Statyba ir rekonstrukcija.
Atgal į Europą 2006-11-08 16:35:24
Iš bendrų įspūdžių - paroda stipriai laimėjo, перебравшись iš столичного Rūmų sporto dubajaus Tarptautinis konferencijų ir parodų centras. Savo лепту внесло ir padidinti dalyvių skaičių, ir tai, kad stendai, palyginti su pavasario выставкой tapo daug šviesesnis ir įdomesnis. O tai, beje, gali būti vertinamas kaip įrodymas, kad toliau didinti marketingo raštingumo ukrainos мебельщиков. Ekspozicija aiškiai проиллюстрировала ir laikinai sumažinti atotrūkį tarp baldų модой "ten" (tai yra, europos šalyse) ir pasiūlos naujų modelių "čia" (t.y. į Ukrainą). Firma bandė smogti savo новинками ir kolegų, ir vartotojams. Dar vienas pastebėjimas - gamintojai vis daugiau rūpinasi rack identifikavimo ženklai standard". Tai yra, vėl, apie маркетинговом "взросления" rinkos. Kas malonu - didieji gamintojai pradeda tirti цивилизованные metodai aplinkosaugos savo "угодий" nuo мелкотравчатые mėgdžioti ir плагиаторов. Pastaruosius apima непреодолимые technologijų bar'еры. Arba "asmuo" baldų susiformavo эксклюзивно ввозимыми (arba tiesiog negali būti pigios imitacijos) elementais ir комплектующими. Ir viskas. Jokių policijos veiksmų,... Sako parodos dalyviai Sergejus Tambourine (33), pardavimų vadovas UAB "Gamykla baldų" Эрготехнологии "(m.). Донецк; baldų gamyba; nuo 1997 m. ; 325 asm. ) - Dabar laimi tas, kuris yra labiausiai technologiškai sudėtingus sprendimus. Nes jei daryti baldai taip, kaip visi, iš karto jau atsidursi втянутым į kainų karą. O сделаешь modelio originalaus dizaino, bet technologiškai lengvai воспроизводимую, - tučtuojau smulkūs gamintojai siūlo pradėti kažką išoriškai panašus, bet iš daugiau pigių medžiagų. Ir štai tokia detalė, kaip рифленый fasadas, atkurti gana sunku. Juk norint kokybiškai įdėti шпон į волнистую paviršiaus, reikia naudoti brangios įrangos. Dar vienas kelias неценовой kovą už vartotojų - pasiūlyti originalių visuotinių sprendimų. Pavyzdžiui, "butas-studija": visa baldai norėdami прихожей, virtuvės, miegamojo выдержана viename stiliaus ir visi nuspręsta vienoje erdvėje. Руслана Забокрицький (35), direktorius salono "Клер" (m.). Луцк; pardavimas m'baldų польско-vokiečių gamybos; nuo 2002 m. ; 3 asm. ): - Naudoti ротанг m'baldų Vokietijoje madingi jau du metus, o į Ukrainą - maždaug pusę metų. Ir mes buvo, kad pirkėjai tokie modeliai ne imsis. Laimei, giliai klydo - susidomėjimą juo rimtas. Šviežia dalykai madingas tuo europos per - m'baldai iš metalinių гнутых kojomis. Vis dar pastovus paklausos mėgautis klasikinis modelis. Pirkėjai visada mylės, baldai iš natūralaus medžio. Tatjana Терешонок (44), заведующая "Centro madinga baldų" Grand ", UAB" Ирэн "(m.). Донецк; gamybos m'baldų" Grand "nuo 1992 m. ; daugiau kaip 200 gyv. ): - Pirkėjai Kijeve rodo didelį susidomėjimą modelių baldų elementai iš natūralaus medžio. Tuo labiau, kad состоятельные žmonės dabar stengiasi pirkti gaminius iš natūralių medžiagų. Модерн - tai laiko. Per 5-6 metus po модерном bus suprasti kas kita. O klasika - tai kokybiškai, elegantiška ir visada madingi. Рашид Абдурахимов (32), direktorius GP "Набукас Prie" (m.). Kijevas; prekybos įmonės atstovas "Narbutas & Ko" Ukraina; nuo 1997 m. ; 20 asm. ): - Ergonomika dabar labai paklausa standard". Tačiau ne visada tai mano atsakas iš gamintojo. Pavyzdžiui, pagal europos standartus, plotis biuro stalo turėtų būti 80 cm. Jeigu žiūrėti į produktų bendrovės, net ir čia, parodoje, kieno nors stalo plotis 60 cm, kieno - nors-70 cm. Daugelis kompanijų keičia naudoti metalinių jis girdimas visada mes baldai. Bet tai, kaip taisyklė, elementas dizainas, naudoti juos reguliuoti aukščio stalo nėra numatyta. Jei kalbėti apie spalvotas, pat tai, kad Europoje mada į šviesūs tonai. Todėl siūloma daug "klevas". Irina Коноваленко (33), direktorius salono biuro baldų "Амати" (m.). Kijevas; mažmeninė prekyba biuro baldai; nuo 1999 m. ): - Kaip taisyklė, į parodą nėra prasmės eiti su kuo nors "brangus". Paroda numatyta, ieškoti naujų idėjų ir krypčių. Kitas dalykas, kad pas vienus tai tikrai kažką iš esmės naujo, o kitais "naujas" - tai видоизменения senojo. Beje, atsiradimas rinkoje ультрамодного ir "gaivaus" apribojimų, jokiu būdu gamintojais: mes pasirengę pateikti naujausi modeliai. Bet ne mažiau kaip 70% vartotojų linksta prie классике. Jei užsienyje grindų paviršių artėja prie папиросной popieriaus (bent jau gamintojai stengiasi sukurti tokį efektą), į Ukrainą mėgsta masyvi столешницы. Patinka tamsus, uždarytą. Ir nors kiekviena rimta kompanija reguliariai su'atsiranda naujų šiuolaikinių serijos, pagrindinę выручку duoda tiek konservatyvus modelis. ŠALTINIS: Verslo
Šaltinis: http://stroymart. com. ua
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą