Statyba ir rekonstrukcija.
Pinigai - į priekį 2006-11-08 16:34:22
Ne tik didelė, bet ir maža kabineto " negali būti įsitikinusi savo ateitį, jei jau šiandien pradės siūlyti vartotojams unikalus spektrą prekių bei paslaugų rasti savo taškų skirtumą. Tokius įstatymus dinamiškai besivystančios noro modernizuoti ukrainos rinkos biuro baldų. Ukrainiečių мебельный rinką teisėtai gali būti laikomas unikaliu. Pirma, tai yra nauja rinka. Didelių мебельные комбинаты senosios eros nesugebėjome prisitaikyti prie naujų ekonominių sąlygų ir giluminis konkurencinę kovą dėl lenkijos gamintojo. Į jų vietą palaipsniui išaugo naujos klasės nacionalinių gamintojų baldus, kuris jau neturėjo nieko bendro su savo pranašais. Tai, ko gero, yra pagrindinis skirtumas noro modernizuoti ukrainos мебельного rinkos iš NVS šalių rinkose. Ir antra, vidaus rinkos baldai - tai rinka, remiantis ukrainiečių kapitale. Мебельные bendrovė Rytų Europos šalių, kurios dabar konkuruoja su украинскими gamintojų, įvairaus atstovauja vakarų kapitalas. Нестабильная politinė ir sudėtinga ekonominė situacija, featuring vieta mūsų šalyje per 1990-ųjų, tam tikru laipsniu prisidėjo prie to, kad šalies мебельный rinkoje pasirodė iš tiesų, uždaro vakarų investicijų. Taigi Ukrainoje sukurtos vidaus klasė gamintojų baldus, kuris потеснил importo ir užpildė vakuumas, uždusinti po bankroto sovietų мебельных įmonių-gigantai. Становлению šios klasės, kaip pažymi Andrew Завальнюк, direktorius PE FSC "Мебельные technologijos?, Prisidėjo šiuos veiksnius. Pirma, tai galimybė gana greitai ir lengvai gauti kapitalo pradžios, kuri pradėjo prieš украинским verslininku laikotarpiu masinio privatizavimo pradžios 1990-ųjų. Antra, importo pigūs baldai iš Lenkijos. Faktas yra tai, kad dauguma dabartinių operatorių vidaus мебельного rinkos - tai buvę импортеры baldų, bent įsigijimo reikalingą patyrimą jie stovi savo žodžius ir palaipsniui трансформировались ukrainos gamintojų baldų. Ir trečia, tai yra palanki регуляторная valstybės politika, pagal kurią importo įrangos ir komponentų, reikalingų pagaminti baldai, iki 1999 metų, beveik nėra облагался пошлиной ir PVM взимался tik parduodant gatavų baldų. Сформированное todėl pasiūlymas поглощалось atitinkamą paklausą. O laikotarpis гиперинфляции baldų paskelbė vienas iš tų produktų, kurie naudojosi stabili surinko gyventojų. Украинцы pirko baldus ir tokiu būdu спасались nuo infliacijos, ne допуская обесценивания savo santaupas. Paklausa baldai, taip pat daugeliu atžvilgių определялся galimybe atskira прослойки visuomenės paimkite iš valstybės paskolą, kuri, kaip taisyklė, приобретались prekes ilgalaikiam naudojimui. Taigi, buvimas stabilią paklausą, baldų ir palankias sąlygas formuoti pasiūlymus iš šono nacionalinių gamintojų nustatyti pakankamai dinamiškas augimas noro modernizuoti ukrainos мебельного rinkos. Kas rinkoje savininkas? Suteikti tikslią sąmatą talpos noro modernizuoti ukrainos мебельного rinkos yra nepaprastai sunku. Pasak Ministerijos pramonės politikos, rinkos baldai Ukrainą į 2000-2001 metais siekė $ 255-260 mln. Ukrainos gamintojai, baldų, tačiau, vadinamas kelis kiti skaičiai. Jų skaičiavimais, kurie labiau remiasi vartotojų paklausa, talpa noro modernizuoti ukrainos rinkoje yra kažkur per $ 300-400 mln. Šis skirtumas paaiškinamas dėl struktūrą pasiūlymai tokių dviejų segmentų, kaip нелегальный importo ir "гаражники?. Импортированная į Ukrainą baldai облагается 25%-nojus ввозной пошлиной, todėl нелегальный importo pelninga. Manoma ekspertų, нелегальный importo pasiekia iki 10% nuo viso pasiūlymo baldų vidaus rinkoje. Taip nelegaliai importuoti, nemažą dalį struktūrą pasiūlymus baldų ukrainiečių rinkoje yra vadinamasis "гаражники?, Tai yra maža įmonė, gali padaryti tik keletą rinkinių baldų mėnesį. Tokia firma yra, turbūt, kiekviename mieste, bei įvertinti jų gamybos apimtis, taip pat labai sudėtinga, nes didžioji dalis "гаражников? veikia be jokios registracijos. Manoma ekspertų, dalis šių įmonių yra apie 30%. Dar iki 25% struktūrą pasiūlymus удерживают didelės šalies įmonės. Labiausiai stiprūs rinkoje biuro baldų KINTAMOJE "Меркс Baldai? (TM "Меркс? ), UAB" Энран? (TM "Акрос? Ir" Энран-Акрос? ), Taip pat bendrovė "Ирма? (TM "Амати"), UAB "Интехсервис co, Ltd. " (TM "Снайт? ), Белицкая kabineto " (TM" G. Prie. . "), UAB" Днепрінтерсервіс? ir SIA "Эрготехнологии?. Ir apskritai, Ukrainoje yra apie 700 įmonių, leidžiantiems baldo produktus. Likusieji 40 proc. rinkos tenka importuoti. 1997 m. gruodžio mėn nutarimu ministrų Kabinetas Ukrainos norma ввозной muito kai kurių baldų buvo įdiegta lygio 40%. 2000 m. sausio ši norma buvo sumažinta iki 25%. Tai išdžiūvęs paaiškina tendenciją, kad didėja dalis importo struktūroje pasiūlymus. Tačiau čia reikia pažymėti, kad importas išaugo didinant tiekimo aukštos kokybės baldų, visų pirma iš Italijos, Lenkijos, Vokietijos ir Ispanijos, o importo pigios baldų nuolat mažėja, antra vieta vidaus tiekėją gamintoju. Vartotojai atsisako pigaus Biuro baldų tol, kol išlieka didžiausia rinkos segmento struktūra pasiūlymus baldų. Jos dalis yra vertinamas ūkio lygio 50-60% nuo viso kiekio pasiūlymus. Po biuro baldai, šias pozicijas struktūrą pasiūlymus užima baldai virtuvė, m'baldai, vaikų baldai ir baldai namams. Struktūra paklausa офисную baldus galima išskirti tris pagrindines kategorijas vartotojų. Pirmoji kategorija - naujos, tik ką sukurtos įmonės. Šios įmonės perka, daugiausia, pigūs импортную baldai ar baldai, pagamintas pagal užsakymą. Antrasis - įmonėje, kuri vystosi. Jie orientuojasi į daugiau brangių ir aukštos kokybės baldus. Ir trečioji kategorija - fiziniai asmenys, kurie perka baldus už save. Pasak rinkos tyrimų biuro baldų Kijeve, atliko KINTAMOJE "Меркс-baldų?, 75% struktūrą paklausa priklauso besivystančias įmonėms ir didelėms verslo klientams, kurie siekia atnaujinti maršrutu kartą per 2 metus. Kiti 25% patenka į naujų įmonių, o taip pat į fizinių asmenų, kurie demonstruoja paklausa baldai žemiau ir žemiau vidutinės kainų kategorijos. Kaip pažymi dauguma operatorių rinkos, vartotojai ir palaipsniui atsisako baldų mažos kainos kategoriją. Segmentas pigių baldų, iki šiol dominuojanti struktūros pardavimų, kasmet praranda 5-10%, o vartotojai vis daugiau žino pirmenybę среднеценовому сегменту. Pagrindinė problema мебельщиков - žmonės, Beveik be išimties, visi operatoriai мебельного rinkos pripažinti, kad konkurencija čia yra labai didelė. Tačiau taip pat visi be išimties didelės bendrovės prognozuoja augimą savo pardavimų apimties 2002 m. lygio 10-15%, o kai kurie - iki 30-40%. Be to, ukrainiečių baldų rinkoje (skirtingai nuo rinkų ir pramonės šakų didelės konkurencijos) dar nėra buvę precedento bankroto įmonių. Taigi, kaip matyti, vidaus gamintojai verčiasi aršios konkurencinės kovos tarpusavyje, už незанятые niša. "Yra didelė paklausa kėdės - neįprastas, ergonomišką, šiuolaikinės. Rinka užpildyta senais krėslais, kurie rinkoje Ukrainos yra 5-6 metų. Kalbant apie naujų, įdomių pozicijų, tai čia dar labai mažai pasiūlymų?, - Tai tipiškas atsakymas yra vienas iš respondentų, apklaustų per rinkos tyrimų biuro кресел, atliko kompanija GfK-ef usm 2001 m. spalio mėn. Taigi, ta įmonė, kuri сумеет įsitvirtinti šiame segmente kokybės ir среднедорогой biuro baldai, galės palaikyti labiausiai sparčiai augimas. Tikrai, didelė konkurencija į žemiausią ir žemiau vidutinio kainų segmentuose skatina bendrovės pamažu перепрофилироваться į brangesnius segmentai, pildydami tokiu būdu nišą, kuri yra dabar rinkoje tarp элитным segmento pateikė labai brangus, italijos, бельгийской ir ispanijos baldais ir среднедорогім segmento, kuris šiandien kelia ukrainos gamintojai. Kelyje vidaus gamintojai susiduria su trūkumą projektavimo plėtros problema nevykdymą autorių teisių, trūksta nacionalinės dizaino mokyklos. Pasak Andriejaus Грушки, vadybininkas ekonomikos klausimais AB "Impulsas?, Atsilikimas украинской produktų iš italijos jos išskirtinis šiuo metu yra maždaug 3 metus, kad сильнейшим būdu mažina šalies konkurencingumą pasaulio rinkose. Jis mano, kad tol, kol vietiniai gamintojai nėra сядут už derybų stalo ir prieis prie bendras vaizdas gana produktų kokybės standartų, kad rinkoje išliks разбалансированным, ir pagrindinis kriterijus renkantis baldus taps ne dizainas, kokybė, funkcionalumas, o kaina. Tačiau tam tikrus pokyčius šioje srityje vis tik jau yra. Taip, rugsėjo 2001 m. buvo sukurta Be asociacija мебельщиков, apie'объединяла 22 įmonės, tarp kurių - gamintojai, baldų gamintojai, pažymimos furnitūros, taip pat įmonių, dirbančių susijusių rinkos segmentuose. Be внешнеполитических orientyrų, tokių kaip konsoliduoti eksporto pastangų ir ieškoti naujų realizavimo rinkų, veiklos asociacijos siekiama išspręsti vidaus problemas - patvirtinti principus, verslo partnerystę, skatinti formuojant mokyklos noro modernizuoti ukrainos dizainas, kovos su neteisėta įrenginiai pramoninio. Sergejus Гармаш, asociacijos narys ir generalinis direktorius, UAB "Гарлен co, Ltd. ", Mano, kad jeigu ukrainos gamintojai bendromis pastangomis pavyko išspręsti problemą autorių teisių apsaugos pramoniniai pavyzdžiai, o taip pat problemą переманивания jau parengtų specialistų, tai galima būtų tikėtis, kad lėšos, инвестируемые įmonės projektavimo, kūrimo ir rengimo высокопрофессиональных kadrų, labai padidėjo būtų. Tai savo ruožtu turėjo būtų teigiamą poveikį rinkos plėtra, ypač среднедорогом ir дорогом segmentuose. Tačiau nereikėtų galvoti, kad aukšta produktų kokybė ir modernus dizainas yra pakankamai sąlygomis sėkmės šiandienos įmonės baldų rinkoje Ukrainos. Sergejus Šarka, direktorius rinkodaros ir pardavimų biuro baldų TM "Энран-Акрос?, Tikiu, kad" smulkmenų rinkoje dabar nėra?. Sėkmingas, bendrovė turėtų atkreipti dėmesį absoliučiai viską: nuo svyravimų paklausą ir vartotojų pageidavimus, rinkodaros ir prekės ženklo formavimas. Strategija užkariauja vis daugiau ir daugiau brangių segmentų обов'būtinai turi подкрепляться numatytos veiklos efektyvumas visame позициям. Tik šiame metode bendrovė gali tikėtis sėkmės. Sėkminga strategija visada turi подкрепляться stiprūs тылами: "kolektyvas новаторов обов'būtinai turi dirbti ir paspauskite select'язці su publiką specialistai?, - Pažymi Andrew Грушка. Taisyklės užkariavimo pergalių rinkoje, Jei, pasak Ministerijos pramonės politikos Ukrainos rinką baldų už 2001 metus sumažėjo 8%, o pozicija lyderių gerokai buvo sustiprinti, tada, žinoma, galima kalbėti apie laipsniško монополизации rinkos: dalis "гаражников? palaipsniui mažėja, o didelės bendrovės завоевывают освободившиеся niša. Tokioje situacijoje vis didesnį vaidmenį pradeda vaidinti taško skirstymo bendrovių. Ši tendencija tapo akivaizdus tik per pastaruosius 3-4 metus. Taip, pvz., LTD "Интехсервис co, Ltd. " (TM "Снайт? ) Išėjo į rinką su iš principo nauja vizija santykinės to, koks turi būti kabinetas dėl mažesnių biurų. Bendrovė pasiūlė taupyti ne kvadratiniai metrai, o кубические, pateikdami rinkos serija veiklos baldų MINI". Savo ruožtu Белицкая kabineto " (TM "G. Prie. . ") sugeba laikytis pakankamai lanksčios strategijos atžvilgiu потребительскому спросу: bendrovė nesiūlo prioritetas užduotį išlaikyti rinkos dalį konkrečiame segmente, o visą laiką bando užpildyti naujas arba освободившиеся niša. UAB "Гарлен co, Ltd. " Dirba pagal užsakymą, ir beveik niekada дублирует vieną kartą jau произведенную baldai. Koncernas "Энран? teise galima laikyti украинским pradininkas komfortą. Įmonė stengiasi orientuotis ne į šiandien paklausa, o завтрашний, kad leidžia jai užtikrintai žvelgti į ateitį. O KINTAMOJE "Меркс-baldų? pabrėžia formuojant liekna sistemos realizavimo, siūlanti vartotojui pakankamai platų baldų gamyba. Kalbant apie mažų įmonių, tai didelė konkurencija į žemiausią ir žemiau vidutinio kainų segmente verčia juos ieškoti vis naujų nišą, kurios ne pagal jėgą didelėms įmonėms. Visų pirma tai реставрация senosios baldų, o taip pat patenkinti paklausą мебельные "smulkmenos?, Priimti neturi komisijos baldų ir pan. Tampa vis labiau akivaizdu, kad ne tik didelės, bet ir mažos įmonės turi stengtis suteikti unikalus spektrą prekių bei paslaugų rasti savo taškų skirtumą. Tokia strategija leidžia įmonėms išvengti лобовой konkurencijos, kad iki metu veda prie разорению keletą mažų gamintojų. Tačiau kokia gi buvo ne įmonės strategiją, labai svarbu, kaip ji atliekama praktika. Ir čia ypatingas dėmesys, pasak Pitching Вермінського, direktoriaus pavaduotojas, UAB "Интехсервис co, Ltd. " (TM "Снайт? ), Reikėtų atkreipti į tokius, iš pirmo žvilgsnio keletą tradicinių, tačiau labai svarbių dalykų, kaip greičiau atlikti užsakymus, nuolatinis asortimento išplėtimas, taip pat darbo su tarpininkais. Paskutinę akimirką yra labai svarbus praktinis aspektas, nes šiandien didžioji dauguma ukrainos bendrovių neturi savo tinklo filialų. "Vidaus gamintojams vis labiau orientuojasi į bendradarbiavimą su tarpininkais, tačiau, - tęsia toliau Sergejus Верминский, - prekiautojai beveik niekada neveikia vienas gamintojas, o todėl, kad jie yra labai jautrūs kiek nors reikšmingų pokyčių sąlygomis, kurias jiems kompanijų-gamintojų. "Verta tik vienos bendrovės pateikti pardavėjo nedidelę nuolaidą, kaip jis nuves visus savo pastangas įgyvendinti produktus būtent šios prekės. Šiuo atžvilgiu savo filialų tinklas atrodo geriau, tačiau ir čia yra problemų. Pasak pagrindinio экономиста Білицької baldų gamyklos (TM "G. Prie. . ") Игоря Бергельсона, didelės bendrovės kol концентрируются į tinklo plėtrą filialų visoje šalyje, nes pirmiausia jie stengiasi nukreipti uždirbtus lėšas į gamybos plėtrą. Išskyrus pripažintų rinkos lyderių, tokių kaip KINTAMOJE "Меркс-baldų? ir koncernas "Энран?, palaikyti abi kryptys украинским įmonėms kol ne pagal jėgą. Dar viena priežastis, kuri stabdo vystymąsi tinklo filialų, yra pakankamai siauras asortimentas siūlomų produktų. Atėję į oda, pirkėjas vargu ar sustoja ką nors visiškai baldų, jei jis bus nužudytas turtingas pasirinkimas ir ne jaustis, kad šioje parduotuvėje visi jo потаенные norai gali реализоваться. Мебельщики ir valstybė, O dar į sceną formavimas, мебельный rinkos Ukrainos turi tam tikrų problemų, sprendimas kurių didžiąja dalimi bus nustatomas pagal reguliavimo politika valstybės. Pirmiausia tai susiję su ввозных muitai į sudėtines. Pagal užsakymą Iš kabineto Ukrainos nuo 30. 07. 1999 metais buvo nustatytas 15%-ная ввозная пошлина į importo laminuoti ir кашированные древесностружечные plokštės, kad, viena vertus, padėjo stabilizuoti darbo плитного gamybos Ukrainoje, o kita - iš esmės подорвало rinkos gatavų baldų. Taigi, Aleksandras Собко, prezidentas Украинской asociacijos мебельщиков, generalinis direktorius UAB "Энран-Акрос?, Mano, kad atšaukti ввозных muitai įranga ir sumažinti muitai į FAIL., fasadus, o taip pat į daugybę kitų medžiagų ir komponentų teigiamai отразилась būtų visai украинской baldų pramonė: "siekiant išsaugoti muitai į FAIL. tvark., tada ir komplektuojami, reikia turėti ekonominę bazę - buvimas panašios gamybos Ukrainoje. Panašų gamybos ne'ateis mūsų šalyje tol, kol разовьется kabineto pramonė. Laiko patikrinta laiko schema tokia: iš pradžių gamintojai paskirties produktų pripažinti save kaip rimta jėga, o tada jau atsiranda gamybos gaminti?. Šiandien beveik visos didelės įmonės импортируют FAIL. tvark., tada ir fasadus, nes ukrainos kolegomis blogesnis kaip ir asortimentas, o vidaus rinka dar nėra tokia didelė, kad būtų galima kalbėti apie рентабельном gaminant aukštos kokybės dalių ir reikalingų medžiagų teritorijoje Ukrainos. Atšaukti ввозных mokestis leistų gerokai sumažinti pardavimo kainos baldo produktus, plėsti rinką, padidinti eksporto keletas šalių, NVS ir taip jau per 2-3 metus pasiekti lygio gamybą, kurioje "klausimus muitai į FAIL. tvark., tada ir fasadus отпадут patys savimi?. Ukrainiečių мебельный rinka - tai, bene, vienas iš perspektyviausių rinkų vietinei ekonomikai. Ukraina turi tikrąją baldo mokyklą reikia žaliavų ir medžiagų, o geografinė padėtis leidžia orientuotis į išorės rinkas. Statybos bumas ir augimo perkamoji galia - du pagrindiniai veiksniai, susijusių su paklausa, - šiandien, be abejonės, skatina plėsti talpos vidaus rinkos. Ir į tai, kad rinka augs, niekas, atrodo, neabejoja. Tačiau klausimas apie tai, kaip ši rinka bus konkurencinga pasauliniu mastu, vidutinės trukmės ir ilgalaikėje perspektyvoje, priklauso visų pirma nuo pačių rinkos operatorius, kurie turėtų sujungti savo pastangas siekti bendrų tikslų, taip pat nuo to, kiek дальновидной bus регуляторная valstybės politika. Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą