2014 m. liepos 30 d., trečiadienis

Į куртуазном dvasia

Su'pasirodė pirmoje pusėje XVIII a. Prancūzijoje stiliaus varpinė teisingai nusipelnė titulo самобытного reiškiniai, turinčius prototipų, istorijos meno muziejus. Jis paliko po savęs изумительные pagal grožį inter'еры. Daugelis jo elementus ir gudrybės lieka aktualios ir mūsų laikais.

Varpinė jau iš pradžių buvo необычен tuo, kad, skirtingai nuo gerai žinomų iki jo stilių (kurios buvo sudarytos, kaip taisyklė, architektūros ir tik tada bus platinamos ant tapyba, skulptūra, baldai ir kitų rūšių meno), iš karto atsirado kaip камерный inter'laiptų. Sritis "taikymo" tapo аристократические krėslų, visi ir taip paplitęs turtingų privačių namų будуары, kurie buvo madingi обустраивать, žaismingas mūšis akyse, o куртуазної tobulėjimą ir kuriose, kaip išsireiškė poetą G. Кузміна, царил "dvasia smulkmenų прелестных ir oro".

Inter'иер eros europos varpinė определяла estetika мимолетного ir nepagaunamas, изменчивого ir капризного. Malonės ir patogumą kartu su atvirai tariama декоративностью достигались sąskaita пластических priėmimus ir spalvų sprendimai.

Norėdami inter'interjero baroko būdinga subtilių рельефные обрамления, гротески вперемежку su elementais рокайля, o taip pat suapvalintais kampais sienos. Vietoj карниза, отделяющего lėktuvas sienos nuo lubų, - падуга, tai yra sklandus полукруглый perėjimas, kuris laikais оны декорировать ne скульптурой, o subtilus орнаментальным рельефом, выполненным iš gipso ir стукко.

Jūsų dauguma ir стукко idealiai tinka tam, kad вылепить невысокий reljefas, kuris greitai įgauna reikiamą formą.

Šiuolaikiniame variante juos galima pakeisti sudarytas iš gipso, алебастра ir klijų ПВА. Greičiausiai, полукруглые скошенные sienos ne sukels susižavėjimą mes šiandien namą. Ne tiek dėl трудоемкости procesą, kiek dėl nuostolių naudingas aikštėje. Tačiau suteikti sienos налет varpinė juk galima, jei ne tiesiog papuošti savo гипсовой лепниной, o dar ir "подпиліть" iš пульверизатора plonas sluoksnis бронзовой arba aukso dažai. Bendra tendencija - erdvės trauką prie живописности. Tačiau, skirtingai, pavyzdžiui, nuo to paties барочного inter'interjero, vietoj šviesių dažų svarbi konkurso пастельные tonas, приглушенные ir забеленние dažai, midtones, balta, rožinė, палевый, фисташковый, šviesiai mėlynos su vakarų europos tapybos darbus. Skiriamąjį gavimo varpinė laikomas рельефная лепнина, sklandžiai pereina į tapybos aukso iki baltos. Ir visai nebūtinai', būtinai stengtis atlaikyti visame name vieną spalvų gamą ir atitinka vienodus principus. Kiekvienas kambarys gali būti nepakartojamo ir būti обустроено atsižvelgiant į pageidavimus namų ūkio narius.

Be temos "красочного sprendimai" рокайльного inter'иер galima prisiminti, kad jis, be visa kita, dažnai сопровождался sienos tapyba, o taip pat потолочной, kuri tęsė siužetą liniją sienos.

Beje, yra ir alternatyvus variantas: stiliaus varpinė paprastai apdailos, sienos ne фресками, o обоями su puikiais modeliai, вытканными шелком arba шерстью.

Aplinkoje visiškai декоративности

Sieninis pano, полотна į рамах, плафоны, baudos dainos, esančius virš дверными arba оконными проемами - десюдепорты, - visi šie новации tradiciškai išlieka elementais inter'interjero baroko. Pagrindiniai сюжетами veikia, kaip taisyklė, scenos viliojanti, skaidrūs užuominų, idyllic modelio пастушеской gyvenimą su эротическим подтекстом. Tema росписей gali tapti ir мифологические personažai; o štai героические сюжеты visiškai неактуальны. Pagrindinis kriterijus grožio - женственность. Todėl, воспроизводя tapyba baroko, reikėtų operuoti m'kurių užapvalintais blizgančio metalo grandinėmis, subtiliai нюансами formos ir spalvos, пластичными linijos ir naršymo elementai.

Dar vienas puikus bruožas stilius yra veidrodis. O tiksliau, daug veidrodžių - nematomas sienas, развешанных virš каминами ir столиками, украшающие простенки tarp langų. Pastaraisiais gavo eros varpinė pavadinimas "трюмо", kad prancūzų kalba reiškia "простенок".

Veidrodis apskritai grotų labai didelį vaidmenį inter'ери to laiko: ji tradiciškai символизировало призрачность, žaidimą, su'sąjunga tarp iliuzijos ir realybės. Todėl, kuo daugiau veidrodžių, pateks į inter'interjero šiuolaikinio коттеджа, tačiau daug labiau suprasti зазвучит jame muzika tolimoje erą. Ir žinoma, nepamirškite apie grynai praktinę pusę: atspindinčių vieni į kitus, daug veidrodžiai vizualiai padidins erdvę, sukurs įspūdį begalybės анфилады kambarių suteiks papildomo apšvietimo. Svarbi detalė: veidrodis tikrai turėtų būti обрамлены lengvas овальными рамами iš gipso ar porceliano.

Apskritai, sukurti aplinką, стилизованной dvasioje varpinė, reikės daug detalių. Tokių, pavyzdžiui, kaip мебельные чехлы. Ir tai suprantama - parinktų jiems tonas užuolaidos, laisvai ниспадающие iki grindų. Čia pat galima pridėti ir staltiesės į staliukai. Tekstilė stiliaus varpinė tinka lengvas, su цветочными modelius. Geriausia pasirinkti mažas paveikslėlis į бледном mėlynos arba сіреневатом fone.

Kaip žinoma, apšvietimas vaidina didžiulį vaidmenį kuriant dvasios ir atmosferos, bet kokio meninio stiliaus. Darbalaukio varpinė buvo būdinga daug настенных канделябров jei žvakės kaip статуэток ir mažų aplinkos dainų. Šiandien žvakės sėkmingai pakeičia elektros lemputės, neonas žibintai, lempos. Tačiau niekas netrukdo išdėstyti juos taip, kaip tai darė Europoje восемнадцатом amžiuje, - priešingai išoriniai veidrodėliai arba šalia jų. O jei veidrodėliai keletą староват ir suspėjo потемнеть nuo laiko, dainos iš įvairių elektros lemputės atitinkamų metalo arba фарфоровых подсвечниках, esančių šalia arba ant fono atspindintis paviršius, обов'būtinai atneš į aplinką motyvai varpinė. Idealiu atveju žibintai turi būti pagaminti iš medžiagų, imituojant porceliano, стукко arba фаянс. Kai šiandien įvairovės rinkos apšvietimo prietaisų rasti kažką panašaus nebūtų tam tikro darbo. Bet kokiu atveju reikėtų orientuotis į šviestuvus su lakuotais paviršiumi, kuris atspindi šviesą.

Kuriant atmosferą

Centras inter'interjero kambarį salės baroko tikrai turėtų tapti невысокий židinys, padengtas lustai viryklės. Joje bus puikiai atrodys laikrodis золоченной bronzos, su расписным фарфоровым циферблатом, nuostabus канделябры ir, žinoma, vazelės kinų porceliano. Virš židiniu обов', būtinai просится didelis veidrodis, позолоченной rėmo, o šalia jo - elegantiškas staliukas ant изогнутых kojomis ir kėdžių. Apskritai, jei varpinė turėtų pasiimti daiktų, aplinkos su išreikštomis užapvalintais blizgančio metalo formomis, išskirtinį ir gausiai dekoruoti. Baldų šio stiliaus būdingas laisvas ir maišyti bruožų, būdingų kitų stilių. Čia ir turtingas sriegis baroko, ir lengva konstrukcijų Viduramžių, ir tuo pačiu metu dekoravimo jis girdimas visada kaip gniaužtų gyvūnų, ir aukso apdaila dvasioje romos stiliaus. Per prancūzų varpinė su viskuo smulkmenas dėmesys buvo skiriamas didžiulis dėmesys: menininkai su vienodo тщательностью прорисовывали лепной dekoro, sienų, veidrodžių ir каминов, baldų, канделябров ir formų durų rankenos. Žodžiu, inter'иер eros varpinė visada atstovavo yra holistinis meno ansamblį, kad зобов'privalo atsižvelgti ir šiandien architektas ar dizaineris.

Dažniausiai taikomos baldų europos aplinkos pradžios XVIII a. buvo stalas. Teisingiau pasakyti, daug veislių stalų ir столиков: tualeto, рукодельные, stalai-серванты, stalai-konsolės, ломберным ir kt. Prancūzijoje šiuo metu su'atsirado maži grakštus stalai-бобики, gavo savo pavadinimą dėl savo formos столешницы, kuri напоминала бобовое grūdus, ir tarnavo laiškų, чаепития, рукоделия ir t. t. Tačiau nė vienas kitas vaizdas столика negalima buvo palyginti pagal populiarumą su пристенным - stalo-console. Norėdami inter'interjero varpinė jis обов'privaloma: su скульптурой, вазой, valandų valandas; su daugybe ящичков ir полочек; į kambarį, простенках langų, miegamasis, kabinetas - žodžiu, visur, kur tik įmanoma. Kreipėsi į dienos сегодняшнему tokia антикварную dalykas bus puikiai atrodys, pavyzdžiui, kaip ir įkroviklis, jei jūsų nešiojamas. Ar авторской led lempos. Kodėl gi ne?

Siųsti reikiamą atmosferą geriausiai galima naudojant mažų фарфоровых статуэток, шкатулочек, вазочек ir kitų gražių priedai. Jie tradiciškai vietas kėgliai sustatomi ne visur: į каминных lentynos, į столиках, specialių подставках-pultuose, шкафах-kalneliai ir t.t.

Bet vyriausiasis dovana eros varpinė - tai mada į visus egzotinė ir neįprasto, daugiausia iš kinijos menas. Verta prisiminti, kad vienas iš pagrindinių meninių atradimų era varpinė tapo porceliano, su jo белоснежной paviršiumi ir plonas ūgio росписью. Ir šiandien jis puikiai передаст atmosferą tos eros ir taps ryškus, didžiausią dėmesį skiriant interjero'interjero virtuvę ar valgomasis, gyvenamasis kambarys arba miegamasis. Kartu su фарфором labai populiari buvo tuo metu лаковые pano. Jų украшали sienos, jais sumaniai инкрустировали baldai. Tipiškas стилизации aplinkos dvasioje varpinė taps paveikslai ir šilko audinio su сюжетными paveikslėliai - пагодами, kinijos ir китаянками, зонтиками ir попугаями. Tai yra visa, kas vienaip ar kitaip пов'susiję su Kinija. Jei norite, turite laiko ir finansinių galimybių, kad niekas помешает atkurti savo загородном dvare atmosferą stiliaus шінуазері (arba tiesiog китайщины), pvz., pagal savo paveikslą ir panašumą garsaus Kinų rūmų į Ораниенбауме.

Beje, indai kinų stiliaus - visai nebūtinai'privaloma. Ji tiesiog turi būti plonas ir изящной. Tarkim, tokios, kaip майсенского porceliano, toks populiarus laikais varpinė. Ar севрский, be kurio neįmanoma įsivaizduoti aplinką, bet namuose prancūzų аристократа to laiko. Чайные ir кофейные сервизы, vazelės ir табакерки, tualeto ir raštu prietaisai, žavinga статуэтки ir skulptorių, dainos dvasią "галантных празднеств" Ватто. Visa tai atrodo labai mielas ir išskirtinai stilingai.

Beje, ir stiklas užima tam tikrą vietą inter'interjero erą. Stiklinės статуэтки ir siužetai miniatiūrą įdomiai впишутся į aplinką ir украсят yra столешницу kokio nors kito konsolės столика. Ne blogiau būtų atrodys ir хрусталь, tik jokiu būdu nėra sunkus ir ne spalvotas. Iš sidabro indų, galite drąsiai palikti дутые virduliai ir вытянутые кофейники su ребристой paviršiumi. Iš dalies tai yra pakankamai, kad švirkšti valgomasis lengvas налет varpinė. Jau nekalbant apie чайный фарфоровый сервиз su sudėtinga цветочным орнаментом ir обов'privalomas vakarų europos tapybos darbus, kurį galima išrinkti į серванте į изогнутых reguliuojamų su slr galine sienele! Завершат vaizdą daug vazelės ir вазочки, nuo didelių grindų iki pat miniatiūriniai, su вылепленными su paryškinti spalvų arba нарисованными сюжетными dainų. Jei gerai ieškoti, jie обов'visada yra - ne бабушкином приданое, taip jau антикварном parduotuvėje tiksliai.

Beje, klausimas meno priedai tų ar kitų priedų dažnai lieka atviras; svarbiausia - kad daiktas, kuriam buvo lemta patekti į namus ir tapti jo gražinimu, гармонировал su jumis ir вписывался į bendrą aplinkos estetika. Tuo labiau aplinką varpinė - tokia m'kuria ir jaukus, toks baltas-розовой arba šviesiai mėlynos, su daug dekoratyvinių elementų, iš kurių kiekvienas - mažas meno kūrinys.

Yana РОССО

Šaltinis: Užmiesčio apžiūra

Šaltinis: www. еremont. lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą