Pop-art (pop art, angl. Pop-art, сокр. Nuo popular art - отрывистый smūgis, medvilnė, populiarus, общедоступное menas) - kryptis mene 1950-ųjų, зародившееся Anglijoje ir gavo lavinimo populiarumą 60-aisiais metais XX amžiaus Amerikoje. Kryptis, geriausiai žinomas atstovas, kurio laikomas Andy Уорхол, atsirado kaip reakcija į modernią jiems lavinimo kultūrą visuomenės vartojimo ir abstrakčios ekspresionizmą, kuris šalininkai pop-арта laikė per daug sudėtinga ir элитарным.
Pop-art atvirai neigė модерн ir jo vertybės. Išskirtinis bruožas stiliaus - rangas meno kūrinius pastatyti gyvenamieji paprasti, namų ūkio daiktų iš supančio pasaulio, nuotraukos, komiksai, įžymybės, logotipai žinomų prekinių ženklų - ir visa tai sumaišytas ryškus колоритом ir egzotiškos formos. Pagrindinis dėmesys делался į įvairovė, įdomus ir недолговечные, vienkartiniai dalykai, дешевизну ir masinis vartojimas.
Dizaineriai занялись gamybos dalykų, kuriuos jis norėjo, o ne tie, į kuriuos jis reikia. Pagrindinės temos-pop-арта buvo ŽINIASKLAIDOS ir reklamos, o apie'objektų - vaizdai masinės kultūros, atsižvelgiant į dvasios era. Ryškus, tad ir провокационный, stilius traukia neįprastą asmenybių.
Labiausiai žinomi kūriniai pop-art stilius: koliažai Roberto Раушенберга - derinys aliejaus dažų ir вырезок iš laikraščių ir reklaminių leidinių; balta унитаз, kuris Marselis Дюшан pristatė parodoje, объявив jo "parengta apie'objektas"; atvaizdai komiksai didelių dydžių Roy Лихтенштейна, kurie воспринимались kaip abstrakcija; gigantiškas pyragaičiai Класа Ольденбурга iš окрашенного gipso, o taip pat gabalus apdaila ir mėsainiai dydžio mašina, сшитые iš парусины ir pliušinis; гипсовые figūros žmonių, tarp šio baldų menininko George Сигела; "trisdešimt geriau nei vienas" Andy Уорхола (vieną juodai - baltą шелкографии buvo размещено 30 репродукций Джоконды); priėmimas kopijuoti применялся kai nuotraukoje įžymybės (Merlin Monroe ir kt.), daiktų ir produktų (banko sriubos, banknotų dolerių, buteliai coca-colos); darbo Джаспера Джонса, James Розенквист.
Pop-dizainas buvo neatsiejamas пов'susijęs su amerikos svajonė vartotojų požiūrio, kuris pradžioje 60-ųjų овладела Vakarų. Tai buvo laimėjimas filosofijos pramonės gamybos ir dizaino. Pop-dizainas su jo ryškios spalvos, drąsiai formomis, pigūs prekėmis buvo stiliumi jauniems. Labiausiai populiarus med pop-dizaineriai tapo įvairių rūšių пластиков, kurie sulaukė maža kaina ir įvairių spalvų.
Pagrindinės idėjos pop-арта buvo paimti į вооружение pramonės ir inter'карьерным dizainerių, menininkų ir dekoratorių. Į inter'ери - baldai kaip moteriska tel., personažus iš filmų, daiktų быта. Daiktų inter'иер ėmė daryti, kaip vaizdas, заимствованного iš kasdienio gyvenimo ar su ekrano televizorių (светящаяся indai, šviesus, tekstiliniai, plastikinės kėdės).
Излюбленный priimti dizaineriai, dirbdami su inter'иером ir baldų stiliaus pop-art - kopijavimas apie'objekto, keisti jos mastą ir proporcijų, žaidimas su spalva ir daug. Pop-artas buvo sukurtas, siekiant nustebinti. Čia visi экспрессивно, контрастно, ryškus. Spalvų gama skiriasi nuo прообраза realaus dalyko, ji ryški, sultingi, neon. Mėgstamiausia technika - koliažas, трафарет ir kopijuoti, kiek dėmesio (постеры ir tapyba), taip ir fono (tp sienų plytelės, kilimai su растиражированным tekstūra). Чрезмерности pop-арте nebūna - čia leidžiama maišyti įvairių spalvų ir faktūrų, naudojant ryškus (iki acid), sočiųjų spalvų, intriguojantis formos, energetikos, sprogo emocijų. Pagrindinė spalva yra interjero'interjero - balta arba пастельные tonas, be - derinys kelių ryškių spalvų. Spalvos контрастируют ir противопоставляются, rečiau - viena kitą papildo. Derinys несочетаемого - dvasia pop-арта.
Pagrindinės medžiagos: синтетика, plastikas, popierius, metalas. Norėdami baldų свойственны abstraktus paveikslas, кричащая расцветка, глянцевые paviršiaus ir plastiko.
Į inter'ерах mažiausiai baldų ir įmontuotos spintos, скрывающие perteklius daiktų. Sienos gali būti įvairių spalvų, taip pat kaip ir tekstilė. Tekstilė ryškus ir пестрый, pasirinkta pagrindinei spalvų gamą. Stilizuoti plastiko priedai: laikrodžiai, nuotraukų rėmeliai, статуэтки, vazelės, світильни ir подсвечники, dažytos odos ir ryškus metalo (chromo) detales inter'ери. Kaip dekoro, galite naudoti bet kuriuo ekrane šiuolaikinės pop kultūros - nuo apie'objektai yra šiuolaikinio meno (fotografijos, piešimo nuotraukos didelių matmenų; tapyba) iki savarankiškai atlikti pano iš подставок kad alaus. Šia prasme pop-art galima pavadinti nebrangūs stiliumi, jis tiks любителям "hand made". Be to, yra svarbu išlaikyti kraštas nuo креативом ir свалкой dalykų.
Vienas iš sprendimų pop-art: viena iš sienų šviesos, dar du - kontrastingos ryškių spalvų, ketvirtas atlikti specialistas nuolat pasikartojantį мелкого узора. Stilius pop-art свойственен психоделический efektą, kurio galima pasiekti, naudojant tapetai su efektu, optinės iliuzijos, исчезающим ir su'bus tekstūra, taip pat картинами ir piešiniais.
Pop-art išvedė niujorko йоркских лофты ir dirbtuvėse богемы, jo pasirodymui reikia erdvios patalpos. Priešingu atveju, galite sutelkti dėmesį į detales, стилизовать inter'иер pagal norimą įvaizdį. Pop-art nėra laikomasi "įstatymai" lubų, grindų ir sienų, jie gali sklandžiai pereiti vienas į kitą, jų ribas "размываются" зрительными sprendimais.
Lubų gali būti разноуровневым, su apšvietimu skirtingų spalvų. Jei одноуровневого lubų geriau глянцевые danga. Grindų, galite pasirinkti grindų dangos ramus spalvų gamą, darant dėmesio inter'ep, ar naudoti ковролин sodrios spalvos arba керамику su chaotiškas pastebimas piešiniu.
Jei baldai yra пологие, yra suapvalinti formos, keletą neįprastų - stilius "retro-футуризма", ryškių spalvų, tipiškas 60-ųjų sofos ir kėdės округлых formų, пуфы ir nedideli staliukai, spalvingas plastikas. Į baldų уместны орнаменты, paveikslėliai iš komiksai ir graffiti.
Pop-art dizaino inter'interjero dizainas atrodo pakankamai экспрессивно ir neįprasta, ir dažniausiai naudojamas pateikimo klubų, parduotuvių, молодежных kavinės, grožio ir laisvalaikio centrų. Ryškus vaizdai, formos, intriguojantis dažai, drąsus derinys ir nestandartiniai sprendimai pritraukti akis, концентрируют į save dėmesį, создам πventλs atmosferΰ.
© Straipsnis parašytas specialiai bendrovės ВИРА. Kai yra visiškai ar частичном naudoti medžiagų nuoroda www. eremont. lt обов'būtina
Šaltinis: www. еremont. lt