Statyba ir rekonstrukcija.
Виндоуз 2006-11-02 16:19:02
Gamintojai металлопластиковых langų skiriasi į rinkos vertinimus. Оптимисты (ir jų daug) mano, kad 2001 metais buvo parduota 3, 6 mln kv. m, langai į $ 400 mln mažmeninės prekybos kainas. Daugiau autentiškas, mūsų nuomone, yra rinkos vertinimo, kurią торговцами profilių langai. Бдительные pardavėjai komponentams, kruopščiai veda statistiką importo, tiekimo, gamybos vidaus produkto ir mano, kad praėjusiais metais buvo įgyvendinta 1, 5-2 mln kv. m langų. Kai kurie pardavėjai apskritai mano rinką kokių nors "sąlyginai" languose (kaip mums pavyko su'išsiaiškinti, už vidurinės plotas priimamas maždaug 2 kv. m)ir sutartinių vienetais apimtis control) rinkos'2001 lygus 0, 9-1 mln langų $ 150 -170 už 1 vnt., t.y. apie $ 150 milijonų mažmeninės prekybos kainas. Pasak pardavėjų, per metus rinka išaugo натуральном, kiek maždaug 20%, tačiau tinkamos padidinti заработков kai tai nutiko: su didėjančios konkurencijos prekybininkai buvo priversti mažinti kainas (žr. pav. 1). Per trejus pastaruosius metus jie sumažėjo 50-60% (žr. VERSLO ft 50 iš 11. 12. 2000 m.). ). Prekybininkai siūlo, kad į dabartinę metais jie galės parduoti металлопластиковых langų 20% daugiau, nei praėjusiais. Bet spręsti apie pažangą "pinigų", kiek rinkos оконщікі ne rizikuoja.
IMPORTO
Importavimas baigtas langų, iš kurių, tiesą sakant, 7-8 metų, ir "sujungiama" vidaus rinkoje vis labiau virsta vėžių karis. Šiandien kiekvienas daugiau-mažiau уважающая save оконная " jau обзавелась savo gamybos ir, geriausiu atveju, tik importuoja sudėtinės dalys. Daugelis pat įgauna profiliai ir fasadus specializuotų tiekėjų ir su importu reikalų neturi.
Kiek mums yra žinoma, dabar baigta langai, įvežami mažais kiekiais, siekiant sunkių biurų super bendrovių. Gamintojai sako, kad поставкой gatavų standartinių langų грешат pat yra mažesni įdiegimo įmonių, dirbančių vakarų pasienio srityse: jiems pigiau užsisakyti produktus į lenkijos ar чешских kaimynų ir провезти jos praeiti muitinę. Tie langai, kurie negali praeiti бдительного akis таможенников, растамаживаются, pasak оконщиков, pagal kodą УКТ ВЭД 761010 (po šiuo kodu apskritai išeina aliuminio konstrukcijos. Nors koks požiūris į металлопластиковых langų turi aliumininiai, gamintojai, langų mums paaiškino). Duomenis apie importuojamas, pateikiami lentelėje. 1.
SEZONO
Žiema - miręs sezono prekybininkų металлопласт-тиков langais. Mažai kas iš klientų rankas į холодригу pakeisti langai. Išimtis - diegimas, langų новостройках. "Ожи-вают" klientai ir pavasario viduryje, o sezonas aktyvių pardavimų tęsis iki rudens vidurio.
Dabar kai kurios įmonės iš didžiųjų miestų, kad ne простаивать kitais metų laikais, planuoja обзавестись tarpininkai pietiniuose regionuose, ypač Крыму. Крымский pusiasalis привлекателен ne tik "приятности" погод. Čia, kaip sako столичные оконщікі, pastaruoju metu pradėjo kaip grybai augti privatus apgyvendinimas, пансионаты, kurių savininkai nori įdiegti savo новостройки металлопластиковые lango.
Tačiau pietų regionas išnaudotas vietos prekybos ir gamybos bendrovėmis - "Konsolę", "Амтек", "Агро", "Olandų Namai", """ ir pan Jų kainos 10-20% mažesnės nei, pavyzdžiui, киевских firmų. Tuo pačiu metu didieji столичные įmonės gali nustebinti крымчан daugiau plataus asortimento металлопластиковых langus.
Bet mažesnių didmiesčių оконщиков į Крыму niekas nelaukia. Savo didžiausių konkurentų-землякам jie neabejotinai praranda asortimentas, o крымчанам - kaina.
ASORTIMENTAS
Šiandien pardavėjai металлопластиковых langų siūlo trijų veislių savo prekės: глухие, поворотно-atlenkiami ir kartu двустворчатые (viena створка uždaras, kita - поворотно-uždengimo) langą.
Глухие lango pigiau поворотно-откидных maždaug dvigubai. Ir prieš keletą metų, kai langų kaina buvo apie 50-60% didesnė dauguma vartotojų neturi kur buvo деваться, kaip tik "замуровывать" save. Dabar, kai kainos sumažėjo, o vartotojų pajamos pradėjo didėti, išaugo paklausą ir, atitinkamai, pardavimo поворотно-откидных langus.
Глухие lango dabar, kaip taisyklė, butas ne montuojamos, o naudojami tik biuruose, parduotuvėse. Pasak prekybininkų, dabar dalį "глухарей" sudaro maždaug 20% įdiegė langų. Ir toliau jų santykinę svarbą pardavimai mažės. Visoje matomumas, глухие окошки bus nustatyti tik parduotuvėse. Vargu ar išaugs ir parduoti kartu langų (žr. nuomonę Pitching ГУБСКОГО psl. 46).
Labiausiai pačią teisę (tikriausiai todėl, kad ji - brangiausias iš galimų variantų. - Red. ) Оконщікі mano поворотно-uždengimo konstrukcijos langų. Šiandien tokie langai teikia pardavėjams maždaug 40% visų pardavimų. Ir, pagal jų prognozes, paklausa tokių lango augs.
Bet nė nuo ko iš prekeivių, mes išgirdome, kad vėliau rinkoje bus pasiūlyta naujos konstrukcijos langų. Kol ассортиментное įvairovė "teikti" sudėtinės - profiliai, фурнитура, palangės, отливы, противомоскитные akių.
Ne "блестит" daugumos оконщиков ir asortimentas стеклопакетов. Iš esmės dabar yra siūlomi vienviečiai ir двухкамерные (rečiau - трехкамерные) стеклопакеты. Taip pat beveik nenaudoja ukrainos bendrovės ir toks privalumas PVC profilių, kaip plastiškumas. Forma lango galima būtų daryti ir kaip арок, ir kaip полуціркуляров. Bet оконщікі, išskyrus kelias išimtis, siūlo металлопластиковый stačiakampis. Arši konkurencija (apie kurią šiandien tiek daug sako prekybininkai. - Red. Jie dar nori kovoti dėl vietos rinkoje per dempingo, o ne įvairovės ассортиментного skaičius.
SPALVA
Ir prekybininkai, металлопластиковыми langais, ir vartotojai dar nėra pripratę prie цветному металлопластиковые. Rinkoje šis produktas siūlo nedaugelis. Pasak operatorių, 80% pardavimų suteikia klasikinis, paprastas baltas gaminiai ir tik 20% - spalvoti langai. Santykis išlieka stabilus jau keletą pastarųjų metų. Daugiausia spalvų шедеврами "kenčia" tik tie небедные vartotojai, kurių reikia, kad новенькие lango visiškai гармонировали su fasadu pastatas вписывались į įmonių spalvos.
Kiek mums yra žinoma, spalvoto plastiko į Ukrainą beveik niekas ввозится: sako, brangu. Todėl "выкручиваются" gamintojai jau vietoje, ламініруя profiliai. Nepaisant to, kad procesas laminavimas, pasak prekybininkų, pakankamai paprastas, norinčiam sukurti harmoniją išorėje, o tai reiškia, papuošti окошки tik viena vertus, "užgaida" kainuos apie 20% bendros vertės gaminius; norinčiam džiuginti savo nuomone kiekvieną dieną ir patalpoje, turėsite sumokėti 30% daugiau, nei balto lango. Paprastai, kad удешевить prekę, pirkėjai taupo profilyje ir стеклопакете. Labiausiai populiarus šiandien laikomi mėlyna, "po medžiu" ir tamsiai вишневый spalvos.
EKSPERTŲ NUOMONES
Konstantinas Топтун, direktoriaus pavaduotojas
UAB "Pariteto-Kijevas" (įeina į grupę kompanijų "Pariteto";
gamintojas металлопластиковых ir aliuminio konstrukcijų)
Kaina:
- Kaina металлопластикового gaminius, iš esmės, priklauso nuo naudojamų medžiagų - PVC profilio, стеклопакета, pažymimos furnitūros. 2001 m. skirtingų gamintojų kainų skirtumas už 1 kv. m langai pasiekė 30 ug e. Tai yra dėl to, kad rinkoje Ukrainos su'pasirodė ir įgauna vis didesnį populiarumą vidaus gamintojas PVC profilio. Vartotojai dabar gali pasirinkti tarp daugiau nei pigios vidaus produkcija ir brangiau, gerai save зарекомендовала importo.
Apie rinkos dalyvius:
Didelis sąrašas pateikė Ukrainai profilių vokiečių, австрийского, turkų gamybos suteikia galimybių ne tik vartotojams, bet ir gamintojams. Pastaruosius turi galimybę skirtis savo asortimentą - naudoti kelių rūšių profiliai skirtingų kainų kategorijų, bando aprėpti klientų su skirtingais достатком. Didelė konkurencija verčia gamintojus ieškoti naujų realizavimo rinkas regionuose Ukrainos, kur, skirtingai nuo Kijevo, mokumą gyventojų žemiau. Tokiu atveju prekybos įmonės stengiasi nepraleisti jau завоеванные poziciją столичном rinkoje.
Владислав ТКАЧЕНКО, vyriausiasis inžinierius žodžius
"Текко-Plius" (gamintojas langų ir durų iš металлопластика)
Apie skatina prekybos:
- Dažniausiai platuma pasirinkti kelia potencialus pirkėjas į aklavietę. Ne verta parduoti lango (beje, kaip ir bet kurią kitą prekę) telefonu, nes ласкает gandas kaina "kvadratinį metrą" toli gražu ne visada pateisinti kliento lūkesčius. Juk įmonė parduoda ne kvadratiniai metrai, o sudėtinga инженерную dizainą, kur kokybės profilis, parametrai стеклопакета, sugebėjimas pardavėjo papasakoti apie gaminį ir t. t. vaidina lemiamą vaidmenį.
Todėl kai kurios stambios kompanijos, įskaitant ir mūsų firma, teikia klientui galimybę matoma akivaizdžiai pamatyti ir įvertinti skirtumą profiliai, фурнитуре, komponentų (pvz., mūsų firma dėl šio surengė parodą profilių), gauti грамотную konsultaciją dėl eksploatavimo savybių gaminius.
Apie персонале:
- Daugelis торгующие bendrovės kenčia nuo trūkumo specialistų, kurie galėtų sumaniai ir protingai siūlyti prekes į mažmeninės prekybos vietoje. Sudėtingumas yra dar ir tai, kad papildomas mokymas, personalo atsipirks, toli gražu, ne iš karto, todėl leisti sau gali tik finansiškai stiprios įmonės.
Smulkių фирмочки praranda pelną būtent už tai, kad savo prekes siūlo неподготовленные kadrai
VEIKIANTYS ASMENYS
Skaičius оконных bendrovių per pastaruosius n'penkerius metus padidėjo keletą kartų. Dabar ukrainiečių rinkoje jų apie 300. Beveik pusė оконщиков устроилась į киевском rinkoje. Sostinėje ir tauta побогаче, ir statybos покруче, nei kituose regionuose Ukrainos.
Didelių оконных bendrovių maždaug tuzinas. Tiesa dabar yra laikomos įmonės, kurios gamina ir įgyvendinti apie 1 tūkst. kv. m металлопластиковых langų per mėnesį. Dažnai didelės įmonės импортируют ir komponentų, kurie parduoda daugiau smulkiu firmoms. Vidutinių laikomi žodžius, kurie per mėnesį "толкнуть" 500-800 kv. m langų.
Be to, kad rinka yra užtvindytas su tikrosios віконникам, gana ощутимую konkurenciją jiems tapo sąvartyno jų buvusi "skaniai" klientai - stambios statybinės organizacijos. Jie surengė savo оконное gamybos ir kartu su комплектацией строящегося būsto приторговывают "mažmeninės prekybos".
Organizacija pardavimo. Dabar, kiek mums žinoma, keletą didelių киевских kompanijų aktyviai formuoja сбытовую tinklą regionuose, tačiau kiekviena iš jų eina savo keliu.
Kelias pirmas. Į prekiautojai renkasi mažų gamintojų langus. Jie teikia nuolaida nuo 10% iki 30%. Kuo daugiau bendrovių-"mama" susidomėjimą regioną, ypač prie didžiųjų miestų, tuo didesnė nuolaida.
Kelias antrojo. "Вербовка" prekiautojų skaičių statybinių firmų, kurių pagrindinė profesinės veiklos sritį - statyba kotedžai, nameliai. Šios įmonės ne tik naudoja produktus įdiegti строящихся namuose, bet ir pasiūlyti ją kitiems firmoms, taip pat ir galutiniams vartotojams.
Net jei bendrovės-"mama" ir galės patenkinti visi pardavėjo užklausas, kai обилии gamintojų ir trūksta pardavėjų teisę pasirinkti, bus paskutiniai.
Kelias trečias. Kai kurios didelės bendrovės jau pradėjo atidaryti savo atstovybes įvairiuose regionuose. Tai, kaip žinoma, дорогостоящее renginį (atidarymas biuro, personalo atranka, papildoma reklama ir t. t. ). Bet tuo pačiu metu bendrovė gali мобильно reaguoti į kintančius kainų regione, kontroliuoti kokybę, atlikti užsakymo.
Beveik niekas iš оконщиков ne rizikuoja reikalauti, kad atstovas dirbo tik su jų prekėmis. Beje, tai ir nė prie ko.
Patys prekiautojai stengiasi siūlyti prekę tų bendrovių, kurios konkuruoja tarpusavyje. Pavyzdžiui, prekiauja, brangių produktų ir pigūs.
Galbūt sąlygomis auganti konkurencija "pagrindinės" bendrovės reikės pasirinkti. Bet labai abejotina, kad tai jiems pavyks. Net jei "mama" ir galės patenkinti visi pardavėjo užklausas, kai обилии gamintojų ir trūksta pardavėjų teisę pasirinkti, bus paskutiniai.
Розница. Nepaisant augančios paklausos statybinių organizacijų, šiandien maždaug 50% langų operatoriai įgyvendinti "pagal individualų užsakymą" mažmeninės prekybos klientus.
Paprastai kelias į кошельку tokių klientų yra per variantai priimti užsakymus.
Daugelis lango žodžius разочаровались tokiu, kaip skatinti pro-дукции kaip nuoma pagal punktas priimti dviejų-trijų kvadratinių metrų, гастрономах, универмагах arba хозтоварах. "Liūdnas" (o tai ir skurde. - Red. ) Зевает приемщик maždaug dviejų-trijų оконных fragmentai jau negali įkvėpti potencialius klientus į tvirtą užsakymą. Todėl dabar finansiškai stiprūs bendrovė aktyviai пробуют atstovauti prekę firminiai salonai. Be mėginių galutinių produktų, jie demonstruoja ir sudėtinės dalys: profiliai, стеклопакеты, fasadus. Ir bando sugrąžinti prekę skirtingų kainų grupių. Atkreipkite dėmesį, kad kai kurios bendrovės siūlo ne tik металлопластиковые langus, bet ir medžių', mediniai, aliumininiai. Bet, kaip taisyklė, viena mažmeninės prekybos taško pranašumą, prekės stengiasi ne sugrąžinti, nes vartotojas ima ilgai pasverti visus "už" ir "nuo" pirkti tam tikros rūšies langą, o rezultatas išeina tuščiomis rankomis.
Daugelis prekybininkų jau patiria personalo bado ir sako, kad surasti грамотного ir kvalifikuotų pardavėjas, kuris būtų žinoma visų rūšių profilių, stiklų, ypač montavimo ir prie to paties buvo geras психологом, - visa problema (o планочку atlyginimą pakelti kokių? - Red. ). Kaip taisyklė, įmonės bando rasti tokių pardavėjų per personalo agentūra. Net ir atradus daugiau-mažiau грамотного specialistą, tenka investuoti į jo дообучение. Bet, kaip sakoma, овчинка verta выделки: kvalifikuotas specialistas, pardavimų, kaip уверяют prekybininkai, iš karto išauga 60%, o kartais ir 80%.
Tačiau mažos įmonės, kurios siūlo pigūs produktus, atsisakyti nuo "punktų užsakymų" į ūkio rinkose.
EKSPERTŲ NUOMONES
Ernestas БИНКОВСКИЙ, skyriaus vadovas оконных
technologijų представительстве REHAU AG + Co Kijeve
Apie paslaugas:
Įmonės sėkmę, kuri prekiauja металлопластиковыми langais, nusižengimą ir ne mažas priklauso nuo savo dalių. Dažnai operatoriai, ypač naujokai šiame versle, susiduria su problema "teisingumo inžinerinių skaičiavimų" ir montavimo profilių. Juk kokybės gatavo gaminio priklauso didžiąja dalimi nuo įgūdžių техперсонала žodžius. Ypač tai aktualu bendrovėms, kurios užsiima arba planuoja užsiimti ne tik tipiškas prekėmis, bet ir vystymu ir изготовлением sudėtingų konstrukcijų - žiemos sodus, оранжерей ir t. t. Todėl, siekiant išvengti нареканий iš klientų, taip pat taupyti savo lėšas ir jėgas, išleidžiama перемонтаж arba, dar blogiau, visiškai pakeisti langai, reikia mokyti papildomai техперсонал, inžinierių, montuotojams, pardavėjai. Nei, tiesą sakant, ir užsiima technikos departamento mūsų atstovybes. Taip pat darbuotojai atstovavimo vėliau инспектирует обучившихся, kad jie ne jaunuoliams klaidų. Ir jei bus nustatyta, trūkumus darbe, o firma-gamintojas dėl kokių nors priežasčių atsisako juos pašalinti, atstovavimas, kaip bausmė turi teisę atimti iš jos gautą priemonė
Sergejus ГУБСКИЙ, direktorius firma "Pasaulis"
(Oficialus atstovas gamintojų medžių'medinių
ir металлопластиковых langų ir durų)
Apie rinką, apie prekę:
- Konkurencija rinkoje металлопластиковых langų tiesiog siaubingas. Rinkoje staliaus gaminių iš medienos pardavimo sistema daugiau стройная, nes dirba su šių produktų nedaug gamintojų - per daug jau gamybos procesas, reikalaujantis ("малярка", medienos apdirbimas, распила, klijavimui ir t.t. ). Gamyba pačiu gaminių iš металлопластика ne itin sudėtinga, todėl ir ринулись į šią rinką, visi, kam ne tinginys. Taip ir susiklostė taip, kad viršutinė turėtų būti pigiau, nei yra iš medžio, todėl daug įmonių, net ne pasiūlyti įvairiausių elementų, kurie padidina gaminio kainą. Ir dabar langai iš PVC tariant, visur ir gyvenamųjų patalpų. Nors Vakaruose manoma, kad šiltas, ekologiškai švari būsto turi būti su medžių'medinėmis langais. Mano nuomonė tokia, kad madinga šiandien langai yra viena створка uždaras, kita - поворотно-flip-top - sugalvotas ne iš gero gyvenimo, o norėdami patenkinti prašymą небогатых žmonių. Bet plauti toks langas sunku ir pavojinga, patalpa проветривается blogiau ir pan. Todėl ateityje paklausa jų mažės.
Skatinti produkto:
- Rodyti langus reikia erdvūs salonai, kur laisvai galima išrinkti pavyzdžiai. Pirkėjas turi turėti galimybę pasirinkti, nes pirkti n'яти, tegul net ir pigūs langai ($ 150-200 už lango) jam kainuos $ 750-1000. Norėdami užsisakyti n'ять, jam reikia "пощупать" 30 langus iš įvairių rūšių plastiko, su įvairiais jos ламинацией, įvairios konfigūracijos, su skirtingais фурнитурой ir t. t.
Tik šiuo atveju, klientas neišnyks prie конкуренту.
Apie reklamą:
- Mano nuomone, mažiausiai efektyvus reklama periodinių specializuotose leidiniuose (reklamos laikraščiuose). Faktas yra tai, kad kartu su firmomis, предлагающими kokybiškas prekes ir garantinio aptarnavimo, jų suteikia reklamos svoris firmų, kurios daro халатную surinkimas, neatitinkančių стеклопакеты ir t. t. Vargas-klientai yra tokios įmonės dažnai kreipiasi į mus patarimo, bet juk "po skandalas skylių nėra машут", todėl padėti mes nieko jau negalime. Beje, firma, turintys savo mažmeninės prekybos taškų, dažnai tiesiog pašalinami iš rinkos. Todėl солидные firma atsisako reklamos tokiuose leidiniuose.
Į сбыте:
Ukrainoje сбытом produktų kol priversti užsiimti patys gamintojai. Nors vakarų šalyse gamintojai prekyba ne užsiiminėja. Prekiauja jų partneriai-prekiautojai. Galbūt ir ukrainiečių rinkoje tokia schema bus labiausiai целесообразна. Šiandien labiausiai perspektyvus kelias realizavimo - tai atidaryti atstovybių įvairiuose regionuose.
PASLAUGOS
Šiandien didžioji dauguma įmonių teikia paslaugas montavimo металлопластиковых langus. Jų nėra монтируют tik įmonės, снабжающие langais капстроительство. Į pristatymo ir montavimo-демонтаже langų firma накручивают 10-12% bazinės kainos. O klientams, norintiems naudotis paslaugomis, įmonės шантажируют tuo, kad negali suteikti garantiją (žr. "Garantija" žemiau).
Bet jei mont-таж siūlo jau beveik visos bendrovės, nors toli gražu ne visi naudojasi galimybe papildomai užsidirbti, уговорил kliento pilną "фаршировку" daugiabučio иллюминатора. Būtent, kad отливы, отделку откосов - sienos šonuose nuo langų, švirkšti langą mėgstamą klientu spalva, nustatyti москитную tinklelį, žaliuzės, роллеты, taip pat visų rūšių energijos taupymo "примочки". Visa tai kartu, didžiosios džiaugsmo оконщиков, gali sukelti удорожанию langų dar maždaug 25-40%. Bet jei pasiūlo, tai "фарш" klientui ne iš karto, o po vieną detalę, jis клюэт.
"Фаршировки"langai daro jį brangesnis į 25-40%.
O kol kas, labiausiai обкатанным gavimu grindų pinigų iš kliento laikomas "žaidimas", kiek kamerų стеклопакета. Ukrainos pirkėjai dar nėra labai gerai išmanantis funkcijas металлопластиковых konstrukcijų, todėl renkantis, kaip taisyklė, pasitiki pardavėjams. Taip, daugelis potencialių siūlome вважають (gali būti, jie ne taip jau ir klysta. - Red. ), kad kuo daugiau stiklų bus металлопластиковом lange, tuo jis bus patikimai apsaugoti nuo лютого šalčio ir зверского triukšmo. Ir nors, kaip sako patyrę prekybininkai, skaičius stiklai mažai įtakos теплопроводность, грамотной pardavėjas neskatinti pirkėjo nuo многокамерных стеклопакетов nebus: "papildomų" stiklo jis gali papildomai užsidirbti.
Atkreipkite dėmesį, kad smulkūs prekybininkai dažnai praranda klientus, siekdamas sutaupyti pirkimus импортного stiklai. Jie prieš лагать langai su gana неплохими profilių ir vidaus gauti tinklo paslaugos užklausą, kuriose matomi вкрапления soda, oro burbulų. Ir kaip gi pardavėjas nė pasakojo apie прелестях энергосберегающей sistemos tokiame lange, klientas nueina prie конкуренту.
GARANTIJA
Šiandien garantinio aptarnavimo - tai net ne paslauga, kuri предоставляэтся pirkėjui, o spekuliacinis metodas, kuriuo naudojasi visiškai prekeiviai. Jie skelbia apie пятилетней garantija, bet tikrai suteiks garantinį aptarnavimą gali toli gražu ne visi. Kaip teigia atstovai didelėms bendrovėms, į juos dažnai kreipiasi "nukentėjo" pirkėjai, kurių обслужил smulkus gamintojas, neva предоставлявший garantiją. Bet kai iš lango задуло klientui į ausį, įmonė atsisakė pašalinti trūkumus. Didelių patys prekybininkai, kaip taisyklė, atsisako ištaisyti kieno nors klaidų. Kaip jie sako, tai vis tiek yra taip, kad pirkėjas įsigijo šlepetės į вещевом rinkoje, jie порвались, o jis paprašė vėliau "stataus" batų parduotuvėje aisiais apsikeitimo su доплатой (nors jei su доплатой, tai kodėl gi ne pakeisti ir papildomai ne uždirbti? - Red).
REKLAMA
Per metus darbo pardavėjų металлопластиковых langų išbandžiau, turbūt, jau visi šiandien esamus reklamos nešėjai: spaudoje (verslo ir reklamos), televizija, radijas, transportas (metro ir lauko reklama ant transporto), reklaminiai skydai. Ir jei, kiek mums žinoma, reklama ant transporto ir bill-бордах daugelis reklamos охладели, tai spaudoje оконщики reklamuojami stabilus. Tiesa, pastaruoju metu bendrovė pradėjo skeptiškai žiūrėti į nemokamas reklamos изданиям, vadindamas juos "могильщиками" reklamos. Tokiuose leidiniuose reklama "гаражных" фирмочек соседствует su reklama солидных bendrovių, kad jokiu būdu skatina augimą pardavimo "крупняков".
Pats pats продуктивный reklamos rūšis, jų nuomone, - antikorozinė, "veidas į veidą". Jei klientas darbu bendrovės patenkintas, jis visada bus jos antrojo klientas. Tačiau daugelis prekiautojų taip ir išmoko šią paprastą tiesą. Jie vis dar priima santuoką darbą, montavimo, nesilaikė terminų nustatymo langų ir tuo pačiu praleisti potencialių klientų (žr. "Balsas į-natūra").
PROGNOZĖ
Paklausa металлопластиковые lango šiais metais išaugs. Оконщики tikisi, kad pardavimų augimas 15-20%. Tokiu atveju, nors prekeiviai labai nenoriai kalba apie mažinant kainas, kovoti už pirkėjų bus priversti operatorių palaipsniui sumažinti kainas dar bent 10%.
Vargu ar firmų-gamintojų taps pastebimai daugiau. Greičiausiai šiandieną metais bus tęsiamas procesas perėmimo didelių, mažų.
LIAUDIES BALSAS
Mes расспросили kelias "свеженьких" pirkėjų металлопласти-ковых langų apie tai, kad jiems nepatiko organizacijos darbo оконных firmų. Manome, kad ši informacija padės pardavėjams sąvokų, kodėl jie praranda klientus.
Лидия G., заказывала langus į didelė įmonė:
- Rezultatas diegimo металлопластиковых langų aš nesu labai patenkinta. Visų pirma, aš norėjau atsikratyti lauko sąlygomis triukšmo, nes langai buto išeina į шумную gatvę. Bet kaip buvo triukšminga, taip ir liko! Dulkių nėra, langai ne festivalis, ne duetas. Bet štai шумоизоляции jokios. Galbūt reikėjo užsisakyti langus su trimis gauti tinklo paslaugos užklausą, tačiau firma mūsų отговорила nuo šios затеи - sakėte, kad nuo triukšmo mes ir taip избавимся ar, o už papildomą стеклопакет tik papildomi pinigai заплатим. Man nepatiko, kad pasekmės "оконной revoliucijos" teko likviduoti savarankiškai, t. y. ieškoti штукатура-namas tapytojas, kuris už tam tikrą mokestį davė butą tvarka. Kiekvienas langas man praėjo papildomai dar $20.
Alex T., užsakyta langą ir остекление балкона didžiausioje įmonė:
- Pakeisti langai доставила daug nepatogumų ir огорчений. Pirma, praėjo daugiau negu dvi savaites, prieš mums соизволили ateis meistrai padaryti matavimo rezultatų peržiūra ir trynimas. Tokiu atveju mums kiekvieną dieną šeriami "завтраками" ir обнадеживали, kad štai jau rytoj/послезавтра jie ateis. Antra, возилась montavimo brigada keletą dienų, ir mums pasirodė, kad visa tai yra per ilgas. Trečia, pačiam teko pašalinti visą construction šiukšlių ir pataisyti pasekmes погрома. Galiausiai, mums pasirodė, kad keičiant langus pas mus truko daugiau mėnesių.
Natalija., заказывала langai į mažą pastatymo įmonė:
- Kiek man yra žinoma, iš PVC profilio, gali daryti bet kokios formos, konstrukcijos. Stačiakampės pats металлопластиковые lango nyku lengva ir незатейливы. Kažkodėl beveik niekas iš prekybininkų negali pasiūlyti металлопластик su привычными tradiciniais форточками. O поворотно-atlenkiami створки žiemą dažnai ne пооткрываешь - замерзнешь. Taip pat montuojant langų meistras, kodėl nevykdė отделку откосов. Kaip rezultatas, bendras vaizdas langai ne giria valios ir absoliutus новьем
Ernestas., užsakyta langus į didelė įmonė:
- O kaip darbo konsultantai nieko blogo pasakyti negaliu: "укатывали" man profesionaliai, argumentai pardavėjo naudai ego langų skambėjo labai įtikinamai. Bet štai su skaičiavimams išėjo заминка - pirmiausia vadovas pamanė vieną sumą, tačiau po kelių minučių pradėjo судорожно perskaičiuoti, ir suma, žinoma, pasirodė, kad maždaug 10% daugiau. Naują skaičiavimo tarsi ir atrodė teisinga, tačiau abejonių jau закрались: kas gi jie, skaičiuoti nemoka, arba apgauti? Labai nepatiko tai, kad фирмачи tiesiog проигнорировали mano prašymą nustatyti langų produkcijos dieną. Buvo pasakyta, kad jie taip pat buvo padėta ir malonu klientui, kuris užsakymų viso keturi langai į kokį nors несчастную tūkstantį dolerių, hustling nebus. Žinojo gi, nėra užsakyta. Nepatiko ir tai, kad teko paaiškinti установщикам didžiąsias tiesas, pavyzdžiui, to, kad po ką tik įdiegta " lieka plyšio ir jos taip pat turi "задуть" montavimo пэной. Žinoma, удручали ieško штукатура-гипоскартонщика, kuris sutiko būtų, pirma, заделать lauko ritininės tarp каркасом naują langą, ir sienos, ir, antra, зашить гипсокартоном ir заштукатурить konsultantas откосы. Įmonė, kaip, tiesą sakant, ir visas оконщики šiandien tokias paslaugas ne предлагала. Žinoma, purvas pasilieka установщики ne убирали, ir į mano klausimą, ar jie gali pasiimti su savimi ir завезти kur nors į sąvartyną senus langus (buvau pasiruošęs už tai заплатит), atsakė, kad tokių paslaugų įmonė neturės
ŠALTINIS: Verslo
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą