Milano мебельный salonas, kuri vyksta kasmet balandžio - įvykis toks royale, kad praleisti jį tiems, kurie kaip nors wtajemniczonym pasaulyje baldų ir интерьерного dizainas, neįmanoma. Naujos sienos - fiera Rho-Pero atidarytas visai neseniai - pridėjo ir be to prasminga paroda лоска ir padėjo довершить priėmimo į nuostabia театральное šou, kurį sunku pamiršti. Godžiai gulping žemyn креатив ir ypatingą požiūrį I Saloni, мебельщики ir dizaineriai выезжают su parodos būklės, arti beprotystę. Ir, kalbant nuoširdžiai, yra iš ko išlipti iš proto.
Renginių tokio masto Europoje tiesiog nėra. Nė Kelnas, nei Paryžius, nei Verona vis dar nėra priėjo prie Милану už populiarūs, масштабности ir unikalumą. I Saloni turėjo savyje visas geriausias tradicijas мебельных šou, pvz., милую įpročiai gamintojų švęsti юбилеи savo fabrikų būtent per artimųjų parodos ir манеру rengti великолепнейшие Pristatymas (taip-taip, būtent taip, iš didžiosios raidės! ). Tokiu atveju viskas, kas vyksta Milane tankiai замешано į ypatingai), kuri, kaip mielės tyrimas, gali pakelti virš буднями ir padaryti nepaprastai "skanus" bet kuriuo ekrane креатива.
Непривычный komfortą art-o'objektųTai, kad dizaino baldai seniai jau perėjo į kategoriją, meno kūrinių, niekas neabejoja. Subtilus vieta aukštos мебельного dizainas visada buvo jos kartais abejotinas gyvybingumą: dalis produktų yra pakankamai atrodė tik šou румах, пасуя prieš обыденностью ir gyvenamųjų atmosfera namuose обывателей. Прошедшая paroda parodė malonus "одомашнивания" одиозных smulkmenų - jie visi, net ir spalvingi-rožinė kaktusai žmogaus augimas nuo Хайме Айон ir грустные klounai į загривке лакированных кресел, pilnas komforto ir yra pasirengę nors šiandien užkariauti krėslų, visi, vaikų ir библио-теки linkę сибаритству europiečių.
Vaikystė - reiškinys nėra gi ryškiausių dizaino штучек parodos. Lempos - панамки ir kačiukai pagal абажурами (MOOOI), kėdžių-одуванчика (Little Garden Bouquet, dizaineris Tokujin Yoshioka, MOROSO) ir naminiai gyvūnai, su dalimis iš дитсадківської клеенки (konteineriai Office Pets, dizaineris Hella Jongerius, VITRA), geltoni debesys (diodų šviestuvas Mama Cloud nuo Фрэнка Гери, VITRA) ir игрушечные kalno (ekranai brolių Буруллеков, VITRA) - tai visi daiktai vienodai ностальгически-džiaugsmingas ir patogi (argi vaikystę gali būti suvokiama kitaip?! ).
Dizaineriai, suaugę dėdės ir tetos, leido sau žaidimą kubeliai (sofa Do-lo-res, dizaineris Ron Арад norėdami MOROSO), плетут juokingas паутины, sukuriant tokiu linksmas būdas visas мебельные kolekcijos (kolekcija Tropicalia, home паутіноплетельщіца šiuolaikinio dekoro - Patricia Уркиола, MOROSO).
Akivaizdu net foto комфортность kėdės Heaven (Cassina), уютная кокетливость sofos Divina (Driade) su nugara kaip прилегший pailsėti mergelė, prabangūs необъятность кушеток Sherazade ir Odalisca (EDRA) tapo составляющими moderni "saldus gyvenimas", kurią taip aktyviai пропагандировала vyko I Saloni.
Mūšis dažųLankytojai parodos linkę analizuoti увиденное. Jiems tikrai norisi skirti svarbiausia - madinga spalva, фактуру, medžiagos, trauką prie to, arba kitaip formoms... Negalima orientuotas dėl pagrindinių мебельных parinktis iškelia juos į aklavietę.
Beje, paskutinis milano oda nenuvylė linkę į analizę gerbėjų dizainas: madinga spalva - balta; faktūrą - крупномахровие paviršius, kuriuose yra lapelius сложноцветкових augalų; ornamentas - ритмичная, laipsniškai kartojasi matrica bet kokio sudėtingumo laipsnio; medžiaga - oda ir šiuolaikinės "стрессоустойчивые" audinių...
Орнаменты tapo ypatinga "фишкой" parodos ir nusipelno atskiro, заказанное savo naudai žodžiai. Taigi, be grafikos ir plastiko dekoro, торжествуют į обивке ir paintjob struktūrinis ir фактурный орнаменты. Фактурный ornamentas - ornamentas-обманка: jis yra pasiruošęs išduoti керамику už šokoladas, medžiaga ar akmuo, o шелковую обивку - dangos iš medžio (банкетка Touch wood studija Minale Maeda, DROOG). Su jo pagalba buvo atliktas bandymas сымитировать фактуру обивочного букле į kietojo kūno medžiagos (kėdės Сarved Marselio Вандерса, MOOOI). Juokinga, kad atskiras daiktas gali pats tapti орнаментом, pvz., kėdė Rain Торда Бонте (MOROSO).
Gana spalvų gamą, kaip labiausiai akivaizdus tendencijas, bet parodos, Milane kaina be перегибов - padaryti atmosferą visiškai стерильно-balta nepavyko, nepaisant to, kad ir virtuvės šį kartą, ir santechnikos, kad tai gana tradiciškai, turėsi būtent šis variantas dažymas. Visos srove ryškių dažų mugėje выстрелила bendrovė MISSONI, palaikė visišką prabangių atspalvių gamą ir EDRA, ir daugelis kitų gamyklų. Неудержимую paletę sodrios violetinė ir mėlynojo galima būtų paskaičiuoti raginama трогательной teisumą, baltos spalvos, jeigu ne viena aplinkybė: tikslas-iš potencialių "дуэлянтов" (rėmėjai baltos ir gerbėjų skoningai) vienas - padaryti inter'еры mūsų namų, tik, nepaprastai gražios...
Техногенная siela namusТрепетное požiūris į virtuvės baldų pastaraisiais metais vis labiau ir labiau akivaizdu. Kaip mano kai kurie gamintojai ir примыкающие prie pažangių dizaineriai, tikėtina, kad namas ateityje liks tik trys izoliuotos patalpos: miegamasis - nes physiol miego reikalauja ramybės; санузел - nes tai yra privati teritorija į būstą, ir virtuvė, kuri bus sutapatinti tokius funkcijos valgomasis, svetainė, kabinetas, biblioteka ir net šokių aikštelėje, taip pat. Ir pagrindiniai koncepcinis modelis кухонных гарнитуров jau šiandien yra kuriami atsižvelgiant į šias aplinkybes.
Būdingas savybes, nes plieno maksimaliai akivaizdu, į прошедшей Milane pagal parodos I Saloni jos svarbios ir трепетно tikimasi dalis Eurocucina 2008 (ši paroda organizuojamos kartą per dvejus metus), - tai labai daug techninių naujovių ir обусловленная jais iš dalies tendencija трансформированным мебельным модулям.
Atrodo, kad absoliutaus tobulumo pasiekė механизация proceso atidarymo-uždarymo ciferblatą кухонных spintelės. Durų plieno atidaryti ne tik nudažyta į šalį, bet dar ir į viršų, o atsižvelgiant į tai, kad kai kurie iš jų yra įrengta elektros доводчиками, atidaryti ir uždaryti juos dabar galima naudojant nuotolinio valdymo pultas.
Положа ranką ant širdies, ne visai aišku, kodėl reikia valdyti дверцами atstumu, bet iš gamintojų, žinoma, yra argumentai, оправдывающие toks "наворот". Atimta panašaus progresinio naujovių durelių atidaryti ne problema - pakankamai lengvo paspaudimo, jūs ir paspauskite select'язку su kuo мебельные rankena tampa toks pat neveikia, kaip apgavikas kišenės ant drabužių, tai yra tik dizaino elementas, ir vis labiau reta.
Baldai virtuvė iš brangios medžiagos (natūralaus medžio, aliuminio, plieno, akmens - natūralaus arba dirbtinio), be rankenos, su įdomia apšvietimu (reikia pasakyti, kad dėl tendencijos sutaupyti elektros energijos gamintojai siūlo tiek apšvietimo prietaisai LED šviestuvus, kurie yra labai praktiškas ir ilgalaikis) beveik nesiskiria nuo to, kuris kainuoja гостиных arba persiorientuoti bus atvira. Procesas мимикрии кухонных гарнитуров pagal baldai už gyvenamosios vietos prasidėjo jau seniai - beveik dešimtmetį virtuvę visokiais būdais stengėsi nuslėpti, užmaskuoti, kad jos neaiški. Ir diena, šiandien - закономерное raida. Liko tik užmaskuoti vienaip ar kitaip kriaukle demonstruoja, židiniams ir вытяжку - tas detales, kurios daro virtuvę virtuve. Dėl tradicinės virtuvės elementai buvo paslėptos už дверцами spintelės ir visų "ширмами", kurie buvo natūra net гаражных vartų. Gaubtai dabar arba padaryti visiškai незаметными, arba, atvirkščiai, акцентируют.
Įvadas ширм tam tikros rūšies galima pavadinti sprendimas į kaktą. Daugiau nei plonas, žinoma, pirmą kartą taip aiškiai nuskambėjo per выставочного vietos, - tai transformacijos, kad tapo pagrindiniu šiuolaikinės gavimu maskuotės. Virtuvė-трансформер - labiausiai madingi ir актуальная. Kaip tai atrodo? Pavyzdžiui, столешница gali skaidrę virš мойкой ir прикрывать jos, kai ji nėra naudojama. Prieinamumas сантехнической подводки neleidžia elgtis su мойкой taip, kaip, pavyzdžiui, su варочной paviršiumi, kurią монтируют atskirame подвижном модульном bloko, taip pat задвигается pagal darbo paviršius, jei jame nėra poreikius. Virš мойкой ir варочной paviršiumi dažnai nustato specialios grotelės, kurios kaukė darbo zonos ir tokiu būdu kom'якшувальні virtuvės kaip židinio. Капюшоны вытяжек, вмонтированные tiesiogiai столешницу už варочной paviršiumi arba iš šono, slepiasi viduje stalo ir su'yra su apatinėje bazės tik pagal savo poreikį.
Apatinė bazė gali suteikti pastogę ne tik вытяжку - į ją gali būti įtraukta ir visa zona saugojimo, ypač kai островном variantą virtuvė: lengva mostu вместительные lentynos su produktais, тарелками ir прочей утварью pakyla iš столешницы-salos ar опускаются į jį sudarančių visiškai sklandžiai paviršiaus. Sala tai, žinoma, tampa platesnis, nei paprastai, bet, kadangi tokioje virtuvėje dažnai nė viršutinės spintelės, nei apačioje bazės, jam galima atleisti, jo išmatavimai - aikštėje jis vis tiek lieka выигрышным variantas.
Столешница - beveik ištraukiama, bet tai užima mažiausiai vietos, būdamas сложенной, ir didžiausia kada jos visiškai выдвигают. Matmenys skiriasi priklausomai nuo intensyvumo kulinarinio proceso. Pati savaime ji gali tarnauti dangteliu zonos saugojimo - dėžutę indai, produktų, įrankių ir t. t. Телескопические mechanizmus, kurie leidžia keisti aukštį столешницы: ruošimo optimali kalbant apie ergonomika norėdami среднестатистического европейца aukštis 91 cm, lls valgio - 74 cm. Pakeisti aukštį, kreipkitės į skirtingų virtuvės svyruoja nuo 70 iki 104 cm (kad kiekvienas galėtų pasirinkti pagal savo augimą) ir vyksta labai ненавязчиво'навязчиво vartotojui - tik gamintojai žino kainą šio patogumo.
Beveik visi nauji virtuvės įrengtas multimedijos аппаратурой, garso-vaizdo sistemas, dažnai su apsauginiu danga nuo purvo ir vandens, atsižvelgiant į агрессивности virtuvės aplinkos.
Paroda kaip šventėМебельное rodo ne būtų taip, jei ne įvairių renginių, ją lydi. Aplankyti visi neįmanoma, negali eiti į kokius - nedovanotina. Taip, dalyvavimas гениального britų кинематографиста Питера Гринуэя придало parodoje naujas skonis: magas iš kino pristatė lankytojams įvairios действо pagal мотивам freska "Paskutinė vakarienė", kuriame tinkamą tapyba yra derinamas su šiuolaikinėmis technologijomis - muzika, световыми, garso ir видеоэффектами. Sužavėjo visus юбилейное triumfo gamyklos Cassina, kuri papasakojo pažodžiui viską apie tų daiktų baldų išduoti meile už savo egzistavimą (80 metų). Na ir žinoma, visą fejerverkai pateiktis kaip teritorijoje выставочного kompleksas, tiek ir už jos ribų, kuriose buvo galima ne tik pasigrožėti tuo, kaip "отрываются" genialūs dizaineriai, bet ir pasakyti labas su jais asmeniškai, kaip tai buvo, pavyzdžiui, vakaruose bendrovės AXOR. Счастливчики, pakviesti į tai triumfo сантехнического dizainas (kalbama apie pristatymą Axor Starck Shower Collection), galime pamatyti ten ne tik autoriaus naujos kolekcijos Pilypo Старка, bet ir jo блистательных partnerius iš amatų įgūdžių mokymas - Antonio Читтерио, Jean-Marie Массо ir Заху Хадид.
Natalija ИВАНОВА
Šaltinis: www. еremont. lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą