2014 m. kovo 1 d., šeštadienis

Jūsų dauguma-jūsų dauguma-valio! 2006-10-28 12:38:36

Statyba ir rekonstrukcija.

Jūsų dauguma-jūsų dauguma-valio!
2006-10-28 12:38:36

RINKA SKAIČIAIS Produktus, kurie rinkoje, - sausi statybiniai mišiniai (ССС). Pardavimai 2001 m. - 150-180 tūkst. t $ 45-50 mln (опте). Daug operatorių - didelių importuotojai - ne daugiau kaip 10 šalies gamintojai - daugiau nei 30. Dalis importo ir vidaus produktai - 75-80% - vidaus produktas, 20-25% - импортный (количественном išraiška). Struktūra pardavimas - klijai plytelių - 60-65%, mišiniai, sienos - 15-20%mišinio grindims - 10%, klijais gipso - 5-7%, затирки norėdami siūles - 3-5%, kiti mišinio - 2 -3% (количественном išraiška). DINAMIKA PARDAVIMO Pasak prekybininkų, šiemet pardavimo sausų statybinių mišinių (ССС) išaugo maždaug 25-35% (kai kurie prekybininkai giriasi net 50%-ным augimas), palyginus su praėjusiais metais. Bet, pažymėdamos pardavimų augimą, operatoriai negali tiksliai nustatyti, kokia patį skaičių ССС jie gamina, импортируют ir įgyvendinti į Ukrainą. Ir dar kartą (žr., pvz., VERSLO, nr. 37 nuo rugsėjo 9 d., 2002 m., psl. 26-31) vertinimo prekybininkų skiriasi su gamintojų duomenimis (žr. pramonės apžvalga psl. 29-31). Pagrindinė nesutarimų priežastis - trūksta užpildyti duomenis oficialiosios statistikos. Pavyzdžiui, ВЕДовской klasifikacija ССС "saugiame" pagal įvairių muitinės bendruomenės. Prieinamumas контрабандной produktų, занижение инвойсной vertės импортного prekės taip pat ne už teisingai apskaičiuota pardavimo ССС. Į tuos pačius bold operatoriams, kurie nesiryžta įvertinti rinkos apimtis, duomenų poliarinių. Kai kurie mano, kad jo talpa - 130 tūkst. t, o kai kurie sako, kad ji beveik 3-4 kartus daugiau. Greičiausiai, оптимистические skaičiavimai pardavimų apimties į 450-500 tūkst. t specifikacijos yra pagrįsti tai, kad sausi statybiniai mišiniai, "причисляют" фасованный, cementas, известь, jūsų dauguma. Apimtis patį pardavimo grynai ССС, manoma, Verslą ir kai kurie operatoriai, sudaro 150-180 tūkst. t. Импортная produktai Išsamiai apie savo importo ССС VERSLO rašė ne kartą (žr. nr. 37 10. 09. 01 d., psl. 34-37, nr. 9 nuo 04. 03. 02 d., psl. 24, 25). Turkų prekę lieka lyderis pardavimo į bendrą sumą įgyvendinimo гипсовых шпаклевок ir штукатурок. Skirtingais skaičiavimais, jos dalis sudaro 50-70% (количественном išraiška). Pagal oficialią statistiką, 6540 t цементных, известковых ir гипсовых шпатлевок, ввезенных į Ukrainą 2001 metais, turkai pastatė 1886 t. O importo turkų prekės pirmąjį 2002 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu 2001 metų laikotarpiu, išaugo 621 t (1211 t ; lentelė. 1). Ir kainos į jį žemiau, nei vidaus produkto. Ir tai visiškai suprantama, nes kainos инвойса į турецкую produktus занижаются безбожно. Pagal muitinės statistiką, vidutinis инвойсной kaina 1 kg шпатлевки gamybos vakarų šalių yra maždaug $ 0, 3 už 1 kg, turkijos - $ 0, 085 už 1 kg. 1 lentelė Importo sausų statybinių mišinių į Ukrainą iš pagrindinių šalių-tiekėjų Šalis Apie'ем, t 2001 Pirmoji pusė 2001 m. pirmąjį pusmetį 2002 m. УКТ ОЗД 321410900 шпатлевки norėdami малярных darbų Молдавия 1571 585987 Vokietija 724 321 315 Lenkija 1121 641 455 Turkija 1883 588 1211 Suomija 217 13 218 Viso 6540 2601 3617 УКТ ВЭД 32149000 kitos (огнеупорные sudėtis paruošti paviršių fasadų, vidaus sienų, pastatų, grindys, lubos ir t. t. ) Moldova 2874 1133 1972 Vokietija 2521 1257 956 Lenkija 5757 2485 3263 Turkija 1120 359965 Suomija 1584 790 534 Viso 16888 7571 9309 УКТ ВЭД 25202000 tinkas (гипсовая) Молдавия 411 218 325 Vokietija 515 207 339 Lenkija 8414 3593 4952 Turkija 4183 1097 4691 Suomija 11 Nėra duomenų 2 Prancūzija 1289 554 1602 Viso 15144 5885 12073 Pasak Госкомстата. ASORTIMENTAS 2002 m. buvo pastebimas pokyčių asortimentas ССС atsiradimą. Kaip ir ketino VERSLO dar pavasarį (nr. 9 nuo 04. 03. 02 d., psl. 24, 25), didėja paklausa specializuota sauso mišinio (kaip taisyklė, tai yra brangus ir vidutinis apie kainą, prekės). Pavyzdžiui, didėjant pardavimų sienų plytelės baseinai, auga ir pardavimų atitinkamų rūšių плиточных клеев. Taip pat, pasak didmenininkų, klientai nori naudoti ССС konkrečių prekių statybos купален, o ne купажіровать mišinio įvairių prekių ženklų. Šių metų padidėjo įgyvendinimas spalvos затирок norėdami siūles - maždaug 3-4%, lyginant su praėjusiais metais. Nors kaip ir anksčiau liūto dalį pardavimų teikia затирки pilkos ir baltos spalvų. Dar viena maloni tendencija rinkoje "сушняка" - asortimento išplėtimas. Prekybininkai suprato, kad šis būdas pritraukti pirkėją ir, atitinkamai, padidinti pardavimus veikia безотказно. Todėl per pastaruosius metus asortimentą, daugelio įmonių пополнился įvairių rūšių гидроизоляционных ir izoliuoti (утепления fasadų) medžiagų, visų tipų sausų mišinių, siekiant lyčių. Per pastaruosius dvejus metus auga pardavimai pigaus плиточного klijų, штукатурок ir шпатлевок. Pigus prekę teikia pardavėjams apie 75% visų pardavimų (количественном išraiška). Tačiau, manoma, kai kurių didmenininkų, nuolat mažėjantis jų lėmė tai, kad struktūra, pajamų jų santykinę svarbą sudaro ne daugiau kaip 35%. Pasak prekybininkų, didėja ir produkto pardavimo vidurinėje kainų grupėje. Pastaruoju metu kainų sumažinimo ir prekybos наценок šį "сушняк" nebuvo. Dabar jis teikia pardavėjams maždaug 40% pajamų. Įgyvendinti brangių mišinių, daugiausia importo sumažėjo ir dabar sudaro ne daugiau kaip 5% bendros pardavimų (количественном išraiška). Bet brangus produktas teikia verslininkams iki 30% pajamų. EKSPERTAI SAKO Stanislavas БЕЛИНСКИЙ (41), direktoriaus pavaduotojas, bendrovės "Анжио" (m.). Kijevas; gamyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba statybos medžiagomis; rajonas - 200 darbuotojų, rinkoje nuo 1993 m.): - Pagal mūsų skaičiavimais, vartotojas perkant statybos chemija daugiausia tikslas kainą, prekės. Dėl šios priežasties pardavimo, pavyzdžiui, sausų штукатурок tvarka mažiau nei pardavimo известкового sprendimas. Daugumos gamintojų kai tai kainos panašios ССС beveik vienodi. Todėl vis didesnį vaidmenį skatinant prekės vaidina раскрученность tą ar kitą prekės ženklą. Tačiau toli gražu ne visos įmonės turi pakankamai lėšų savo reklamai. Mes per pastaruosius trejus metus parduodamas prekes maždaug dvi dešimtys gamyklų. Tačiau atsižvelgiant į tai žemos paklausos prekės, kurių gamintojai atsisakė dirbti su jais. Pavyzdžiui, mes ir dabar sunkiai (beveik nulinės skirtumo) распродаем likučius ir produktus vieno iš vidaus TM. Todėl kol "apsistojo" asortimentas n'penkių ukrainos gamintojų. Labiausiai разрекламированные į Ukrainą TM Ceresit, "Полирем" ir "Полимин". Beje, sausi mišiniai, gamintojų paskutinių dviejų prekių ženklų žymiai прибавили apimties pardavimų per 2001-2002 m. Atvirkščiai, per didesnes kainas palaipsniui praranda pozicijas rinkoje Ceresit. Mykolas ИВАНЧЕНКО (29), direktorius UAB "Priemonė будматеріалі" (m.). Kijevas; oficialiai import using TM Mira; valst - 5 darbuotojai; rinkoje nuo 2001 m.): - pastaraisiais metais stebimas spartus augimas paklausos aukštųjų technologijų brangūs ССС. Be состоятельных žmonių šį poreikį ir suteikti vartotojams, kurie gyvena pagal principą "mes ne toks turtingas, kad pirkti pigius daiktus". Pavyzdžiui, brangus grindų dangos gali испортиться naudojant nepakankamai kokybiškas aukščio reguliavimo masės; nemalonu matyti brangių plytelių, отколовшейся per naudojimas pigių klijų specifinėmis sąlygomis (klojant plyteles, baseinuose, gipskartonį ir t. t. ). Patinka, kad Ukrainoje su'yra kokybės dalys, kurios leis gaminti technologiškai несложные klijai plytelių, neprarandant kokybės. O kadangi pristatymas mišinių užsienio, žymiai padidina jų kainą, mes planuojame sukurti gamyba, tokių ССС į Ukrainą. Olegas Валуйский (30), vadovas prekinis krypties ССС " statybos grupės "Будлайн", kuris įeina į CK "Альтера" (m.). Харьков; prekyba statybos medžiagomis): - Kasmet parduoti ССС auga 30%. Per pastaruosius metus, ir paspauskite select'ryšių su sumažėti kainų sauso mišinio (vidutiniškai apie 5-6%), padidėja realizavimas vidaus produkto, prekių Ceresit. Transportavimo ir sandėliavimo išlaidos į kainą ССС atrodo labai didelės ir везти jų iš-už sienos tampa vis mažiau pelninga. Arši konkurencija veda prie to, kad be bendros vertės sumažėjimo produktų, kai kurie оптовики pradeda демпинговать. Tačiau tai nėra geriausias būdas kova dėl pirkėjo. Todėl manau, kad оптовики turi sėdėti už "круглым stalo" ir parengti bendrieji principai vykdyti savo kainų politiką. Į цивилизованной pats konkurencinėje kovoje laimi tos bendrovės, kurios galės optimizuoti išlaidas sąskaita logistikos, analizuoti situacijos rinkoje. Taip pat reikia atkreipti dėmesį mažmeninės prekybos, nes parduotuvėse dažnai blogai налажен veiklos apskaita prekės. Todėl, tam tikrų rūšių produktų lentynos, kartais ne. Be to, kvalifikacijos pardavėjų parduotuvėse yra menki. Daugelis iš jų dar blogai susipažinęs su savybėmis ir savybių taikymas ССС. Todėl reikia skatinti mokymąsi mažmenininkams. Borisas KUDRIAVCEVAS (26), bendrovės vadovas "Сонлюкс Ukrainos" (m.). Kijevas; didmeninė prekyba statybos medžiagomis; valst. - daugiau kaip 50 darbuotojų): - pardavimų Apimtys rinkoje sausų statybinių mišinių kasmet didėja. Ne išimtis ir 2002 metais. Intelektualai, kad šiais metais rinkoje ССС sustiprėjo ukrainos gamintojams, dėl ko iškilo aštrus konkurencinės kovos, pigūs kainų segmente. Norėdami padidinti pardavimų apimties produktų, prekių Ceresit mes, pavyzdžiui, aktyviai занялись pratęsimo дистрибуторских tinklų ir skatinimo produktus į rinką'єктного statybos. Gana rinkos apie'єктного statybos, galima sakyti, kad labiau konkurencinga bus tos įmonės, kurios atitinka paklausą statybininkai papildomų paslaugų (pvz., apskaičiuoti medžiagų naudojimo) ir ras išeitį iš sudėtingų situacijų, kylančių dėl apie'objekto židinio nuotolį, naudojant siūlomų produktų, taip pat galės teikti specialistų konsultacijos. Tadas Цалко (49), generalinis direktorius "Агромат" (m.). Kijevas; didmeninė-save mažmeninė prekyba стройматериалами; valst. - daugiau nei 500 darbuotojų; rinkoje nuo 1993 m.): - pardavimų Augimas sausų mišinių Ukrainoje šiais metais, palyginti su 2001 metus sudarė mažiausiai 30%. Anksčiau pardavimų ССС mes skirti ypatingą dėmesį ne mokėjo. Parduodamas juos kaip netiesioginę prekę įgyvendinimo plytelės. Tačiau per pastaruosius metus mes pakeitėme сбытовую politiką, už ССС. Norėdami padidinti kiekiai įgyvendinti statybos chemija pristatė papildomos nuolaidos didelių didmeninės pirkėjų. Ėmė dažniau vykdyti reklamos akcija: dovanos perkant produktus, nemokamai platinti prekės tarp prekybininkų ir стройорганизаций ir t. t. Malonu, kad pardavimus auga ir kultūra vartojimo ССС. Tai ypač pastebimai statybos brangiai objektai'objektų. Pavyzdžiui, vartotojai jau nori naudoti specialiai parinktų komponentų statybos chemija (kaip taisyklė, aukštos kokybės importuotos) statybos baseinai. Sergejus ЯРМОЛЕНКО (28), vadybininkas prekybos centro "Nauja Linija" (m.). Kijevas; mažmeninė prekyba стройматериалами; valst - 170 darbuotojų; rinkoje nuo 2001 m.): - Rinkos sausų mišinių vystosi sparčiai. Su', atsiranda daug pasiūlymų iš gamintojai ir importuotojai. Kai kurie paslaugų teikėjai, norėdami patekti į lentyną parduotuvės, kartais net pardavinėja su skirtumo beveik nulinės. Kaip taisyklė, todėl gaunami realizuojant раскрученных prekių ženklų. Žinoma, populiarumas TM parduotuvėje turi didelę reikšmę. Tačiau, išskyrus, kad mums įdomu, kad tiekėjai внимательнее kontroliuoja prekės tiekimo, jo отгрузка, dokumentai, atidžiai buvo laikomasi laiko grandinės, dalyvavo įvairių bendrus reklamos projektus (pvz.,, mes leidžiame laikraštį su reklama asortimento parduotuvė). Deja, ne visi pardavėjai gali слаженно veikti rinkoje ir nori būti daugiau reklamos išlaidas. Nors ir jie bando rasti geriausius galimybes darbo. Kas yra savo reklamos nuorodą į mūsų parduotuvę, kurie vykdo nemokamą pristatymą prekės. Intelektualai, kad šiemet, palyginti su pernai, padidėjo pardavimų tempą sausų mišinių norėdami утепления fasadų pastatų. Augimas siekė maždaug 30%. Mano nuomone, пов'tai susiję su aktyvia reklama skirtingų medžiagų, kurios išlaiko šilumą namuose ir leidžia sutaupyti elektros energijos. KAINŲ POLITIKA daugeliui operatorių modernias plytelių klijai - "тягловая arklių" kai fiksuoti naujų realizavimo rinkų. Ir pastaruoju metu labiausiai arši kainų kova разворачивалась būtent toje šalyje klijai plytelių. Kainos jo, per pastaruosius 2-3 metus sumažėjo iki ribos (žr. lentelė. 2; metinis kainų mažinimas - 10-15%). Ir jei gamintojai ir toliau bus mažinti produktų kainas, tai, pasak prekybininkų, vargu ar jį galima bus pavadinti klijais. Per rimtą konkurenciją ir pardavėjams teko умерить apetitą ir sumažinti prekybos наценки į klijai plytelių. Kartais nusileidžia iki to, kad оптовики tik наценкой 3-4% (pajamos parduodant 25-килограммового maišo клеящей mišinyje neviršija 50 коп. ). Jūs розничников наценки šį prekes dabar sudaro 8-15 pav% (priklausomai nuo vietos, tipo mažmeninės prekybos taškai). Pasak verslininkų, būna, kad демпингом užsiiminėja net platintojas'ютори vienos ir tos pačios įmonės. Be abejo, jie turi'susijusios parduoti prekę рекомендованным " -"mama" kainos (ne rengti kainų "lenktynes" už vartotojų ir pajamas leido plėtoti savo platinimas). Bet kad gauti "вкусную" platintojas'юторську nuolaida, jiems reikia atlikti nemažai reikalavimų: parduoti tam tikrą kiekį prekių, laikytis vieningo kainų politika ir pan. Jei produktai yra brangesni nei konkurentų prekę, kai оптовики neturi galimybės vykdyti reikalavimus kodas. Todėl jie, norėdami atlikti sudėjus įsipareigojimai'язання, pardavinėja kainomis, žemiau rekomenduojamą. Prekiautojai mano, kad gamintojams, kurie nori patekti į panašią situaciją, reikia peržiūrėti savo kainų politiką. Kitaip parduoti savo produktus bus trumpinamas. Be abejo, gamintojai negali žinoti apie сложностях, kurie patiria jų platintojas'ютори. Ir, žinoma, jie bando užkirsti kelią sustiprinti pavojingų tendencijų. Pavyzdžiui, stebėti parduoti produktą pagal patvirtintas kainas, bendrovė "Хенкель-Баутехник (Ukraina)" ne taip seniai sukūrė specialią sistemą, kuri leidžia jums visiškai stebėti produktų skatinimo, nuo sandėlio iki galutinio vartotojo. Siekiant užkirsti kelią демпингу, įmonė organizuoja susitikimą su partneriais, dėl kurių ir aptarė problemas, kurios iškilo. Jeigu platintojas nesilaiko рекомендованную " kainų politiką, tada augalų atsisako prekės tiekimo šios firmos ar dar nesuteikia jam papildomų nuolaidų. Savo ruožtu jei jūs platintojo kyla problemų, bendrovė, pasak generalinio direktoriaus "Хенкель-Баутехник (Ukraina)" Vladimiro Сохи, bando rasti компромиссные būdas jas išspręsti. Beje, yra galimybė, kad kainos derinys netolimoje ateityje pradės augti, nes modifikuotas papildų, kurie įeina į jų sudėtį, ввозят iš ES šalių. Kursas pačios euro išaugo nuo metų pradžios 20%, atitinkamai, подорожали ir papildai - o jų sudėtinės į savikainą sausų mišinių didelė. Tuo pačiu metu konkurencinės kovos, kaip jau подчеркивалось, lėmė sunkus удешевлению "сушняка". Dėl gamintojų pajamos 2002 metais stipriai sumažėjo. Todėl artimiausiu metu ukrainos gamintojai bandys optimizuoti kainos ССС. Подешевели per pastaruosius metus, sausi mišiniai, sienos - maždaug 5-8%. Ypač buvo pastebimas kainų mažėjimas гипсовые galvutes ir шпатлевки - maždaug nuo 2 грн. iki 5 грн. už maišą (25-30 kg). Pasak prekybininkų, šio prisidėjo prie kainų mažėjimas шпатлевки ir gipso tiekėjų turkų prekės. O kadangi būtent jie suteikia pagrindinius pardavimo sausas гипсовых mišinių sienos, kiti tiekėjai taip pat turėjo sumažinti kainas. Be to, daugelis šalies gamintojai pradėjo ieškoti būdų удешевления produktų, visų pirma, savarankiškai užsiimti (visiškai arba iš dalies) сепарированием gipso. Reikia pažymėti, kad šiais metais maždaug 5-10 proc. išaugo kainos ir sausi statybiniai mišiniai, западноевропейского gamybos (paspauskite select'didėjant, kaip jau minėta, kursas euro). 2 lentelė Vidutinės kainos ССС 2002 m., USD / kg, Prekė Pigi kainų grupė Vidutinis kainų grupė Gerbiami kainų grupė Klijai, plytelių 0, 13-0, 3 0, 4-0, 65 0, 7-1, 1 ССС sienos 0, 2-0, 4 0, 5-0, 6 0, 7-1, 2 ССС grindų 0, 26-0, 4 0, 5-0, 8 0, 9-1, 3 Затирки 0, 5 - 0, 8 0, 9-1, 5 2-2, 5 Klijais gipskartonio 0, 25-0, 3 0, 35-0, 4 0, 45-0, 5 3 Lentelė pardavimų Struktūra ССС pagal prekybos маркам (pinigų išraiška) prekybinis 2002 m., % Litokol 1, 4 ATLAS 2, 3 KNAUF 12, 7 "Профилайн" 3, 5 "Полирем" 6, 1 "Артисан" 9, 5 "Policijos" 10, 3 Ceresit 43, 3 Satengips 11 BEJE Pasak verslininkų, среднестатистическое vartojimas sausų statybinių mišinių Lenkijoje yra 100 kg per metus vienam žmogui. Lenkų rinkoje ССС jau "стукнуло" 12 metų. Estijos pardavėjams pasisekė šiek tiek mažiau. Ten vidutinis "išeiga" žmogaus skaičiuojama 50-55 kg ССС į h. Приучать тамошнего vartotojų prie naujų produktų verslininkai pradėjo viduryje 90-ųjų. Pagal skaičiavimus Verslo, Ukrainoje vidutiniškai sudaro 3-4 kg mišinių per valandą į žmogaus. "Amžius" vidaus rinkos - apie septynerius metus. Pardavimų SKATINIMAS PARDAVIMO Esminių pokyčių kanaluose pardavimo ССС šiais metais įvyko. Didieji gamintojai kasmet stengiasi plėsti дилерскую tinklo. Vis dėlto, pasak prekybininkų, regionuose Ukrainos produktai net tokių prekių ženklų, kaip "Полимин" "Полирем", atstovaujama netolygiai. Daugiau ar mažiau plačiai paskirstyti savo produktus pavyko TM Сеresit. Вовсю bando išplėsti realizavimo rinkas didelių столичные оптовики. Regionuose jie aktyviai kuria pardavėjo tinklą, atverti savo atstovybes. Jų "čiuptuvai" jau дотянулись iki daugelio regionų. Akivaizdu, kad artimiausiu metu didelių provincijos šakas centruose verta tikėtis sugriežtinti konkurencijos tarp atstovai киевских bendrovių ir vietos "monstras". Ir vargu ar pavyks kovoti dėl klientų испытанным ir išbandytas būdas, būtent, kainos. Pagrindiniu įrankiu kovoje dėl pardavimo rinka taps, visoje matomumas, šlovę produktų vieną ar kitą prekės ženklą. Dabar kai kurie prekybininkai užtikrinti, kad jų produktai buvo nuostabus lentynos populiariausių mažmeninės prekybos taškų, įgyvendinti ten prekes su beveik nulinio skirtumo. Pasak didmenininkų, jų klientai (ypač regionuose), jutimo padidinti pasiūlymai ССС, tapo labiau требовательными. Beje, reikalauja, kad jie ne taip jau ir daug, pavyzdžiui, produktų pristatymo. Norėdami sutaupyti transporto išlaidas, didmeninė kompanija stengiasi bus atlikti produktų "apeiti" savo sandėlių, tai бишь везут tiesiai iš sandėlio kodas savo pirkėjui (atkreipkite dėmesį, jei tai būtina уточнят pas klientą pristatymo terminų). Reklama, akcijos. Pastaruoju metu daugelis kompanijų pradėjo ypatingą dėmesį skirti имиджевой reklamos produktų. Pastebima buvo reklaminė kampanija TM "Полимин" (" Фомальгаут"). Be tradicinių reklamos, pvz., į transporto, skelbimų lentose, kompanija pradėjo reklamuoti savo produktus ir televiziją (iki šiol šis рекламоноситель buvo mažai populiarus rinkoje ССС). Be to, bendrovė daro reklamos akciją vartotojams - энном maiše "сушняка" "Полимин" vartotojas galėtų rasti энную pinigų sumą. Atkreipkite dėmesį, kai kurių pažangių оптовики rado gana originalų būdą, kaip раскрутки produktų mažai žinomų Ukrainoje prekių. Prekybininkai siūlo gamintoją, neturinčiam pakankamai lėšų į широкомасштабную reklamos kampaniją, suteiks "dovana" энное skaičius produktų. Оную jie išplito ir tarp savo didmeninės partnerių, o tai savo ruožtu - tarp vartotojų (стройорганизации, privatūs meistrai). Taigi, produktai reklamuojami tiesiogiai tarp vartotojų ir greitai pritaikomas ir bandomas "tikrųjų". Apskritai-tai, schema gera, tačiau su sąlyga, kad prekių kokybės ir statybininkai jis patinka. O tai reiškia, toliau jie bus įgyvendinti jo viešųjų pirkimų. Priešingu atveju prekė bus "išmesti į kanalizaciją". Pažymėtina, kad paslaugų teikėjai ССС gana retai rengia reklamos akcijas didžiuosiuose prekybos vietose. Tokia veikla laikoma (beje, labai nepelnytai. - Ed. ) малоэффективными. Ir štai kodėl. Pasak atstovų, vieno iš строймаркетов, дистрибутор nors iš prekių praleisdavo двухнедельную akciją, teikiant į продвигаемый prekę, 10%-ную nuolaida. Bet liko praradęs viltį. Pastebimų padidinti pardavimus atlikus akcijos nebuvo. Augimas sudarė 20-25% per šias dvi savaites. Kad ir nenuostabu, nes patyrę розничники mano, kad daugiau įspūdingų rezultatų akciją reikia vykdo per mėnesį. Teikti tokį patį nuolaidos daugelio paslaugų teikėjų, "išsilietų į копеечку". Mokymo personalo, reklamos priežiūros produktų. Beveik visi pardavėjai ССС сетовали žemiausias kvalifikaciją ir profesionalumą dauguma pardavėjų. Jie mažai žino apie prekę, funkcijas ir jo taikymo. Žinoma, tai nepadeda padidinti pardavimų apimties. Pažymėtina, kad розничники dieną skundus didmenininkų teisingumo. Pardavėjai vis dar stengiasi patenkinti teisėti reikalavimai розничников. Bendrovės жалеют priemones, mokymo ir siunčia pirkliai visas seminarus ir mokymus. Be to, розницы svarbu, kad tiekėjai nuolat juos reklaminė produkcija - буклетами, katalogų su aprašymu pagrindinių savybių, prekės savybes, jos taikymas. Juk jei pardavėjo parduotuvėje sumaniai "манипулирует" profesinių terminų, pirkėjo pasitikėjimą į jį (prekės) automatiškai didėja. Kaip pažymėjo розничники, jei anksčiau panašias prekes nenorėjo suteikti daugiausia импортеры, tai per pastaruosius metus "popierinį" veikla siekia sustiprinti ir ukrainos gamintojų. Tačiau pakėlusi lygio kvalifikacijos darbuotojų įmonėms-tiekėjams nėra tenka pajėgų лаврах. Dažnai kvalifikuoti pardavėjai parduotuvių mesti darbą, ne выдержав sunkiųjų gamybos apkrovų. Arba, kad jau visai liūdna, "свежеиспеченных" specialistų переманивают konkurentai ar tas pats teikėjai aukštojo mokėjimo automatų pareigas. Мерчандайзинг. Мерчандайзинг prekiautojams ССС jau ne naujiena. Tačiau praktiškai ego, išskyrus pažodžiui kelių bendrovių, taiko tik nuo įvykio atveju proga.. Valstybės statybos bendrovių мерчандайзеров vargu ar jūs patenkinti. Savo pareigas atlieka, kaip taisyklė, vadovai, užsiimantys prekių pristatymas (beje, mažmeninės prekybos prekybininkai dažnai skundžiasi, kad tiekimas yra vykdomi несвоевременно). Todėl retai строймагазинах galima pamatyti net ir tokia, atrodytų, elemento ir reikalauja didelių išlaidų рекламоноситель, kaip lipdukai su logotipu vieną ar kitą prekės ženklą. Tuo pačiu metu розничники, kaip mums pasirodė, kad su džiaugsmu būtų "впитывали" visi мерчандайзинговые "заморочки" pardavėjas. Ryškus pavyzdys. Kai kurios parduotuvės siūlo aikštė (kaip заверили prekiautojams, nemokamai) pagal produktus vieną ar kitą prekės ženklą, jei paslaugų teikėjas garantuoja jų фирменным prekybos įranga. Todėl tai bendrovės, kurios dabar nėra побрезгуют мерчандайзингом, gali uždirbti daug daugiau taškų už savo prekės ženklą. Kalbant apie "образцовых" розничников, tai jie kai выкладке prekės stengiasi laikytis tokiu principų: "сушняк" didžiausioje расфасовке (25-35 kg) выкладывается штабелями į kiek ne mažiau kaip 20 vienetų vienos vietos į палетте. Палетта turi būti visiškai atlaisvinta nuo пленочной pakuotės; produktai smulkūs pakuotėje (2-5 kg) turėtų kainuoti apie стеллаже akių lygyje. Į стеллаже turi būti ne mažiau kaip šešių maišų produkcijos vieno nominalo; būtinai į стеллаже turi būti "опознавательные ženklai" vieną ar kitą prekės ženklą. Beje, didelių столичные parduotuvės благосклонны tiems tiekėjams, kurių atstovai bent laikas nuo laiko, teikia konsultacijas apie funkcijas produktų parduotuvės klientams. Tačiau, atkreipkite dėmesį, ant tokio мерчандайзинговый žingsnis iš esmės eina atstovai nepakankamai раскрученных TM. Dauguma pačiu раскрученных nemano, kad būtina palaikyti taigi įvaizdį savo prekės ženklą ir didinti lojalumą prie jos vartotojų. PROGNOZĖ apskaičiuota prekybininkų, kitais metais galima drąsiai tikėtis padidinti pardavimų apimties ССС apie 20%. Tęsis augimas įgyvendinimo vidaus produkto. Matomas pokyčiai struktūrą parduoti mišinių vargu ar verta tikėtis. Konkurencija-kova už realizavimo rinkas обострится. Todėl negalima atmesti galimybės, kad kitais metais dalis produktų pardavimo tų ar kitų prekių ženklų bus visiškai kitaip, nei šiuo. Tačiau dar labiau sumažinti kainų ССС tikėtis neverta. Greičiausiai, маркодержатели скрестят "шпаги" reklamos srityje. Ne pralaimi tas, kuris aktyviai taikyti skatinimo, prekių metodai мерчандайзинга. RINKOS ССС RUSIJOS Suomijos kompanija " Raute Dry Mix, поставляющая į pasaulinę rinką baigta gamyklų, įranga ir technologijos, skirtos gaminti ССС, atidarė savo atstovybę Rusijoje. *** UAB "Минерал-Кнауф" paleidžia į gamybos liniją pagal išleista sausų statybinių mišinių. Galia naujojo cecho - 75 tūkst. t tinkavimo mišiniai, h. Company NEWS Bendrovė "EB Кемикал" - didelis gamintojas ССС iš Apatinio Новгорода - pradėjo išduoti гипсовой штукатурной mišinio EB-TG30. Naujas produktas, skirtas vidaus darbams, pasižymi dideliu patvarumu ir sukimba, nesuteikia įtrūkimų ir greitai затвердевает, kad leidžia sumažinti laiko atlikti visus darbus iki 1, 5-2 valandas. Be to, po ilgų, beveik kasmet pertraukos gamyba pradėta наливному grindys EB-М300 (išlyginimo sluoksnis iki 50 mm). *** Белгородском цементном gamykloje (Rusija) pradėta nauja linija (pagaminti Vokietijoje) - бетонно-растворный mazgas. Linija gali suteikti leidimas 50-70 kubas. m mišinių už pamainą.
ŠALTINIS: Verslo

Šaltinis: http://stroymart. com. ua

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą