2014 m. rugsėjo 1 d., pirmadienis

Metų automobilių stovėjimo aikštelė, automobilių

Metų automobilių stovėjimo aikštelė, automobilių


Metų automobilių stovėjimo aikštelė, automobilių Prisiminti vertinu kurorto gyvenimą, daugelis pastaba'prisimena magija dekoracijas, sudarytas iš ласкового jūros, gryno oro, гроздей vynuogių свисает, saldžių персиков ir abrikosų, созревших грецких riešutų.

Tokiu paplūdimį klube šios неги ir malonumo, kaip negalima daugiau beje, bus nustatyti vasaros viešojo iškyša, kuris gali būti naudojamas kaip parkavimo vietos automobili. Lengvas арочная konstrukcija yra paslėpta gyvas foninis raštas вьющихся augalų, yra labai originalus ir natūrali, nei kiek ne gadina bendrą nuotrauką.

Kaip pastatytas paukštidę, pagamintas iš брусьев

Nėra abejonės, kad pastatytas konstrukcija, žinoma, gali vykdyti funkcijas stacionarių garažo. Tačiau, ji yra visiškai tinkamas variantas inclusion дачного стоянки metu pavasario прохлады, vasaros karščio, kritimo бездорожья.

Tačiau, reikia pažymėti tą faktą, kad toks pralietą už auto su pilna teise turi pavadinimą metų garažo. Jo pagrindas yra", turinti tvirtą danga. Viduje transporto priemonė su aukšto patikimumo apsaugotas nuo lietaus purkštukai off ir kruša. "Iškyša смыкается su кровлей, uždaro namų dirbtuvę, оборудованную teritorijoje sodo, sukuriant vieningą ansamblį.

Automobilių stovėjimo aikštelė, оборудуется stogu, kuris baigiasi kupolo. Tokiu atveju visa konstrukcija yra įdiegta pagal lengvas уклоном užtikrinti lietaus nutekėjimo temas, kurios sklandžiai стекают pagal водосточной vamzdžio, su'integruojama į bendrą kateterio drenažo sistema.

Nėra abejonės, kad patyręs умелец be didelių pastangų galės patys соорудить dizainą metų garažo, nes reikia šios medžiagos, veikiančios, kaip pagal kainą, todėl ir pavadinimą. Taip:

  • laikančiosios kolonos gaminamos iš бруса su квадратным skerspjūvio laidų, nutiestų maždaug dešimties centimetrų, iš anksto пропитанного антисептическим sudėtis;
  • į стропила ir прогоны eina lenta, storis kurioje yra trys cm;
  • kaip кровельного medžiaga naudojama komplektas профилированных metalo lakštų. Prie jų pridedamos rinkinys tvirtinimo elementams, papildyta метизами (gaminių iš metalo plačios paskirties).

Montavimo darbai prasideda diegiant profilių. Tokiu atveju, reikia atidžiai sekti teisingas apibrėžimas padėties pastaruosius. Брусья, обов'privalomai, укрепляются po du, sudarančių ровные lygiagrečiai gretas. Siekiant sėkmingai dirbti, tikslinga pirmiausia reikia pažymėti trinkelėmis, pabrėždama, kad smegenų linijos ateities nuostatų vienoje eilutėje. Po to, naudodami šabloną ir antrojo laido размечается antra eilė, o taip pat apibrėžiamas siauroji pusė iškyša, kuri tampa'подъездом automobilių. Toliau выстраивается ši linija laikančiųjų брусьев, o tada - vieta profilių.

Kai pasiekiamas timer įdiegimo plius bus dar kartą patikrinti tikslumu nustatyti. Tai padaryti labai paprasta. Pakanka tik промерить abi įstrižainės. Lygybė pastaruosius sako apie tai, kad šis statybos etapas baigėsi sėkmingai. Į patalpinimo lieka tik pasakyti, kad tvarkomi антисептической sudarytas iš atramos tiesiog закапываются į žemę.

Aukštis įrengti atramas tikrinamas tokiu būdu. Отмерив vienodas atstumas, kūno laikančiųjų profilių убивается komplektas vinių. Vėliau pastaruosius tiesiamas ровная lenta. Jo horizontalią padėtį rodo грамотность atliktų montavimo operacijas.

Ant atramos, montuojamos sijos. Jie tvirtinami tikrais varžtų ir veržlių, su tiesimą plačių tarpinėmis. Kaip rodo praktika, ši dalis statybos оптимальнее atlikti kartu su partneriu.

Kitas žingsnis возводятся стропила. Kai juos montuojant naudojamos tvirtinimo vinys, papildyta su metaliniais накладками. Jei teisingai подборе aukščio ir tvarka nustatyti стропильных elementų yra galimybė gauti dėl pageidaujamą nuolydis link griovelių, per kurį išleidžiamas vanduo. Į торце nustatytų elementų tepamos карнизы, tvirtinamas pats griovelis.

Metalo lakštų кровля montuojamas шірокошляпнимі гвоздями, pagal kuriuos tiesiamas komplektą guminių прокладок.

Automobilių susilieti

Mūsų laikais навесные stogo čerpėmis dengtiems stogams, jei mašinų nėra padengia absoliučiai jokios reikšmės sako, kad apie finansų gerove susirūpinęs labiau jų savininkų nuosavybė. Ši konstrukcija turi grynai praktinę reikšmę. Reikia jį įdiegti продиктована, visų pirma, sąlygas vietinio klimato. Dažniausiai susilieti auto yra пристенный elementas, kuris montuojamas išilgai išorinės perimetras:

  • vasaros vilos, countrys namų;
  • kotedžai, nameliai, стоянок, kitų vietų.

Statyti automobilių tentai daug lengviau pastatyti stacionarių garažą. Kiti laimėti punktus reikia paminėti:

  • didelės spartos возведеіія;
  • gana невысокой vertės projektas;
  • kompaktiškas vyko statinys, taupo taikoma teritoriją.

Iki šiol vis didesnį populiarumą įgauna dainas atskirai stovinčių tentai, kad apriori turi daugiau funkcinių galimybių. Beje, прикрепляемые susilieti jokiu būdu ketina išnuomoti savo pozicijas. Jie yra naudojami kartu su гаражами, arba pagrindiniai pastatų.

Mobilusis polikarbonatas kaip žaliavų tentai, Kaip taisyklė, technologiškai pažangių, šiuolaikinių automobilių susilieti sudaro композиционные projektai, atskirų dalių kurių gaminami iš tokių medžiagų, kaip:

  • medis, metalas;
  • polikarbonatas, kaltiniai elementai.

Tokiu atveju, atraminės konstrukcijos montuojamos į gamyklos sąlygomis. Gamybos sąlygos yra reikalingos, taip pat procese, gauti lakštų mobilusis поликарбонатного plastiko. Конструкционно, pralietą už automobilių susideda iš aukštos kokybės metalo балочного formavimą (vamzdinis profilis, kurių skersmuo yra apie aštuoniasdešimt milimetrų). Montuojamos tūris stiprėja naudojant ūkiai, kurie turi reikiamą formą.

Nori paviršiaus yra цельными lapais stogų полотен. Jų gamyba vyksta polikarbonatas, профнастил, pleksiglas, kitos tinkamos medžiagos. Отстроенный projektas gali būti задекорирован metaliniais коваными elementais, tada dengiamas dažais bet понравившегося atspalvį.

Šiandien rinkoje statybinių medžiagų turi didžiausia įvairių skirtingų komplektai обшивочных fragmentus, skirtas naudoti statybos procesą automobilių tentai. Ypatingą populiarumą pastaruoju metu įsigijo įvairių карбонатные dainos.

Tarp pagrindinių versijų šios medžiagos išsiskiria šiuos поликарбонаты:

  • mobilusis: turi ячеистую korinio ryšio struktūros, kuri leidžia išsaugoti viduje oro pagalvę. Dėl to, gali suteikti daug aukštų izoliuoti savybių, o buvimas briaunų жесткости yra garantija didelis pastatymo patikimumą;
  • монолитный: yra сплошным tekstiniu, лишенным vidaus пустот. Toks sprendimas suteikia efektą atsparumo;
  • профилированный: skiriasi nuo kitų versijų tuo, kad kondensatas, lašai, kurio dedamas ant paviršiaus, растекаются jį tolygiai, sukuriant ploną apsauginį sluoksnį.

Populiarumas поликарбонатных jungtys lemia jo įspūdingas charakteristikas. Dėl atsparumo jis du kartus tvirčiau stiklinių išskirtinis ir aštuonis kartus viršija įvairių пластики. Ši medžiaga užtikrintai atlaiko didelius temperatūrų svyravimai, pradedant keturiasdešimt градусами šalčio ir baigiant vieno šimto dvidešimt градусами absoliutus karščio. Полотна iš polikarbonato puikiai puikiai dera su metaliniais кровлями, ne ухудшая, tokiu atveju, bendras экстер'иер.

Навесные statiniai, kurių pagrindu yra mobilusis polikarbonatas, skiriasi солидной ilgaamžiškumo, papildyta ударопрочностью, taip pat aukščiausius atsparumo погодным poveikiui. Tokiu atveju įrašoma:

  • nedidelis svoris;
  • didelis santykis artimųjų šviesos srautus;
  • сілььним efektu, perėmimo ультрафиолетового spinduliuotės.

Prie viso pirmiau minėtas verta pridurti, kad mobilusis поликарбонатный plastiko yra unikalus dar ir tuo, kad jis turi galimybę priimti bet kokią formą, neprarandant, tai yra, eksploatacines savybes. Šios nuostabios savybės leidžia montuoti навесные поликарбонатные konstrukcijos be specialiųjų kėlimo įtaisai, kurie leidžia, galų gale, sutaupyti mažos laimės finansinės priemonės, пов'susiję su statybinių ciklo.

Ir dar šiek tiek apie навесах

Reikia pažymėti, kad automobilio patalpos iš профнастила ypač populiarus iš nekilnojamojo turto vystytojų, kurie užsiima aparatūros автостоянок, taip pat sandėliavimo patalpas. Šios konstrukcijos yra visiškai tinkamas charakteristikas. Tačiau kaina профнастила viršija kainų rodikliai поликарбонатных išskirtinis. Stogų полотна iš оргстекла savo žinioje reikia светопроніцательностью. Tuo tarpu, yra mažos laimės veiklos sunkumų.

Sąlyginai, visą statybos ciklą galima atskirti į tris pagrindinius etapus:

  1. Parengti tikslius skaičiavimus, заготавливаются reikalingas medžiagas.
  2. Pasirenkama ateityje vietą nustatyti užbaigtu konstrukcijos, ruošiasi pakrantės aikštelė.
  3. Montuojamos anksčiau заготовленные segmentai, vyksta galutinis diegimas statinys.

Pradžia diegiant automobilių tentai, reikėtų atidaryti'prisiminti apie tai, kad solo montavimas iškyša auto yra pakankamai ilgas ir daug laiko atimantis procesas, пов' вязаным su būtinybe atlikti montavimo darbus su didesnio tikslumo. Todėl patartina kreiptis į specialistą, kurie turi praktinės patirties возведения panašius įrenginius. Tokiu atveju, финальное kokybę, atliktus darbus bus gerokai didesnis. Dėl patyrusių montuotojams apie'objektas vyksta ir nustatomas palaikius nuo dvylikos iki trisdešimt šešių valandų. Procesas montuoti atskirai surinkti vienetų su'derinamos kartu naudojant болтовых'jungtys.

Per šį visą dizainą įmanoma greitai išardyti ir surinkti kitur.

Šiandien siūlomi rinkiniai automobilių tentai, turintis įvairių dydžių, apskaičiuojamas pagal skirtingą automobilių skaičių. Siūlomas platus spalvų ir atspalvių ir dizaino sprendimų.

Taigi, remiantis iš viso to, kas nurodyta pirmiau, galima drąsiai konstatuoti: pasirinkti automobilio iškyša, sprendimų priėmimo iš šiuolaikinių aukštos kokybės kompozicinių medžiagų (pvz., patalpos iš polikarbonato), yra tinkamas pasirinkimas. Patogūs, lengvi, padarytas dizaino projektai turi gebėjimą darniai вписываться į vieną estetika įvairių sodo ir дачных sklypų.

Eiti į skyrių: Кровля


Šaltinis: www. materik-m. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą