2014 m. liepos 28 d., pirmadienis

Inter'иер parduotuvės

Manoma, kad sėkmingas darbas parduotuvės priklauso nuo jo удачного vietą, asortimento, kainų politikos ir nuo to, kaip protingai dirba su pirkėjais darbuotojai. Ir tai, be abejo, teisus: niekas nenorės pirkti brangiau prekę abejotina kilmės šalis tik todėl, kad полюбившуюся prekių parduotuvėje ne parduoda.

Ir dar, tai ne visi veiksniai, turintys įtakos prekybos organizaciją procesas. Svarbi sėkmė, atrodo, dizainas parduotuvės.


remontas бутика į Метрополе - darbas Вира-Арстрой


Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kūrimo procese inter'interjero parduotuvės nėra nieko ypatingo. Ir kiekvienas, nors šiek tiek понимающий dizaino, gali sudaryti aiškinamasis eskizų, interjero'єра parduotuvės. Iš tikrųjų, viskas yra ne taip paprasta.

Naudojant dizainas sukuria įvaizdį parduotuvės, ir todėl reikia atsižvelgti į keletą veiksnių. Pirma, kiekviena parduotuvė turi savo " planą, su kuriuo reikia skaitytis. Dalyvavusieji ten visas подсобные ir sandėliavimo patalpas reikia užmaskuoti taip, kad jie ne бросались į akis pirkėjui ir ne отвлекали jį nuo pirkinių.

Antra, reikia žinoti judėjimo kryptį pirkėjų. Kaip taisyklė, pirmiausia pirkėjas patenka į ассортиментные sritys, kuriose, beje, ypatingą vietą reikia atitraukti norėdami новинок ir lyderių pardavimo; toliau pateikiami zonos pirkėjų. Čia galite gauti konsultaciją arba pardavėjo примерить понравившуюся dalykas.

Kartais kuriant inter'interjero parduotuvės, į šias teritorijas совмещаются. Iš tikrųjų, gana sunku įsivaizduoti, juvelyrikos parduotuvė su ilgomis atviras стеллажами turite prisijungti ir su кассой ir veidrodžiu patalpos pabaigos.

Tačiau nedidelės išimtys tik patvirtina taisykles. Siekiant atskirti ассортиментную zoną nuo zonos, paprasta pakeisti baldai (lentynas ir вешалки blogesnis vieta зеркалам ir диванам) nepakanka. Šiuo atveju pirmenybė teikiama iki.

Specialistai teigia, kad teisingai pasirinkta šviesa gali padidinti pardavimo apimtis kelis kartus. M'kuris рассеянный šviesa reikalingas kiekvienam parduotuvės, tuo pačiu metu nekenkia ir daugiau specialus apšvietimas produktų витрине. Šiandien įmonės, kurios sudaro prekybos įranga, parduotuvių, siūlančių demonstruoja įvairių formų ir su įvairių rūšių lemputės - nuo галогеновых lemputes iki diodų.

Norėdami skirtingų produktų reikia skirtingu apšvietimas. Taip, pavyzdžiui, lempos, подсветят m'mėsą į витрине taip, kad ji atrodė kiek natūralus, tinka apšvietimo бриллиантового karoliai.

Kalbant apie prekybos įranga, tai čia yra svoris variantų. Galite pasirinkti tarp jau gatavų прилавков ir стеллажей; tai užims mažiau laiko ir lėšų. Tokius standartinius стеллажами оформляют paprastai ūkininkai prekybos centrai.

Nestandartiniai sprendimai bus kainuoti daugiau, tačiau jie придадут parduotuvės, неповторимость ir taps узнаваемыми, kad ypač vertinga kuriant tinklo parduotuvių.

Sofos, ant kurios galima присесть metu примерки, turi būti maksimaliai patogi. Pirkėjas vargu ar sustabdys savo pasirinkimą kokia nors pora batų, jei metu примерки jam teks ieškoti tokia vieta ant sofos, kur ne выпирают spyruoklės.

Svarbią vietą projekte parduotuvės užima vitrina. Ji turi būti atliekama į bendrą spalvų gamą su inter'иером parduotuvės, ir aiškiai duoti suprasti, kad šioje parduotuvėje galite įsigyti. Tai, žinoma, nereiškia, kad reikia sugrąžinti крендели ir bandelės patikrinimo; ryškus pavyzdys čia - pasipuošęs манекены.


remontas бутика į Метрополе - darbas Вира-Арстрой

Taip pat įdomu naudojimas inter'барьерной reklamos. Kur, kaip ne į savo parduotuvę, pritraukti dėmesį prie savo prekes ir pradėti pirkti? Galimybių pritraukti dėmesį į prekės ženklo labai daug: šviesos gylis, ženklų, reklamos постеры, apie'емкие raidės...

Ir vis dėlto, labiausiai reikšmingas dizaino parduotuvės yra spalva. Šiandien labai populiarus balta spalva: jį naudoja savo perdirbimo kiekvieną "уважающий sau" prekybos centras. Tačiau yra tokių parduotuvių tapo labai panašūs vienas į kitą, ir tam tikrais "balti" parduotuvių pirkėjas bus pasirinkti наугад.

Taigi, reikia išsiskirti spalva, sukurti savo unikalų stilių. Čia kiekvienas pasirenka pats: nėra universalios spalvos sėkmės. Tokiu atveju, reikėtų atidaryti'prisiminti, kad spalvų gama, parduotuvė gali skirtis priklausomai nuo apšvietimo sienos.

Svarbiausia inter'ери parduotuvės - kad kiekvienas pirkėjas jautėsi, jaukus. Todėl šiandien net labiausiai prabangių parduotuvių siekia didžiausio демократизму į inter'ери (dirbant su pirkėju! ): Tegul net neturi кругленькой sumas žmonės atlieka vadovėlių bei kitos čia tiek pat laiko, kiek jiems norisi. Galbūt jie norės grįžti.

Султанова Алина (© "Вира-АртСтрой")

Panaudotos nuotraukos iš portfelio "Вира-АртСтрой"



© Straipsnis parašytas specialiai bendrovės ВИРА. Kai yra visiškai ar частичном naudoti medžiagų nuoroda www. eremont. lt обов'būtina

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą