2014 m. liepos 1 d., antradienis

Laiko sauga ir patikimumas vandens 2006-11-07 12:54:29

Statyba ir rekonstrukcija.








Laiko sauga ir patikimumas vandens
2006-11-07 12:54:29

Geografiškai-gamybos apie'єднання "Харьковкоммунпромвод" prieš du десятиліття todėl перешагнуло 100-amžiaus sienos. Už PORĄ pastarųjų METŲ jis tapo didžiausia Ukrainos ūkio grupinio ir TECHNINIO vandens tiekimo 22 miestai srityje, įskaitant Харьков, ir reguliuoti vandens išteklių upės северский Донец. Čia veikia automatizuota Valdymo sistema yra šių procesų, Kuri Buvo sukurta, beje, дерет tik Buvusi SSSR. Apie'sąjunga tarp valdo pagrindinių fondų, nei kaina водопроводов Kijevo, Днепропетровска, Запорожья kartu узятіх. Į apie'единении Dirba Profesionalai vienas šimtas vienuolika specialybių. Todėl yra teisėtas, Kad Ministrų kabineto Ukrainos savo Dievo nusprendė nr. 1844 nuo 2000 m. gruodžio 20 d. apibrėžti mūsų įmonė, Kaip paprasčiausia norėdami поэтапности отработки naujų būdų restruktūrizuoti, efektyvumo ir patikimumo vandentiekio Харькова ir kitų vietovių srityje. Priimant šį dokumentą, didelį vaidmenį відігралі Харьковский miesto rotušė ir žinomi Valstybės ir Politikos veikėjai. Кушнарев, Taip. Демин, M. Азаров, G. Семчук,. Ющенко, Su. Гавриш. Neįkainojamos naudos Davė Asmeniškai Ukrainos Prezidentas Leonidas Кучма. Programa vystymo ir modernizavimo стареющей infrastruktūros sistemų, vandens tiekimo Харькова, apskaičiuojama постановлении 10 metų ir yra vertinamas 1, 2 milijardų грн. Šis Svarbus dokumentas numato įgyvendinti nemažai praktinių priemonių, siekiant užtikrinti, трівалої ir patikimas водозаборов sistemas, kondicionierius, vandens, насосных stočių, водопровідніх tinklų ir KT. ŠIANDIEN atskiri pareigūnai, kurie nesupranta svarbą заложенности į постановлении veikla, bando гальмуваті jų įgyvendinimą. Nepaisant pakartotinių prieigos prie Кабинету Ministrų suteikti Pagalbos віділенні priemonių finansavimo apie'objektai yra vandens, struktūrose Buvusi Vyriausybės laikomasi manimi Taip pat. Кинаха pavedimo yo-NE віконувалі. Ši bendrovė suabejojo galimybę praktiškai įgyvendinti nutarimo Įdiegtos eilutės. O JEI врахуваті stoka, valstybės reguliavimo ir įstatymo suteiktas aktų atlikti organizacinius, techninius ir Ekonominius sprendimus, Kurie prisideda prie pažangos ir efektyvumo darbe, зріваються ir намеченные mumis reformas, kurios galėtų tapti pavyzdžiu Visiems, kurie užsiima panašiu atveju. Mėlynai to, Kas mums trukdo рухатіся į priekį, pateiksiu pastraipą iš atsakymo iš 19. 12. 2002 m. nr. 31-082-3-9/4944 finansų Ministerijos Ukrainos: "finansų MINISTERIJA per modelis punktas 14 atskiro nurodymo " Premier'ep-ministro Ukrainos rezultatai pagal jo darbo kelionę į Харьковской srityje 29 d., 2002 m. Palyginti žymėjimo priemonių įgyvendinimo reglamentas Iš Kabineto Ukrainos nuo 20 2000 m. gruodžio nr. 1844 "Dėl didesnio patikimumo ir efektyvumo, Veikimo sistema, vandens tiekimo Харькова ir kitų vietovių Харьковской srityje" докладывает. Gana galimybes krypties lėšų, valstybės biudžeto įgyvendinimo reglamentas Iš Kabineto Ukrainos nuo 20 2000 m. gruodžio nr. 1844 "Dėl didesnio patikimumo ir efektyvumo, Veikimo sistemų, vandens tiekimo g. Харькова ir kitų vietovių Харьковской srityje" 2003 metais turėtų повідоміті kitas. Dėl to, kad trūksta realių šaltinių padidinti prognozės pajamų įstatymo projektą "Dėl valstybės biudžeto Ukrainos į 2003 metus", Kurį pateikė vyriausybė Peržiūrėti Aukščiausiosios Džiaugiamės, Ukrainos, išlaidos Valstybės centralizuoto kapitalo NĖRA teikiamos. "Tikėjimas, Kad допокі valstybinėse struktūrose aukščiausios vykdomosios valdžios institucija Ukrainos NE почнут kritiškai оцінюваті savo VEIKLĄ, ne контролюватімуть Ir nebus atsakingas už vykdymą priimtas aktais, nustoja відпісуватіся oficialiai Ir ne рахуватімуться su savo nuomone specialistų, кризисного situacija водоснабжению погліблюватіметься. Todėl norisi попросіті Прем'ep-ministras Ukrainos. Януковича pagerinti дісціпліну ir darbuotojų Atsakomybė visų lygių, ypač už vykdymo Reglamentas Vyriausybės, Kuri mums, "низах", atrodo labai Svarbus dokumentas, siekiant pagerinti vandens tiekimo patikimumą. 2002 m. į vadas sprendimą, Ministrų Kabinetas mes turime platų полиграфических Госбюджет Tik 300 tūkst. грн. Vietoj запланованіх 52, 9 mln грн. Ir Tik Dėka. Vadovas Харькова, slovėnijos горсовете, kurie віділілі iš miesto biudžeto prieš 5 mln грн., Облгосадминистрации - 0, 74 mln. грн., O taip pat Pritraukti savo ir kitų lėšų mums gedimas Atlikti mažo неотложных darbus частичному geresnės KOKYBĖS ir patikimumo, Veikimo водовода. Ypač Apatinėje zonoje Харькова baigtas gręžimo 643-m глібоководної артезианской скважинные. Mūsų kurso plėtros артезианского vandens tęsiasi. Прімітне, tačiau 1972 metais mes kartu su Бєлгородськім veikia "Союзшахтосушіння" pirmą kartą Ukrainoje tapo gręžimo holing tokiame gylyje. Praėjo metai įsipareigojusi переложение ir adresų санацию 6, 9 km techniškai зношеніх водовідніх tinklų, jei reikia, metinių juos переложений 50 km. Vyksta projektavimo esminis jų naujų инфильтрационное водозаборных struktūrų ПУВХ "Донец" ir baigiamas komplektavimas įranga, laboratorijos KOKYBĖS kontrolės vandens su platų, Kad viršija reikalavimus Госсанпин "geriamojo Vandens". Kryptingai sprendžia ir Kitus Svarbius klausimus энерго-ir ресурсосбережения. Mūsų klaidos'sąjunga tarp энергоемко, nes. Харьков t. y. маловодные (valstybės ir mes подаем vandenį Miestui į atstumą iki 155 km. Nė vienas водовод Ukrainos nugali NE tokių atstumų. Nemažai sutaupyti Suteikia mums Įgyvendinti тиристорного Valdymo varikliai, siurbliai. Praėjo metai gedimas sumažinti absoliutus energijos suvartojimas lyginant su 1999 m. 12 mln kw / h., bet tai маловато. Todėl mes Ieškome naujų Būdų, kaip taupyti. Norėdami pagerinti paslaugų KOKYBĘ ir realaus žmogaus Naudojimas gyventojų išteklių, per Pirmąjį šių metų ketvirtį baigta Pirmoji Ruožtu, APDOROTI автоматізованої surinkimo sistemos ir duomenų apdorojimas su žmogaus šilumos, šalto ir karšto vandens. Tai įvadas vyks mumis, beje, pirmą kartą Ukrainoje, kartu su augalų електроапаратурі į Пермском микрорайоне Харькова su nuošalyje Įgyvendinant šią sistemą iš kitų gyvenamųjų namų masyvas. Manoma Sutaupyti iki ZO procentų biudžeto kiekvienos septyni'ą, Dėl Ko tikimasi pagerinti gyventojų mokumą. Deja, ir доніні mes neturime 2003 m aiškios perspektyvos finansavimo darbų vykdymo Sprendimą Ministrų Kabinetas. Kiekiais, numatytų investicijų iš visų finansavimo šaltinių šiais metais sudaro 76, 1 mln грн., Įskaitant 59, 5 mln. грн. - Dėl biudžeto. Planuojama віділіті spektrą полиграфических Госбюджет Tik 0, 35 mln грн., Įskaitant ir magistralinio водовод - 0, 1 mln грн. Jei tokių tarifas finansavimo užbaigti darbus Знадоби 527 METŲ, IR Tai bus "Puikiai pasiektas" amžius! Iš provincijos biudžeto, taip pat apimties investicijų į 2003 metus, віділено 0, 6 mln грн. Але Tai suprantama, nes VISAS priemones srityje накопічуються ir siunčiami pradėti reguliariai metro Linija 350-metis Харькова, Kuris відзначатіметься 2004 metais. Mūsų įmonė, Kaip ir dauguma komunalinių paslaugų, veikia sąlygomis nuolatinė Visuomenės kontrolė. Suprasti visą Atsakomybę prieš gyventojų ir промісловістю, mes darome viską, kad круглосуточного įrangos Харькова питьевого vandeniu. Palyginimui Galiu Pasakyti, Kad Daug provincijos šakas centrų Ukrainos, net розташованіх tiesiogiai Prie šaltinių водозабора, Jau atrodo vandenį pagal grafiką. Мімоволі заміслюєшся virš tim Daug чіновніків supranta vaidmenį būsto-komunalinių paslaugų saugumo valstybės, "допомагаючі" ЖКХ Tik nurodymus ir Pastabas. Одінадцять METŲ NEPRIKLAUSOMYBĖS Ukrainos pažymėti повальным bankroto įmonių, "санацией" ir Parduoti juos be skolų mokėjimo už paslaugas, vandens tiekimo. Visi įstatymai dirbo ir toliau dirbti prieš paslaugų, kurios забезпечувалі įmonėms šias paslaugas. Прікладів tokių daug. Tai dirbtuvės, ХЭМЗ, augalų тракторных самоходных Važiuoklės ir Kitų, kurie parduodami be kompensacijos paslaugų tiekimo. Administracijos perduodami ведомственные ветхие namų ir Inžinerinių Tinklų būsto-komunalinės paslaugos, Kad reikia pakeltų економікі įmonių. Bet Ką daryti su tais зношенімі fondų? JEI врахуваті, Kad valstybėje NĖRA skiriamas tinkamai DĖMESĮ patikimumą darbo ЖКХ, kurstė finansiškai-kredito pusiausvyra darbe Галузо, iš Tikrųjų развалено ekonomikos komunalinių paslaugų esamais нормативами ir įstatymo suteiktas teisės aktais, tarifai elektros energijos, dujų, tai yra suprantama, Kad mes teikiami kraštas, po Kurio, JEI nebus imtasi greitų priemonių, почнут didesni procesai visiškai varšuvos svarbiausių подотраслей ūkio, ypač vandens. Už оцінкамі specialistų, kainos Gali įvykti Jau найбліжчі dvejus metus. Į turtingą Амеріці ypatingą Reikšmę suteikia стареющей vandens infrastruktūros. Prezidentas Amerikos visuomenės civilinių inžinierių Джерард Schwartz підкреслів Išvadas ekspertai: "Investicijos federacijos Скра Reikia, JEI врахуваті, Kad nesant pakankamo tūrio investicijų į vartojimo infrastruktūra vandens tiekimo į найбліжчі 20 METŲ kelti grėsmę sveikas'i gyventojų, aplinkai ir plėtros економікі JAV ". Amerika ir Ukraina Toli vienas nuo kito NE Tik atstumas, bet ir потенційнімі galimybėmis. Але mūsų, specialistų, apie'vienija vienas tikslas - добіватіся pagerinti patikimumą ir saugumą, vandens. Todėl найбліжчі dvejus metus, reikia pradėti Pritraukti naujo ir відчутніх investicijų изношенную infrastruktūrą питьевого vandens miestų, Parengti struktūrą, tarifai, kurie būtų ne ускладнювалі ir be to nelengva situaciją малообеспеченных sluoksnių gyventojų. Investicijų dalis į vandens tiekimo turi būti tarifai už vandenį, отпускаемую juridiniams asmenims, bet ne gyventojams. Tai Vienas iš Būdų išspręsti'язання наболевшей problemą, Kuri atsirado коммунальном ūkyje. Techninė ir finansinė būklė ТПО "Харьковкоммунпромвод" ŠIANDIEN apibūdinti Kaip катастрофической. Gautinos sumos sudarė 265 mln грн., O Miesto Лозовая, Чугуев, Первомайский ir Kiti Gyveno variantai srityje atrodo vandenį, beveik be jokių mokesčių. Gyventojai Харькова задолжало mums 103 mln грн. Tuo pačiu metu изношенность pagrindinių fondų pagal apie'единению yra 53, 4 procento. Найвразлівішою Grandis Mūsų veiklos stoka visos VALSTYBINĖS kontroliuojančios politikos Formavimo tarifų elektros, dujų, paslaugos, nepraleidžiantis vandens, šildymo ir kanalizacijos. Reikia įvertinti різніцю Tarp poreikius ir esamais išlaidų už vandens tiekimo, візначіті "deficitas" ir Priimti Sprendimą", ką daryti? " Esant одінадцятірічніх недоремонтів, didėjanti finansų дефіціту Atkurti стареющей infrastruktūrą. Atėjo laikas Padaryti kainodaros Formavimas ir tarifų газо-енергетіці прозрачны Visuomenės ir atlikti reformas, kuriomis siekiama sumažinti jų kainą dėl to, kad energetikos tarnavo ekonomikos valstybės. Непріпустіме tęsinys praturtinti газоенергетічніх pramonės šakų sąskaita Naikinimo економікі nepraleidžiantis vandens ir šildymo miestų, Kas veda į augimą tarifų gyventojų ir pramonės, mažėja jų mokumą. Tokia situacija суперечіть principus demokratinio Visuomenės plėtros, kur žmonės, o ne "elito" газоенергетіків šaltinis galios sprendžiant KLAUSIMUS valstybės kūrimo. Problema yra komplikuotas tuo, Kad tarifai ir dujos už водопровода įdiegta lygio pramonės, o Pagrindinis Standard " geriamojo vandens yra gyventojų - daugiau nei 80 procentų. Be to, nusprendė Iš Kabineto Ukrainos nuo 09. 04. 02. nr. 475 patvirtintą naują "Tvarka... ", kuris numato pritaikymas prie įmonės ВКХ baudų n'ятізначному dydžio už сверхлимитное suvartojamos elektros energijos. Dar viena problema, Kuri kryptingai veda підпріємства iki bankroto, yra išimtis mus iš įmonių Sąrašą, kurių mokesčių bazė nustatoma pagal кассовому metodą. Šios ir Daug kitų problemų (18 iš jų reikalauja безотлагательного sprendimas'язання), kad neįmanoma sėkmingai vykdo reformas, būsto-коммунальном ūkyje Ukrainos pagal Programos реформирования ЖКХ Ukrainos 2002-2005 m. patvirtintų nusprendė Iš Kabineto Ukrainos nuo 14. 02. 02. Nr 139. Mūsų Pasiūlymai siunčiami Ministrų Kabinetas ir Aukščiausiąją Раду Ukrainos. Man dažnai tenka зустрічатіся su kolegomis ir обговорюваті klausimas, Kaip Išgyventi mūsų įmonėms sąlygomis, kai норматівні ir teisės aktus valstybės Faktiškai Dirba Sunaikinti економікі vandens kanalų, o tai reiškia, sveikas'i tautos. Atstovauja, ar tie, kurie jas rengia, Kad ŠIANDIEN химическому загрязнению užterštas NE Tik paviršinius, bet ir požeminės vandens, kurie naudoja vandens miestų. Šie vandens turi praeiti specialų kondicionierius, sveikatos APSAUGOS'aš esu asmuo, Ir čia Reikia investicijų. Pagrindiniai cheminės taršos tapo фенол, нітраті, sunkiųjų metalų, pesticidų ir KT. Kai kurios medžiagos, накопічуючісь vandenyje, gali duoti антагоністічній ir синергетический efektą, t.y. skirtis spektrą полиграфических уменьшительности arba padidinti jų токсічності. Yra гидробиологические, бактериологические ir радиологические problemą, su якімі mes Kasdien стікаємося. Ir čia taip pat ne viskas paprasta, nes Tai пов'susijęs NE Tik Su kompozicija struktūrų kondicionierius, vandens, bet ir jos Transportavimo, paskirstymo mieste, l inžinerinių tinklų, jų valstybėje paslaugos. Sistemos vandens įrengtas didelis энергохозяйством, statybos Kurio kursai buvo vedami plėtros miestų. Visos išvardintos Problemos taip pat reikalauja investicijų. Sulankstomas yra ir многогранное Valdymo sistema, vandens tiekimo, jos patikimumu, saugumu ir užtikrinti, kad vykdant jos funkcijas, atsisakius Konvenciją Europos Tarybos elementų Maždaug tam Tikrą laiko tarpą. Sistema, vandens tiekimo, pagal savo Dievo сутта turi dirbti безотказно, matematinis dar lygybės nr. sertifikato patikimumą vienetai. ŠIANDIEN blogo daugelio elementų, vandens tiekimo miestų Ukrainos auga, Ir gana griežtai ekspertų vertinimo, patikimumo sistemų, vandens tiekimo iš apačios likutinę 0, 3-0, 5. O Tai reiškia, Kad artimiausioje valandos vandens daugumos miestų valstybė galėtų аварійнім. Mi nuoširdžiai dėkingi turtingas народным parlamentarams Ukrainos, kurie, вікорістовуючі Savo Patirtį, жіттєву Išmintis, stengiasi grąžinti норматівні ir teisės aktus Interesus tautos Ukrainos, apsaugant vandens tiekimo sistemą nuo visiško žlugimo. Norisi віріті, Kad ir Прем'ep-ministras Ukrainos Viktoras Янукович, Kuris giliai, ne iš nuogirdų Žino, kad Problemų regionuose, galėsite galų gale розрубаті гордиев mazgas, ir Problemos, vandens tiekimo miestų taps первоочередных į оздоровлении NE Tik економікі, bet ir visos tautos. Pirmasis žingsnis Priimant sprendimą, jau yra Padaryta, kitą - į jį įgyvendinti.
ŠALTINIS: Урядовий viščiukų'иер

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą