italija, Bulgarija, Šveicarija, Rusija ir JAV, Japonija, Kinija ir kt šiuo metu Ukrainoje pateikė maždaug dvi dešimtys prekių, profesinės ir vidaus rankinio электроинструмента. Šiame segmente "profesionalūs įrankiai" бессменным lyderis vis dar yra produktų " Bosch", kuri užima daugiau kaip 30% rinkos. Be to, didžiausią teigiamą dinamiką pernai buvo tokių ženklų, kaip AEG, DeWalt, Hilti, Metabo ir Įžeminimo. Kalbant apie segmentus "namų ūkio įrankiai", tai čia yra vaidmenų pasiskirstymas atrodo taip: varantys ratai gamintojai отодвинуты į antrą planą, o lyderio pozicijas užima gaminio Black & Decker, DWT, Einhel, Kenzo, Klaus, Skil ir Sparky. Aktyviai пробиваются į ukrainos rinką ir rusijos gamintojų ("Ritmas", "Байкал" ir kt. ) Tačiau toli gražu ne visą электроинструмент завозится legaliai, актуализировались problemų su "pilka" rinka. Jo apimtis, apskaičiuota skirtingų operatorių yra pakankamai svarbios ir svyruoja nuo nuo 20 iki 50%. Laikas nuo laiko švenčiama staigus atsiradimas ir išnykimas kai mažai žinomos prekybininkų-naujokai, kurie siūlo vidaus vartotojams priemones daugiausia azijos kilmės (kaip taisyklė, vidaus klasės) kainomis ir atitinkamos kokybės. Deja, dalis nelegaliai электроинструмента rinkoje nesumažėjo. Beje, verta paminėti, kad провоцируют tai nemalonu situaciją patys klientai, kurie, nepaisant prastos kokybės ir trūksta paslaugų, visi juk perka сомнительную produktus. Dėl to kenčia kokybinis lygis atliekamų darbų, o taip pat iš painiava į rinkos situaciją, усложняя tuo pačiu ir verslą ne tik pardavėjams "vidurinės rankas", bet ir sąžiningas autoritetingų įmonėms su ім'iam ir patirtimi. ASORTIMENTAS IR JO "FAVORITUS" Dėl importo ir ukrainiečių vartotojas gali įsigyti šiandien beveik bet kuris įrankis iš tų, kad siūlomos daugelyje Europos šalių ir pasaulio - professional (pramonei), полупрофессиональный, buitinių, o taip pat visus reikalingus dalykus. Ir, neatsižvelgiant į tai, kad ši klasifikacija yra pakankamai условна (aiškios ribos tarp šių grupių prekių nėra), lyderis pardavimo laikomas profesionalus įrankis, kuriam priklauso apie 60% rinkos produktus. Šiame segmente yra didžiausia paklausa naudojasi perforatoriai ir мультіпер-форатори, отбойные plaktukus, kampiniai, šlifavimo mašinos, термофены, frezavimo antgaliai ir kt Tarp populiariausių buitinių įrankių galima išskirti akcentai sėjamosios, perforatoriai, рубанки. Pastaruoju metu наметилась rimta tendenciją paklausa patogus ir taupiau įkraunama įrankiai. Ir jei anksčiau pagrindinis ratą vartotojų šiuos produktus sudarė сборщики baldai (kurie smarkiai padidėjusios скупали įvairių sėjamosios-шуруповерты), tai šiandien įkraunamosios baterijos modelis aktyviai perka tiek profesionalūs statybininkai, tiek ir paprasti обыватели įvairių vartotojų poreikius. Todėl visą spektrą įvairių tinklo priemonių palaipsniui paversti klasė pakraunama. Nomenklatūra pastaruosius jau пополнилась tokiais reikalingais produktais, kaip punch, pneumatinis gręžimo plaktukas, циркулярная pjūklas, siaurapjūklis, žirklės ir t.t. Tarp kitų tendencijų galima pažymėti sugriežtinti сегментирование priemonė pagal produktų liniją vieną prekės ženklą. Daugelis kompiuterių gamintojų suskirstyti į savo asortimentas daugiau klasių skaičiaus, различающихся pagal funkcinės galimybės, taikymo sritis, kainomis ir потребительскими grupėmis (greitai orientavimo pirkėjų prekių skirtingų klasių, kaip taisyklė, atlieka įvairių spalvų). Kiekvienas prekės ženklas - savo paskirstymas ir savo labiausiai važiavimo modelis - nuo paprasčiausių įrankių непродолжительного naudoti profesionalių medžiagų, kuriuos į palaikymas ištisą parą darbą labiausiai kietieji sąlygomis. Iki labai svarbaus momento, kai reikia nešiotis ir atranka priedų. Dabartiniu metu vartotojams vargu ar verta paaiškinti, kad pritrauktų savybės priemonė įmanoma tik tuo atveju, jei atitinkamų dalių ir papildomų eksploatacinių medžiagų. Profesionalus įrankis vystosi link didinti jo kokybę, efektyvumą ir эргономичности. Ir jau šiandien pakeis tradicinių modelių ateina naujas, lengvesnių ir padarytas dizainas: su антивибрационными рукоятками, осевым padėtimi variklio, galimybe el. užraktas ir t. t. Apskaičiuota specialistų, profesinės vartotojo dabar iš esmės yra svarbūs du dalykai - kuo daugiau visą asortimentą įrankis ir kvalifikuota konsultacija pardavėjo. Ir čia reikia pažymėti, kad, deja, iki šiol net kai kurie argumentai žino tik keletas pagrindinių ir populiariausių modelių, neturėdami nė mažiausio supratimo apie специализированном priemonę. VARTOTOJAS: PRINCIPAI PASIRINKTI Pagrindinę dalį pirkėjų profesinės электроинструмента ir anksčiau, sudaro verslo klientai: stambių ir smulkių statybos įmonės, remonto brigados ir kita jų dalis, apskaičiuota rinkos dalyvių, sudarė daugiau kaip pusę visų klientų. Taip pat reikia pažymėti, kad pastaruoju metu paklausa didėja profesionalus įrankis pastebėtas ne tik statybos srityje, bet ir kitose pramonės šakose - металлообработке, машино-ir automobilių, деревообработке ir kt. Be to, priemonė pramoninės paskirties šiandien aktyviai naudojasi bendrovės, užsiimančios gamyba baldų ir staliaus gaminių, o taip pat tie, kurie atlieka įvairias инсталляционные darbą (pavyzdžiui, montavimas signalizacijos sistemas ir priemones, signalizacijos, kabelinės televizijos, comp'kompiuterinių tinklų ir kt. ) Kas liečia privačių vartotojų, tai jie, kaip taisyklė, duoda pirmenybę mažiau funkciniai ir pigesnių namų ūkio įrankiai, tačiau kai kurie prekybos operatoriai pastebėjo per pastaruosius metus smarkiai išaugusios kiekio įsigijimo ir brangiausias profesionalus įrankis, kuris, greičiausiai, naudojamas įvairių vartotojų poreikius. Bet, vis dėlto, pagrindinis santykis tarp mažmeninės ir didmeninės prekybos laikui bėgant nesikeičia - didmeninė laikoma daugiau perspektyvių ir pagal augimo tempais neprilygo paskoloms, rimtai обгоняет mažmeninės prekybos. Paaiškinama tai, visų pirma, rinkos ypatumų - bene pagrindiniai didmeninių pirkėjų yra komercinės ir valstybinės struktūros, kurios turi daugiau didelių finansinėmis priemonėmis palyginti su privačiu standard". Jei vertinti savo vartojimo электроинструмента, tada ji yra pakankamai tradicinių - dauguma pardavimai sudarė sostinės regionas ir didelių областные centrai (Kijevas, Днепропетровск, Донецк, Харьков, Запорожье, Liūtai, Одесса, Полтава ir kt. ) Pokytis dėl rinkos struktūra ir pagrindinės tendencijos plėtrai didžioji dalis specialistų пов'susieja su padidėjusio vartojimo kultūra, kuri reiškia, kad, kaip pasirinkti, taigi, ir atsakomybė už elektros įrankiais. Deja, vidaus pirkėjas ne visada žino subtilybes tų ar kitų technologijų, kol bus sukaupta savo patirties. Patirtis pat paprastai prasideda nuo įsigijimo daugiau pigaus įrangos, kad gana dažnai sukelia выброшенным pinigus. Ekonominis efektas nuo pirkimo toli gražu ne visada пов'susijęs su mažomis pirminėmis sąnaudomis. Ne faktas, kad купленное nebrangiai pateks pigiau procese naudoti. Juk reikia skaičiuoti ne kaina įrankis, o "tco" jiems, atsižvelgiant ne tik į kainą, bet dar ir efektyvumą, remonto išlaidos, taip pat eksploatavimo trukmė. Daugelis vadovai bijo pasikliauti savo darbuotojams brangus ir kokybiškas электроинструменты, remdamasi pakankamai kvalifikaciją atlikėjų ir rizika, sugedus aparatūrai. Tačiau geras įrankis nereikalauja jokio ypatingo pasiruošimo prieš išnaudojimą, taip pat patys pardavėjai dažnai lydi savo produktus, taikant mokymo programomis. Kaina электроинструмента, visų pirma, nustato jo kokybę: funkcines galimybes, patikimumą, teisę į paslaugas ir pan. Todėl rinktis gaminius už mažiausią kainą sukurti pasilieka tik neigiamų pasekmių kaip silpnas kokybės, darbų vykdymo, taip pat papildomų išlaidų renovuoti seną ar pirkti naują įrangą. Dar, žinoma, priklauso nuo sąlygų, darbo ir eksploatavimo intensyvumo. 1/1 praktika rodo, kad situacijos būna skirtingos, todėl gana dažnai, pavyzdžiui, statybos darbai vyksta ištisą parą ir bet kokiu oru. Pigus įrankis niekada negalės dirbti ilgai ir be rūpesčių į atvirą kosminę į непогоду. Jau po mėnesio jis обов', būtinai išeis iš eilės ir taps netinkami eksploatacijai. Nepamirškite, kad nuo to, kiek высококлассным bus naudojamas įvairiais строительном apie'objekto priemonė, priklauso patikimumą ir ilgaamžiškumą paties pastato. Kokybės priemonė ir atitinka tam tikro tipo gaminius konkrečioje srityje taikymas - pagrindiniai pasirinkimo kriterijai bet rimta statybos ir gamybos įmonė ar net remonto brigados. SKATINIMAS varantys Ratai operatoriai rinkos электроинструментов naudoja visos schemos įgyvendinimo produktų. Didelių kompanijų-lyderių nuolat plečia savo prekybos tinklą, prekiautojai, atstovybių, filialų, gauti galimybę aprėpti kuo didesnę šalies teritoriją. Šiai grupei reikėtų priskirti tokios struktūros, kaip "Robert Bosh", "Альцест", "Будпостач", "Комсервис", "Эско", "NTT" ir daug kitų, kurie yra pirmaujanti importuotojai, arba didžiuosiuose prekybos įmonių (arba ir viena, ir kita vienu metu). Regionuose neblogai vystosi ir prekybos įmonių vietinės kilmės, todėl į kiekvieną областном centre yra keletas regioninių lyderių. Tarp jų labiausiai pastebimas: "Ганза", "Įrankis-Centras" ir "Kapitonas" (Днепропетровск), "Элмар" (Полтава), "Bastionas" (Одесса), "Днепрокор" (Запорожье), "Грифон" (Lvovas) ir kt pernai prisijungę prie prekybos elektros įrankiais ir statybos prekybos centrai, kad, apskaičiuota specialistų, davė labai неплохой rezultatas. Ir jei anksčiau į mažmeninės prekybos (turgus ar parduotuvė) частник galėjo netyčia pirkti ne tai, ko jam iš tiesų reikia - įrankis mažiau galios, be būtinų funkcijų, garantijų ir pan., šiandien tokio pirkėjo lydi kvalifikuotos konsultavimo ir palaikymo. Bet, deja, ne visi ūkio subjektai laikosi tokių principų, padalijimo, kai kurių namų ūkio įrankis geriau parduoti mažmeninės prekybos tinklai, o profesionalus - ar prekiautojai. Todėl neretai kyla keletas paradoksali situacija, kai, pavyzdžiui, kai kurių prekybos bendrovės didelis, statybos prekybos centruose specialistų sunkią techniką (pvz., statybos perforatoriai ir отбойные plaktukus svoris nuo 10 kg), kuris yra visiškai bevertis, jei eilinio vartotojo. Bet tokia "augimo skausmai", manoma didelių rinkos specialistų, neišvengiamai vyks ir расставит viską į savo vietas. Kalbant apie būdų, kaip pritraukti klientų, tarp labiausiai paplitusių ir efektyviausių priemonių operatoriai имиджевую reklamos электроинструмента (į parodas, yra spausdinami leidiniuose, TV, бигбордах ir pan.), taip pat reguliariai atlikti įvairių naudingų akcijų (pvz., teikti esminių kainų nuolaidas perkant ar ощутимого dovanos). Pasiūlyti plačią gamą pavadinimų gaminių, sudarytas iš kelių gerai žinomų prekių ženklų, pasak mažmenininkų, taip pat padeda didinti pardavimus. Labai padidėjo vaidmuo paslaugų pirkėjai, ir pardavėjai ėmė aktyviai naudoti pačias įvairiausias pelningų paslaugų pardavimų skatinimo priemonė. Čia įeina ne tik ilgalaikius garantiniai įsipareigojimai'язання, bet ir greitas remontas gaminių su galimą pakeisti prekių, ir profilaktikai, ir консультационная parama (tiek perkant, tiek ir eksploatacijos), ir dar daugiau. Su sąlygomis ужесточающейся konkurencijos paslaugos tampa labiau prieinamos pasirinktys, įvairesnis ir daugiau profesionalų. Dauguma rinkos operatoriai vienbalsiai teigia, kad šiandien jau neįmanoma parduoti profesionalus įrankis be pasiūlymai pilną paketą paslaugų, pradedant pristatymo įrankis ir baigiant jo paslaugų сопровождением. Svarbu teisingai'išsiaiškinti, ką tiksliai klientui reikia, ir pasiūlyti individualų ir optimalų sprendimą kiekvienu konkrečiu atveju. Į ir paspauskite select'язку su šia pastaruoju metu smarkiai išaugo reikalavimai profesinės kvalifikacijos darbuotojų ir demonstravimo priemonė realioje aplinkoje. Daugelis prekybos operatoriai, be pagrindinių pardavimas, prekiauja dar ir прокатом электроинструмента. Tačiau tuo pačiu metu jie patys prisipažįsta, kad nuoma yra laikoma, greičiau, имиджевым pasiūlymu, nei pelninga aptarnavimo paslaugos. Iki šiol tai yra gana rizikinga ir малоэффективное skyrius: didelių pajamų, jis kol duoda, užtat problemų - nors отбавляй. Pirma, priemonė, взятый išsinuomoti, žinoma eksploatuojama gailesčio ir, kaip taisyklė, nesilaikant jokių taisyklių. Antra, нередки bando slėpimo mokėjimo прокатных paslaugas iš šono ypač valdžios ir капризных klientų. PROGNOZĖS dėl valiutų rinkos plėtros 2004 metais įmonės vadovai nusiteikę ramiai ir prognozuoja, geriausiu atveju, išsaugoti прошлогодней garsiakalbiai. Пов'tai susiję, visų pirma, ne tiek su ekonominiais, kiek su politiniais rankų mostais: nežinoma, kaip ves save finansinė mašina šalies laikotarpiu ir pasiruošimo varžyboms metu, pačių rinkimų. Nėra pašalinta rimta nutekėjimą lėšų iš gamybos pramonės (įskaitant ir statybos sferos). Pagrindinės pajamos dauguma prekybininkų ir anksčiau пов'susieja su tiesioginių pardavimų profesinės электроинструмента, nors "namų ūkio" розница įgauna rimtą pagreitį ir ateityje bus ir toliau sparčiai plėsti sistemos dalis (pvz., per statybinės prekybos centrai, atstovaujančių pageidaujamą asortimentą ir teikia profesionalias konsultacijas). Didelė tikimybė, kad padidinti augimo tempas pardavimų apimties eksploatacinių medžiagų (сверл, зубил, diskai, juostos ir t. t. ), todėl per artimiausius metus visiškai įmanoma taps pažymėti šį verslą į atskirą, savarankišką kryptį. Пророчат populiarumas specialistai ir klasės pakraunama priemones, kurios bus padidinti kaip ассортименту, tiek vartojimo apimčių. Būsena kainų электроинструменты varantys ratai operatoriai пов'sieja su situacija finansų rinkose ir įmanoma tęsinys augimo kurso euro. Tačiau manoma specialistų, pagrindo nerimui nėra - daugumai didmeninės pirkėjų tokie kainų svyravimai nėra būtinos, todėl jie vargu ar rimtai įtakos pardavimo apimtis электроинструмента apskritai. KOMENTARAS SPECIALISTĖ Monika ВЛАСЮК, marketingo departamento электроинструментов bendrovės "Robert Bosh co, Ltd. " - 2003 metais aiškiai прослеживались dvi pagrindinės tendencijos: branda rinkos электроинструментов skyriaus pardavimo kanalus. Pirma, rinka tapo labiau perpildytas ir konkurencinga. Apie tai liudija bažnyčia ir legalizavimas visų pasaulio gamintojų, kaip pasekmė - padidinti ribą, prisijungti prie šio verslo, perėjimas nuo "pilkos" būdu prie įgaliotais. Galite aukštos mietai pasitikėjimo teigti, kad daug pagrindinių žaidėjų rinkoje jau определилось ir išvaizda pradedantiesiems greičiausiai. Antra, atradimas specializuotų prekybos tinkluose, kaip "Эпицентра") lėmė разделению kanalų platinimo электроинструмента į skatinimas per statybinės prekybos centrai, iš esmės, vidaus įrankio ir naudojant vadinamųjų tradicinių pardavėjų profesionalus įrankis. Su artimiausiais naujų žaidėjų tapo pastebimas tendencija "всеядности" pardavėjų электроинструмента, ypač vaikams, kurie, be опаски заглатывая наживку "консигнации", ilgam aptikote kablys. Etapas eksperimentas greitai baigiasi nusivylimas ir упущенным laiko konkurencinės kovos. Deja, ir импортерам kartais tenka "чистит" gretas savo prekiautojų банальной priežasties неплатежеспособности. Be to, šiandien, didėjant skaičiui, naujų operatorių, labai įdomu stebėti перетеканием darbuotojų iš vienos bendrovės į kitą. Kartu su kolegomis перетекают ir būdų skatinti prekės. Todėl vis firmos tampa "vienas asmuo", kopijavimo ir kartoti pagal lyderiams rinkos idėjas ir know-how. Kita vertus, крепчают kadrai pagrindinių operatorių, ir labai malonu konstatuoti teisingą kalbomis ir labai profesionalus požiūris pirmaujančių rinkos operatoriai vienas kitam. Sergejus ОВСЯННИКОВ, мене джер pardavimų įmonės "Комсервис" - Ukrainos rinka yra labai operatyviai reaguoja į visas europos naujovės. Ir todėl, kai, pavyzdžiui, vokietijos gamintojas prisotina savo produktų asortimentą naujais усовершенствованными modeliais, jau po mėnesio šie gaminiai guli lentynose mūsų parduotuvių. Taip, iš naujausių pajamų, kuriomis gali pasigirti bendrovė "Комсервис", verta paminėti электроинструменты Metabo, turintiems specialių apsaugines кодовыми sistemų. Šeimininkas tokia priemonė, dabar gali blokuoti jos mygtuko nuotolinio valdymo vaidmenį, kurį atlieka miniatiūriniai pakabukas su elektroniniu kodiniu raktu. Nauja saugos sistema leidžia apsaugoti gaminius nuo vagystės ir несанкционированной veiklos, nes be atitinkamos atrakinti aisiais įtrauks neįmanoma. Iki šiol svarbiausias dalykas pasirinkimo įrankis buvo jos kainos. Dabartinė pat siūlome pasirengę mokėti didelių pinigų ir įsigyti prekę, remiantis vien tik iš kokybiškų savybių, funkcijų ir patikimų savybės. Ilgaamžiškumas электроинструмента, kiekį ir kokybę, atliekamų jiems darbus, taip pat garantinį įranga yra nustatyti, kai pirkimo. ŠALTINIS: Konkrečiai apie....
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą