Statyba ir rekonstrukcija.
Išskirtinai rūšiuoti 2006-11-07 11:19:31
Paroda parodė, kad su kiekvienais metais rinkoje keramikos Ukrainoje vis labiau прогнозируемым. Kainų mažėjimas, keramikos dirbiniai jau beveik прекратилось (daugelis оптовики pardavinėja su minimaliomis наценками - 4-5%) ir tolesnis jų mažinimas kol nebus. Pagrindinė ratas pardavėjai-importuotojai keramikos "visam laikui," устоялся, ir iš didelių naujokai rinkoje yra mažai tikėtina. Smulkių ir vidutinių importuotojai plytelės ir сантехнических gaminių tapo mažiau, nei du-tris metus. Nors bando patys ввозить keraminės plytelės, kai firma, anksčiau tuo užsiėmė, vis dar daro (žr. nuomone, artūro sostas СВЕШЕКА). Kartu su europos заводами padidinti savo buvimą Ukrainos rusijos ir белорусские gamintojai keramikos gaminių. Be to, praėjusiais metais ukrainos įmonės ieško naujų ниш rinkoje pradėjo aktyviai importuoti сантехнические gaminiai iš azijos šalių. Todėl laisvė eksperimentų su asortimento jūs prekybininkų lieka. Šiais metais parduoti plytelių ir сантехнических gaminių turėtų augti 10-20%, palyginti su 2001 metais. Bet, kad materialiai "jausti" bendras pardavimų augimas, daugeliui įmonė turės plėtoti savo mažmeninės prekybos taškai, kurių skaičius pastaraisiais metais didėja (žr. nuomonę Pitching ГАРБУЛЯ). Ypač reikėtų pasirūpinti atnaujinti розницы šiek tiek pardavėjams plytelių ir сантехникой. Didelių импортеры, be to kad bando padidinti įgyvendinti keramikos per savo parduotuves arba tiesiogiai statybinių firmoms, tampa vis labiau требовательными renkantis klientams - mažmenininkai (žr. nuomone Vladimiro Ревы). SAKO PARODOS DALYVIAI Aleksandras NOVIKOVAS, atstovas, lenkijos bendrovės "Церсанит" į Ukrainą (d. Харьков): - šiais metais vyksta pamaitinimas noro modernizuoti ukrainos rinkos санфаянсовимі firmos klasės "ekonominės". Kai kurie gamintojai ir jų pardavėjai bando padidinti pardavimų apimtis šios prekės, siūlydami savo klientams daugiau sezoninių nuolaidų (5-8%). Kaip rezultatas, kainos санфаянс dabartinės pavasarį, palyginti su 2001 metais sumažėjo. Naujų konkurencija lėmė tai, kad dabartiniame sezone daugelis gamintojų сантехнических gaminių (tame tarpe ir mes) padidinti reklamos išlaidas ir skatinti savo prekių rinką. Artūras СВЕШЕК, bendrovės generalinis direktorius Absolut Keramika (atstovavimas NVS ispanijos gamyklų gamybos plytelių): - Susidomėjimas украинскому rinką tarp europos gamintojų auga. Pagrindinė pat mūsų konkurentas - lenkų gamyklas, kurios padidino pristatymo plytelės ukrainoje pernai. Lenkai pastaraisiais metais pavyko išplėsti produktų asortimentą, pagerinti jos dizainas ir pagerinti kokybės kontrolės gamybos plytelės. Atostogų pačios kainos į prekę ispanijos gamintojų panašiai asortimento mažesnis, nei lenkai. Bet kelionės išlaidos, jei pristatymo plytelės vakarų regionai Ukrainos iš Lenkijos daug mažiau, nei iš Ispanijos. Mes teikiame NVS vidutiniškai 120 konteinerių plytelės mėnesį (konteinerių - 1400-1600 kv. m), į Ukrainą iš šio kiekio patenka apie 40%. 2002 m. įgyvendinimo liko sustingusi, tačiau Ukrainoje auga skaičius importuotojai plytelės. Beje, gana mažos įmonės iš kai kurių regionų Ukrainos bando užmegzti su mumis tiesioginio kontakto, kad pats ввозить produktus. Dėl ko tiekimo apimtys didelių importuotojai gali kiek sumažėti. Vladimiras РЕВА, gamintojų Asociacijos prezidentas, eksportuotojas ir importuotojai keramikos Ukrainoje: - Apibendrinti pardavimo plytelės, nuo metų pradžios rodo, kad apimtys įgyvendinimo ir импортного, ir vidaus produktą 2002 metais turėtų augti. Kiek aš žinau, kai kurie ukrainos gamyklų ketina padidinti produkcijos apimtis plytelės maždaug 10-15%. Прогнозирую taip pat padidinti šiemet tiekimo импортного prekės 5-10% (iki maždaug 10 mln kv. m). Aš manau, kad rinka plytelių ir сантехники su kiekvienais metais vis daugiau modelį, įmonės увереннее prognozuoja gauti pelno. Šiame versle'atsiranda vis mažiau "atsitiktinai" žmonių, stabilizavosi kursas гривны doleriu (kas, beje, prisidėjo prie kainų mažinimas 2002 metais maždaug 5-10% lyginant su praėjusių metų pavasarį). Dėl to, stambios įmonės daugiau требовательно tinka spalvingo klientams (mažų didmenininkų). Privalumas teikiamas tiems, kurie yra gerai įrengtas parduotuvės parduoti plytelės ar architektūros biuras. Sergejus ГАРБУЛЬ, vyresnysis vadybininkas firma "Зомети-Ukrainos" (m.). Kijevas; prekyba сантехникой): - Pagal mano skaičiavimais, pardavimo apimtis сантехники dabartinės pavasarį, palyginti su praėjusiais metais sumažėjo maždaug 25-30%. Žinoma, į jos įgyvendinimą neigiamai сказалась предвыборная kampanija. Tokiu atveju 2002 m. sausį santechnikos продавалась daug успешнее, nei žiemą, 2001. Todėl, galbūt šiandieną m. bendra pardavimų apimtis сантехники rinkoje gali šiek tiek padidėti. Bet "pažymėti," ji galės tik didelių kompanijų, įskaitant ir dėl išnykimo iš rinkos smulkiųjų importuotojai. &Quot;середнячков" ir mažų firmų (mažmeninės ir didmeninės) darbo užmokestis, tikėtina, kad kainos sumažėjo, nes ankstesniaisiais metais jų skaičius Ukrainoje žymiai išaugo, o kainos сантехнику palaipsniui снижались. Todėl siekiant sumažinti prekybos наценок į опте, daug įmonių dabar выживают tik dėl mažmeninės prekybos prekių. Beje, šiais metais europos gamintojai šiek tiek sustiprino savo kainos сантехнику. Tokiu atveju ukrainiečių rinkos kainos liko stabilios arba sumažėjo. Olga БУДНИК, vadovas krypties pardavimo UAB "TD" Керамин-Kijevas "(atstovavimas белорусского gamyklos produkcijos plytelių ir сантехники): - Kiek importo į Ukrainą plytelių ir сантехники šiais metais išaugs maždaug 20%, lyginant su 2001 metais. Перепроизводство keramikos gaminių Europoje daro daugelis gamintojų ieškoti naujų realizavimo rinkas. Pastaruoju metu kainos керамику стабилизировались. Tačiau reikia pažymėti, kad tendencija sumažinti ukrainiečių rinkos kainų keramikos granito tipo "gres", kad padarė šis produktas labiau prieinamas ir patrauklus vartotojams. Артем ЯКОВЕНКО, specialistas plėtros departamento pardavimų UAB "Цермет АГС" (m.). Kijevas; prekyba sienų plytelių ir сантехникой): - mano nuomone, rinka keramikos Ukrainoje su kiekvienais metais tampa vis labiau stabili - kainos jau labai ne "šoka", вырисовался ratas pagrindinių didelių kompanijų-tiekėjų plytelės ir сантехники. Nors, laikas nuo laiko, yra firma, gydytojų демпинг. Manau, kad pagrindinė priemonė konkurencija tarp bendrovių šiemet taps lygio paslaugas, kai parduoti prekes klientui (оптовому pirkėjui) arba galutiniam vartotojui ir po-garantinis aptarnavimas ŠALTINIS: Verslo
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą